abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29050883
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi

Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen

HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden

Zie dat het hier ook weer rustig is

Nog belangrijke dingen gemist
Jij hebt niets gemist, wij jou wel

Maar ik ga vroeg naar bed vandaag

Doeiii
pi_29050926
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:

Nog belangrijke dingen gemist
We eten zondagavond bij jou volgens mij , Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Vet proppig man.
pi_29051023
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Hoi

Ben ook weer thuis, ben vertyfd geregend in Groningen

HAd ook niet veel zin meer om daar te blijven, het is gelukkig maar 3 uur rijden

Zie dat het hier ook weer rustig is

Nog belangrijke dingen gemist
Wat moest je in Grun?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:59:20 #204
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29051088
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij hebt niets gemist, wij jou wel

Maar ik ga vroeg naar bed vandaag

Doeiii
Sweet

Slaapse
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef vetprob het volgende:

[..]

We eten zondagavond bij jou volgens mij , Lars komt achter ons aan op z'n minibike.
Beter heb nog een hala lammetje gescoord onderweg, die kan wel ff op de bbq
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wat moest je in Grun?
Niet heel veel, mijn vriendin der tante en oom wonen er sinds kort in een of ander dorp. Ging langs om te kijken (mega CHILL huis) en groningen te kijken enzo. Maar het regende iets te hard voor mij om nog langer te blijven

Nu ff kill bill II kijken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29052118


Nog even voor de buis hangen en dan ook slapen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:56:34 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29053961
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:
verhouding en geometrie is wel vrij extreem, extremer dan een gewone wegracer maar er valt prima mee te rijden.

Bochtenwerk is een verhaal apart, er zitten sowieso slicks onder die veel vertrouwen geven maar net te ver gaan is meteen helemaal mis. Ook heb je geen demping oid dus een vlakke bocht en weg is wel fijn.

Stuurt als het spreekwoordelijke scheermes. Vanwege de extreem korte wielbasis en de wat extreme balhoofdshoek.
Slicks zijn profieloze banden, in theorie beter dan profielbanden van dezelfde compound omdat er meer rubber op de weg ligt. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze op een goedkope minibike ook maar ergens in de buurt komen met de kwaliteit van een normale moderne toerband.
Slick is dus meer een gegeven dan een kwaliteitsstandaard.

En ik ga zo weer verder slapen vanaf 8 uur al ofzo.
pi_29054815
Trusten
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:39:42 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29054888


Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.
quote:
ben je geintresseerd dan kan je gerust komen kijken , ik kan er
verschillende leuke dingen bij leveren zodat je hem kan gaan ombouwen!! (rs
kont, andere topkuip, USD vorvorkje enz enz
dit zit dan bij de ruil van de CBR in
de kilometersttand is: 35.000- 40.000 km (net ingereden voor een CBR F1)
Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ook als die goed werkt.
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.

  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:45:05 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29055017
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:54:10 #210
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055184
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:


Mailtje gekregen van de CBR dude die een KLX wilt.
[..]

Eerst maar eens de carb fixen en goed denken, KLX is ook als die goed werkt.
Damn vlotterbakje wat blijft hangen, plastic en blik materiaal van 25 eurocent.

Ga je dat serieus doen

Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:57:38 #211
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055245
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:54 schreef Makster het volgende:
Ga je dat serieus doen

Er zit VEEEEL werk aan die CBR, vergis je daar niet in. Wel lachuh natuurlijk zo een project
Is hij nog niet klaar.

Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.

Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:00:18 #212
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055295
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is hij nog niet klaar.

Maar het is een optie, en ik denk nog steeds voor 90% dat ik niet niet doe.
Maar die upside down en RS kont, kuipwerk is wel leuk..
Maar hij moet wel klaar zijn verder.

Maar ik dacht ook dat hij uit de buurt kwam, want die CBR is in Rozenburg gekocht bij het schadebedrijf waar de CR nu 2 weken op laswerkzaamheden staat te wachten.


Is dat die CBR Die ene met die vork zo ongeveer onder de buddy

En deed je KLX het nou weer niet Watskebeurt...
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:00:51 #213
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055304
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.

Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.

In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.

Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.

Nieuwe flatslide kopen dan maar?

Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:02:26 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:04:21 #215
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055371
quote:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn

Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:09:05 #216
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055450
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX krijgt geen benzine, als hij eindelijk gestart is rij ik de eerste keer de vlotterbak leeg = 300 meter ofzo. Daarna moet ik weer eindeloos starten, en dan kan ik al hikkend en puffend verder rijden.
Af en toe rijd hij ook even goed.

Moest gisteren na mijn werk wel door de tunnel na 3 kilometer.

In Hoogvliet was hij weer uit, na 200 meter naar huis lopen starte hij weer na een paar keren.

Stelt in principe niks voor, maar je moet het wel even doen.

Nieuwe flatslide kopen dan maar?

Ik twijfel dus of er niet meer geld op drempel van calamiteiten ligt omdat het blok zo'n herrie maakt..
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoord En wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo

Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:09:44 #217
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055467
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:04 schreef Makster het volgende:
Kende de foto al ja, had alleen niet de link gelegd dat dat die zou zijn

Als hij er nu "ff" een streetfighter van bouwt dan heb je een leuke deal
Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.

Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.

Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.

Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.

Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:13:42 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055550
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Makster het volgende:
Aha, hmmzzz. Heeft ZOT niet een passend antwoord En wat voor geluid maakt de KLX dan. Heb je het weleens vergeleken met andere KLX blokken. Tis kut als het je big end is ofzo

Jammer dat ik geen ruk verstand heb van de opbouw / intern van motoren
Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.

Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.

En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.

Alleen dat stomme big end is al 800 euro.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:15:12 #219
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055575
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik had nu het idee dat hij aardig klaar was zo de laatste paar pagina's.

Maar wel vaag dat hij dezelfde dag van het ophalen al dat ding wilde verkopen gezien de OP daar.
En aan een geestelijk vader zonder bezieling voor zijn motor hebben we niets.

Wel een handige knul, nog student MBO, met de hakken over de sloot.

Je bent wel snel weer terug uit Grunn trouwens, ik dacht dat je even 3 dagen onbereikbaar was voor een minivakantie.

Edit: post daar wel net een leuke KLX650SM.
Laat die edit maar zitten Je ziet mijn reactie daar wel

In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie

Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:16:58 #220
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055616
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja, dat geluid wilde ik dus met jou vergelijken tijdens de stuntelmeet.

Misschien kom ik morgen ergens met mijn KLX, kunnen we zondag even kijken wellicht.
Vlotterbakje open / dicht is echt idioot simpel iets, alleen moet alles weer los en dan wat handigheid met oplossen schat ik.

En big end komt veel voor met grote 1 cylinders, en "wij" weten ook geen kilometerstanden van de KLX'en.
Nokkenas ketting is ook niet onverslijtbaar trouwens, dus een big end + nokkenasketting vervangen is altijd goed, maar ook een totall loss kwestie.

Alleen dat stomme big end is al 800 euro.
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks

Big end, was dat nou eigenlijk
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:23:33 #221
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055751
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Makster het volgende:
Laat die edit maar zitten Je ziet mijn reactie daar wel

In Grunn regende het harder dan tijdens de zondvloed man, plus er is geen ruk te doen en dacht bij mezelf. Beter ga ik morgen verder aan de motor dan dat ik weer 46 geiten en 87 koeien zie

Maar de bedoeling was morgenavond thuis, maarja met regen is er echt niet veel te doen. Groningen is een leuke stad opzich maarja na 15 winkels ben ik ook niet meer zo vrolijk zeg maar
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Makster het volgende:
Die ketting kan hte probleem niet zijn denk ik, daar kan je redelijk goed bij. Probleem is het gereedschap. Zonder goed gereedschap begin je echt niks

Big end, was dat nou eigenlijk
Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.

Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.

Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.



Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:27:48 #222
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055821
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]


[..]

Qua onderdelenprijs is een nokkenas ketting ook best te doen.
Maar het plaatsen inderdaad. Ik zou het onder voorzorg zo willen vervangen.
Misschien kan die maat ook wel even 2 KLX'en shaffen qua nokkenasketting.

Bigend is het gedeelte waar je zuiger aan de drijfstang vast zit .. dacht ik..
Dat persen van het lager is iets wat maar weinig bedrijven kunnen en wat daarom dus prijzig is.

Mijn been kan het starten van de KLX inmiddels niet meer aan gezien de bloeduitstoring door de belasting.

[[url=http://img287.imageshack.us/img287/9232/p1010696web4eb.th.jpg]afbeelding][/URL]

Let wel, heb er geen klap op gehad, dit komt puur door het vele trappen.
Weer wat geleerd Zal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in

Die plek op je been Alleen van het vele kicken Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:33:27 #223
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29055915
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:27 schreef Makster het volgende:
Weer wat geleerd Zal het is aan die gozer vragen of hij binnenkort tijd heeft om te beunen voor ons. Hij zit trouwens ook midden in een verbouwing, plus zijn bootje moet weer in orde gemaakt worden, plus een extra dakkapel op zijn huis enz enz. maar voor beunen is hij altijd in
Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.

En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.
quote:
Die plek op je been Alleen van het vele kicken Goede trainen voor die K1 gasten zou ik zeggen
Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.

Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.

Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.

Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:36:24 #224
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29055960
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Want met een verbouwing en aan bootjes klussen hebben wij niets te maken.

En dit zijn bovendien klusjes die in een paar uur op te lossen zijn, met een maximaal resultaat.
[..]

Vandaar ik het toch even zat ben.
Maar ja als de motor geen benzine heeft kan je blijven trappen.

Ik moet gewoon een hamer meenemen, en een tik op die vlotterbak geven aan de onderkant zodat het vlottertje naar beneden komt.

Ik denk dat hij nu tussen het vele trappen een keer naar beneden trilt ofzo.

Deze storing moet al vanaf het begin de startproblemen hebben gegeven, wat 4 weken geleden begon.
Alleen zaterdag en zondag ging het goed, nu is het erger dan daarvoor.
Optisch zie je denk ik weinig aan het vlottersysteem, allemaal erg klein en simpel uitgevoerd.
Maar ja, a man gotta do, what a man gotta do.
Snap dat je het er ff totaal mee heb gehad

MAar wat kan er niet werken aan een vlotterbak Weetje zeker dat je hem goed schoon heb gemaakt Vast wel maar je weet nooit

Of anders misschien je benzine slang die niet lekker loopt / goed zit
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:41:49 #225
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29056050
Ik ga pitten

Morgen weer bij tijds er uit om aan de motor te werken. Moet nog zat doen helaas

Hoop alleen wel dat mijn klauw en adapter SNEL binnen is anders kan ik nog wel 4 weken wachten voordat ik kan rijden

En die Paul moet echt is gaan bellen, mother fuck zeg 2 weken voor een achtertandwiel. dikke lul hoor, volgens mij was hij het gewoon vergeten te bestellen ofzo

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')