abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29021795
GRATIS OP TE HALEN (bij goed tehuis)
Een driekleur hollander vrouwtje, net 4 maandjes oud. Ze is gezegd dwerg, maar ze zit zo tussen dwerg en normaal in.

Ik zou graag iemand voor haar vinden die haar een iets rustigere omgeving kan bieden en waar ze af en toe eens bij naar buiten kan. Ik woon zelf op een kamer en het bleek uiteindelijk toch iets te veel stress voor haar te zijn. Met veel moeite toch maar deze beslissing genomen uiteindelijk.

Ik heb er nog voer, snoepjes, stro en hooi bij als u wilt.

U mag eventueel de kooi ook meenemen maar die is net nieuw en ¤69 euro waard dus daar wil ik wel graag ¤50 euro voor hebben. Dezelfde kleur als op de foto (turquoise). Afmeting: 99 x 51 x 46,5 cm. Tralieafstand: 2,5 cm. Het liefst bewaar ik deze zelf..

pi_29022252
V&A -> F&F
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 22:03:07 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_29022353
ik las drie kleur herdertje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29023423
ik sta open voor vragen en als iemand meer foto's wil post even een berichtje
pi_29023905
Even de topictitel baggervrij gemaakt, en restanten rommel verwijderd
En alleen serieuze reakties graag, leest de F&F faq.
pi_29023991
Heh dank je wel , alleen de kooi is in principe niet echt zo te koop, nu ligt het er wel erg dik bovenop..
pi_29024832
Ok
pi_29025992
Ohww wat een poepie!!! Kan helaas geen nijntje hebben... Maar er zijn vast wel Fok!ers die wel willen, kunnen, mogen....
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_29026302
hey lelibel heb je een konijn genomen ipv een katje?
Waarom is je omgeving te druk? kan een konijntje toch best tegen?
Misschien juist nog een konijntje erbij nemen, dan heeft ie de hele dag wat te doen en hoef jij hem niet te missen...
pi_29026774
Ze heeft zat te doen, daarom juist. Ze is continu op haar hoede. Ze staat vlak bij de deur omdat de kooi iets groter uitviel dan de bedoeling was (kwam weer eens iets tegen en moest haar weer verwennen ). Iedereen loopt er dus langs. Daarnaast de geur van de fretjes misschien en dan nog de stadgeluiden van straat (woon er midden in). Nja wel ipv een poesje, maar was niet geplanned. Ik kwam haar tegen en werd verliefd. Wilde het toch proberen, als je nix probeert had ik nu mijn fretjes ook niet gehad...
pi_29033365
Wie o wie kan haar een fijn thuis bieden?
pi_29040323
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:19 schreef lelibel het volgende:
Wilde het toch proberen, als je nix probeert had ik nu mijn fretjes ook niet gehad...
Je gaat toch niet een konijn proberen
Het is een levend beestje hoor!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:51:28 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29040528
*verliefd is*
Zal je zeggen: ik ben zo gek op die diertjes. Ze zijn lief, knuffelig, ondeugend, maar ook erg stressgevoelig. Daarom adviseer ik ook altijd ze in een rustige omgeving te zetten waar het niet tocht en bij voorkeur met een soortgenoot. Konijnen willen nog wel eens eenzaam worden.

Zou dolgraag voor je konijntje willen zorgen, maar ik vrees dat ik hiervoor geen toestemming zal krijgen hier in huis

Overigens had ik voor DJ (mijn konijntje destijds) zo'n zelfde kooi. Lekker groot. Zijn ze gek op en ze kunnen ook lekker naar buiten springen als je 'm open zet.
(Un)masking for the greater good.
pi_29046019
Ja sorry maar ik moet het toch ook even gezegd hebben:
Het diertjes is pas 4 maanden dus die heb je hooguit 2 maanden. En nu al gaat het niet? En dat kon je vantevoren niet bedenken.
Heel erg jammer. Maar goed hopelijk vindt het konijn een goed tehuis. Niet hier in elk geval: ik blijf niet bezig andermans beesten op te vangen als het ze zelf niet meer uitkomt
pi_29046057
-edit- Niet hier, Viper

[ Bericht 88% gewijzigd door Natalie op 22-07-2005 18:14:54 ]
pi_29046114
Ik vind die reacties hier een beetje erg vervelend moet ik zeggen. Ik zag het diertje in een dierenwinkel staan en ik ben helemaal verzot op driekleur hollandertjes! Ik heb er 3 weken over nagedacht maar heb toen toch besloten het te 'proberen'. Heb dus zelfs deze hele kooi voor haar aangeschaft en ze wordt hier hartstikke verwend. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. Ik heb haar inderdaad nu ook 2 maanden. Het punt is dat ze vlak bij de deur staat hier doordat die kooi niet echt ergens anders kan staan, ik fretjes heb (vanuit hun kant maakt het allemaal niets uit, van het konijn uit ook vrij weinig), en ik midden in de stad woon dus straatgeluiden. Nou ja ze is toch wel veel continu op haar hoede en ik zie gewoon dat voor dit konijn het niet zo heel ideaal is. En dat hoeft niet bij ieder konijn zo te zijn, zit gewoon in haar karakter.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:18:09 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29046185
't Is een schatje om te zien, Lelibel. Trek je niet teveel aan van de reacties
Als ik kon, dan had ik d'r zo van je over genomen. Had ze een eigen kamertje gehad hier.
(Un)masking for the greater good.
pi_29046417
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef lelibel het volgende:
Ik vind die reacties hier een beetje erg vervelend moet ik zeggen. Ik zag het diertje in een dierenwinkel staan en ik ben helemaal verzot op driekleur hollandertjes! Ik heb er 3 weken over nagedacht maar heb toen toch besloten het te 'proberen'. Heb dus zelfs deze hele kooi voor haar aangeschaft en ze wordt hier hartstikke verwend. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. Ik heb haar inderdaad nu ook 2 maanden. Het punt is dat ze vlak bij de deur staat hier doordat die kooi niet echt ergens anders kan staan, ik fretjes heb (vanuit hun kant maakt het allemaal niets uit, van het konijn uit ook vrij weinig), en ik midden in de stad woon dus straatgeluiden. Nou ja ze is toch wel veel continu op haar hoede en ik zie gewoon dat voor dit konijn het niet zo heel ideaal is. En dat hoeft niet bij ieder konijn zo te zijn, zit gewoon in haar karakter.
No offence maar doordat er zoveel mensen zijn die het "proberen" zitten we nu met overvolle asiels, dumpdieren etc etc etc......
pi_29046823
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef lelibel het volgende:
Jij weet niet zoveel van konijnen he?
pi_29046951
Dumpdieren?! Ik vind dat ik toch wel op zoek ben naar een goed huisje voor haar. Het liefst vind ik iemand met een ren buiten met allerlei dieren er in...

Waarom weet ik niet zoveel van konijnen? Test me, kep ermee gefokt vroeger...
pi_29047091
Al op een konijnensite geprobeerd?
pi_29047169
Even over de term 'proberen' voor degenen die dat niet aanstaat:
Ik wilde dolgraag dit konijntje, ze wordt hier doodverwend, nou en als dat dan toch niet genoeg is zoek ik gewoon iets beters voor haar, daar is niets mis mee. Ik dump haar echt nie zomaar bij andere lui omdat mij dat beter uitkomt. Dan is er met proberen niets mis. Ik doe haar er geen kwaad mee want ze heeft het hier hartstikke goed, afgezien van dat ze iets vaker eruit zou moeten kunnen.

Als ik dit niet had gedaan met mijn fretje (want ik had nog nooit fretten gehad) had die nu ook niet bij mij gezeten!

In principe probeert iedereen een diertje als hij/zij een dier aanschaft. Je weet toch nooit 100% zeker of dat goed gaat? Ik ken ook iemand die op een flat woonde en een kat nam. Nou daar is niets mis mee, genoeg katten die dolgelukkig zijn op een flat. Maar laat het nu net zo zijn dat die kat helemaal verslaafd was aan buiten, en zo kwam ze uiteindelijk bij ons terecht. Iedereen moet gewoon proberen of dat goed gaat of niet.
pi_29047184
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Al op een konijnensite geprobeerd?
Nee nog niet, ken je een goede?
pi_29047316
thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')