helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
Dat is dus de rede dat ik hier ook een tijd niet meer op fok geweest benquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als deze kloon waanzin doorgaat gooi ik ook de handdoek in de ring.![]()
Zo zonder teruglezen is er geen reet meer aan, de mods vinden het allemaal prima maar dan ga ik wel ergens anders verder. Ik weet bij God niet meer wie wie is en hoewel een "zoek wie wie is" soms leuk kan zijn zie ik er de humor niet meer van in.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Jij ook al de griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niet beter dan gisteren
![]()
zo maar weer slapenslaap geneest
![]()
Nou ik kan heel veel hebben maar dit is iets anders, ze hebben er blijkbaar hun levensdoel van gemaakt maar ik zoek mijn heil wel ergens anders.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
![]()
klonen hebben dan wel hun doel bereikt he
maar een paar zijn al geband en het is nu even rustig wat klonen en rellen betreft
als het nog langer doorgaat ga ik ook (tijdelijk) wat anders zoeken
Gelijk heb jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij beter weer ga ik het direct proberen![]()
klapding staat de hele dag aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kijk wel hoe het loopt met die koppeling
[..]veel rust nemen
niet te laat nog fokken
![]()
De echte vetzak dan hequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal af en toe nog wel blijven posten maar op deze manier is de lol er wel af. Stephan en Vetzak ruk ze op het resultaat. (bij een vrouw klaarkomen lukt je toch al niet want die willen niet en terecht. )
Ik heb blijkbaar wat gemist dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben jij al een tijdje niet geweest ofzo![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
check de foto van mijn motor maar in de OPquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
Vast wel, stevige griepquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij ook al de griep![]()
Lotgenoot![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
Mijn welgemeende excuus bij dezequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de foto van mijn motor maar in de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |