Dat is zo sinds het vorige topicquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef Zanderrr het volgende:
"When the going gets tough and the stomach acids flow..."
Wat is er met die linkjes aan de hand? Lijkt wel alsof ze in een kolom staan of zo... Of is dit weer een *kuch* feature van Firefox..
Ik heb de linkjes er niet ingeplakt ... ik was lui dat heeft een aardig modmens gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef Zanderrr het volgende:
Een link naar het laatste topic ("Dag MuadDib") ontbreekt ook nog, trouwens.
Ja ja, details..
And I kissed him upside the cranium with an aluminum baseballbatquote:
nu niet meerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef Zanderrr het volgende:
Een link naar het laatste topic ("Dag MuadDib") ontbreekt ook nog, trouwens.
Ja ja, details..
laatst even die praxis cdsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef Zanderrr het volgende:
Zondag nog in de kroeg naar die "Bucket of Bernie Brains" cd zitten luisteren, moet zeggen dat ik die toch ook wel tof vind. Wel een hoog jam-gehalte, maar met muzikanten van het kaliber Les Claypool of Bernie Worrell maakt dat ook niet uit.
Ja vreemde carriere switch inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:08 schreef Zanderrr het volgende:
Perfect, Paro!
Praxis is ook cool ja, moet die cds ook nog steeds een keer origineel aanschaffen... Je vraagt je wel af waarom Brain en Buckethead ook nog een tijdje in Guns N Roses hebben gespeeld, hadden ze nog openstaande leningen of zo...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef Zanderrr het volgende:
Zondag nog in de kroeg naar die "Bucket of Bernie Brains" cd zitten luisteren, moet zeggen dat ik die toch ook wel tof vind. Wel een hoog jam-gehalte, maar met muzikanten van het kaliber Les Claypool of Bernie Worrell maakt dat ook niet uit.
Ha, deze hoort bij de oefenruimte waar ik altijd met bandjes oefen, en daar mogen dus ook muzikantvriendelijke cds gedraaid worden. Verder is het hier ook doffe armoe wat kroegen betreft...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:welke kroeg is dat trouwens ?? kroegen die ik ken komen niet verder dan een house versie van malle babbe en dergelijke
ja, het jammere is dat veel dingen erg op elkaar lijken en het dus moeilijk is het kaf van het koren te scheiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.silent-watcher.net/billlaswell/
sodeju wat een discografie
Nee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Z het volgende:
Is je liefde voor de vuurspuwer nu al gedoofd?
Kom jij het brengen ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:40 schreef Z het volgende:
Ah, gelukkig maar. Sjaal om, glaasje jus en vroeg naar bed en dan komt alles goed.
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het originele plan was om mij samen met een vriendin vanavond in de Plundra (.) op Woonsdag (
.)in de Ikea te begeven, maar ik zit mezelf echt af te vragen of ik daar zin in heb.
Ai.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.
"Plaats broodje A onder plakje kaas B..."quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ai.
En daar eten, denk je dat dat te doen is ? (idee van vriendin, ik zie het zelf niet zo zitten).
Neem hulpstukken mes 1A en vork 1B en snijd het broodje in hapklare brokken met behulp van het bijgeleverde meetlint.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Plaats broodje A onder plakje kaas B..."
Hey, oud-collegaquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als voormalig IKEA-medewerker kan ik je al waarschuwen dat je waarschijnlijk een wisse dood tegemoet gaat op dergelijke dagen, alhoewel de echt bloedige knokpartijen waarschijnlijk vanochtend al geweest zijn.
Als je daar wilt gaan eten, moet je of erg vroeg komen (of wat later naar het restaurant gaan), of gewoon lang in de rij staan. Ik weet niet of ze dat nu nog doen, maar een tijdje terug hadden ze speciale acties in het restaurant op woonsdagen met dingen als 'tweede maaltijd gratis' of 'het eten is gratis als je minstens voor zo en zoveel geld meubels gekocht hebt'. Reken er maar in ieder geval op dat het druk is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ai.
En daar eten, denk je dat dat te doen is ? (idee van vriendin, ik zie het zelf niet zo zitten).
Toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte, waren ze inderdaad fantastisch. Nadat ik naar Duiven was overgeplaatst heb ik geen gehaktbal meer opgekregen; op de een of andere manier smaakten ze naar rubber, het was alsof je op een stuiterbal zat te knauwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, oud-collega
en de zweedse gehaktballetjes zijn meesterlijk trouwens
Naar Zweden om dichter bij de bron van zoveel taalkundige creativiteit te zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef dwerg het volgende:
Als woonsdag ooit in de Van Dale wordt opgenomen, emigreer ik.
Ik vind "plundra" minstens net zo stom. Wat is er mis met het woord "uitverkoop" ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef dwerg het volgende:
Als woonsdag ooit in de Van Dale wordt opgenomen, emigreer ik.
Daar hebben ze vast ook een wønsdåg, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar Zweden om dichter bij de bron van zoveel taalkundige creativiteit te zitten?
Weet je wanneer ze pas vies zijn......na een dag in de spoelkeuken werkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte, waren ze inderdaad fantastisch. Nadat ik naar Duiven was overgeplaatst heb ik geen gehaktbal meer opgekregen; op de een of andere manier smaakten ze naar rubber, het was alsof je op een stuiterbal zat te knauwen.
Of het oud-Hollandse 'sale'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind "plundra" minstens net zo stom. Wat is er mis met het woord "uitverkoop" ?
Daarom werkte ik ook bij de klantenservice.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze pas vies zijn......na een dag in de spoelkeuken werken
Dan krijg je geen balletje meer naar binnen
Ik was er altijd uitzendkracht, dan kreeg je zo'n mooi overhemd. Zo eentje die ooit net zo geel was als die (oude) Heinekenkratjes, maar die dan ondertussen gebroken wit met gaten was. En dan ook of 2 maten te klein of 2 maten te groot. Nee, dan zag je er sexy uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daarom werkte ik ook bij de klantenservice.
Al waren die gele polos best erg.![]()
Polo's die twee maten te groot zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was er altijd uitzendkracht, dan kreeg je zo'n mooi overhemd. Zo eentje die ooit net zo geel was als die (oude) Heinekenkratjes, maar die dan ondertussen gebroken wit met gaten was. En dan ook of 2 maten te klein of 2 maten te groot. Nee, dan zag je er sexy uit![]()
strakquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Seborik het volgende:
Sonderangebot is dan nog wel een schitterend woord. In Antwerpen is het overal 'Solden'
Ik kwam er gisteren na jaren achter dat ik in m'n Khanate-hoesje een cd heb zitten die niet van Khanate is en dat het eigenlijk een cd is van Godflesh en dat terwijl ik de hele tijd die cd van Khanate zo goed vond, maar nu dus Godflesh blijkt te zijn.
Vervloekt zij de verkoper in De Boudisque waar ik twee jaar geleden die cd gekocht heb, vervloekt zijn de bands die compleet wit egale cd's uitbrengen zonder opdruk (en het is ook m'n eigen stomme schuld, want ik heb nooit bij de tracklist stilgestaan). Wat een raar verhaal.
Nu heb ik hem gisteren bij NLStore besteld, want ik wil die cd van Khanate graag hebben.
bewaren want daar staan remixes op die nergens anders te vinden zijn. Erg goeie cd ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef Seborik het volgende:
Messiah.
hij is in ieder geval vrij lastig te krijgen en ik heb er 15 pond voor neergelegd bij HMV......quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Seborik het volgende:
Is het dan een 'zeldzaam' plaatje ofzo? Met die remixes...
Nou ja, ik zou er nu toch niet meer mee terug gaan. Ze zien me al aankomen na twee jaar.
in heel Belgie is het "solden!", liefst in een zo groot mogelijk lettertype.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Seborik het volgende:
Sonderangebot is dan nog wel een schitterend woord. In Antwerpen is het overal 'Solden'
(beter laat dan nooit)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
De kroeg waar ik in Den Haag heen ging op woensdagavond draaide Motorpsycho en allerhande andere zeer goede muziek. EN verzoekjes
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:58 schreef Cynic het volgende:
hallo
Ik speel met mijn band in het voorprogramma van Paradise Lost
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Anton het volgende:
[..]
(beter laat dan nooit)
Welke tent is dat? Een vriendin van me wil me overtuigen dat den haag geen kutstad is. Als dat haar niet lukt wil ik wel ergens heen waarvan ik zelf weet dat ik me niet helemaal dood verveel
whehe, lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef Summoner het volgende:
[..]
Cool. Geef ze dan aub een stevige schop onder de kont voor al die magere platen van de afgelopen jaren.![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is Huppelthepub in de Oude Molstraat.
Wist niet dat ze bij IKEA ook gestampte muisjes hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ik ben gisteren alsnog gewoon wel naar de Ikea geweest. En dit heb ik gekocht:
[afbeelding]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnenquote:Het zelf organiseren heb ik niet echt tijd voor, maar ik wil het wel proberen.
Ik kijk het gewoon even aan. Ik zal mijn best doen, maar als ik denk "quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef Beathoven het volgende:
Het idee is leuk, maar een beetje te algemeen als je 't mij vraagt. De nummers die je noemde waren allemaal nog van vorig jaar en dit jaar en de lijst is nog niet eens compleet. Tel daar alle slechte nummers bij op tot diep in de jaren '50 en je hebt volgens mij echt een lijst van hier tot aan moskou
Hier komen echt bakken en bakken met slechte nummers uit waar volgens mij ook heel wat nummers in staan die net op het randje zitten omdat ze niet 'echt' slecht zijn. Dragos din tei of hoe het ook mag heten vond ik bijvoorbeeld niet slecht, de compositie deugt en het is aanstekelijk. Het nummer is misschien 1x leuk als je 'm hoort maar je werd er op het laatst mee doodgegooid.
[..]
Ik vind dat je als TS zoiets 'altijd' zelf moet organiseren Audrey, er kan nogal wat werk in gaan zitten maar je bent er zelf mee begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |