In die pakjes?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef Ashram het volgende:
Maarre, voor de goede orde:
Wat zijn nasi kruiden?
Daarmee wil ik te zeggen dat ik de kant en klaar mengsels veel te zout en daardoor oneetbaar vindt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Piet wat is bremzout imho?
en toen ging ik voortaan altijd naar de Chinese toko ipv de supermarkt wanneer ik Chinees ging klaarmakenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
en toen ?
Vind die chinees dat ook cool?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef Asics het volgende:
[..]
en toen ging ik voortaan altijd naar de Chinese toko ipv de supermarkt wanneer ik Chinees ging klaarmaken![]()
HEH HEHquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind die chinees dat ook cool?
![]()
Dat is eerder indonesisch, toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef Asics het volgende:
en voor de spekkoek uiteraard
Ja, dat schijnt heel gezond te zijn, dus die staat ook op het lijstje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb groene thee gescoord bij de chinese toko.
Niet te zuipen, maar het schijnt overal goed voor te zijn, en het is dus wél de echte.
geen idee maar ze hadden het daar en het smaakt heerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is eerder indonesisch, toch?
Daar kom ik ook vaak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kom graag bij de Toko, in Arnhem (steenstraat?) zit een fijne chineese toko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |