abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59454463
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 07:20 schreef vats het volgende:

[..]

Deze toko gaat dicht..... Stond pas een stukje over op distrifood.nl. Ze wilden een keten van deze tokos maken, maar de pilot store in Hilversum draait met verlies...
Is al dicht. Afgelopen weken werd alles uitverkocht 50% korting. Heel jammer want het was een goede toko.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 22:05:39 #202
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_59472511
Ik vond het eerlijk gezegd ook tegenvallen.
Ik vond het meer een avondwinkel opzet, een hoop verschillende produkten, maar er zat niet echt een lijn in.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:39:14 #203
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59485526
oh ja toko's! Ik zal binnenkort die leuke tokoboot bij de euromast maar weer eens met een bezoekje gaan vereren.

Laatst liep ik hier in chinatown in een toko, hoor ik allemaal water druppelen... ik denk "vast iets lek ofzo"dus ik loop verder.. hoekje om, sta ik ineens oog in oog met bakken vol met levende kreeften, tilapia's, palingen enz en dan ook heel droog een bordje erbij "geen zelfservice" .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62279770
Zag hier al wat adressen van toko's in Rotterdam...

Iemand namen/adressen van goede Turkse en Marokkaanse winkels in Rotjeknor?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_62279997
Turkse! Sahan op zuid. Erg goede slager, lekkere baklava, en ook flink formaat,
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_62284300
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Turkse! Sahan op zuid. Erg goede slager, lekkere baklava, en ook flink formaat,
Dank! Als ik een keer in Zuid ben, zal ik eens gaan kijken...
Iemand nog suggesties rond/in centrum en Noord?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_62286122
Wat zoek je precies?

Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:22:48 #208
139677 Curiosity
pi_62287134
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?

Hier in Schiedam hebben we de NMS Turkse supermarkt (voorheen de Edah). Zit ook een slager en bakker (baklava, brood, turks fruit, doner) in. Veel Turkse produkten waaronder brood, graanprodukten, kazen (haloumi yummy), mega potten ingemaakte groente, zuivel producten, snoep etc etc.
Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.
pi_62287147
ook in zuid zit dunya, aan de groene hilledijk ergens lekker groot, met een super leuk bakkertje erin. Die hebben niet zon fantastische slager, maar wel weer veel losse mezze's vers ook erg leuk!

http://www.supermarktdunya.n
pi_62287626
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:22 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Daar hebben ze inderdaad veel, maar voor de verse groente en fruit hoe je er niet echt naar toe, het is niet altijd even mooi wat er ligt.
Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.
pi_62287672
Net de site van de NMS gevonden:

http://www.nmssupermarkt.nl/index.htm
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:01:44 #212
139677 Curiosity
pi_62288309
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef n0a het volgende:

[..]

Niet altijd even mooi nee helaas. Ben jij wel eens in reform winkel op broersveld geweest? Kom er wel eens langs maar tot nu toe nog niet binnen geweest.
Ik koop er wel eens bananen en in het seizoen kersen, ze hebben dan een 3 tal verschillende heerlijke kersen soorten.
Ook voor de spruiten wil ik nog wel eens omlopen.
Goedkoop zijn ze niet maar de produkten van het seizoen vallen altijd mee.
Leuke zaak, ik ben geen vegetarier, maar ze hebben daar wel voldoende produkten voor. ze hebben ook zuivel.
Gewoon eens binnen stappen.
pi_62339551
Weet iemand een italiaans winkeltje, of op z'n minst een winkel die oa. deze producten verkoopt in Nijmegen?

Ben vooral op zoek naar pasta-meel en wie weet wat nog meer voor lekkers
Ja doei.
pi_62344420
Pasta meel verkopen ze bij de Intratuin vreemd genoeg.. Als het filiaal bij jou in de buurt ook zo'n kookafdeling heeft tenminste..
pi_62344451
ik bedenk me net, bedankt voor het reageren overigens!, zouden ze het niet bij Oil & Vinegar hebben?
Ja doei.
pi_62344534
Oil & vinnegar is failliet toch? Althans in Deventer en Enschede (en Alkmaar heb ik uit betrouwbare bron) zijn ze overgenomen of gewoon helemaal weg In Deventer is er gelukkig wel een zelfde soort winkel gekomen..
pi_62344561
Zag hem vandeweek nog in Utrecht, en volgens mij is hij hier in Nijmegen ook nog niet weg?
Ja doei.
pi_62344660
Hmm misschien dat ze alleen maar ingekrompen zijn.. kan natuurlijk ook nog.

Overigens: toen ik nog in Haarlem woonde (schoterweg) deed ik bijna al mijn boodschappen bij de Turkse super die ik onderweg van het station tegen kwam aan de Kennemerstraat. Verder ging ik veel naar de spaanse winkel in de Cronje straat. Erg leuke zaak.

Helaas is de enige toko die we hier in Wierden hadden al weer weg Op de markt staat een kerel met lekkere boemboe's maar geen verse of diepvries (dimsum/loempiavellen) producten.. Erg jammer.
In Almelo zitten er wel een paar denk ik zo, maar ik heb 'de' toko nog niet ontdekt daar. Tips zijn welkom!!
pi_62344700
heb in Nijmegen hier ook nog niet veel gevonden.

In Arnhem (Presikhaaf) stikte het van de turkse supermarktjes enzo, maar hier heb ik er eigenlijk nog geen een kunnen ontdekken...
Ja doei.
pi_62345265
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zag hem vandeweek nog in Utrecht, en volgens mij is hij hier in Nijmegen ook nog niet weg?
De onderneming is omgevallen, twee of drie jaar terug, maar de franchicers zijn losse bedrijfjes die nog wel door gaan.

Flink ingekrompen dus (helaas)
pi_62345403
Ah ok, op die manier dus. Erg jammer ja.. zij hebben de lekkerste bruchettakruiden die er kant en klaar te krijgen is wat mij betreft.. en mijn potje is bijna op, dus dan moet ik maar eens op zoek naar een filiaal wat nog wel open is..
pi_62346411
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok, op die manier dus. Erg jammer ja.. zij hebben de lekkerste bruchettakruiden die er kant en klaar te krijgen is wat mij betreft.. en mijn potje is bijna op, dus dan moet ik maar eens op zoek naar een filiaal wat nog wel open is..
Rotterdam heeft er iig nog twee

Wild garlic bruchetta?
pi_62346659
Nee, gewoon die rode.. jum!

Zag op hun site dat Nijmegen of Utrecht nu het dichtste bij is waardeloos zeg.. daar kom ik namelijk nooit
pi_62346710
ik kan wel voor je meenemen en opsturen eventueel? Ga er zodadelijk heen
Ja doei.
pi_62346737
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand een italiaans winkeltje, of op z'n minst een winkel die oa. deze producten verkoopt in Nijmegen?

Ben vooral op zoek naar pasta-meel en wie weet wat nog meer voor lekkers
Pasta meel kun je bij de bijenkorf krijgen maar die is nogal duur. Je kan ook griesmeel kopen bij de Albert Hein en dan de fijnste nemen. Heb het wel liggen maar nog niet geprobeerd.

http://www.dekooktips.com/warenkennis/graan-rijst/durum.htm
pi_62347114
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan wel voor je meenemen en opsturen eventueel? Ga er zodadelijk heen
Ohh zou je dat willen doen???
pi_62347167
overigens, staat die rode tegenwoordig ook niet bij de Xenos?

maar je bedoelt rode bruschetta mix me dunkt?
Ja doei.
pi_62347224
Ja rode bruchettamix, en als je dan toch gaat: van alle dippers 1 blikje? kan dat? Uiteraard krijg je alles van me terug en zo!!

Die van de Xenos is lang zo lekker niet vind ik
pi_62347356
ik heb zelf een zakje uit Italie meegenomen die ik nog steeds moet proberen. vanavond maar 's doen denk ik
Ja doei.
pi_62347360
en ik zal 's voor je neuzelen

je hoort vanmiddag van me
Ja doei.
pi_62347464
Mocht je nog iets lekkers tegen komen wat ik niet mag missen: laat je lekker gaan!!
pi_62350516
Het is net op de post gedaan dus het moet er morgen zijn zal je als ik thuis ben even de rekening sturen

Ze hadden er overigens ook mijn pastameel dus heb daar ook twee pakken van meegenomen voor mezelf
Ja doei.
pi_62350934
mijn dank is groot!
pi_62355100
Van de week bij een vrij grote toko in Eindhoven (op de kleine berg) geweest. Zoveel spullen...zo weinig kennis over wat ik er in hemelsnaam mee kan...Vooral al die dingen die in de vriezer lagen daar...daar moet toch iets simpels maar lekkers mee te maken zijn?? *onwetend*

Ik ben thuisgekomen met mangodrank, pandan (de homemadecake is inmiddels al verorberd ), kokosmelk (in literpakken!!), kokosvet, grote kaneelstronken ....oh en wat voedselkleurstoffen, maar dat hoort in het Taartdecoratietopic thuis
(:
pi_62356071
ik heb overigens ook Toko Weuro in Nijmegen Centrum ontdekt

weet iemand hoe de ingevroren gamba's daar zijn? Zijn die al gekookt? en kan ik die nog lekker bakken (na te hebben ontdooid) met wat knoflook en limoen?
Ja doei.
pi_62404106
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens ook Toko Weuro in Nijmegen Centrum ontdekt

weet iemand hoe de ingevroren gamba's daar zijn? Zijn die al gekookt? en kan ik die nog lekker bakken (na te hebben ontdooid) met wat knoflook en limoen?
Weuro heeft inderdaad mooie producten en is helemaal niet duur.

Om terug te komen op je vraag over een Italiaanse winkel in Nijmegen; La Padella, Daalseweg 31. Als je vanaf de Oranjesingel de Daalseweg inrijdt, zie je de winkel na een meter of 300 aan je linkerhand.
pi_62404164
ok! check! Ga ik daar ook eens kijken, dank!
Ja doei.
pi_62404233
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
heb in Nijmegen hier ook nog niet veel gevonden.

In Arnhem (Presikhaaf) stikte het van de turkse supermarktjes enzo, maar hier heb ik er eigenlijk nog geen een kunnen ontdekken...
Er is zit een goed supertje op de hoek van de Fagel- met de Athlonestraat, vlakbij de Groesbeekseweg (nabij Keizer Karelplein).
pi_62404339
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef n0a het volgende:
Wat zoek je precies?

Ik zoek iets voor 'de lekker', voor af en toe. Dus een Turk met goede olijven, dolmas, brood. Van die specialiteiten die je niet bij de supermarkt moet kopen. Goede groente en fruit is ook altijd een plus.

Maarre, De NMS is dus wel een bezoekje waard...
pi_62430425
en mag ik dan nog een ding vragen?

Een goede islamitische slagerij, het liefst waar ze (ook) kip verkopen
Ja doei.
pi_62430561
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

waar?
pi_62430601
oh ja, Nijmegen net als de vorige posts
Ja doei.
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:52:07 #243
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63983527
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

Islamitische slagerij waar ik altijd heenga zit op de hoek van de graafse weg en de burghardt van de bergstraat. Ze hebben goed vlees en niet duur.

En een goede Italiaanse delicatessenwinkel is La Padella aan de Daalse weg.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_68792665
I HATE MUSIC
  zondag 10 mei 2009 @ 19:12:26 #245
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_68880280
hoeveel ga je wel niet bestellen wil je de bezorgkosten er uit halen?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')