toko de nieuwe wereldquote:Op zondag 24 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zelf vind de grotere aziatische supermarkten altijd erg leuk!
maar die hebben we [volgens mij dan] niet echt in Leiden.
waar zit der nieuwe wereldquote:Op maandag 25 juli 2005 12:38 schreef habanero het volgende:
[..]
toko de nieuwe wereld
woo ping
en op langegracht die surinamer ?
![]()
een toko is INDONESISCH en dat is niet offtopic ok?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Even wat Off topic verwijderd en nu weer verder over Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
Heeft iemand trouwens ooit verschillen gemerkt tussen de verschillende toko's? Dat bijvoorbeeld de ene meer op surinaams en de andere meer op chinees gericht is?
toen ik nog in Den Haag woonde ging ik vaak naar de toko op de wagenstraat. Het is nou wel 13 jaar terug dat ik er nog woonde (op de hoek, Amsterdamse veerkade), maar was er laatst nog geweest en nog steeds is ie goed.D'r zit ook een goed dimsum restaurant en achter de Bijenkorf Fat Kee natuurlijk...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
't Schijnt dat je hier in Chinatown Den Haag ook aardig wat goede toko's hebt, maar vraag me af welke nou echt goed zijn.. zitten er best veel
die hebben ook een winkel, maar ik zou naar de nieuwe wereld gaan, die zit op de nieuwe rijn nr 30quote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar zit der nieuwe wereld
en woo ping is toch gewoon de chinees + fhaal [dus geen toko]
Een toko in Zeist?quote:
Tegenover de V&D.quote:
Even een apart topic van gemaakt om dit topic on topic te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een schopje.
Ben namelijk opzoek naar een goed gesoorteerde toko in de buurt van Tilburg of Den Bosch want ik merk namelijk dat het assortiment van mijn vaste toko terug begint te lopen.
Als je langs de bijenkorf loopt (vanaf de grote marktstraat gezien) richting dat chinatown dus, dan zie je rechts in de straat een chinese supermarkt zitten waar je bergen met leuke en lekkere dingen kunt vinden.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
't Schijnt dat je hier in Chinatown Den Haag ook aardig wat goede toko's hebt, maar vraag me af welke nou echt goed zijn.. zitten er best veel
Ik ook! A la die hele grote in het centrum van Den Haag. Iemand een adres in Utrecht dat daar op lijkt? Ik ken nu eigenlijk alleen de 2 toko's in het centrum. (En Lombok natuurlijk, maar dat is wat uit de richting voor mij.)quote:Op zondag 24 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zelf vind de grotere aziatische supermarkten altijd erg leuk!
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:33 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk topic! Ik ben wel eens bij een Russisch winkeltje hier in de buurt geweest, was ook erg leuk. Toch eens wat vaker gaan kijken
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
In de grotere REAL supermarkten (In duitsland, voor de grensgangers) heeft men ook een afdeling russische producten.
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appiequote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef piepster het volgende:
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef mirugai het volgende:
[..]
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appie
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.
Geen idee, ben daar maar 1 keertje geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?
Naast zwembad oost.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?
knackerbrodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef piepster het volgende:
Wat kan je kopen in een Deense winkel dan?
Nog iets gekocht bij More than Wine?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Ga er morgen meteen kijken!! (in de Cronje)
Wijnproeven......dat wil ik altijd al eens doen.
Of een cursus in die trant.
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Den Haag is zowat het mekka voor chinese/oosterse zooi. Ik denk aan Wah nam hong, Ming Kee als supermarkten, dan heb je nog diverse andere kleine supertjes in de buurt. Een thaise, vietnamese en een filipijnse.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef MLF het volgende:
Den haag heeft er 1 in centrum in de markthof, maar daar is nu een verbouwing en zijn ze 20 meter verderop verhuisd en zit het tijdelijk opgepropt, maar ze verkopen ongelooflijk lekkere dingen
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Ze smaken zoet, en ze blijven een beetje als pulp aan je tanden klevenquote:
Mie wants!!! Kan je die bij Wah Nam Hong kopen in Den Haag?? Weet iemand dat? Dan ga ik ff inslaan hihi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Jeugdherinneringen]
Die kreeg ik vroeger altijd van mijn moeder!!!
[/Jeugdherinneringen]
![]()
Inschrijving bij kvk nodig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef Steve-O het volgende:
Die groothandel toko tegenover de makro in duivendrecht .
Ze hebben alles
We hebben het bescheiden gehouden qua aankopen daar:quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Morgen eens even een kijkje nemen in Velserbroek bij Kaas & Zo.
Er zat in het Bloemendaalse suffertje een reclameboekje van die winkel, en er staan onweerstaanbare dingetjes in
Hammetjes, amuses (eetbare amuselepeltjes), fingerfood, kazen, apart zout, goeie marmelades etc
We gaan er wat lekkers halen voor het lange paasweekend, en voor volgende week ideetjes opdoen, dan krijgen we 4 eters
Net even wat stukjes er van gesnoept. Inderdaad heel erg lekker die rechtstreeks uit Italie geimporteerde salami met truffelstukjes er in.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef SHE het volgende:
oeh, salami met truffel...dat moet haast wel heel lekker zijn!
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Jeugdherinneringen]
Die kreeg ik vroeger altijd van mijn moeder!!!
[/Jeugdherinneringen]
![]()
ik heb nog steeds ergens een pakje van die dingen zwervenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees hetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
Over het algemeen in Nederland welquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
in de toko spreken ze geen Nederlands
In de toko waar ik kom wel zijn trouwens ook hele aardige mensen. Maar ben gisteren niet geweest heb ivm het mooie weer eert het tuinset buiten gezet enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees heten
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Drostie het volgende:
Vrijdag weer in de toko in Delft geweest, oogst oa kouseband, tofu, mangosnoepjes, jackfruitchips, noedels, papayacake, gingerbeer, mazaa...yum!
Mooi ik ben hier in den haag nog steeds op zoek naar een GOEDE turk... er zijn er genoeg, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over... Welke bezoek jij?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:20 schreef Dauthi het volgende:
in Den Haag hebben we een turk die heeft alles wat er met lamsvlees te doen is, en dan allerlei gehakten en kip dingen en hier is gewoon niets te vinden op dat gebied.
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijdquote:[..]
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?
Jackfruit chips is ook erg lekker, die haal ik daar ook altijd.
Oke thanx,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:28 schreef Drostie het volgende:
[..]
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijd![]()
snap je het niet, of wil je het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:32 schreef Horsemen77 het volgende:
Zoals ik zei, morgen bij de Amerikaanse toko een sub halen met meatballs.
Hij wil het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
snap je het niet, of wil je het niet snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |