Heuj RB, weer thuis?quote:
Dat jong spoort echt nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:Hicham die gaat touren in de regen
Was gisteren ook thuis heb nog gepost in een of ander raar topicquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:14 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heuj RB, weer thuis?![]()
Weet je nog dat we samen gingen kijken in Hoogeveen voor die ZX-6R
Mijn vrouw ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
woei. Ik zit 'The Majestic' the kijken op Net 5![]()
Gaat het al weer iets beterquote:
Nice avatarquote:
Okee even helpen aangezien deze genegeerd wordt. (en misschien wel heel erg terechtquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef Reserve_Jezus het volgende:
weet een van jullie hoe je kan zien wanneer je ketting versleten is??
met zijn koppeling?? als dat het is ben ik erg blijquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef RB het volgende:
OPM ik meen me te herinneren dat luc met zijn zx hetzelfde probleem had toen we de dyno meet hadden.
Monteur heeft het toen simpel gefikst. Luc had geloof ik lucht in de leiding zitten
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Zal zelf wel weer de fout ingaan met deze reactie, so be it.
Oplossing bij luc:quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met zijn koppeling?? als dat het is ben ik erg blijwant ben nu 1.000 km verder en dat is het enige wat mij opvalt...
ontluchten dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef RB het volgende:
Oplossing bij luc:
Kopplingshandel helemaal inknijpen en met een tiewrap vastzetten.
Motor zo neerzetten dat de olie tankje horizontaal staat,uurtje laten staan en kijken of het beter geworden is
quote:MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
RB lult....
MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
was geen lucht bij luc
MrSuzuki di www.daidegas.it | Top Gun Limited Edition DVD says:
stiftje was versleten en slijtte dus steeds verder
OKquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef vetprob het volgende:
Tsjah, mooi weer = rijden.
Voor mij part gil je zaterdagavondlaat of zondagochtend (als ik niet uitslaap) nog een meetingpoint. Kan altijd
Zondag overdag werken doe ik nu (nog
) niet
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef vetprob het volgende:
Aniweg, altijd onder voorbehoud he OPM.. misschien komt er nog wat tussen zondag ofzo
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]terugkrabbelende quab
we zien wel, laat het maar eerst goed weer worden
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef RB het volgende:
[..]
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.
Daar heeft de monteur het wel over gehad maar was bij luc niet het geval
gaat niet om gelovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef RB het volgende:
Kijk maar wie je geloven wilt ......... heeft iets opgevangen van een versleten koppelingstift.
Daar heeft de monteur het wel over gehad maar was bij luc niet het geval
Ik doe het dus weer fout?quote:
happende quabquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef vetprob het volgende:Waarom zou ik alleen rijden als we met een paar minuten ook met anderen kunnen rijden
Ik zal nooit een meet weigeren
![]()
Behalve als ik net wakker ben of gewoon wat anders ga doen![]()
nee hoor, maar ik reageer niet meer op eenquote:
elk moment kan er weer een nieuwe opduikenquote:als iemand me dan even mailt met details oid.![]()
niet doen dusquote:Probeer maar gewoon aardig te zijn ondanks dat ik een kloon van PatM ruik.![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
Dat is dus de rede dat ik hier ook een tijd niet meer op fok geweest benquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Jij ook al de griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Nou ik kan heel veel hebben maar dit is iets anders, ze hebben er blijkbaar hun levensdoel van gemaakt maar ik zoek mijn heil wel ergens anders.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
![]()
klonen hebben dan wel hun doel bereikt he
maar een paar zijn al geband en het is nu even rustig wat klonen en rellen betreft
als het nog langer doorgaat ga ik ook (tijdelijk) wat anders zoeken
Gelijk heb jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij beter weer ga ik het direct proberen![]()
klapding staat de hele dag aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kijk wel hoe het loopt met die koppeling
[..]veel rust nemen
niet te laat nog fokken
![]()
De echte vetzak dan hequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal af en toe nog wel blijven posten maar op deze manier is de lol er wel af. Stephan en Vetzak ruk ze op het resultaat. (bij een vrouw klaarkomen lukt je toch al niet want die willen niet en terecht. )
Ik heb blijkbaar wat gemist dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben jij al een tijdje niet geweest ofzo![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
check de foto van mijn motor maar in de OPquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
Vast wel, stevige griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
Mijn welgemeende excuus bij dezequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
geeft nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuus bij deze![]()
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt iig![]()
quote:
Vervellen, heb je je gezicht tegen de demper aangedrukt na het rijden ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Great ik ben aan het vervellen.. heb ik toch nog wat te doen met die boutweer
Band zit er op en de eerste 300 km ook alweerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
Ik neem aan dat je achterband al is vervangen RB?
Nee zonder goed in te smeren, de hele middag op het strand liggen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Makster wordt steeds zeldzamer
[..]
Vervellen, heb je je gezicht tegen de demper aangedrukt na het rijden ofzo?
wtf wij vinden het allemaal primaquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Great ik ben aan het vervellen.. heb ik toch nog wat te doen met die boutweer
Whoopieeequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef RB het volgende:
[..]
Band zit er op en de eerste 300 km ook alweer![]()
Als je echt zo een diehard was dan had je niet een hele middag verspilt met op het strand liggen, dan had je die middag gewoon lekker op de motor gezetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar motorrijders zijn echte die-hards natuurlijk, rijden zou ik!![]()
Dat had ik ook liever, maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoopieee
[..]
Als je echt zo een diehard was dan had je niet een hele middag verspilt met op het strand liggen, dan had je die middag gewoon lekker op de motor gezeten
Ook online te bekijkenquote:
Wat een kutvrienden heb jequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat had ik ook liever, maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantie![]()
Zijn zeker koekblikkersquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
maar ik moest een week mee met mijn vrienden op vakantie![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:49 schreef Mercy_symboI het volgende:
ik ga denk ik als het fysiek mogelijk is eens proefrijden op een cruiser/chopper, misschien is het wel wat voor me
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:52 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Watwatwatwatwat?????
Hoor ik dit goed![]()
![]()
Dit is niet de schrik of de hersenschudding![]()
![]()
sorry kon ik ff niet laten![]()
Zal wel weer nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?
Kijk eens goed naar de naam
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:56 schreef Mercy_symboI het volgende:
haha, hij kan het niet laten hoor om effe te zeggen, het doorsnee regelneefje van fok
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt hoop ik wel door dat het een kloontje is?
Kijk eens goed naar de naam
Het was leuk ja toen er onderling gekloond werd jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok i fell for it![]()
![]()
Wat een gelul met dat gekloon zeg
Sleep wellquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Het was leuk ja toen er onderling gekloond werd ja
Nu zijn het twee debielen die proberen de Fok!MC gesloten te krijgen
Ik ga maar slapen![]()
Dan ga ik ook maar plat denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef RB het volgende:
Ik duik er ook in morgen weer vroeg op
laters
Niets van aantrekken hoor, momenteel doen jullie het goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf wij vinden het allemaal prima??
jeah right, wij mailen voor de grap met FA's, zorgen dat iedere kloon gebanned wordt......maar we vinden het prima.....![]()
geen plannen nogquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:ook
Wat zijn je plannen zondag OPM? Misschien dat Popijn ook weer eens kan![]()
Anders maar eens Motor-Forum Amsterdam aandoen.
Scheelt ook weer, sinds die SM'ers hier is het groepje meeters klein.
![]()
Jij bent echt snel op je tenen getrapt he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf wij vinden het allemaal prima??
jeah right, wij mailen voor de grap met FA's, zorgen dat iedere kloon gebanned wordt......maar we vinden het prima.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |