maar d'r is vast een versie met alle delen in 1 boekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:20 schreef Mark het volgende:
Boeken: trilogie in 5 delen
die leen ik je als ik je die mötley crüe bio terug geefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
maar d'r is vast een versie met alle delen in 1 boek
Goed idee!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die leen ik je als ik je die mötley crüe bio terug geef
Ik had een hele mooie uitgave van deel 1 en wou ze alle 5 in die vorm .. zijn ze in die vorm maar t/m 2 uitgebracht ... toen heb ik die ultimate maar gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb zo'n cheapo omnibusversie, 'The Ultimate Hitchhikers Guide' o.i.d.
Die Dirk Gently-boeken vond ik trouwens ook wel leuk.
Joe Jackson's autobiografie is verbazingwekkend goed. Zelfde droge humor en zelfspot die je ook in zijn teksten terugvindt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef Cynic het volgende:
Wat zijn trouwens nog een beetje leuke bio's van muzikanten?
Heb nu die van Jim Morrisson, Motley Crue en Marilyn Manson gelezen, erg goed geschreven.
Da's ook waar. Het is bij mij eigenlijk zo dat ik na het lezen ineens de muziek ook meer kan waarderenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, als het maar aardig leesvoer is, dan maakt het me eigenlijk ook niet zoveel uit of ik de muziek van de artiest in kwestie goed vind.
* Mark vermoedt Rex Gildo's Fiesta Mexicanaquote:Op zondag 31 juli 2005 04:43 schreef webfreak het volgende:
hossa! hossaa![/me]
* Beathoven geeft nog een rondjequote:Op zondag 31 juli 2005 04:43 schreef webfreak het volgende:
* jaaaaahaaalalaaalalala!!!... hossa! hossaa!
als we dan toch in de kroegsfeer zitten
Correct!quote:Op zondag 31 juli 2005 07:10 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark vermoedt Rex Gildo's Fiesta Mexicana
Die schijnt wel goed te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:03 schreef Cynic het volgende:
Die van Herman Brood ben ik dan weer niet erg in geïnteresseerd
Ja, hoe moet onder andere ik anders wetenwie wat waar?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Liejannuh het volgende:
moet er nog een apart topic komen voor de cd plundermeet?
Die van Marilyn Manson is inderdaad erg interessant. Ik ben ook door mijn vriendenkring voor gek verklaard dat ik dat ding uberhaupt aan het lezen was, ("Jij ? Marilyn Manson ? Dat vind je toch helemaal niet leuk ?") maar ik heb wel iets met die man. Hij intrigeert me op de een of andere manier. Mocht iemand m willen lezen, dan kan ie m van mij lenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:34 schreef Cynic het volgende:
Wat zijn trouwens nog een beetje leuke bio's van muzikanten?
Heb nu die van Jim Morrisson, Motley Crue en Marilyn Manson gelezen, erg goed geschreven.
Wát ! Dat heb ik dus compleet gemist !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:29 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vorig jaar al haarverraad gepleegd, was m'n lange haar na 10 jaar wel een beetje zat. Gelijk radicaal gedaan, tondeuse d'r over..
Je kunt er beter maar snel mee beginnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Liejannuh het volgende:
moet er nog een apart topic komen voor de cd plundermeet?
Dat had ik begrepen. Maar dat is idd niet leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef Z het volgende:
Het gaat om bestanden met 20000+ variabelen, en de syntax die ik draai leest een bestand in in SPSS. Vooral het draaien van de Value Labels duurt erg lang ... Die .sav bestanden zijn ook belachelijk groot, 50mb
En het gaat echt om een imbeciel onderzoek, totaal oninteressant, althans, dat vind ik. maar dat maakt het werk er niet leuker op...
Vroegah, toen SPSS nog een Dos programma was, duurde het draaien van syntaxten altijd uren, de hele dag werken aan een syntax, 's avonds voor je weg ging de syntax draaien en dan maar hopen dat je geen tikfoutjes had gemaakt... Met elke update wordt SPSS wel wat sneller, maar dit soort dingen blijven vreselijk lang duren ...
Ik zit te wachten op mijn Discoverer query. Laten we samen wachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Z het volgende:
SPSS is een briljant programma, alleen een beetje traag op het moment.
Die van mij is er bijna. En dan denk je "Hoi, hij is er bijna !", maar dan gaat ie langzamer en langzamer, om op 1 sec. over te blijven hangen. En als ie dan afgeteld is naar nul is ie nog niet klaar en gaat ie vrolijk doortellen. So much voor schattingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Z het volgende:
Koel.2 uur 56 minuten en counting.
Alsjeblieft. Zeg dat niet waar ik bij ben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef Z het volgende:
Spiraaltjes werken overigens niet, daar ben ik het levende bewijs van
Hoe krijg je dat? Ik wil dat mijn vriendin dat ook krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Zeg dat niet waar ik bij ben.
* AudreyHepburn heeft een welhaast panische angst om zwanger te worden. De zwangerschapsversie van arachnafobie/claustrofobie enz. zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |