toko de nieuwe wereldquote:Op zondag 24 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zelf vind de grotere aziatische supermarkten altijd erg leuk!
maar die hebben we [volgens mij dan] niet echt in Leiden.
waar zit der nieuwe wereldquote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef habanero het volgende:
[..]
toko de nieuwe wereld
woo ping
en op langegracht die surinamer ?
![]()
een toko is INDONESISCH en dat is niet offtopic ok?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Even wat Off topic verwijderd en nu weer verder over Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
Heeft iemand trouwens ooit verschillen gemerkt tussen de verschillende toko's? Dat bijvoorbeeld de ene meer op surinaams en de andere meer op chinees gericht is?
toen ik nog in Den Haag woonde ging ik vaak naar de toko op de wagenstraat. Het is nou wel 13 jaar terug dat ik er nog woonde (op de hoek, Amsterdamse veerkade), maar was er laatst nog geweest en nog steeds is ie goed.D'r zit ook een goed dimsum restaurant en achter de Bijenkorf Fat Kee natuurlijk...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
't Schijnt dat je hier in Chinatown Den Haag ook aardig wat goede toko's hebt, maar vraag me af welke nou echt goed zijn.. zitten er best veel
die hebben ook een winkel, maar ik zou naar de nieuwe wereld gaan, die zit op de nieuwe rijn nr 30quote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar zit der nieuwe wereld
en woo ping is toch gewoon de chinees + fhaal [dus geen toko]
Een toko in Zeist?quote:
Tegenover de V&D.quote:
Even een apart topic van gemaakt om dit topic on topic te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een schopje.
Ben namelijk opzoek naar een goed gesoorteerde toko in de buurt van Tilburg of Den Bosch want ik merk namelijk dat het assortiment van mijn vaste toko terug begint te lopen.
Als je langs de bijenkorf loopt (vanaf de grote marktstraat gezien) richting dat chinatown dus, dan zie je rechts in de straat een chinese supermarkt zitten waar je bergen met leuke en lekkere dingen kunt vinden.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
't Schijnt dat je hier in Chinatown Den Haag ook aardig wat goede toko's hebt, maar vraag me af welke nou echt goed zijn.. zitten er best veel
Ik ook! A la die hele grote in het centrum van Den Haag. Iemand een adres in Utrecht dat daar op lijkt? Ik ken nu eigenlijk alleen de 2 toko's in het centrum. (En Lombok natuurlijk, maar dat is wat uit de richting voor mij.)quote:Op zondag 24 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zelf vind de grotere aziatische supermarkten altijd erg leuk!
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:33 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk topic! Ik ben wel eens bij een Russisch winkeltje hier in de buurt geweest, was ook erg leuk. Toch eens wat vaker gaan kijken
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
In de grotere REAL supermarkten (In duitsland, voor de grensgangers) heeft men ook een afdeling russische producten.
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appiequote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef piepster het volgende:
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef mirugai het volgende:
[..]
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appie
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.
Geen idee, ben daar maar 1 keertje geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?
Naast zwembad oost.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?
knackerbrodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef piepster het volgende:
Wat kan je kopen in een Deense winkel dan?
Nog iets gekocht bij More than Wine?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Ga er morgen meteen kijken!! (in de Cronje)
Wijnproeven......dat wil ik altijd al eens doen.
Of een cursus in die trant.
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Den Haag is zowat het mekka voor chinese/oosterse zooi. Ik denk aan Wah nam hong, Ming Kee als supermarkten, dan heb je nog diverse andere kleine supertjes in de buurt. Een thaise, vietnamese en een filipijnse.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef MLF het volgende:
Den haag heeft er 1 in centrum in de markthof, maar daar is nu een verbouwing en zijn ze 20 meter verderop verhuisd en zit het tijdelijk opgepropt, maar ze verkopen ongelooflijk lekkere dingen
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Ze smaken zoet, en ze blijven een beetje als pulp aan je tanden klevenquote:
Mie wants!!! Kan je die bij Wah Nam Hong kopen in Den Haag?? Weet iemand dat? Dan ga ik ff inslaan hihi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Jeugdherinneringen]
Die kreeg ik vroeger altijd van mijn moeder!!!
[/Jeugdherinneringen]
![]()
Inschrijving bij kvk nodig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef Steve-O het volgende:
Die groothandel toko tegenover de makro in duivendrecht .
Ze hebben alles
We hebben het bescheiden gehouden qua aankopen daar:quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Morgen eens even een kijkje nemen in Velserbroek bij Kaas & Zo.
Er zat in het Bloemendaalse suffertje een reclameboekje van die winkel, en er staan onweerstaanbare dingetjes in
Hammetjes, amuses (eetbare amuselepeltjes), fingerfood, kazen, apart zout, goeie marmelades etc
We gaan er wat lekkers halen voor het lange paasweekend, en voor volgende week ideetjes opdoen, dan krijgen we 4 eters
Net even wat stukjes er van gesnoept. Inderdaad heel erg lekker die rechtstreeks uit Italie geimporteerde salami met truffelstukjes er in.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef SHE het volgende:
oeh, salami met truffel...dat moet haast wel heel lekker zijn!
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Jeugdherinneringen]
Die kreeg ik vroeger altijd van mijn moeder!!!
[/Jeugdherinneringen]
![]()
ik heb nog steeds ergens een pakje van die dingen zwervenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees hetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
Over het algemeen in Nederland welquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
in de toko spreken ze geen Nederlands
In de toko waar ik kom wel zijn trouwens ook hele aardige mensen. Maar ben gisteren niet geweest heb ivm het mooie weer eert het tuinset buiten gezet enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees heten
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Drostie het volgende:
Vrijdag weer in de toko in Delft geweest, oogst oa kouseband, tofu, mangosnoepjes, jackfruitchips, noedels, papayacake, gingerbeer, mazaa...yum!
Mooi ik ben hier in den haag nog steeds op zoek naar een GOEDE turk... er zijn er genoeg, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over... Welke bezoek jij?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:20 schreef Dauthi het volgende:
in Den Haag hebben we een turk die heeft alles wat er met lamsvlees te doen is, en dan allerlei gehakten en kip dingen en hier is gewoon niets te vinden op dat gebied.
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijdquote:[..]
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?
Jackfruit chips is ook erg lekker, die haal ik daar ook altijd.
Oke thanx,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:28 schreef Drostie het volgende:
[..]
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijd![]()
snap je het niet, of wil je het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:32 schreef Horsemen77 het volgende:
Zoals ik zei, morgen bij de Amerikaanse toko een sub halen met meatballs.
Hij wil het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
snap je het niet, of wil je het niet snappen
Dat is een rol van plakrijst met hierin een mengsel kruiden en kip.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef Curiosity het volgende:
Dat is een rol van plakrijst met hierin een mengsel kruiden en kip.
Uit Lang leve de Chinese TOKOquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef Stansfield het volgende:
Schopje,
In amersfoort zit nu ook een chinese toko, maar eens kijken wat daar voor lekkers te koop is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In amersfoort op het station zijn ze nu een, op het eerste gezicht redelijk grote, aziatische super aan het inrichten![]()
![]()
Kun je er al van genieten? Iemand ervaring? Een tijdje geleden had ik dat ding voor het eerst aangeschaft, 3 dagen in zout water gehad, en toen gewokt.. Vervolgens heb ik het weggegooid omdat ik dacht dat ik het fout had klaargemaakt.. Mijn natuurlijke reflexen deden me vermoeden dat het nog te rauw en giftig was...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef SHE het volgende:
* SHE toko addict
Ik koop er
[...]
sopropo
[...]
Dat bittere is inderdaad de bedoeling juist! Ik stop 'm ook weleens in het zuur, heeerlijk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef McGry het volgende:
[..]
Kun je er al van genieten? Iemand ervaring? Een tijdje geleden had ik dat ding voor het eerst aangeschaft, 3 dagen in zout water gehad, en toen gewokt.. Vervolgens heb ik het weggegooid omdat ik dacht dat ik het fout had klaargemaakt.. Mijn natuurlijke reflexen deden me vermoeden dat het nog te rauw en giftig was...![]()
Toen heb ik pas in de winkel gevraagd hoe dat ding klaar te maken, en mijn eerste poging bleek toch goed te zijn... en de smaak trouwens ook. Vervolgens wat meer gegoogled, en het blijkt dus iets te zijn waarvan "je moet leren te genieten", als dat eenmaal gelukt is, ga je dus heel lekker gaan vinden (schijnt).. Dus.. nieuwe gekocht.. binnenkort tweede poging....
Voor de nieuwsgierigen: dat ding is niet bitter, maar heel heel heel erg bitter..![]()
Is dat lekker mojo marinade?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Serendips het volgende:
Overzicht Turkse/ Oosterse winkels (helaas zonder adres)
Vandaag ben ik bij Dunya international Su - Nijmegen (Hatert) geweest. Winkel met zeer uitgebreid assortiment 'droge waren', kruiden en conserven, bijvoorbeeld wel 15 schillende soorten couscous en 30 verschillende soorten zwarte olijven in blik. Erg vriendelijk personeel bovendien.
Meegenomen: olijven, amandelen, sesamzaad, pizzakruiden, korianderzaad, mojo marinade, gedroogde abrikozen, verse koriander en aubergines.
Inderdaad, obv grapefruit- en sinaasappelsap, ui, azijn en knof.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Curiosity het volgende:
Is dat lekker mojo marinade?
Is met sinasappel toch?, waar gebruik je dat voor dan.
Ik heb er ooit beelden van gezien, op Rijnmond denk ik, maar misschien zijn ze inmiddels weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef n0a het volgende:
Thnx, ben hun wel eens eerder tegen gekomen. Ik denk alleen dat het adres in Schiedam een hoofdkantoor is. Kan het namelijk nergens als bakkerij terug vinden.
Super dus!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Curiosity het volgende:
Is dat lekker mojo marinade?
Is met sinasappel toch?, waar gebruik je dat voor dan.
Een aanrader dus, de volgende ook maar eens kopen dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Super dus!
Stukjes kip een uurtje in laten marineren, stukjes gember erbij...
Dan op een hoog vuur goed bakken, fijngehakte koriander erover, even met de pepermolen eroverheen...
Klaar! Koud of warm serveren. Smullen gegarandeerd...![]()
Gewoon de volgende keer vragen, en dan denk ik wel dat ze 'm de volgende keer hebben.quote:
Er zijn veel meer lekkere soya sauzen behalve kikoman, probeer bv Pearl River Bridge Mushroom Soy eens, die is verrukkelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Tha_Butcha het volgende:
okay adress in utrrecht dan maar:
behalve kikkoman sojasaus
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Topmerken Soyasaus vind ik: A (zoet), pearl river bridge mushroom soy (zout, met paddestoelen gemaakt, goddelijk) en Kikoman (een echte gefermenteerde soyasaus, en niet zoals bij die gifmengers van Conimex soyabonen met zoutzuur bewerkt)
Ik was net op de Albert Cuyp en heb bij een stalletje waar ze diverse soorten worst en kaas verkopen wat chorizo en salami (cacciatora) gehaald. Is dat een van de twee stalletjes die jij bedoelt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef Thorical het volgende:
Op de Albert Cuyp. Staan twee stalletjes waar je worst kan kopen. Een franse met bv wildzwijn, hert, met truffel etc. En een Hongaar met allerlei Hongaarse producten. Worsten, conserven etc. hij staat er maandag tot donderdag. En z'n worsten zijn 28 of 26 ¤ p/kg. Ik heb er gisteren een halve paprikasalami en een ganzensalami vandaan gehaald.
En je moet naar paardenworst vragen volgens mijn vriendintje.
Nee, die jij bedoeld staan er iedere dag. Daar halen we wel de Herz salami vandaan de Hongaarse kolbaz.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik was net op de Albert Cuyp en heb bij een stalletje waar ze diverse soorten worst en kaas verkopen wat chorizo en salami (cacciatora) gehaald. Is dat een van de twee stalletjes die jij bedoelt?
In welke fase van je leven zit je dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef ellos het volgende:
In deze fase van mn leven en in dit seizon haal ik bij de Toko Tauge, kruiden, miso (soep) en wel eens kim chi
Turk: tomaten, en groenten/fruit aanbiedingen, linzen en bonen en ik heb er een pot chilisaus vandaan.
papayaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef EricT het volgende:
1 toko, 1 turkse groenteman en een turkse supermarkt. Goedkoop en ze hebben alles wat ik nodig heb (papaya, "verse" mangistan, bak bananen)
Durian.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef Serendips het volgende:
Hoe heeft die vrucht ook al weer die in Azie verboden is in het openbaar vervoer en hotels, omdat ie zo stinkt?
O ja!quote:
Waar is hier? En hebben ze er ook zwarte cardamom?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb zomaar een grote Aziatische supermarkt voor m'n deur gekregen. Amazing Oriental heet ie en ze hebben er echt de meest absurde dingen. IJslollies van kokosmeld, durianroomijs, vegetarische garnalen (??!!) en enorme pannen. Ik ben blij!
Als je met de auto komt, borden centrumring volgen. Parkeren kun je met geluk voor de deur en anders op het martkterrein (Langgewenst)quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef Curiosity het volgende:
Nu weet ik dat er een Toko in Hilversum zit, het adres weet ik ook, alleen ik kan niet echt een duidelijke plattegrond vinden, dus wie uit Hilversum helpt mij verder.
Waar kan ik deze toko precies vinden.
Ik ga morgen naar Hilversum.
http://www.tokoono.nl/
Hier (Arnhem) zit vlakbij mijn deur ook zo'n soort supermarkt. Ik vind het briljant. Naast allerlei producten die mij niet zo heel erg lekker lijken (frisdrank met vogelnestjes en 340 verschillende producten met durian enzo) hebben ze ook geniale dingen. Een hele spekkoek voor maar 5 euro, of een partij mini loempia's e n fatsoenlijke tofuquote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb zomaar een grote Aziatische supermarkt voor m'n deur gekregen. Amazing Oriental heet ie en ze hebben er echt de meest absurde dingen. IJslollies van kokosmeld, durianroomijs, vegetarische garnalen (??!!) en enorme pannen. Ik ben blij!
Ik zou vandaag gaan, maar voel me niet helemaal jofel, dus waarschijnlijk morgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef QTPi het volgende:
[..]
Als je met de auto komt, borden centrumring volgen. Parkeren kun je met geluk voor de deur en anders op het martkterrein (Langgewenst)
Als je met de trein komt: uitgang Centrum en schuin naar rechts oversteken. Om de SIlverparking heen lopen (rechts aanhouden) Let op de gevels met de badkamertegels..Het zit in dat rijtje.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier (Arnhem) zit vlakbij mijn deur ook zo'n soort supermarkt. Ik vind het briljant. Naast allerlei producten die mij niet zo heel erg lekker lijken (frisdrank met vogelnestjes en 340 verschillende producten met durian enzo) hebben ze ook geniale dingen. Een hele spekkoek voor maar 5 euro, of een partij mini loempia's e n fatsoenlijke tofu.
Ik weet niet wat voor knopen jij aan je broek hebt hangen...quote:
Ik heb altijd een verse voor 7,95.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor knopen jij aan je broek hebt hangen...
Het komt uit de vriezer, maar is qua kwaliteit en zeker voor die prijs eigenlijk heel erg goed te eten.
Hier is in Groningen, maar er zitten er meer door het hele land. Ik heb niet echt gelet op zwarte cardemom, maarhet zou me niet verbazen, er is een heel gangpad met specerijen. Wat is trouwens het verschil met groene?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waar is hier? En hebben ze er ook zwarte cardamom?
Hele andere smaak. Je hebt het nodig om zelf Garam Masala te kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hier is in Groningen, maar er zitten er meer door het hele land. Ik heb niet echt gelet op zwarte cardemom, maarhet zou me niet verbazen, er is een heel gangpad met specerijen. Wat is trouwens het verschil met groene?
in de oude edah? Dan is ie inderdaad best groot...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef LoudGirl het volgende:
Dat ken ik maar omdat ik gelezen had dat er een winkel geopend was dacht ik, geen verzendkosten en ik kan nog eens vragen wat al die paprika soorten nou inhouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef SHE het volgende:
Hongaarse shizzle kun je ook bestellen op i-net. Ik haal veel bij www.lekkersuithongarije.nl
Perry Sport zit in de Kerkstraat en dat is toch wel een eind uit de buurt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:49 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan, maar voel me niet helemaal jofel, dus waarschijnlijk morgen.
We parkeren altijd in de silverparking.
Kan ik ook gewoon de winkelstraat uitlopen, daar waar perrysport zit, en dan naar rechts, zo op het plattegrondje te zien, zit het daar ergens.
Dat bedoel ik , die plattegrondjes kan ik nooit geen wijs uit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef QTPi het volgende:
[..]
Perry Sport zit in de Kerkstraat en dat is toch wel een eind uit de buurt.
Het beste kun je uitgang Silver Parking Groest nemen. Buiten ga je rechtsaf en loop je langs de HUBO naar de Stationsstraat. Daar steek je over en houd je rechts aan. Kom je langs Döner King en een apotheek. Aan die kant is het. Succes!
Ja, aan de Korreweg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
in de oude edah? Dan is ie inderdaad best groot...
Jij bedoelt die in Chinatown?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef nexus-pilot het volgende:
Er is een grote toko in beverwijk , het ziet er wel leuk uit , ik ben er zelf nog niet in geweest..
Is dat de winkel die in de oude Edah is gekomen? Daar wil ik ook snel eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hier is in Groningen, maar er zitten er meer door het hele land. Ik heb niet echt gelet op zwarte cardemom, maarhet zou me niet verbazen, er is een heel gangpad met specerijen. Wat is trouwens het verschil met groene?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier (Arnhem) zit vlakbij mijn deur ook zo'n soort supermarkt. Ik vind het briljant. Naast allerlei producten die mij niet zo heel erg lekker lijken (frisdrank met vogelnestjes en 340 verschillende producten met durian enzo) hebben ze ook geniale dingen. Een hele spekkoek voor maar 5 euro, of een partij mini loempia's e n fatsoenlijke tofu.
Als jij toch regelmatig shopt achter het ijzeren gordijn, ken je dan de slavische supermarkt aan de amsterdamsestraatweg? Een vriend van me die met zijn vriendin naar Roemenië is geëmigreerd komt af en toe nog wel eens hier, en het lijkt me dan leuk om eens Roemeens voor hem te koken (hij komt juist terug om unox rookworst te kunnen eten als ie in NL is, krijgt ie alsnog paprika's en knoflook, wat zal ie blij zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef SHE het volgende:
Hongaarse shizzle kun je ook bestellen op i-net. Ik haal veel bij www.lekkersuithongarije.nl
En Mike, is dat niet geweldig?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef granuaile het volgende:
mochten jullie in Amsterdam zijn dan raad ik absoluut Tampopo aan.
Haarlemmerdjik, tegenover The Movies. Niet al te ver van CS!
die man verkoopt vanalles. er zijn ook altijd aziaten als ik er ben, en die hebben hun hele mandje vol liggen. dus lijkt me een aanrader, niet?
ook gedroogde vissen, en heel veel sake etc. zelfs groene thee-ijs uit een pakje om zelf te maken! en dat voor een luttele 1.25 = proberen!
winkel is ook vaak na sluitingstijd nog open. na 9 uur? geen probleem!![]()
echt gaan kijken!
route via Maps.Google
Nooit eerder gehad. Heb je een receptje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef SiGNe het volgende:
Lemon chicken is wel erg lekker... je brengt me op een idee
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Sno0ze het volgende:
Weet iemand waar ik mangistan in de buurt van Nijmegen kan halen?
Maar ze zijn zo lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)
Deze toko gaat dicht..... Stond pas een stukje over op distrifood.nl. Ze wilden een keten van deze tokos maken, maar de pilot store in Hilversum draait met verlies...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef Curiosity het volgende:
Nu weet ik dat er een Toko in Hilversum zit, het adres weet ik ook, alleen ik kan niet echt een duidelijke plattegrond vinden, dus wie uit Hilversum helpt mij verder.
Waar kan ik deze toko precies vinden.
Ik ga morgen naar Hilversum.
http://www.tokoono.nl/
Dit is het meest zalige fruit wat er is, heb me er helemaal gek van gegeten in Indonesie toen ik daar wasquote:Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)
Is al dicht. Afgelopen weken werd alles uitverkocht 50% korting. Heel jammer want het was een goede toko.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:20 schreef vats het volgende:
[..]
Deze toko gaat dicht..... Stond pas een stukje over op distrifood.nl. Ze wilden een keten van deze tokos maken, maar de pilot store in Hilversum draait met verlies...
Dank! Als ik een keer in Zuid ben, zal ik eens gaan kijken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Turkse! Sahan op zuid. Erg goede slager, lekkere baklava, en ook flink formaat,
Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?
Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:22 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.
Ik koop er wel eens bananen en in het seizoen kersen, ze hebben dan een 3 tal verschillende heerlijke kersen soorten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef n0a het volgende:
[..]
Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.
De onderneming is omgevallen, twee of drie jaar terug, maar de franchicers zijn losse bedrijfjes die nog wel door gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zag hem vandeweek nog in Utrecht, en volgens mij is hij hier in Nijmegen ook nog niet weg?
Rotterdam heeft er iig nog tweequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok, op die manier dus. Erg jammer ja.. zij hebben de lekkerste bruchettakruiden die er kant en klaar te krijgen is wat mij betreft.. en mijn potje is bijna op, dus dan moet ik maar eens op zoek naar een filiaal wat nog wel open is..
Pasta meel kun je bij de bijenkorf krijgen maar die is nogal duur. Je kan ook griesmeel kopen bij de Albert Hein en dan de fijnste nemen. Heb het wel liggen maar nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand een italiaans winkeltje, of op z'n minst een winkel die oa. deze producten verkoopt in Nijmegen?
Ben vooral op zoek naar pasta-meel en wie weet wat nog meer voor lekkers
Ohh zou je dat willen doen???quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan wel voor je meenemen en opsturen eventueel? Ga er zodadelijk heen
Weuro heeft inderdaad mooie producten en is helemaal niet duur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens ook Toko Weuro in Nijmegen Centrum ontdekt
weet iemand hoe de ingevroren gamba's daar zijn?Zijn die al gekookt? en kan ik die nog lekker bakken (na te hebben ontdooid) met wat knoflook en limoen?
Er is zit een goed supertje op de hoek van de Fagel- met de Athlonestraat, vlakbij de Groesbeekseweg (nabij Keizer Karelplein).quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
heb in Nijmegen hier ook nog niet veel gevonden.
In Arnhem (Presikhaaf) stikte het van de turkse supermarktjes enzo, maar hier heb ik er eigenlijk nog geen een kunnen ontdekken...
Ik zoek iets voor 'de lekker', voor af en toe. Dus een Turk met goede olijven, dolmas, brood. Van die specialiteiten die je niet bij de supermarkt moet kopen. Goede groente en fruit is ook altijd een plus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?
Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
en mag ik dan nog een ding vragen?
Een goede islamitische slagerij, het liefst waar ze (ook) kip verkopen![]()
Islamitische slagerij waar ik altijd heenga zit op de hoek van de graafse weg en de burghardt van de bergstraat. Ze hebben goed vlees en niet duur.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
en mag ik dan nog een ding vragen?
Een goede islamitische slagerij, het liefst waar ze (ook) kip verkopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |