Jij hebt niets gemist, wij jou welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi
Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen
HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden![]()
Zie dat het hier ook weer rustig is![]()
Nog belangrijke dingen gemist
We eten zondagavond bij jou volgens mijquote:
Wat moest je in Grun?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi
Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen
HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden![]()
Zie dat het hier ook weer rustig is![]()
Nog belangrijke dingen gemist
Sweetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt niets gemist, wij jou wel![]()
Maar ik ga vroeg naar bed vandaag
Doeiii![]()
Beter heb nog een hala lammetje gescoord onderweg, die kan wel ff op de bbqquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef vetprob het volgende:
[..]
We eten zondagavond bij jou volgens mij, Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Niet heel veel, mijn vriendin der tante en oom wonen er sinds kort in een of ander dorp. Ging langs om te kijken (mega CHILL huis) en groningen te kijken enzo. Maar het regende iets te hard voor mij om nog langer te blijvenquote:
Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:verhouding en geometrie is wel vrij extreem, extremer dan een gewone wegracer maar er valt prima mee te rijden.
Bochtenwerk is een verhaal apart, er zitten sowieso slicks onder die veel vertrouwen geven maar net te ver gaan is meteen helemaal mis.Ook heb je geen demping oid dus een vlakke bocht en weg is wel fijn.
Stuurt als het spreekwoordelijke scheermes.Vanwege de extreem korte wielbasis en de wat extreme balhoofdshoek.
![]()
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ookquote:ben je geintresseerd dan kan je gerust komen kijken , ik kan er
verschillende leuke dingen bij leveren zodat je hem kan gaan ombouwen!! (rs
kont, andere topkuip, USD vorvorkje enz enz
dit zit dan bij de ruil van de CBR in
de kilometersttand is: 35.000- 40.000 km (net ingereden voor een CBR F1)![]()
Ga je dat serieus doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.![]()
[..]
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ookals die goed werkt.
![]()
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.![]()
![]()
![]()
Is hij nog niet klaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Makster het volgende:
Ga je dat serieus doen![]()
Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is hij nog niet klaar.![]()
![]()
Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.![]()
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.![]()
Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Makster het volgende:
![]()
Is dat die CBRDie ene met die vork zo ongeveer onder de buddy
![]()
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/102702
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoordquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.
Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.![]()
In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.
Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.
Nieuwe flatslide kopen dan maar?![]()
![]()
Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:04 schreef Makster het volgende:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn![]()
Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Makster het volgende:
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoordEn wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo
![]()
Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren![]()
Laat die edit maar zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.
Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.![]()
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.![]()
Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.![]()
Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.![]()
Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.![]()
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niksquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.![]()
Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.![]()
En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.![]()
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.![]()
Alleen dat stomme big end is al 800 euro.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Makster het volgende:
Laat die edit maar zittenJe ziet mijn reactie daar wel
In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie
Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar![]()
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Makster het volgende:
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks![]()
Big end, was dat nou eigenlijk![]()
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.![]()
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.![]()
![]()
![]()
Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.![]()
Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.
[[url=http://img287.imageshack.us/img287/9232/p1010696web4eb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef Makster het volgende:
Weer wat geleerdZal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in
Vandaar ik het toch even zat ben.quote:Die plek op je beenAlleen van het vele kicken
Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.
![]()
![]()
En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.![]()
![]()
![]()
[..]
Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.![]()
Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.![]()
![]()
Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.![]()
Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.![]()
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |