Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat? Ik wil dat mijn vriendin dat ook krijgt.
Die begint de laatste weken opeens over dat ze toch wel snel kindjes wil en biologische klokken en dat soort ellende
Dan nog. Ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Z het volgende:
Dat was 31 jaar en een beetje geleden, de kwaliteit van de anticonceptiemiddelen is ondertussen natuurlijk enorm gestegen!
Maar vriendin moest tot voorkort ook niets hebben van kinderen. Tot voorkort dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar vriendin moest tot voorkort ook niets hebben van kinderen. Tot voorkort dus
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.quote:
IEUW.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.
Woorden schieten me tekort voor dat soort sneakinessquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Oefenen is wel leuk inderdaad. Alleen is dat mens sneaky genoeg om per ongeluk expres de pil te vergeten en dan zit ik opeens met zo'n klein huilfabriekje straks.
Ja, precies, je kunt er heel veel mee, maar een nadeel van SPSS is, dat je niet altijd direct een overzicht hebt op de berekeningen en je niet altijd direct kunt zien of je alles goed hebt ingevoerd e.d. en dat is best naar wanneer je tientallen variabelen hebt en allerlei interactie-effecten, maar voor de rest is het geweldig. Toch prefereer ik voor bijvoorbeeld regressie-analyses AMOS en padmodellen, omdat je daarbij direct kunt zien wat er gebeurt en de output overzichtelijker wordt opgesteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Z het volgende:
SPSS is een briljant programma, alleen een beetje traag op het moment.
Oe, voordat iedereen denkt dat m'n vriendin een valse heks is. Ik overdrijf een beetje hoor. 't Is alleen wel zo dat als ze iets in d'r hoofd heeft dat dat ook moet gebeuren. Gelukkig is er voor kinderen onlangs nog een deadline van 2 a 3 jaar gezet...... Daarna gaan we verder ruzieenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Woorden schieten me tekort voor dat soort sneakiness.
Ik gebruik SPSS meer voor 'data-manipulatie', een kant die niet veel mensen van SPSS kennen, dus geen statistiek maar variabelen maken, samenvoegen, veranderen, uit elkaar trekken, mergen aggregeren, enz. door het schrijven van loopjes, macro's enz, enz. En af en toe een klein beetje statistiek.quote:
En sinds wanneer heeft jouw vader er last van?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een natuurlijke antipathie jegens kinderen. Geerfd van mijn vader.
Ik zeg altijd dat mijn vader een zielsgelukkig leven zou hebben gehad zonder kinderen. He's just not the type.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef Mark het volgende:
[..]
En sinds wanneer heeft jouw vader er last van?
Niet als je het goed doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een baby maken kost minder tijd verdomme !.
.
.
quote:
hehe nou AU3 klonk relaxter toen ze nog studierdequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Seborik het volgende:
Ja, net of je dan een vorm van rust hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |