Nope, dat is wel iets wat vaak voorkomt bij ZX9R's.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat Riet zegt klopt wel
was een stiftje wat versleten was
Hij doet wat die kan, en dat is niet binnen 5 minuten een kloon bannen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Jij bent echt snel op je tenen getrapt he?
Jullie doen wel wat maar met hetzelfde tempo als het GVB.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij doet wat die kan, en dat is niet binnen 5 minuten een kloon bannen.![]()
Beetje onzin om hier 24 uur te moeten scannen ook, Fok!/PTA is groter dan dit topic.![]()
En een hoop users hier die laten de klonen gedijen, maar laten we er onderling geen ruzie over maken.
De enige waar we ons (lees niet) op moeten focussen zijn die sukkels van een klonen.![]()
Tis al een paar dagen slecht weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag wordt het minder weermorgen voorspellen ze iets beter...
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???quote:
Hoogstens een zere kopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???
Er moest na de komma in mijn vorige post nog: door weg te blijven.quote:
Alleen als je rein van hart bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
Krijg ik ook geld als ik iets positiefs over de modjes zeg???
Ik doelde op een oud sprookje.quote:
Laatste regelsquote:"Dit huis, dit vervloekte huis... het is een hel gelijk. Die ene vervloekte avond in de Belgische Kempen...
"De zon stond laag en we zochten bedden voor de nacht, maar van dorpen was geen spoor. Maar ineens, in de verte: een groot gebouw. De abdij van Postel, wisten wij. We brachten de paarden in galop en toen de zon was weggezakt, kwamen we aan bij de kapel. Er was licht achter de ramen en het was er doodstil. Geen monnikenzang of vroom geprevel. Achter de kapeldeur: gouden kelken en zilveren kandelaars voor het oprapen! Hahaha! Met deze gedachte ramden we de deur. Geen mens! Op het altaar glinsterde de buit. De kaarsen waren ontstoken... vreemd. Mijn mannen kraakten het offerblok en ikzelf leegde het altaar. En toen, plotseling, op mijn schouder: een slanke hand. Ik keek om, en achter mij stond een jonge vrouw, haar ogen vol vuur. Allen zagen haar en het gerinkel verstomde. Ze leek te zweven in haar lange witte kleed. Even voelde ik iets van angst en ze sprak tot mij: "Gij, Hugo van den Loonsche Duynen, gij ontheiligt hier dit huis. Zo kom tot inkeer en roep niet de toorn des Heren over u af." Maar ik, ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep de mannen op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets.
"Een dag later bereikte ik mijn huis. Ik schrok: boven op de gevel stond zij, de dame uit de kapel! Haar armen wuifden als wiegden ze op de wind. Ik hoorde haar stem, als zweefde die in mijn hoofd: "Nergens in uw eigen huis, noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij Gods huis geschonden hebt. Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart." Die ban, mijn gruwelijk lot, is tot op heden niet gebroken. Treed binnen met een reine ziel, opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt, waar ik zo hevig naar verlang."
Dat merk ik jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder geen tijd, t'is hier drukker dan ik aankan.![]()
Het is een vlucht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Dat merk ik jaBeetje op zoek gaan naar sprookjes onder werktijd
Ik denk dat ik nog even ga pitten![]()
Ziet er tof uit!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Ben je al flink op zoek naar een nieuwe motor mercy?
Op MF staat een VFR te koop
En nog eentje hier, maar die heeft al 70.000 km erop staan
[..]
Dat merk ik jaBeetje op zoek gaan naar sprookjes onder werktijd
Ik denk dat ik nog even ga pitten![]()
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Ben je al flink op zoek naar een nieuwe motor mercy?
Op MF staat een VFR te koop
En nog eentje hier, maar die heeft al 70.000 km erop staan
Actief of ook bans die al voorbij zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
Geld mag naar een tehuis voor kansloze Fokkers.
Toelatingseisen: meer dan 10 bans.![]()
Maar jij bent 19 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopen
Ter voorbereiding op de maatschappij buiten het tehuis.quote:
Ik ben 20quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jij bent 19 jaar ofzo.![]()
Die VFR is juist een mooi compromis tussen looks en toereigenschappen, en het design is ook vrij uniek.![]()
Zei Mr. Suzuki.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind hem ook wel mooi, alleen Honda hè![]()
kloonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef Mercy_symboI het volgende:
Goedemorgen!!!
Suzuki en Kawasakiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef vetprob het volgende:
[..]
Zei Mr. Suzuki.
Beter verenigen jullie je krachten om op te kunne boxen tegen de Kawa's.
Er staan er trouwens nog wel meer op MF maar ik weet niet wat het beschikbare budget isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ziet er tof uit!!![]()
Ik weet niet zeker of er nou bij de modellen van voor 1993 een bepaald technisch probleem was, waardoor Mercy er geen interesse in heeft... Ik weet in ieder geval dat hij het model 1993 het mooiste vindt. Maar ik vind deze er zo op de foto ook mooi uit zien.![]()
Jij zoekt zeker ruziequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk dingetje ja... maar voor 3000 euri? Daarvoor zou ik liever een 'echte' SS kopen
Dan rijd je tot je 22ste 25 KWquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben 20![]()
![]()
![]()
Ik vind hem ook wel mooi, alleen Honda hè![]()
Dat klopt, tot mijn 22 1/2 op een 25kwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij zoekt zeker ruzie![]()
Nu durf je wel heH, als ie zwak is![]()
[..]
Dan rijd je tot je 22ste 25 KW![]()
![]()
quote:
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef vetprob het volgende:
Beter verenigen jullie je krachten om op te kunne boxen tegen de Kawa's.
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeft
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Dus Kawasaki heeft bij voorbaat al verloren
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
Dat ik gewoon vergeten was dat ie van hem was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugNetzoals Gaatalsdebrandweer laatst in het relbaggertopic PatM's post moest terughalen
Misschien omdat ze als eerste montage op een model zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Er wordt heel veel van soes omgelabeld naar Kawa.
Lagen trouwens ook pilot powers in het magazijn?Waarom ze die hebben liggen? Nou ja, zag ook een parasolhouder liggen dus een motorband is zo vreemd nog niet.
Alweer een groene avatar erbij, lees steeds Phatzak bij je postings.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een originele avatar, maar ja dankzij mijn vriendje.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En geen compliment, want de stijl is gelijk aan je zwarte vroeger.. niet origineel dus.![]()
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
Hey balen zeg, maar ja het leek al niet te best als je amper/niet met je voet kunt schakelen. Ook maar beterschap. Enne probeer wel een beetje te rusten waar het kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Jammer van die smiley net op de volgende regel![]()
Vanochtend nog wakker gebelt dat ik een afspraak bij de huisarts had, toen had ik nog 5 minuten om daar te komenMaargoed, blijkt uiteindelijk dat mijn voet zwaar
gekneusd is dus
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
![]()
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.![]()
![]()
Maar goed, het kan zeker tijdelijk zijn.![]()
![]()
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CDquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
Yeah rightquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.Blijkbaar is dat merk niet bij iedereen geliefd.
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
[..]
[afbeelding]
Ik wil ook nog eentje van een brandend achterwielquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Ik ook dat lelijke ding gezienquote:Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
Ja, dat was toen we samen redenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ook dat lelijke ding gezien! Of was het toen we samen reden?
allebei goedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hij's niet lelijken ws verkocht, zie hem niet meer op marktplaats staan. [afbeelding]
Ik zie een mooie motor + add on.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:32 schreef hicham het volgende:
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...
Ohh, ik dacht dat ie zo uit de fabriek kwamquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie een mooie motor + add on.
Dat zie ik los van elkaar.![]()
Lijkt me niksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we nog hier langswippenlekker aan het trollen geweest daar, lars
Tssssss superbikeweekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Opzouten dikzak, Suzuki ownzquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
Ikke niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zou het niet weten, veel te ver weg nogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
quote:How many forum members does it takes to change a light bulb?
A:
* 1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
* 14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
* 7 to caution about the dangers of changing light bulbs
* 1 to move it to the Lighting section
* 2 to argue then move it to the Electricals section
* 7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs
* 5 to flame the spell checkers
* 3 to correct spelling/grammar flames
* 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
* 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
* 15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
* 19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
* 11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
* 36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
* 7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
* 4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
* 3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
* 13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
* 5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
* 4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
* 13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
* 1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Weet je zeker dat het niet je buurjongen van 14 was die toen op dat ding reed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Nou fotootje gevonden van minibike.
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
Vraagjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Haha, cool.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraagjesinds wanneer heb je die mooie lijnen op je tank, en sinds wanneer heb je een benzine additief in je tank gekregen?
![]()
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bij een volle tank is dat niet mogelijk dat juist het Tùnap spul gemorst is?![]()
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Je hoort ook niet helemaal tot het randje te tanken, maar tot het onderste randje van het 'buisje' dat je tank in gaat. Tenzij je dat natuurlijk als 'nok' zietBovendien heb jij geen middenbok en parkeer jij hem altijd op de jiffy, dus als jij net hebt getanked en je parkeert hem dan loopt het lekker naar je afvoerbuisjes als het goed is
Lekker handig dan om tot de nok toe te vullen
Althans, zo is het bij m'n banditik weet niet of jij ook van die afvoergaatjes hebt bij je benzinedop-rand [afbeelding]
Toch gelukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef vetprob het volgende:
Ja, dat ook.Maar ik tank altijd tot de nok vol. Als zij het geheel op een middenbok zetten en de klep open doen krijg je dus mooi een streepje naar voren.
Dus kans om er ook nog eens tunap bij te doen was er niet eens als ze niet wat weggepompt hebben.
![]()
Lekker dan.quote:Toen ik er was heeft er ook nog een klant opgebelt die van een koop afzag 4 uur na de afspraak. Heeft hun iets van 12 offertes laten maken van verschillende motoren en wilde uiteindelijk een nieuwe ZX-12R... hun hadden alleen een gebruikte dus zijn het halve land af gaan bellen en uiteindelijk eentje op kenteken laten zetten en op transport daarheen gezet.
Belt ie dus dat ie toch maar voor een BMW is gegaan![]()
![]()
![]()
Zal wel gedaan zijn vanwege gewichtsbesparende redenenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:25 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietIk heb gewoon een gat van 1 etage. De rand van dat gat is dik en ik tank hem tot aan die rand. Tankdop dicht en op de Jiffy en je kan zo weer wheelies trekken zonder te lekken
Met die ER-5 nog wel een flinke plas onder de motor getankt, omdat die wel dat wegvoer systeem had
Gadverquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wilde mezelf verwennen, net een dubbele reep gehaald bij de Aldi van 2 x 200 gram, is het pure chocolade.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham kan er vast wel een gifje van maken, met bewegende rook.![]()
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:29 schreef hicham het volgende:
Gadver![]()
Heb jij ff jezelf genaaid
Naja, heb je iig een cadeautje voor Nick's volgende verjaardag, gewoon bewaren die repen
And again.quote:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.![]()
Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MCquote:[..]
Wat een rukdag, was bereid om ontslag te nemem.![]()
En het alu folie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggen![]()
quote:Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MC
En natuurlijk nog frustrerender om met de verkeerde chocoladerepen thuis te komen dan![]()
Download.quote:Ik ben ff aan het etenen wat stand-up comedy aan het kijken
Pablo Francisco
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:41 schreef Zealot het volgende:
ik ruil hem zonder tweivelen in, ik wil graag en klx!
maar als je het wat vindt dan moet je snel zijn hij is bijna geruilt tegen een XR
......... (loop volgede week)
en ik ga donderdag naar een KLX650r kijken(en ook kopen waarschijnlijk)
als je het wat lijkt dan mag je de CBR ruilen met je klx.....en je krijgt er een bult onderdelen voor de CBR600F bij........
waar woon je ergens? ik in nijkerkerveen of harderwijk, ik wil best naar je toe komen.....
is wel lachuh jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Ik ben ff aan het etenen wat stand-up comedy aan het kijken
Pablo Francisco
Van ruilen komt huilen, maar doe toch maarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ruilen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Met een sluitertijd van een wegwerpcamera van 1/100 ziet het er overigens niet sneller uit dan 25 kilometer.
Maar jij zal het wel gezien hebben op je kilometerteller.![]()
quote:Wel goede kleding voor een proefrit met mogelijk lostrillende boutjes.![]()
![]()
cool dingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
Over post heengelezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
Haha, cool.![]()
Inrijden zou 2-3 tankjes duren, en wel zonder te morsen.![]()
En 40 km/u is inrijd snelheid.![]()
![]()
![]()
Bij een verbruik van 1:20 kan je wel naar Amsterdam rijden.![]()
Wat voor olie heb je erin geplet? Castrol TTS.![]()
![]()
Dat is oneerlijk, SM's hebben een hoger stuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Inrijden is na 5 tankjes beurt volgens het boekje.Tankje kan 2,5 liter in dus de actieradius is nog behoorlijk.
handig als oom agent weer achter me aan zit.
![]()
Olie is Total Quartz volsyntheet 5W40, iets ander hadden ze hier bij de Total niet.Toch nog 15,- per liter..........
![]()
![]()
Wanneer komen er meer minibikes? Wil nog wel een keertje tegen jullie gaan racen.![]()
Mini SM's mogen ook meedoen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cool dingrijd het een beetje
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/6132/kx0010do.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:12 schreef vetprob het volgende:
OPM, zullen we maar minibiken deze zondag?
Eerste vakantieweek is al weer bijna voorbij.quote:
Ik mag nog een weekje werken en dan drie weekjes vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerste vakantieweek is al weer bijna voorbij.![]()
MiniMotards mogen ook meedoen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is oneerlijk, SM's hebben een hoger stuur.![]()
Total Quarts is baggerolie, en veel te duur.
Volsyntheet voor de CR kost 6,95 per liter.![]()
En nu even pitten, van snoepen krijg ik slaap.![]()
OPM heeft nog een meet tegoed van je toen die band lek gingquote:
als ik mijn auto redelijk kan verkopen...wie weetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef hollander172 het volgende:
Maarre, wanneer kunnen we een competitie opstarten?Dit seizoen nog of geven jullie me 1 seizoen voorsprong om te oefenen?
Het is echt leuk en voor de kosten hoef je niet te laten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik mijn auto redelijk kan verkopen...wie weet
Weekend is er om te klussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
Jeetje, heb je eindelijk weekend, ga je tegels zetten
Dan maar wachten op vakantieDenk je wel aan je rug
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |