in heel Belgie is het "solden!", liefst in een zo groot mogelijk lettertype.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Seborik het volgende:
Sonderangebot is dan nog wel een schitterend woord. In Antwerpen is het overal 'Solden'
(beter laat dan nooit)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
De kroeg waar ik in Den Haag heen ging op woensdagavond draaide Motorpsycho en allerhande andere zeer goede muziek. EN verzoekjes
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Cynic het volgende:
hallo
Ik speel met mijn band in het voorprogramma van Paradise Lost
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Anton het volgende:
[..]
(beter laat dan nooit)
Welke tent is dat? Een vriendin van me wil me overtuigen dat den haag geen kutstad is. Als dat haar niet lukt wil ik wel ergens heen waarvan ik zelf weet dat ik me niet helemaal dood verveel
whehe, lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef Summoner het volgende:
[..]
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.
Wist niet dat ze bij IKEA ook gestampte muisjes hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ik ben gisteren alsnog gewoon wel naar de Ikea geweest. En dit heb ik gekocht:
[afbeelding]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnenquote:Het zelf organiseren heb ik niet echt tijd voor, maar ik wil het wel proberen.
Ik kijk het gewoon even aan. Ik zal mijn best doen, maar als ik denk "quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef Beathoven het volgende:
Het idee is leuk, maar een beetje te algemeen als je 't mij vraagt. De nummers die je noemde waren allemaal nog van vorig jaar en dit jaar en de lijst is nog niet eens compleet. Tel daar alle slechte nummers bij op tot diep in de jaren '50 en je hebt volgens mij echt een lijst van hier tot aan moskou
Hier komen echt bakken en bakken met slechte nummers uit waar volgens mij ook heel wat nummers in staan die net op het randje zitten omdat ze niet 'echt' slecht zijn. Dragos din tei of hoe het ook mag heten vond ik bijvoorbeeld niet slecht, de compositie deugt en het is aanstekelijk. Het nummer is misschien 1x leuk als je 'm hoort maar je werd er op het laatst mee doodgegooid.
[..]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnen
Oss is ver weg !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Cynic het volgende:
hallo
Ik speel met mijn band in het voorprogramma van Paradise Lost
Of mag dat hier niet?
verder weg voor mij dan voor jouquote:
Hehe in de DVD van animals should not try to act like people zie je die bas nog zonder die 'haak' eraan, die heeft hij er later aan laten maken voor het evenwichtquote:
Wie is het?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef -Angel- het volgende:
Kijk even naar mijn avatar, ben er namelijk zeer blij mee.
Hassle the hoff?quote:
Ik zie dat ik mijn zonnebril nog op heb... kijk maar:quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zie iemand die blank is, wat zie jij?
ik zie iemand die een slechte imitatie van leonard nimoy probeert te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zie iemand die blank is, wat zie jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |