In die pakjes?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef Ashram het volgende:
Maarre, voor de goede orde:
Wat zijn nasi kruiden?
Daarmee wil ik te zeggen dat ik de kant en klaar mengsels veel te zout en daardoor oneetbaar vindt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Piet wat is bremzout imho?
en toen ging ik voortaan altijd naar de Chinese toko ipv de supermarkt wanneer ik Chinees ging klaarmakenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
en toen ?
Vind die chinees dat ook cool?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef Asics het volgende:
[..]
en toen ging ik voortaan altijd naar de Chinese toko ipv de supermarkt wanneer ik Chinees ging klaarmaken![]()
HEH HEHquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind die chinees dat ook cool?
![]()
Dat is eerder indonesisch, toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef Asics het volgende:
en voor de spekkoek uiteraard
Ja, dat schijnt heel gezond te zijn, dus die staat ook op het lijstje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb groene thee gescoord bij de chinese toko.
Niet te zuipen, maar het schijnt overal goed voor te zijn, en het is dus wél de echte.
geen idee maar ze hadden het daar en het smaakt heerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is eerder indonesisch, toch?
Daar kom ik ook vaak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kom graag bij de Toko, in Arnhem (steenstraat?) zit een fijne chineese toko.
Hey, denk je dat je tof bent als je het Indonesische woord voor winkel gebruikt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:49 schreef Asics het volgende:
Lang leve de Chinese TOKO. Net was ik bij de appie vergeten nasi kruiden te kopen, dus ikdenk ik sjaak effe de TOKO om de hoek. FOK! man ik was echt vergeten wat voor uitgebreid assortiment ze hebben en hoe scherp de prijzen daar zijn in vergelijking met de supermarkt. tientallen soorten kruiden, weet-ik-hoeveel soorten kroepoek en ga zo maar door, en het kost allemaal geen drol. Het is nog lekker der ook.
Japanse tokoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kom graag bij de Toko, in Arnhem (steenstraat?) zit een fijne chineese toko. En in het voetgangers gebied in Apeldoorn ook, schuin tegenover de harense smid.
Japanse toko´s heb ik in NL nog niet gezien, maar in Düsseldorf zitten in de Immermanstrasse (dat is vlakbij het Hbf) een paar hele goeie.
ik BEN enorm tof, maar daarvoor heb ik het woord TOKO niet nodig. Ik gebruik het alleen omdat het ook met KOEIELETTERS op die winkel staatquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Hey, denk je dat je tof bent als je het Indonesische woord voor winkel gebruikt?
En waarom wil je eik witte rijst kruiden? Beetje onzinnig
Stakkerquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:37 schreef Asics het volgende:
[..]
ik BEN enorm tof, maar daarvoor heb ik het woord TOKO niet nodig. Ik gebruik het alleen omdat het ook met KOEIELETTERS op die winkel staat
![]()
hou eens op met mij te beledigen, dat is erg goedkoop en geeft aan dat je met argumenten en een fatsoenlijke discussie niet uit de voeten kunt. Dat zegt dus een heleboel over JOU en jouw blijkbaar beperkte vermogens om met je sociale omgeving te interacteren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:08 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Stakkerwaarom zeg je dan dat het een CHINESE toko is? En waarom wil je nou witte rijst kruiden?
Ik snap niet dat mensen zoals jij zo 'exotisch' doen, waarom eet je niet gewoon je gehaktbal op?quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:44 schreef Asics het volgende:
[..]
hou eens op met mij te beledigen, dat is erg goedkoop en geeft aan dat je met argumenten en een fatsoenlijke discussie niet uit de voeten kunt. Dat zegt dus een heleboel over JOU en jouw blijkbaar beperkte vermogens om met je sociale omgeving te interacteren.
Leg me eerst maar eens uit waarom jij denkt dat iemand zichzelf tof kan vinden als hij het woord TOKO gebruikt. Ik zie het verband namelijk niet zo.![]()
Nasi is witte rijstquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hier heet het ook gewoon TOKO hoor, en het is ook chinees, maar goed.
En waarom zou je witte rijst kruiden? Hij wilde nasi maken![]()
Ga jij nou maar snel terug naar je eigen land om ergernis te voorkomenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:45 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Nasi is witte rijst![]()
Nasi goreng is gebakken rijst
Ga jij nou maar snel naar de Nederlandse toko om spruitjes te kopen
En wat lul je nou met je 'terug naar je eigen land'. Omdat ik toevallig wel weet wat ik naar binnen werk ben ik opeens een buitenlander?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ga jij nou maar snel terug naar je eigen land om ergernis te voorkomen
Wat ben jij eigenlijk een irritante kutuser, wist je dat al?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:45 schreef divX_Xvid het volgende:
Ga jij nou maar snel naar de Nederlandse toko om spruitjes te kopen
Hou je eens even in.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een irritante kutuser, wist je dat al?
Denk eigenlijk dat het een irritant stuk vreten is, dat een totaal gebrek heeft aan kut om te use´enquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een irritante kutuser, wist je dat al?
Hey kookgek!quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het een irritant stuk vreten is, dat een totaal gebrek heeft aan kut om te use´en
Ah ok, als jij het zegt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
Maar nu wel kappen, anders mag je ook wel gaan eigenlijk.
Ik heb niet misschien gelijk, maar nasi betekent witte rijst.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ff dimmen tegen LKM ja.
En stel je niet zo aan man, Nasi is in Nederland gewoon de algemene term voor gebakken rijst met kruiden. Jij pakt toch ook naar de aspirine als je hoofdpijn hebt? 90% kans dat het GEEN aspirine is.
Opzich heb je misschien gelijk, maar dat kan je dan ook op een vriendelijke manier even uitleggen ipv je over zoiets onbenulligs voor te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt en iedereen debiel is.
Sambal bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |