Heuj RB, weer thuis?quote:
Dat jong spoort echt nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:Hicham die gaat touren in de regen
Was gisteren ook thuis heb nog gepost in een of ander raar topicquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:14 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heuj RB, weer thuis?![]()
Weet je nog dat we samen gingen kijken in Hoogeveen voor die ZX-6R
Mijn vrouw ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
woei. Ik zit 'The Majestic' the kijken op Net 5![]()
Gaat het al weer iets beterquote:
Nice avatarquote:
Okee even helpen aangezien deze genegeerd wordt. (en misschien wel heel erg terechtquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef Reserve_Jezus het volgende:
weet een van jullie hoe je kan zien wanneer je ketting versleten is??
met zijn koppeling?? als dat het is ben ik erg blijquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef RB het volgende:
OPM ik meen me te herinneren dat luc met zijn zx hetzelfde probleem had toen we de dyno meet hadden.
Monteur heeft het toen simpel gefikst. Luc had geloof ik lucht in de leiding zitten
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Zal zelf wel weer de fout ingaan met deze reactie, so be it.
Oplossing bij luc:quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met zijn koppeling?? als dat het is ben ik erg blijwant ben nu 1.000 km verder en dat is het enige wat mij opvalt...
ontluchten dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef RB het volgende:
Oplossing bij luc:
Kopplingshandel helemaal inknijpen en met een tiewrap vastzetten.
Motor zo neerzetten dat de olie tankje horizontaal staat,uurtje laten staan en kijken of het beter geworden is
quote:MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
RB lult....
MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
was geen lucht bij luc
MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
stiftje was versleten en slijtte dus steeds verder
OKquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef vetprob het volgende:
Tsjah, mooi weer = rijden.
Voor mij part gil je zaterdagavondlaat of zondagochtend (als ik niet uitslaap) nog een meetingpoint. Kan altijd
Zondag overdag werken doe ik nu (nog
) niet
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef vetprob het volgende:
Aniweg, altijd onder voorbehoud he OPM.. misschien komt er nog wat tussen zondag ofzo
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]terugkrabbelende quab
we zien wel, laat het maar eerst goed weer worden
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef RB het volgende:
[..]
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.
Daar heeft de monteur het wel over gehad maar was bij luc niet het geval
gaat niet om gelovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef RB het volgende:
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.
Daar heeft de monteur het wel over gehad maar was bij luc niet het geval
Ik doe het dus weer fout?quote:
happende quabquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef vetprob het volgende:Waarom zou ik alleen rijden als we met een paar minuten ook met anderen kunnen rijden
Ik zal nooit een meet weigeren
![]()
Behalve als ik net wakker ben of gewoon wat anders ga doen![]()
nee hoor, maar ik reageer niet meer op eenquote:
elk moment kan er weer een nieuwe opduikenquote:als iemand me dan even mailt met details oid.![]()
niet doen dusquote:Probeer maar gewoon aardig te zijn ondanks dat ik een kloon van PatM ruik.![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
Dat is dus de rede dat ik hier ook een tijd niet meer op fok geweest benquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Jij ook al de griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Nou ik kan heel veel hebben maar dit is iets anders, ze hebben er blijkbaar hun levensdoel van gemaakt maar ik zoek mijn heil wel ergens anders.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
![]()
klonen hebben dan wel hun doel bereikt he
maar een paar zijn al geband en het is nu even rustig wat klonen en rellen betreft
als het nog langer doorgaat ga ik ook (tijdelijk) wat anders zoeken
Gelijk heb jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij beter weer ga ik het direct proberen![]()
klapding staat de hele dag aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kijk wel hoe het loopt met die koppeling
[..]veel rust nemen
niet te laat nog fokken
![]()
De echte vetzak dan hequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal af en toe nog wel blijven posten maar op deze manier is de lol er wel af. Stephan en Vetzak ruk ze op het resultaat. (bij een vrouw klaarkomen lukt je toch al niet want die willen niet en terecht. )
Ik heb blijkbaar wat gemist dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben jij al een tijdje niet geweest ofzo![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
check de foto van mijn motor maar in de OPquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
Vast wel, stevige griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
Mijn welgemeende excuus bij dezequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
geeft nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuus bij deze![]()
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt iig![]()
quote:
Vervellen, heb je je gezicht tegen de demper aangedrukt na het rijden ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Great ik ben aan het vervellen.. heb ik toch nog wat te doen met die boutweer
Band zit er op en de eerste 300 km ook alweerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
Ik neem aan dat je achterband al is vervangen RB?
Nee zonder goed in te smeren, de hele middag op het strand liggen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Makster wordt steeds zeldzamer
[..]
Vervellen, heb je je gezicht tegen de demper aangedrukt na het rijden ofzo?
wtf wij vinden het allemaal primaquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Great ik ben aan het vervellen.. heb ik toch nog wat te doen met die boutweer
Whoopieeequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef RB het volgende:
[..]
Band zit er op en de eerste 300 km ook alweer![]()
Als je echt zo een diehard was dan had je niet een hele middag verspilt met op het strand liggen, dan had je die middag gewoon lekker op de motor gezetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar motorrijders zijn echte die-hards natuurlijk, rijden zou ik!![]()
Dat had ik ook liever, maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoopieee
[..]
Als je echt zo een diehard was dan had je niet een hele middag verspilt met op het strand liggen, dan had je die middag gewoon lekker op de motor gezeten
Ook online te bekijkenquote:
Wat een kutvrienden heb jequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat had ik ook liever, maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantie![]()
Zijn zeker koekblikkersquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantie![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:49 schreef Mercy_symboI het volgende:
ik ga denk ik als het fysiek mogelijk is eens proefrijden op een cruiser/chopper, misschien is het wel wat voor me
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:52 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Watwatwatwatwat?????
Hoor ik dit goed![]()
![]()
Dit is niet de schrik of de hersenschudding![]()
![]()
sorry kon ik ff niet laten![]()
Zal wel weer nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?
Kijk eens goed naar de naam
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:56 schreef Mercy_symboI het volgende:
haha, hij kan het niet laten hoor om effe te zeggen, het doorsnee regelneefje van fok
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?
Kijk eens goed naar de naam
Het was leuk ja toen er onderling gekloond werd jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok i fell for it![]()
![]()
Wat een gelul met dat gekloon zeg
Sleep wellquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Het was leuk ja toen er onderling gekloond werd ja
Nu zijn het twee debielen die proberen de Fok!MC gesloten te krijgen
Ik ga maar slapen![]()
Dan ga ik ook maar plat denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef RB het volgende:
Ik duik er ook in morgen weer vroeg op
laters
Niets van aantrekken hoor, momenteel doen jullie het goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf wij vinden het allemaal prima??
jeah right, wij mailen voor de grap met FA's, zorgen dat iedere kloon gebanned wordt......maar we vinden het prima.....![]()
geen plannen nogquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:ook
Wat zijn je plannen zondag OPM? Misschien dat Popijn ook weer eens kan![]()
Anders maar eens Motor-Forum Amsterdam aandoen.
Scheelt ook weer, sinds die SM'ers hier is het groepje meeters klein.
![]()
Jij bent echt snel op je tenen getrapt he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf wij vinden het allemaal prima??
jeah right, wij mailen voor de grap met FA's, zorgen dat iedere kloon gebanned wordt......maar we vinden het prima.....![]()
Nope, dat is wel iets wat vaak voorkomt bij ZX9R's.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat Riet zegt klopt wel
was een stiftje wat versleten was
Hij doet wat die kan, en dat is niet binnen 5 minuten een kloon bannen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Jij bent echt snel op je tenen getrapt he?
Jullie doen wel wat maar met hetzelfde tempo als het GVB.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij doet wat die kan, en dat is niet binnen 5 minuten een kloon bannen.![]()
Beetje onzin om hier 24 uur te moeten scannen ook, Fok!/PTA is groter dan dit topic.![]()
En een hoop users hier die laten de klonen gedijen, maar laten we er onderling geen ruzie over maken.
De enige waar we ons (lees niet) op moeten focussen zijn die sukkels van een klonen.![]()
Tis al een paar dagen slecht weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag wordt het minder weermorgen voorspellen ze iets beter...
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???quote:
Hoogstens een zere kopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???
Er moest na de komma in mijn vorige post nog: door weg te blijven.quote:
Alleen als je rein van hart bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???
Ik doelde op een oud sprookje.quote:
Laatste regelsquote:"Dit huis, dit vervloekte huis... het is een hel gelijk. Die ene vervloekte avond in de Belgische Kempen...
"De zon stond laag en we zochten bedden voor de nacht, maar van dorpen was geen spoor. Maar ineens, in de verte: een groot gebouw. De abdij van Postel, wisten wij. We brachten de paarden in galop en toen de zon was weggezakt, kwamen we aan bij de kapel. Er was licht achter de ramen en het was er doodstil. Geen monnikenzang of vroom geprevel. Achter de kapeldeur: gouden kelken en zilveren kandelaars voor het oprapen! Hahaha! Met deze gedachte ramden we de deur. Geen mens! Op het altaar glinsterde de buit. De kaarsen waren ontstoken... vreemd. Mijn mannen kraakten het offerblok en ikzelf leegde het altaar. En toen, plotseling, op mijn schouder: een slanke hand. Ik keek om, en achter mij stond een jonge vrouw, haar ogen vol vuur. Allen zagen haar en het gerinkel verstomde. Ze leek te zweven in haar lange witte kleed. Even voelde ik iets van angst en ze sprak tot mij: "Gij, Hugo van den Loonsche Duynen, gij ontheiligt hier dit huis. Zo kom tot inkeer en roep niet de toorn des Heren over u af." Maar ik, ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep de mannen op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets.
"Een dag later bereikte ik mijn huis. Ik schrok: boven op de gevel stond zij, de dame uit de kapel! Haar armen wuifden als wiegden ze op de wind. Ik hoorde haar stem, als zweefde die in mijn hoofd: "Nergens in uw eigen huis, noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij Gods huis geschonden hebt. Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart." Die ban, mijn gruwelijk lot, is tot op heden niet gebroken. Treed binnen met een reine ziel, opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt, waar ik zo hevig naar verlang."
Dat merk ik jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder geen tijd, t'is hier drukker dan ik aankan.![]()
Het is een vlucht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Dat merk ik jaBeetje op zoek gaan naar sprookjes onder werktijd
Ik denk dat ik nog even ga pitten![]()
Ziet er tof uit!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Ben je al flink op zoek naar een nieuwe motor mercy?
Op MF staat een VFR te koop
En nog eentje hier, maar die heeft al 70.000 km erop staan
[..]
Dat merk ik jaBeetje op zoek gaan naar sprookjes onder werktijd
Ik denk dat ik nog even ga pitten![]()
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Ben je al flink op zoek naar een nieuwe motor mercy?
Op MF staat een VFR te koop
En nog eentje hier, maar die heeft al 70.000 km erop staan
Actief of ook bans die al voorbij zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
Geld mag naar een tehuis voor kansloze Fokkers.
Toelatingseisen: meer dan 10 bans.![]()
Maar jij bent 19 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopen
Ter voorbereiding op de maatschappij buiten het tehuis.quote:
Ik ben 20quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jij bent 19 jaar ofzo.![]()
Die VFR is juist een mooi compromis tussen looks en toereigenschappen, en het design is ook vrij uniek.![]()
Zei Mr. Suzuki.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind hem ook wel mooi, alleen Honda hè![]()
kloonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef Mercy_symboI het volgende:
Goedemorgen!!!
Suzuki en Kawasakiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef vetprob het volgende:
[..]
Zei Mr. Suzuki.
Beter verenigen jullie je krachten om op te kunne boxen tegen de Kawa's.
Er staan er trouwens nog wel meer op MF maar ik weet niet wat het beschikbare budget isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ziet er tof uit!!![]()
Ik weet niet zeker of er nou bij de modellen van voor 1993 een bepaald technisch probleem was, waardoor Mercy er geen interesse in heeft... Ik weet in ieder geval dat hij het model 1993 het mooiste vindt. Maar ik vind deze er zo op de foto ook mooi uit zien.![]()
Jij zoekt zeker ruziequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopen
Dan rijd je tot je 22ste 25 KWquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben 20![]()
![]()
![]()
Ik vind hem ook wel mooi, alleen Honda hè![]()
Dat klopt, tot mijn 22 1/2 op een 25kwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij zoekt zeker ruzie![]()
Nu durf je wel heH, als ie zwak is![]()
[..]
Dan rijd je tot je 22ste 25 KW![]()
![]()
quote:
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef vetprob het volgende:
Beter verenigen jullie je krachten om op te kunne boxen tegen de Kawa's.
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeft
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Dus Kawasaki heeft bij voorbaat al verloren
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
Dat ik gewoon vergeten was dat ie van hem was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugNetzoals Gaatalsdebrandweer laatst in het relbaggertopic PatM's post moest terughalen
Misschien omdat ze als eerste montage op een model zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Er wordt heel veel van soes omgelabeld naar Kawa.
Lagen trouwens ook pilot powers in het magazijn?Waarom ze die hebben liggen? Nou ja, zag ook een parasolhouder liggen dus een motorband is zo vreemd nog niet.
Alweer een groene avatar erbij, lees steeds Phatzak bij je postings.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een originele avatar, maar ja dankzij mijn vriendje.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En geen compliment, want de stijl is gelijk aan je zwarte vroeger.. niet origineel dus.![]()
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
Hey balen zeg, maar ja het leek al niet te best als je amper/niet met je voet kunt schakelen. Ook maar beterschap. Enne probeer wel een beetje te rusten waar het kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Jammer van die smiley net op de volgende regel![]()
Vanochtend nog wakker gebelt dat ik een afspraak bij de huisarts had, toen had ik nog 5 minuten om daar te komenMaargoed, blijkt uiteindelijk dat mijn voet zwaar
gekneusd is dus
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
![]()
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.![]()
![]()
Maar goed, het kan zeker tijdelijk zijn.![]()
![]()
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CDquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
Yeah rightquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.Blijkbaar is dat merk niet bij iedereen geliefd.
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
[..]
[afbeelding]
Ik wil ook nog eentje van een brandend achterwielquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Ik ook dat lelijke ding gezienquote:Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
Ja, dat was toen we samen redenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ook dat lelijke ding gezien! Of was het toen we samen reden?
allebei goedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hij's niet lelijken ws verkocht, zie hem niet meer op marktplaats staan. [afbeelding]
Ik zie een mooie motor + add on.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:32 schreef hicham het volgende:
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...
Ohh, ik dacht dat ie zo uit de fabriek kwamquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie een mooie motor + add on.
Dat zie ik los van elkaar.![]()
Lijkt me niksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we nog hier langswippenlekker aan het trollen geweest daar, lars
Tssssss superbikeweekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Opzouten dikzak, Suzuki ownzquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
Ikke niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zou het niet weten, veel te ver weg nogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
quote:How many forum members does it takes to change a light bulb?
A:
* 1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
* 14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
* 7 to caution about the dangers of changing light bulbs
* 1 to move it to the Lighting section
* 2 to argue then move it to the Electricals section
* 7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs
* 5 to flame the spell checkers
* 3 to correct spelling/grammar flames
* 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
* 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
* 15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
* 19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
* 11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
* 36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
* 7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
* 4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
* 3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
* 13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
* 5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
* 4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
* 13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
* 1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Weet je zeker dat het niet je buurjongen van 14 was die toen op dat ding reed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Nou fotootje gevonden van minibike.
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
Vraagjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Haha, cool.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraagjesinds wanneer heb je die mooie lijnen op je tank, en sinds wanneer heb je een benzine additief in je tank gekregen?
![]()
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bij een volle tank is dat niet mogelijk dat juist het Tùnap spul gemorst is?![]()
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Je hoort ook niet helemaal tot het randje te tanken, maar tot het onderste randje van het 'buisje' dat je tank in gaat. Tenzij je dat natuurlijk als 'nok' zietBovendien heb jij geen middenbok en parkeer jij hem altijd op de jiffy, dus als jij net hebt getanked en je parkeert hem dan loopt het lekker naar je afvoerbuisjes als het goed is
Lekker handig dan om tot de nok toe te vullen
Althans, zo is het bij m'n banditik weet niet of jij ook van die afvoergaatjes hebt bij je benzinedop-rand [afbeelding]
Toch gelukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef vetprob het volgende:
Ja, dat ook.Maar ik tank altijd tot de nok vol. Als zij het geheel op een middenbok zetten en de klep open doen krijg je dus mooi een streepje naar voren.
Dus kans om er ook nog eens tunap bij te doen was er niet eens als ze niet wat weggepompt hebben.
![]()
Lekker dan.quote:Toen ik er was heeft er ook nog een klant opgebelt die van een koop afzag 4 uur na de afspraak. Heeft hun iets van 12 offertes laten maken van verschillende motoren en wilde uiteindelijk een nieuwe ZX-12R... hun hadden alleen een gebruikte dus zijn het halve land af gaan bellen en uiteindelijk eentje op kenteken laten zetten en op transport daarheen gezet.
Belt ie dus dat ie toch maar voor een BMW is gegaan![]()
![]()
![]()
Zal wel gedaan zijn vanwege gewichtsbesparende redenenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:25 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietIk heb gewoon een gat van 1 etage. De rand van dat gat is dik en ik tank hem tot aan die rand. Tankdop dicht en op de Jiffy en je kan zo weer wheelies trekken zonder te lekken
Met die ER-5 nog wel een flinke plas onder de motor getankt, omdat die wel dat wegvoer systeem had
Gadverquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wilde mezelf verwennen, net een dubbele reep gehaald bij de Aldi van 2 x 200 gram, is het pure chocolade.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham kan er vast wel een gifje van maken, met bewegende rook.![]()
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:29 schreef hicham het volgende:
Gadver![]()
Heb jij ff jezelf genaaid
Naja, heb je iig een cadeautje voor Nick's volgende verjaardag, gewoon bewaren die repen
And again.quote:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.![]()
Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MCquote:[..]
Wat een rukdag, was bereid om ontslag te nemem.![]()
En het alu folie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggen![]()
quote:Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MC
En natuurlijk nog frustrerender om met de verkeerde chocoladerepen thuis te komen dan![]()
Download.quote:Ik ben ff aan het etenen wat stand-up comedy aan het kijken
Pablo Francisco
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:41 schreef Zealot het volgende:
ik ruil hem zonder tweivelen in, ik wil graag en klx!
maar als je het wat vindt dan moet je snel zijn hij is bijna geruilt tegen een XR
......... (loop volgede week)
en ik ga donderdag naar een KLX650r kijken(en ook kopen waarschijnlijk)
als je het wat lijkt dan mag je de CBR ruilen met je klx.....en je krijgt er een bult onderdelen voor de CBR600F bij........
waar woon je ergens? ik in nijkerkerveen of harderwijk, ik wil best naar je toe komen.....
is wel lachuh jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Ik ben ff aan het etenen wat stand-up comedy aan het kijken
Pablo Francisco
Van ruilen komt huilen, maar doe toch maarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ruilen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Met een sluitertijd van een wegwerpcamera van 1/100 ziet het er overigens niet sneller uit dan 25 kilometer.
Maar jij zal het wel gezien hebben op je kilometerteller.![]()
quote:Wel goede kleding voor een proefrit met mogelijk lostrillende boutjes.![]()
![]()
cool dingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
Over post heengelezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
Haha, cool.![]()
Inrijden zou 2-3 tankjes duren, en wel zonder te morsen.![]()
En 40 km/u is inrijd snelheid.![]()
![]()
![]()
Bij een verbruik van 1:20 kan je wel naar Amsterdam rijden.![]()
Wat voor olie heb je erin geplet? Castrol TTS.![]()
![]()
Dat is oneerlijk, SM's hebben een hoger stuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Inrijden is na 5 tankjes beurt volgens het boekje.Tankje kan 2,5 liter in dus de actieradius is nog behoorlijk.
handig als oom agent weer achter me aan zit.
![]()
Olie is Total Quartz volsyntheet 5W40, iets ander hadden ze hier bij de Total niet.Toch nog 15,- per liter..........
![]()
![]()
Wanneer komen er meer minibikes? Wil nog wel een keertje tegen jullie gaan racen.![]()
Mini SM's mogen ook meedoen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cool dingrijd het een beetje
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/6132/kx0010do.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef vetprob het volgende:
OPM, zullen we maar minibiken deze zondag?
Eerste vakantieweek is al weer bijna voorbij.quote:
Ik mag nog een weekje werken en dan drie weekjes vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerste vakantieweek is al weer bijna voorbij.![]()
MiniMotards mogen ook meedoen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is oneerlijk, SM's hebben een hoger stuur.![]()
Total Quarts is baggerolie, en veel te duur.
Volsyntheet voor de CR kost 6,95 per liter.![]()
En nu even pitten, van snoepen krijg ik slaap.![]()
OPM heeft nog een meet tegoed van je toen die band lek gingquote:
als ik mijn auto redelijk kan verkopen...wie weetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef hollander172 het volgende:
Maarre, wanneer kunnen we een competitie opstarten?Dit seizoen nog of geven jullie me 1 seizoen voorsprong om te oefenen?
Het is echt leuk en voor de kosten hoef je niet te laten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik mijn auto redelijk kan verkopen...wie weet
Weekend is er om te klussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
Jeetje, heb je eindelijk weekend, ga je tegels zetten
Dan maar wachten op vakantieDenk je wel aan je rug
![]()
Jij hebt niets gemist, wij jou welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi
Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen
HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden![]()
Zie dat het hier ook weer rustig is![]()
Nog belangrijke dingen gemist
We eten zondagavond bij jou volgens mijquote:
Wat moest je in Grun?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi
Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen
HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden![]()
Zie dat het hier ook weer rustig is![]()
Nog belangrijke dingen gemist
Sweetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt niets gemist, wij jou wel![]()
Maar ik ga vroeg naar bed vandaag
Doeiii![]()
Beter heb nog een hala lammetje gescoord onderweg, die kan wel ff op de bbqquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef vetprob het volgende:
[..]
We eten zondagavond bij jou volgens mij, Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Niet heel veel, mijn vriendin der tante en oom wonen er sinds kort in een of ander dorp. Ging langs om te kijken (mega CHILL huis) en groningen te kijken enzo. Maar het regende iets te hard voor mij om nog langer te blijvenquote:
Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:verhouding en geometrie is wel vrij extreem, extremer dan een gewone wegracer maar er valt prima mee te rijden.
Bochtenwerk is een verhaal apart, er zitten sowieso slicks onder die veel vertrouwen geven maar net te ver gaan is meteen helemaal mis.Ook heb je geen demping oid dus een vlakke bocht en weg is wel fijn.
Stuurt als het spreekwoordelijke scheermes.Vanwege de extreem korte wielbasis en de wat extreme balhoofdshoek.
![]()
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ookquote:ben je geintresseerd dan kan je gerust komen kijken , ik kan er
verschillende leuke dingen bij leveren zodat je hem kan gaan ombouwen!! (rs
kont, andere topkuip, USD vorvorkje enz enz
dit zit dan bij de ruil van de CBR in
de kilometersttand is: 35.000- 40.000 km (net ingereden voor een CBR F1)![]()
Ga je dat serieus doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.![]()
[..]
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ookals die goed werkt.
![]()
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.![]()
![]()
![]()
Is hij nog niet klaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Makster het volgende:
Ga je dat serieus doen![]()
Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is hij nog niet klaar.![]()
![]()
Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.![]()
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.![]()
Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Makster het volgende:
![]()
Is dat die CBRDie ene met die vork zo ongeveer onder de buddy
![]()
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/102702
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoordquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.
Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.![]()
In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.
Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.
Nieuwe flatslide kopen dan maar?![]()
![]()
Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:04 schreef Makster het volgende:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn![]()
Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Makster het volgende:
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoordEn wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo
![]()
Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren![]()
Laat die edit maar zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.
Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.![]()
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.![]()
Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.![]()
Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.![]()
Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.![]()
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niksquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.![]()
Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.![]()
En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.![]()
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.![]()
Alleen dat stomme big end is al 800 euro.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Makster het volgende:
Laat die edit maar zittenJe ziet mijn reactie daar wel
In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie
Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar![]()
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Makster het volgende:
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks![]()
Big end, was dat nou eigenlijk![]()
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.![]()
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.![]()
![]()
![]()
Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.![]()
Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.
[[url=http://img287.imageshack.us/img287/9232/p1010696web4eb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef Makster het volgende:
Weer wat geleerdZal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in
Vandaar ik het toch even zat ben.quote:Die plek op je beenAlleen van het vele kicken
Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.
![]()
![]()
En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.![]()
![]()
![]()
[..]
Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.![]()
Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.![]()
![]()
Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.![]()
Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.![]()
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.![]()
Hij moet goed naar beneden zakken, en blijft dus blijkbaar hangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:36 schreef Makster het volgende:
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehad![]()
MAar wat kan er niet werken aan een vlotterbakWeetje zeker dat je hem goed schoon heb gemaakt
Vast wel maar je weet nooit
![]()
Of anders misschien je benzine slang die niet lekker loopt / goed zit
Hij lult teveel, en dan krijg je tijd tekort, ga je fouten maken, enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:41 schreef Makster het volgende:
En die Paul moet echt is gaan bellen, mother fuck zeg 2 weken voor een achtertandwiel. dikke lul hoor, volgens mij was hij het gewoon vergeten te bestellen ofzo![]()
Zegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img287.imageshack.us/img287/9232/p1010696web4eb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee... een poging misschien ?quote:
Aaarghquote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:04 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] Als ik het goed heb is Raus vandaag jarig [afbeelding]
[afbeelding] Gefeliciteerd Raus[afbeelding]
trustequote:
waren pepijns woordenquote:Waar had jij die motorpic eigenlijk vandaan en hoezo het gedrocht gehalte
Ik zeg ook niks over de kwaliteitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.
Slick is dus meer een gegeven dan een kwaliteitsstandaard.![]()
En ik ga zo weer verder slapen vanaf 8 uur al ofzo.
![]()
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usualquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:54 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Gefeliciteerd en laterz
Ben klussen aan de bike![]()
Workaholicquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef vetprob het volgende:
Hmm, morgen ga ik werken. Vooruitzichten zagen er niet goed uit en ik kon geen nee zeggen![]()
Hopen dat het gaat gieten
mailenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef hicham het volgende:
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usual
hevel zit vast en toen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef RB het volgende:
Oplossing bij luc:
Kopplingshandel helemaal inknijpen en met een tiewrap vastzetten.
Motor zo neerzetten dat de olie tankje horizontaal staat,uurtje laten staan en kijken of het beter geworden is
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:04 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] Als ik het goed heb is Raus vandaag jarig [afbeelding]
[afbeelding] Gefeliciteerd Raus[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:09 schreef vetprob het volgende:
[..]
AaarghDie smiley wilde ik daarvoor gebruiken
Feli
![]()
Nou, nog een cadeautje vinden... oh ja. Die had ik al gevondenAlleen even zelf ophalen Raus. Incl. extra's. En die kruimels afgelopen keer was ook een cadeau.
![]()
![]()
[afbeelding]
Je ging toch rijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hevel zit vast en toen...tankje staat nu verticaal, hoe de nueq moet ik mijn motor neerzetten dat ie horizontaal komt te staan
dan moet mijn motor zowat plat op de grond liggen
![]()
quote:
maar vandaag dan vrij of is het en enquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef vetprob het volgende:
Hmm, morgen ga ik werken. Vooruitzichten zagen er niet goed uit en ik kon geen nee zeggen![]()
Hopen dat het gaat gieten
Niet in directe zin, maar als je schrijft dat er slicks op zitten zonder toelichting wel een beetje.quote:
Die staat in dat verkooptopic van de CBR.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef hicham het volgende:
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usual
'En en', hij maakte die post vanaf z'n werkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar vandaag dan vrij of is het en en
anders zouden we vandaag even kunnen toeren in de regio vianen enzo![]()
Een SM wil ik ongetwijfeld een keer gaan rijden voor de lol. Maar dan ook echt voor erbij en eentje waarbij ik niet om de week na een pakje chocowafels weer aan moet gaan sleutelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie zelf ook aan de SM als ik het zo lees.![]()
ik wil zeker rijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
Je ging toch rijdenRijden met een ingeknepen koppeling lukt ook niet echt toch
Maar wat bedoel je met verticaal? Als je een beetje met je stuur draait (volgens mij naar rechts) komt ie op een gegeven moment wel horizontaal te staan, als in: vloeistoflijn loopt evenwijdig aan de bovenkant van het tankje. Maar goed, ben ook maar een n00b dus kan het ook totaal verkeerd hebben natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat die motor van Luc erg instabiel stond daar, vond het wel een beetje eng.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wil zeker rijdenalhoewel het nu erg dicht begint te trekken hier
en horizontaal, neem ik aan horizontaal
hij staat dan wel iets schuiner idd, zal wel zo moeten want hij is veel te zwaar om hem zo plat te leggen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
'En en', hij maakte die post vanaf z'n werkIk heb wel zin om te rijden vandaag als je maar niet met riet gaat rijden
, al is het slecht weer. Boejjuhh
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Martie had een verassing voor je verjaardag even stiekem bij mij gestald, maar hij zou hem vanochtend komen ophalen.![]()
[afbeelding]
Dan probeer ik hem zelf wel even uit..
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd Raus !!!![]()
![]()
Ik sta mijn zelfgebakken appeltaart aan je af.
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc175/th_b10_taart.jpg]afbeelding][/URL]
2005 CBR 1000RR Fireblade, 175 pk bij 172 kilo ofzo.quote:
Ik volg je niet helemaal geloof ik, hoe moet ik banden zonder profiel dan noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Niet in directe zin, maar als je schrijft dat er slicks op zitten zonder toelichting wel een beetje.![]()
Combinatie van verhaal met goede handling, maakt dat je enigzins zegt dat de banden toppie zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik volg je niet helemaal geloof ik, hoe moet ik banden zonder profiel dan noemen?
Staat zelfs voor race use only op.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
Pep heb jij nou een radiatorfan achter je rechter radiateur zitten(rechts als je op de fiets zit zeg maar
)
Ik heb geen vergelijksmateriaal, alleen de ervaring tot nu toe en die zijn prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Combinatie van verhaal met goede handling, maakt dat je enigzins zegt dat de banden toppie zijn.
Want noobs denken dat slicks altijd beter zijn dan profielbanden.
Jij dus niet.![]()
Race use, want op de openbare weg moeten ze profiel en een goedkeuring hebben.![]()
Op mijn KLX banden staat: for offroad use only.
En dan nog een disclaimer over de openbare weg, iets met caution erin.![]()
Alleen voor mensen die nog in hun eerste jaar zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan nog een disclaimer over de openbare weg, iets met caution erin.![]()
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
Pep heb jij nou een radiatorfan achter je rechter radiateur zitten(rechts als je op de fiets zit zeg maar
)
En terecht, maar zat op die site van Cyborg te kijken en die had er wel eentjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
)
Klopt, maarja een zwart toetsenbord en niet eens bij mij thuis maar bij mijn oudersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?
Of heb je wel even je handen gewassen om even snel deze vraag te stellen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:37 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb geen vergelijksmateriaal, alleen de ervaring tot nu toe en die zijn prima.Bandjes slijten wel snel overigens.
Nou ja laten we er maar over ophouden, het verwordt weer tot een SC waardige zinloze discussie. Vraag is beantwoord, er is prima mee te rijden.
Ik heb alleen geen vervoer, KLX start niet, Fiero start niet, CR staat bij de lasser.quote:Anders kom je maar op de koffie om het zelf te proberen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef Makster het volgende:
En terecht, maar zat op die site van Cyborg te kijken en die had er wel eentje
Hij zat zoals gebruikelijk tegenwoordig eerst op M-F te posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?
Of heb je wel even je handen gewassen om even snel deze vraag te stellen
quote:
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
het weer valt tegen he. Ik zit steeds op mooi weer te wachten om te kunnen motorrijden en mountainbiken, maar ik heb er zo niet zo veel zin in.
Dan te bedenken dat we dus slecht weer zouden hebben op onze reis naar Frankrijk.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb alleen geen vervoer, KLX start niet, Fiero start niet, CR staat bij de lasser.![]()
Gooi hem even achterin je Peugeot.![]()
Hopen dat het daar de hele week stormt ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat we dus slecht weer zouden hebben op onze reis naar Frankrijk.![]()
Hij heeft nog rollerskates dacht ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje triest, heb je drie voertuigen en toch geen vervoer.![]()
Martie brengt zijn vakantie door op de plaatselijke bank in Den Bosnië en ik ga motorrijden, mountainbiken, fietsen, winkelen etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hopen dat het daar de hele week stormt ofzohebben we nog een 'klein voordeel' eruit kunnen halen
Wel lullig voor de mensen die daar nu zijn, maar goed
Als wij niet, dan hun ook niet
![]()
[..]
Hij heeft nog rollerskates dacht ik
maar die zullen wel bezwijken onder het gewicht van de chocowafels
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
Hangt het bij de KLX nou alleen maar op de carb? (ik lees nog steeds niks terug)
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
Hij heeft nog rollerskates dacht ik
maar die zullen wel bezwijken onder het gewicht van de chocowafels
Doktertje spelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?![]()
En de benenwagen is ook al blauwquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd 2 maanden geleden.![]()
Ja Martie wel ja. Maar mijn dagen gaan wel op.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan hem wel ziekmelden toch.![]()
Gaat imho niet van je dagen af.![]()
Kan de vlotter zijn, kan afgekneld benzineleidinkje zijn, kan eigenlijk vanalles zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vlotterbakje vermoed ik.
Hij krijgt gewoon geen benzine, soms wel.
Maar dan blijf je trappen.![]()
Soms sta je na 500 meter weer stil, precies de inhoud van de vlotterbak denk ik.
En als je door een tunnel moet rijden met een haperende motor is ook niet echt prettig.![]()
Vlotterhoogte schijn je ook in te kunnen stellen, maar dat is allemaal erg vaag.
Op het aftapeinde moet je een doorzichtig slangetje zetten, en dan langs de carb houden.
Dan kan je het niveau aflezen.
Alleen het afstellen is erg onduidelijk, en ik heb geen doorzichtig slangetje.![]()
Maar bovenal zal de vlotter gewoon dichtblijven zo nu en dan.![]()
[..]
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd.![]()
Dan kan Martie alsnog op vakantie in het najaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja Martie wel ja. Maar mijn dagen gaan wel op.
Leiding is ingekort, en de aansluiting op de carb en tank anders gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Kan de vlotter zijn, kan afgekneld benzineleidinkje zijn, kan eigenlijk vanalles zijn.
Leiding kan je zo nakijken, vlotter is toch ook vrij makkelijk na te kijken? Hoogte is alleen maar voor de flow, geen benzine? Carb of cilinder?
Ok, ruilen tegen 2 nieuwe BT45'jes?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die bandjes hebben nog een aardig profiel hoor.![]()
Maar ik wil ze wel inruilen, passen qua maat ook op de CR.![]()
Moet nog zo'n bandenapparaat scoren.![]()
Je krijgt de milieubijdrage terug.quote:
Hmm.. maja ik wil ook geen risico lopen als ik eens in een regenbuitje beland.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je krijgt de milieubijdrage terug.![]()
Echt doodzonde wat ik altijd bij die motorzaken op de bandenstapel zie liggen.![]()
Laatste keer lag er een 180 band, die was 2 weken oud. Ook een spijker.![]()
GS-500 velgjes doen het trouwens goed in SM land.
Slopen dat ding!![]()
![]()
quote:FLOAT HEIGHT
Drain the float bowl to check for water or other impurities. The float level is the first thing that needs to be checked when tuning your carb. If the level is too high, it can cause a rich condition, too low and it can cause a lean condition. If it's not set correctly, any other adjustments you make may have to be redone.
Kawasaki would love to sell you their gauge to check the height. But get a clear hose and attach it to the carb drain valve at the bottom and tape it up to the side of your carb. Put the bike on the center stand or otherwise make it level. Use an auxiliary gas can above the carb so it will continue to dump fuel. Or use the vacuum line and suck on it to open the petcock valve. Open the carb drain valve. Get a gauge or ruler and measure right where the carb body meets the float bowl to the level in the hose. Don't move the hose after you open the drain, or it could cause the reading to be high.
Hopefully you'll see 0.5mm above the base of the carb body, +/-1mm, (only about .08" variance).If it needs to be adjusted, and the carb is already off the bike, the method in the factory manual is the easiest way to set the float height. It can also be done without removing it from the bike.
After disconnecting the gas and draining the fuel out, you'll need to rotate the carb and take the four screws off the bottom of the float bowl and remove it. Then push the pin out of the float boss and gently remove the float and float valve. The float valve will be hanging loosely on the float by a very thin wire that slips over a metal tang on the float. Bending this tang on the float (not the wire on the float valve), will raise or lower your float level. Just a small bend makes a big difference in the level, so it's best to make minute movements here.
Before bending anything, visually inspect the rubber tip on the float valve and spray some carb cleaner and compressed air in the valve seat, to make sure nothing is blocking it open. Also see that the plastic float isn't leaking and filling with gas. Then check the level again and rebend if needed.
Euh dat heeft niks met bandjes te makenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje draadjes buigen voor de float level.![]()
[..]
Nieuwe frisse bandjes rijden ook weer veel lekkerder, geven meer vertrouwen e.d.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. maja ik wil ook geen risico lopen als ik eens in een regenbuitje beland.
Ik rijd ook best veel, dus binnenkort moeten er sowieso nieuwe onder
Nee, maar wel met niet kunnen starten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh dat heeft niks met bandjes te maken![]()
De toedelsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwe frisse bandjes rijden ook weer veel lekkerder, geven meer vertrouwen e.d.![]()
Nou ik ga eens douchen en achter dat slangetje aan.![]()
![]()
GS-500 meet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
De toedels![]()
Ik ga nog even zo'n kol-geval halen, want met dit weer is het best frisjes soms.. en daarna even een paar andere gasten meeten vlakbij Heerenveen, mits het droog blijft
Euh nee met 1 gast van MF (rest gaat naar Ten Kate). Maar dat gaat ook al niet door blijkbaar, hangen hier teveel donkere wolkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
GS-500 meet.![]()
Nu al een kol, dat doe ik normaal alleen onder nul.![]()
Ik heb hem dit jaar bij de Aldi gekocht trouwen.![]()
Een klant van mij komt uit Heerenveen, ik moet altijd mijn lachen inhouden bij dat taaltje.![]()
![]()
![]()
Mietjuuuuuh, motorrijden is afzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aldi heeft die nou niet meer zeker? Ik ga hem halen voor 12,50 euri bij een motorzaak hier in de buurt. Vanochtend vond ik het best fris, en de wind gaat dan via mijn kraag richting mijn borst en rug.. dus dat lijkt me best lekker zo'n kol![]()
Veel plezier met huishoudenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mietjuuuuuh, motorrijden is afzien.![]()
Ik moest nog even een wasje ophangen.![]()
3 weken niet gedaan, moet nu een zwembroek aan onder mijn spijkerbroek.
En afdrogen met een keukenhanddoek.![]()
![]()
![]()
Nog veel plezier met je alternatieve ritje dan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |