Misschien wel maar ben benieuwd of er mensen zijn in de buurt die een bepaalde toko kunnen aanradenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Er staan er wel heel veel in de gouden gids :
http://www.goudengids.nl/list.asp?statlist=96.36
zelfs eentje met een website
http://tokowaalwijk.webdimensie.nl/
Misschien een zaterdagje toko-rondrit doen?
Yep dat snap ik, maar ik kon het niet laten om te gaan zoeken.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Misschien wel maar ben benieuwd of er mensen zijn in de buurt die een bepaalde toko kunnen aanraden
De Toko op de eerste Zeine (Waalwijk) bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed gesorteerde toko in de buurt van Waalwijk (Tilburg, Den Bosch of Breda ook geen probleem) want ik merk namelijk dat het assortiment van mijn vaste toko terug begint te lopen.
Welke fokker weet een goede uitgebreide toko in de buurt?
Ken jij er meer in Waalwijk dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Toko op de eerste Zeine (Waalwijk) bedoel je?
Toko Makmurquote:
Ja, die was in het begin beter gesoorteerd dan hij nu is vind ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Toko op de eerste Zeine (Waalwijk) bedoel je?
Maar je hebt geen favo toko dus in Tilburg?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:47 schreef Chielus het volgende:
Sorry, kan je niet erg helpen in Tburg, onder de katterug heeft veel, erg diverse landen enzo, in de stationstraat zit een indische toko, veel curry's enzo. (kom bij bijde alleen als ik iets specefieks nodig heb)
Ben je hier al geweest ?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar je hebt geen favo toko dus in Tilburg?
quote:Toko Makmur
Grotestr 195
5141JS Waalwyk
Nee, die staat op het lijstje voor komende zaterdag maar het is een kleinere winkel in vergelijking met de andere toko.quote:
als ik iets nodig heb ga ik naar de katterug, beste variatiequote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar je hebt geen favo toko dus in Tilburg?
'indische toko'quote:Op maandag 23 januari 2006 01:47 schreef Chielus het volgende:
Sorry, kan je niet erg helpen in Tburg, onder de katterug heeft veel, erg diverse landen enzo, in de stationstraat zit een indische toko, veel curry's enzo. (kom bij bijde alleen als ik iets specefieks nodig heb)
Als je leest had ie een reden, en als je verder nog opmerkingen over de moderators hebt, graag in ons FB topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef loloxia het volgende:
Supertjes, toko's, winkeltjes, enz.
kijk eens aan: een centraal topic![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een apart topic van gemaakt om dit topic on topic te houden
[GEZ] Toko in de omgeving Waalwijk
Zal ik de volgende keer ook zeker doen heb het nu van een andere merk mee genomen maar vind dat minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef Tha_Butcha het volgende:
WTF? woon jij in waalwijk dan?
Mmm, die van de 1e zeine heb ik geen problemen mee, en anders moet je zeggen wat je mist, misschien helpt het.
En anders kan je de toko tegenover de ING proberen, maar die vond ik echt ruk
Toko Makmur is wel erg lekker..Qua eten dat zij verkopen althans.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer ook zeker doen heb het nu van een andere merk mee genomen maar vind dat minder.
Die tegen over de ING ben ik nog niet geweest. Maar ik vroeg me ook af of er geen grotere toko's in de buurt waren.
Zal er binnenkort als ik in het centrum ben eens binnen lopenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Frank79 het volgende:
Toko Makmur is wel erg lekker..Qua eten dat zij verkopen althans.
Nee, nog niet wist ook niet dat er daar zatenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Frank79 het volgende:
Op de Korvelseweg zitten ook diverse toko's. Daar al geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |