abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29050883
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi

Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen

HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden

Zie dat het hier ook weer rustig is

Nog belangrijke dingen gemist
Jij hebt niets gemist, wij jou wel

Maar ik ga vroeg naar bed vandaag

Doeiii
pi_29050926
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:

Nog belangrijke dingen gemist
We eten zondagavond bij jou volgens mij , Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Vet proppig man.
pi_29051023
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi

Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen

HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden

Zie dat het hier ook weer rustig is

Nog belangrijke dingen gemist
Wat moest je in Grun?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:59:20 #204
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29051088
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij hebt niets gemist, wij jou wel

Maar ik ga vroeg naar bed vandaag

Doeiii
Sweet

Slaapse
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef vetprob het volgende:

[..]

We eten zondagavond bij jou volgens mij , Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Beter heb nog een hala lammetje gescoord onderweg, die kan wel ff op de bbq
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wat moest je in Grun?
Niet heel veel, mijn vriendin der tante en oom wonen er sinds kort in een of ander dorp. Ging langs om te kijken (mega CHILL huis) en groningen te kijken enzo. Maar het regende iets te hard voor mij om nog langer te blijven

Nu ff kill bill II kijken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29052118


Nog even voor de buis hangen en dan ook slapen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:56:34 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29053961
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:
verhouding en geometrie is wel vrij extreem, extremer dan een gewone wegracer maar er valt prima mee te rijden.

Bochtenwerk is een verhaal apart, er zitten sowieso slicks onder die veel vertrouwen geven maar net te ver gaan is meteen helemaal mis. Ook heb je geen demping oid dus een vlakke bocht en weg is wel fijn.

Stuurt als het spreekwoordelijke scheermes. Vanwege de extreem korte wielbasis en de wat extreme balhoofdshoek.
Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.
Slick is dus meer een gegeven dan een kwaliteitsstandaard.

En ik ga zo weer verder slapen vanaf 8 uur al ofzo.
pi_29054815
Trusten
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:39:42 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29054888


Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.
quote:
ben je geintresseerd dan kan je gerust komen kijken , ik kan er
verschillende leuke dingen bij leveren zodat je hem kan gaan ombouwen!! (rs
kont, andere topkuip, USD vorvorkje enz enz
dit zit dan bij de ruil van de CBR in
de kilometersttand is: 35.000- 40.000 km (net ingereden voor een CBR F1)
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ook als die goed werkt.
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.

  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:45:05 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29055017
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:54:10 #210
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055184
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:


Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.
[..]

Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ook als die goed werkt.
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.

Ga je dat serieus doen

Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:57:38 #211
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055245
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Makster het volgende:
Ga je dat serieus doen

Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
Is hij nog niet klaar.

Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.

Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:00:18 #212
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055295
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is hij nog niet klaar.

Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.

Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.


Is dat die CBR Die ene met die vork zo ongeveer onder de buddy

En deed je KLX het nou weer niet Watskebeurt...
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:00:51 #213
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055304
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.

Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.

In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.

Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.

Nieuwe flatslide kopen dan maar?

Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:02:26 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:04:21 #215
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055371
quote:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn

Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:09:05 #216
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055450
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.

Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.

In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.

Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.

Nieuwe flatslide kopen dan maar?

Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoord En wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo

Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:09:44 #217
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055467
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:04 schreef Makster het volgende:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn

Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.

Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.

Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.

Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.

Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:13:42 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055550
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Makster het volgende:
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoord En wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo

Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.

Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.

En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.

Alleen dat stomme big end is al 800 euro.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:15:12 #219
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055575
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.

Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.

Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.

Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.

Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.
Laat die edit maar zitten Je ziet mijn reactie daar wel

In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie

Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:16:58 #220
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055616
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.

Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.

En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.

Alleen dat stomme big end is al 800 euro.
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks

Big end, was dat nou eigenlijk
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:23:33 #221
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055751
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Makster het volgende:
Laat die edit maar zitten Je ziet mijn reactie daar wel

In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie

Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Makster het volgende:
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks

Big end, was dat nou eigenlijk
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.

Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.

Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.



Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:27:48 #222
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055821
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]


[..]

Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.

Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.

Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.

[[url=http://img287.imageshack.us/img287/9232/p1010696web4eb.th.jpg]afbeelding][/URL]

Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.
Weer wat geleerd Zal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in

Die plek op je been Alleen van het vele kicken Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:33:27 #223
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055915
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef Makster het volgende:
Weer wat geleerd Zal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in
Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.

En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.
quote:
Die plek op je been Alleen van het vele kicken Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.

Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.

Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.

Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:36:24 #224
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055960
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.

En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.
[..]

Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.

Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.

Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.

Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehad

MAar wat kan er niet werken aan een vlotterbak Weetje zeker dat je hem goed schoon heb gemaakt Vast wel maar je weet nooit

Of anders misschien je benzine slang die niet lekker loopt / goed zit
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:41:49 #225
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29056050
Ik ga pitten

Morgen weer bij tijds er uit om aan de motor te werken. Moet nog zat doen helaas

Hoop alleen wel dat mijn klauw en adapter SNEL binnen is anders kan ik nog wel 4 weken wachten voordat ik kan rijden

En die Paul moet echt is gaan bellen, mother fuck zeg 2 weken voor een achtertandwiel. dikke lul hoor, volgens mij was hij het gewoon vergeten te bestellen ofzo

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:46:53 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29056129
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:36 schreef Makster het volgende:
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehad

MAar wat kan er niet werken aan een vlotterbak Weetje zeker dat je hem goed schoon heb gemaakt Vast wel maar je weet nooit

Of anders misschien je benzine slang die niet lekker loopt / goed zit
Hij moet goed naar beneden zakken, en blijft dus blijkbaar hangen.
Maar ja, openmaken en kijken maar.....................

Benzineslang heb ik gisteren 1 centimeter ingekort.

De motor starte gisterochtend in 1 trap toen ik die slang na een half uur zweten een douw gaf met kijken of alles goed zat. Dus ik dacht inderdaad dat deze afgekneld werd .. s; avonds voordat ik naar huis reed inkorten en de aansluiting op de tank en carb anders doen hielp niet.. dacht nav de ochtend dat het lek boven was. Maar reed gewoon weer iedere keer die vlotterbak leeg..
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:41 schreef Makster het volgende:
En die Paul moet echt is gaan bellen, mother fuck zeg 2 weken voor een achtertandwiel. dikke lul hoor, volgens mij was hij het gewoon vergeten te bestellen ofzo
Hij lult teveel, en dan krijg je tijd tekort, ga je fouten maken, enz.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:54:37 #227
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29056577
quote:
Zeg
Zit je me nu te verleiden ???

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29056682
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 02:54 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zeg
Zit je me nu te verleiden ???



Noem je dat al verleiden??
なんだっけ
  zaterdag 23 juli 2005 @ 03:20:00 #229
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29056692
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:16 schreef Crashcat het volgende:

[..]



Noem je dat al verleiden??
Nee... een poging misschien ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29057130
Als ik het goed heb is Raus vandaag jarig

Gefeliciteerd Raus
pi_29057132
Leuke SM verhalen lees ik weer hier

En veel werk aan die CBR Lijkt me een goede reden voor Popijn om hem te nemen.
Vet proppig man.
pi_29057137
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:04 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] Als ik het goed heb is Raus vandaag jarig [afbeelding]

[afbeelding] Gefeliciteerd Raus [afbeelding]
Aaargh Die smiley wilde ik daarvoor gebruiken

Feli

Nou, nog een cadeautje vinden... oh ja. Die had ik al gevonden Alleen even zelf ophalen Raus. Incl. extra's. En die kruimels afgelopen keer was ook een cadeau.



Vet proppig man.
pi_29057197
feli raus

tis droog rijden
pi_29057207
Poehoe Jij bent vroeg op, dacht even dat het een normale weekdag was. Een snelle blik op m'n windows klok liet me toch echt zien dat het zaterdag was Restecp voor je slaapritme
pi_29057221
dit is veel lekkerder als ik om 930 uur ofzo opsta (zoals vorige week) dan ben ik de hele dag ook fucked

waarom is dit een gedrocht

vind het best wat hebben

o, en ruilen tegen die CBR met bijbetaling van 1500 euro jah
pi_29057231
Het is geen gedrocht, de foto is gewoon uberlelijk

En gelijk heb je wat betreft het laat opstaan, maar til je daar maar eens overheen als je weer eens te laat naar bed bent gegaan Klotezooi
pi_29057235
en dan ook nog een ritme-verneuqende-vakantie hebben dat wordt weer wennen straks als het leven weer begint
pi_29057256
Ach ja, het komt dan ook grotendeels doordat ik een ochtendwijk loop, daardoor moet ik altijd mijn slaap in tweeen opdelen of om 21:00 al in bed liggen. Om 21:00 in bed liggen is niet te doen Dus dat resulteert meestal in nog even naar bed gaan na m'n ochtendwijk, waardoor ik weer in een nieuw slaapritme val, REM slaapfase enzo

En soms blijf ik gewoon wakker, zoals nu bijvoorbeeld Maar dat resulteert dan meestal in een dutje van een klein uurtje zo rond 11 uur Of in slaap vallen op de bank voor de TV zo rond 19:00 Waarna ik dan weer wakker word zo rond 21:00 en vervolgens niet meer in slaap kan vallen

Interessant slaapleventje

Waar had jij die motorpic eigenlijk vandaan en hoezo het gedrocht gehalte
pi_29057437
Ik zie net dat ik die photoshop install niet meer heb

Niet op m'n laptop en niet op CD Heb de download al gestart nu

en ik ga ff een uurtje liggen
pi_29057686
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 08:16 schreef hicham het volgende:
Interessant slaapleventje
truste
quote:
Waar had jij die motorpic eigenlijk vandaan en hoezo het gedrocht gehalte
waren pepijns woorden
pi_29058028
Vet proppig man.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:50:24 #242
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29058181
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.
Slick is dus meer een gegeven dan een kwaliteitsstandaard.

En ik ga zo weer verder slapen vanaf 8 uur al ofzo.
Ik zeg ook niks over de kwaliteit ze zijn gewoon lekker zacht en met de bandenspanning iets onder het geadviseerde nivo geven ze hoe dan ook lekker veel grip. Met een setprijs van 35,- kan ik wel een bandje meer of minder verslijten.

Vergelijking tussen de minislicks en motogp bandjes heb je mij niet horen maken. Zelfde gaat op voor de vergelijking met de moderne toerband die ik ook niet gemaakt heb.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:54:40 #243
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29058257
Mogguh

Gefeliciteerd en laterz

Ben klussen aan de bike
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29058844
Hmm, morgen ga ik werken. Vooruitzichten zagen er niet goed uit en ik kon geen nee zeggen

Hopen dat het gaat gieten
Vet proppig man.
pi_29059023
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]


waren pepijns woorden
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usual
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:54 schreef Makster het volgende:
Mogguh

Gefeliciteerd en laterz

Ben klussen aan de bike
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef vetprob het volgende:
Hmm, morgen ga ik werken. Vooruitzichten zagen er niet goed uit en ik kon geen nee zeggen

Hopen dat het gaat gieten
Workaholic

Volgende week krijg je een pak slaag van de huisarts omdat je je voet geen rust hebt gegeven
pi_29059153
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef hicham het volgende:
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usual
mailen wij mailen nooit

dreigend weer maar ik ga toch rijden en ik ga ook ff langs Nijmegen voor dat WPH voor mijn 7

pi_29059357
Gefeliciteerd Raus!
pi_29059663
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef RB het volgende:
Oplossing bij luc:
Kopplingshandel helemaal inknijpen en met een tiewrap vastzetten.
Motor zo neerzetten dat de olie tankje horizontaal staat,uurtje laten staan en kijken of het beter geworden is
hevel zit vast en toen... tankje staat nu verticaal, hoe de nueq moet ik mijn motor neerzetten dat ie horizontaal komt te staan dan moet mijn motor zowat plat op de grond liggen
pi_29059687
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:04 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] Als ik het goed heb is Raus vandaag jarig [afbeelding]

[afbeelding] Gefeliciteerd Raus [afbeelding]


en de rest ook bedankt!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_29059708
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 07:09 schreef vetprob het volgende:

[..]

Aaargh Die smiley wilde ik daarvoor gebruiken

Feli

Nou, nog een cadeautje vinden... oh ja. Die had ik al gevonden Alleen even zelf ophalen Raus. Incl. extra's. En die kruimels afgelopen keer was ook een cadeau.

[afbeelding]

wel een lieverdje

lastige koeken om te eten he?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')