Is dat de winkel die in de oude Edah is gekomen? Daar wil ik ook snel eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hier is in Groningen, maar er zitten er meer door het hele land. Ik heb niet echt gelet op zwarte cardemom, maarhet zou me niet verbazen, er is een heel gangpad met specerijen. Wat is trouwens het verschil met groene?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier (Arnhem) zit vlakbij mijn deur ook zo'n soort supermarkt. Ik vind het briljant. Naast allerlei producten die mij niet zo heel erg lekker lijken (frisdrank met vogelnestjes en 340 verschillende producten met durian enzo) hebben ze ook geniale dingen. Een hele spekkoek voor maar 5 euro, of een partij mini loempia's e n fatsoenlijke tofu.
Als jij toch regelmatig shopt achter het ijzeren gordijn, ken je dan de slavische supermarkt aan de amsterdamsestraatweg? Een vriend van me die met zijn vriendin naar Roemenië is geëmigreerd komt af en toe nog wel eens hier, en het lijkt me dan leuk om eens Roemeens voor hem te koken (hij komt juist terug om unox rookworst te kunnen eten als ie in NL is, krijgt ie alsnog paprika's en knoflook, wat zal ie blij zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef SHE het volgende:
Hongaarse shizzle kun je ook bestellen op i-net. Ik haal veel bij www.lekkersuithongarije.nl
En Mike, is dat niet geweldig?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef granuaile het volgende:
mochten jullie in Amsterdam zijn dan raad ik absoluut Tampopo aan.
Haarlemmerdjik, tegenover The Movies. Niet al te ver van CS!
die man verkoopt vanalles. er zijn ook altijd aziaten als ik er ben, en die hebben hun hele mandje vol liggen. dus lijkt me een aanrader, niet?
ook gedroogde vissen, en heel veel sake etc. zelfs groene thee-ijs uit een pakje om zelf te maken! en dat voor een luttele 1.25 = proberen!
winkel is ook vaak na sluitingstijd nog open. na 9 uur? geen probleem!![]()
echt gaan kijken!
route via Maps.Google
Nooit eerder gehad. Heb je een receptje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef SiGNe het volgende:
Lemon chicken is wel erg lekker... je brengt me op een idee
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Sno0ze het volgende:
Weet iemand waar ik mangistan in de buurt van Nijmegen kan halen?
Maar ze zijn zo lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)
Deze toko gaat dicht..... Stond pas een stukje over op distrifood.nl. Ze wilden een keten van deze tokos maken, maar de pilot store in Hilversum draait met verlies...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef Curiosity het volgende:
Nu weet ik dat er een Toko in Hilversum zit, het adres weet ik ook, alleen ik kan niet echt een duidelijke plattegrond vinden, dus wie uit Hilversum helpt mij verder.
Waar kan ik deze toko precies vinden.
Ik ga morgen naar Hilversum.
http://www.tokoono.nl/
Dit is het meest zalige fruit wat er is, heb me er helemaal gek van gegeten in Indonesie toen ik daar wasquote:Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Doe maar niet want 9 van de 10 keer zijn ze vies (bedorven van binnen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |