Is al dicht. Afgelopen weken werd alles uitverkocht 50% korting. Heel jammer want het was een goede toko.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:20 schreef vats het volgende:
[..]
Deze toko gaat dicht..... Stond pas een stukje over op distrifood.nl. Ze wilden een keten van deze tokos maken, maar de pilot store in Hilversum draait met verlies...
Dank! Als ik een keer in Zuid ben, zal ik eens gaan kijken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Turkse! Sahan op zuid. Erg goede slager, lekkere baklava, en ook flink formaat,
Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?
Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:22 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.
Ik koop er wel eens bananen en in het seizoen kersen, ze hebben dan een 3 tal verschillende heerlijke kersen soorten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef n0a het volgende:
[..]
Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.
De onderneming is omgevallen, twee of drie jaar terug, maar de franchicers zijn losse bedrijfjes die nog wel door gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zag hem vandeweek nog in Utrecht, en volgens mij is hij hier in Nijmegen ook nog niet weg?
Rotterdam heeft er iig nog tweequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok, op die manier dus. Erg jammer ja.. zij hebben de lekkerste bruchettakruiden die er kant en klaar te krijgen is wat mij betreft.. en mijn potje is bijna op, dus dan moet ik maar eens op zoek naar een filiaal wat nog wel open is..
Pasta meel kun je bij de bijenkorf krijgen maar die is nogal duur. Je kan ook griesmeel kopen bij de Albert Hein en dan de fijnste nemen. Heb het wel liggen maar nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand een italiaans winkeltje, of op z'n minst een winkel die oa. deze producten verkoopt in Nijmegen?
Ben vooral op zoek naar pasta-meel en wie weet wat nog meer voor lekkers
Ohh zou je dat willen doen???quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan wel voor je meenemen en opsturen eventueel? Ga er zodadelijk heen
Weuro heeft inderdaad mooie producten en is helemaal niet duur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens ook Toko Weuro in Nijmegen Centrum ontdekt
weet iemand hoe de ingevroren gamba's daar zijn?Zijn die al gekookt? en kan ik die nog lekker bakken (na te hebben ontdooid) met wat knoflook en limoen?
Er is zit een goed supertje op de hoek van de Fagel- met de Athlonestraat, vlakbij de Groesbeekseweg (nabij Keizer Karelplein).quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
heb in Nijmegen hier ook nog niet veel gevonden.
In Arnhem (Presikhaaf) stikte het van de turkse supermarktjes enzo, maar hier heb ik er eigenlijk nog geen een kunnen ontdekken...
Ik zoek iets voor 'de lekker', voor af en toe. Dus een Turk met goede olijven, dolmas, brood. Van die specialiteiten die je niet bij de supermarkt moet kopen. Goede groente en fruit is ook altijd een plus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?
Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
en mag ik dan nog een ding vragen?
Een goede islamitische slagerij, het liefst waar ze (ook) kip verkopen![]()
Islamitische slagerij waar ik altijd heenga zit op de hoek van de graafse weg en de burghardt van de bergstraat. Ze hebben goed vlees en niet duur.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
en mag ik dan nog een ding vragen?
Een goede islamitische slagerij, het liefst waar ze (ook) kip verkopen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |