ik heb nog steeds ergens een pakje van die dingen zwervenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees hetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken. Ga dit weekend weer naar de toko en de turkse supermarkt. Weer de voorraad aanvullen![]()
Over het algemeen in Nederland welquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
in de toko spreken ze geen Nederlands
In de toko waar ik kom wel zijn trouwens ook hele aardige mensen. Maar ben gisteren niet geweest heb ivm het mooie weer eert het tuinset buiten gezet enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
- Zou wel het plaatje uitprinten en meenemen: in de toko spreken ze geen Nederlands, en ik betwijfel of ze die dingen onder de naam "Haw Flakes" kennen. Ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe die dingen in het Chinees heten
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Drostie het volgende:
Vrijdag weer in de toko in Delft geweest, oogst oa kouseband, tofu, mangosnoepjes, jackfruitchips, noedels, papayacake, gingerbeer, mazaa...yum!
Mooi ik ben hier in den haag nog steeds op zoek naar een GOEDE turk... er zijn er genoeg, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over... Welke bezoek jij?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:20 schreef Dauthi het volgende:
in Den Haag hebben we een turk die heeft alles wat er met lamsvlees te doen is, en dan allerlei gehakten en kip dingen en hier is gewoon niets te vinden op dat gebied.
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijdquote:[..]
Mangosnoepjes, klink goed welke zijn dat?
Jackfruit chips is ook erg lekker, die haal ik daar ook altijd.
Oke thanx,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:28 schreef Drostie het volgende:
[..]
Er staat op "Rasa Mango Candy". t Zijn een soort zuurtjes, een grote zak, lekker om te vreten onder werktijd![]()
snap je het niet, of wil je het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:32 schreef Horsemen77 het volgende:
Zoals ik zei, morgen bij de Amerikaanse toko een sub halen met meatballs.
Hij wil het niet snappenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
snap je het niet, of wil je het niet snappen
Dat is een rol van plakrijst met hierin een mengsel kruiden en kip.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef Curiosity het volgende:
Dat is een rol van plakrijst met hierin een mengsel kruiden en kip.
Uit Lang leve de Chinese TOKOquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef Stansfield het volgende:
Schopje,
In amersfoort zit nu ook een chinese toko, maar eens kijken wat daar voor lekkers te koop is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In amersfoort op het station zijn ze nu een, op het eerste gezicht redelijk grote, aziatische super aan het inrichten![]()
![]()
Kun je er al van genieten? Iemand ervaring? Een tijdje geleden had ik dat ding voor het eerst aangeschaft, 3 dagen in zout water gehad, en toen gewokt.. Vervolgens heb ik het weggegooid omdat ik dacht dat ik het fout had klaargemaakt.. Mijn natuurlijke reflexen deden me vermoeden dat het nog te rauw en giftig was...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef SHE het volgende:
* SHE toko addict
Ik koop er
[...]
sopropo
[...]
Dat bittere is inderdaad de bedoeling juist! Ik stop 'm ook weleens in het zuur, heeerlijk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef McGry het volgende:
[..]
Kun je er al van genieten? Iemand ervaring? Een tijdje geleden had ik dat ding voor het eerst aangeschaft, 3 dagen in zout water gehad, en toen gewokt.. Vervolgens heb ik het weggegooid omdat ik dacht dat ik het fout had klaargemaakt.. Mijn natuurlijke reflexen deden me vermoeden dat het nog te rauw en giftig was...![]()
Toen heb ik pas in de winkel gevraagd hoe dat ding klaar te maken, en mijn eerste poging bleek toch goed te zijn... en de smaak trouwens ook. Vervolgens wat meer gegoogled, en het blijkt dus iets te zijn waarvan "je moet leren te genieten", als dat eenmaal gelukt is, ga je dus heel lekker gaan vinden (schijnt).. Dus.. nieuwe gekocht.. binnenkort tweede poging....
Voor de nieuwsgierigen: dat ding is niet bitter, maar heel heel heel erg bitter..![]()
Is dat lekker mojo marinade?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Serendips het volgende:
Overzicht Turkse/ Oosterse winkels (helaas zonder adres)
Vandaag ben ik bij Dunya international Su - Nijmegen (Hatert) geweest. Winkel met zeer uitgebreid assortiment 'droge waren', kruiden en conserven, bijvoorbeeld wel 15 schillende soorten couscous en 30 verschillende soorten zwarte olijven in blik. Erg vriendelijk personeel bovendien.
Meegenomen: olijven, amandelen, sesamzaad, pizzakruiden, korianderzaad, mojo marinade, gedroogde abrikozen, verse koriander en aubergines.
Inderdaad, obv grapefruit- en sinaasappelsap, ui, azijn en knof.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Curiosity het volgende:
Is dat lekker mojo marinade?
Is met sinasappel toch?, waar gebruik je dat voor dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |