Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef mirugai het volgende:
[..]
google de google: Anushka, van 't Santstraat 169 ...vijf minuutjes lopen vanaf de Appie
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Kleve zit afaik geen real, wel een redelijk Famila.
Geen idee, ben daar maar 1 keertje geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook leuke exotische spulletjes dan?
Naast zwembad oost.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schuin tegenover de Koningskerk om precies te zijn. Piepster, waar werk je dan?
knackerbrodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef piepster het volgende:
Wat kan je kopen in een Deense winkel dan?
Nog iets gekocht bij More than Wine?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:25 schreef kabouter.muts het volgende:
Ga er morgen meteen kijken!! (in de Cronje)
Wijnproeven......dat wil ik altijd al eens doen.
Of een cursus in die trant.
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Den Haag is zowat het mekka voor chinese/oosterse zooi. Ik denk aan Wah nam hong, Ming Kee als supermarkten, dan heb je nog diverse andere kleine supertjes in de buurt. Een thaise, vietnamese en een filipijnse.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef MLF het volgende:
Den haag heeft er 1 in centrum in de markthof, maar daar is nu een verbouwing en zijn ze 20 meter verderop verhuisd en zit het tijdelijk opgepropt, maar ze verkopen ongelooflijk lekkere dingen
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
haw flakes
geen idee wat het is, maar mijn zusje is er dus gek op
Ze smaken zoet, en ze blijven een beetje als pulp aan je tanden klevenquote:
Mie wants!!! Kan je die bij Wah Nam Hong kopen in Den Haag?? Weet iemand dat? Dan ga ik ff inslaan hihi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Jeugdherinneringen]
Die kreeg ik vroeger altijd van mijn moeder!!!
[/Jeugdherinneringen]
![]()
Inschrijving bij kvk nodig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:24 schreef Steve-O het volgende:
Die groothandel toko tegenover de makro in duivendrecht .
Ze hebben alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |