Even een apart topic van gemaakt om dit topic on topic te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een schopje.
Ben namelijk opzoek naar een goed gesoorteerde toko in de buurt van Tilburg of Den Bosch want ik merk namelijk dat het assortiment van mijn vaste toko terug begint te lopen.
Als je langs de bijenkorf loopt (vanaf de grote marktstraat gezien) richting dat chinatown dus, dan zie je rechts in de straat een chinese supermarkt zitten waar je bergen met leuke en lekkere dingen kunt vinden.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:42 schreef Faithy het volgende:
't Schijnt dat je hier in Chinatown Den Haag ook aardig wat goede toko's hebt, maar vraag me af welke nou echt goed zijn.. zitten er best veel
Ik ook! A la die hele grote in het centrum van Den Haag. Iemand een adres in Utrecht dat daar op lijkt? Ik ken nu eigenlijk alleen de 2 toko's in het centrum. (En Lombok natuurlijk, maar dat is wat uit de richting voor mij.)quote:Op zondag 24 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zelf vind de grotere aziatische supermarkten altijd erg leuk!
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:33 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk topic! Ik ben wel eens bij een Russisch winkeltje hier in de buurt geweest, was ook erg leuk. Toch eens wat vaker gaan kijken
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Russich winkeltje? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen wat verkopen die en waar kan ik er eentje vinden?
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
In de grotere REAL supermarkten (In duitsland, voor de grensgangers) heeft men ook een afdeling russische producten.
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze daar zoal hebben? Volgende keer als ik In Kleve ben eens zoeken of daar een Real zit.
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Nijmegen, Nijmegen Oost om precies te zijn. De winkel heet Anushka. Ze verkopen er trouwens niet alleen Russische, maar ook Turkse en Iraanse levensmiddelen. Vorige keer heb ik er een zak Pilmeni (of hoe je dat ook schrijft) meegenomen, een Russische snack bestaande uit vlees 'in een zakje' van deeg. Voor de rest weet ik het niet precies, ben er nog maar één keer geweest. Ik woon dan ook nog niet zo lang in deze buurt, maar ik ga er binnenkort wel weer een keer kijken, denk ik.
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appiequote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef piepster het volgende:
Weet je toevallig in welke straat? Is het dicht bij de Albert Heijn?
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef mirugai het volgende:
[..]
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appie
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.
Geen idee, ben daar maar 1 keertje geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?
Naast zwembad oost.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?
knackerbrodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef piepster het volgende:
Wat kan je kopen in een Deense winkel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |