Helaas vind ik je foto ff te veel van het goede,het hoort allemaal wel bij elkaar,maar het lijkt net of je gewoon de hele ontbijt tafel hebt gefotografeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:34 schreef stil het volgende:
Je bent de laatste foto van trancethrust vergeten en die vind ik persoonlijk mooier als de eerst.
Ik ben zo vrij om die dan maar even te plaatsenuit de doofpot halen![]()
[afbeelding]
Je hebt gelijk, bij de theepot en de sleutel heb ik wat aan hue/saturation gedaan. Bij de theepot heb ik alle kleuren behalve groen op -100 saturatie gezet (bij het slot allemaal behalve rood en geel). Ik dacht dat dat toegestaan was omdat het een effect was dat op de hele foto is toegepast. Maar om allerlei vervelende discussies te vermijden zal ik zie zo NIET gebruiken voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Die met theepot lijkt gesoept?
Geen Noord Pool naast een Zuid Pool. Die horen niet bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja dingen die bij elkaar horen...helemaal vergeten
Ik zoek wel wat moois uit die batch die ik net in Polen gemaakt heb
Leuke foto, maar wat hoort er bij elkaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, wat vindt men van deze, in de wedstrijdgeest?
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:53 schreef Rhanna het volgende:
Ik durf niet meer mee te doen...Maar ik blijf lurken
Ik vind de foto hierboven met de wijn en stokbrood echt goed
Zet um op mensen!
Inderdaad! Ik heb in de 7 maanden dat ik meedoe ook nog maar 7 punten in totaal gehaald, maar ik ben iedere keer weer even blij met het proces van mijn inzending!quote:
top luap... sleutel en slot vind ik de mooistequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef luap het volgende:
Nog geen inspiratie om verder te kijken dan wat er hier zoal in huis ligt... maar goed een paar eerste pogingen. Ik hoop dat de verbanden duidelijk zijn.
theepot, voor mij heel herkenbaar maar misschien voor iemand anders niet zo, & theezakje
[afbeelding]
noten & notenkraker, op het LCD schermpje kwam de kraker wat duidelijker over![]()
[afbeelding]
kurk & -entrekker
[afbeelding]
sleutel & hangslot
[afbeelding]
cd & cd lade van laptop
[afbeelding]
Dat is ook mijn favoriet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef Re het volgende:
[..]
top luap... sleutel en slot vind ik de mooiste
Wanneer stuurde je hem?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:52 schreef fr.oosje het volgende:
He waarom staat mijn foto nog niet in het centrale topic? Is hij wel aangekomen?
De 2de vind'k het best van deze 3.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik spam mijn nominaties er ook maar een keer in..
Ik twijfel nu tussen 3 foto's.
De eerste had ik al getoont. De onderste heb ik afgelopen donderdag gemaakt. 3 begraafplaatsen bezocht met mijn neef (die ook vaak begraafplaatsen bezoekt voor foto's maken). De modellen hadden geen problemen met onze fotografie-praktijken.Sommige zeureden alleen over onze zweet voeten.
![]()
![]()
1. Thuis creatie op ongestreken lakens.![]()
[afbeelding]
2. Oude graven van meer dan een eeuw oud.
[afbeelding]
3. Rommelhoekje bij het kapel-achtig hokje midden op de begraafplaats. Ruim het es op![]()
[afbeelding]
Ik heb de onderste 2 ook in Zwart/wit maar daarvan vind ik alleen de onderste het mooiste.![]()
Dan doe ik foto 2. En dan ook in kleur. In zwart/wit wordt het zo'n grijze massa.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
De 2de vind'k het best van deze 3.
nr.1: je zegt het zelf al, ongestreken laken als achtergrond doet afbreuk aan het geheel. Ook de compositie vind'k niet echt spannend.
nr.3: Ik zie niet wat er nu echt bij elkaar hoort. Het is een beetje een rommeltje met niet echt een duidelijk onderwerp. Misschien is hij in z/w mooier, maar als ik moest kiezen was het toch duidelijk nr.2
Als je een hoofd van een persoon onder de lamp zou zetten heb je gelijk ook humorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef PankPinther het volgende:
ok, ik denk dat ik deze zometeen maar in ga zenden.
hiermee voldoe ik meteen aan drie van de vier suggesties voor het thema van deze maand
"dingen die bij elkaar horen", "transparantie" en "hitte"
heb alleen de "humor" er nog niet helemaal in kunnen ontdekken
Ik vind het echt een knappe foto. Ik wil wel weten hoe je het gedaan hebt (desnoods na de wedstrijd)quote:[afbeelding]
en nee, er is niet gefotosoept, alleen levels en witbalans aanpassen.
de foto is gewoon zo genomen
indien nodig is bewijs leverbaar
Mijne ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem binnen hoor, zat weer eens in het spamfilterVanavond komt ie erop.
Nee, die heb ik niet gezienquote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef killko het volgende:
Mijne ook?![]()
Deze is het trouwens..
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt
zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:21 schreef PankPinther het volgende:
blijkbaar zijn er een heleboel mensen nieuwsgierig (terwijl het idee erachter vrij simpel is)
zal ik ff kijken of ik er een soort van mini tutorial van kan maken?
bijna goed... maar om nou m'n keukentafel te slopen voor een foto vind ik iets te ver gaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
@ PankPinther: Ik vind het idee heel leuk, maar ik vind wel dat de uitvoering iets spannender had gekund
Dat staat hierbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik weet trouwens niet zeker hoe PankPinther het met zijn lampje gedaan heeft, maar zal ook wel niet zo bijzonder zijn.
Ik had zoiets wel verwacht, alleen het laten rechtopstaan van de lamp vroeg ik me af. Niettemin vind'k het heel knap gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Pankpinther, ik vind in elk geval dat je dat heel inventief gedaan hebtEn het resultaat is echt gaaf!
Nee, dat was bewust. Ik vond het witte zo tandarts achtig overkomen ,en dat is dan mss wel beter bij het onderwerp, maar ik vond de warmere kleur beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:46 schreef PankPinther het volgende:
denk dat ik voor de bovenste zou gaan maar echt zeker weten doe ik het niet...
heb je de foto trouwens bewust die gele kleur gegeven of zit je witbalans er een beetje naast?
Vreemd.. Ff checke..quote:
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke fotoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...
en probeer zelf maar eens een reflecterend voorwerp goed uit te lichten zonder dat je de lampen ziet reflecteren
daarnaast stond het onderwerp onder stroom, en dat vond ik toch best spannend![]()
(heeft ook een paar keer heel weinig gescheeld)
wilde ik proberen maar toen bleek dattie niet paste (ouwe stekker zonder randaarde)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke foto
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef killko het volgende:
Vreemd.. Ff checke..
Gecheckt, hij is wel verstuurd. Zal ik hem nog een keer sturen of kopieer je de link?
Of accepteer je geen gmail.com-adressen? (net als fok)
Ik ken niemand die een kunstgebit heeft, maar het zou wel leuk zijn. Jammer dat het al't einde van de maand is, anders zou'k es aan een bevriende tandarts van die neptanden (om op te oefenen) kunnen vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef PankPinther het volgende:
@gele teken
nu nog een kunstgebit van iemand er bij leggen![]()
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gifquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:55 schreef PankPinther het volgende:
of een hele grote slachttand van een olifant ofzo
lekker overdreven...
ik heb ook niet gezegd dat je de olifant moest verwijderen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gif
Maak ik nu 2x meer kans?quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjeIk heb je foto inmiddels ontvangen (twee keer achter elkaar zelfs
). Vanavond komt ie erbij.
Poetsen gaat toch met fotoshop?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:50 schreef PankPinther het volgende:
als je trouwens de kraan een beetje oppoetst en de kalkaanslag verwijderd maak je wel 2 x meer kans denk ik
alleen krijg je dan nog zo'n mooie druppel?
Vuile enzo merk je eigenlijk pas secht goed als je macro shots neemt. Als je micro shots neemt, dan merk je zelf nog weel meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:06 schreef killko het volgende:
[..]
Poetsen gaat toch met fotoshop?![]()
Denk dat je idd wel gelijk hebt.. Ik kwam er trouwens pas achter (dat er kalkaanslag op zat) toen ik de foto zag. Was me anders nooit opgevallen (gebruik die kraan echter dagelijks). Ik zal wel eens kijken wat ik nog een keer kan doen, maar voor de deadline lukt het toch niet meer (werken, vakantie).
Ik kan op't werk niet op msnquote:
Verkeerd getimede actiequote:
Dan plaats je even een linkje in plaats van zo'n groot bestand...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Faithz het volgende:
Ik twijfel een beetje over mijn inzending.![]()
1 of het gepast is
2 of het goed genoeg is
Ik heb de handicap dat ik mijn foto's beter vindt als ze lekker groot zijn, ipv 550/371.
[afbeelding]
Nog een week of 3quote:
Mag ik vragen welke camera je hiervoor hebt gebruikt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef luap het volgende:
Nog geen inspiratie om verder te kijken dan wat er hier zoal in huis ligt... maar goed een paar eerste pogingen. Ik hoop dat de verbanden duidelijk zijn.
theepot, voor mij heel herkenbaar maar misschien voor iemand anders niet zo, & theezakje
[afbeelding]
noten & notenkraker, op het LCD schermpje kwam de kraker wat duidelijker over![]()
[afbeelding]
kurk & -entrekker
[afbeelding]
sleutel & hangslot
[afbeelding]
cd & cd lade van laptop
[afbeelding]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...quote:
So I heard. Ik begreep er even niets vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...
Vanavond.quote:
Nee, daar kan hij ook niets aan doen,quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Hij heeft ervaring genoegIk heb er alle vertrouwen in.
Alleen de timing is een beetje vreemd en niet volgens afspraak, maar daar kan hij niks aan doen.
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb toch maar weer bloemen opgestuurdVolgende wedstrijd doe ik iets anders...echt waar
Doe maar naar Portier, ik kan niks meer plaatsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mijn inzending , velen vinden hem misschien erg vreemd . Maar als je een kat hebt en je hebt wasgoed( beddengoed) wat net uit de droger komt.
Dan weten iedereen wel wat er gebeurd en wat er dus bijelkaar hoort
Dekbed + Slapen Dekbed + Poes Poes+ slapen het hoort bijelkaar
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/4450/foto24dc.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ja het is m'n eerste poging, en met 14 foto's was dit de leukste
Natuurlijk gaat hij ook op de mail . Portier moet die naar jou of naar Rewimo ?
hehe, veel doen zodat ie eraan gewend raakt, al heb je daar nu niks meer aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffen
idd. soms lukken de foto's ook wel. maar je kunt zo'n beest niet laten poseren . Het is een kat met een eigen wil. dus hij gaat liggen en je mag bij de gratie van hem een foto makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hehe, veel doen zodat ie eraan gewend raakt, al heb je daar nu niks meer aan
je hebt kans dat ie met zijn poot voor zijn ogen gaat liggen, nee niet weer....
Doet ik .quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe maar naar Portier, ik kan niks meer plaatsen.
De toename in knopjes was een vrij subtiele hint dat ik het nu toch wel echt moest gaan overnemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Alleen de timing is een beetje vreemd en niet volgens afspraak, maar daar kan hij niks aan doen.
Beter dan een konijn.. Die gaan eraan knagenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffen
Ik nog steeds niet. Mogen we weten waar dit over gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef portier het volgende:
[..]
So I heard. Ik begreep er even niets van.
Portier bedankt, welkom terug Rewimo!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog steeds niet. Mogen we weten waar dit over gaat?
Straks ben ik gewoon opeens weer blauwquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:39 schreef portier het volgende:
Communicatie mên.
*krokodillentranen huilt*
That would be the day. welkom terug op GC FLash. goede vakantie gehad ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks ben ik gewoon opeens weer blauw
De uitslagen staan dan in een gesloten topic. Kijk bij Fotografie eens onderaan naar "meer / minder topics" en zet op 2 maand (ofzo). Je ziet dan Fotowedstrijd Juni 2005: het stemtopic nog staan, met de uitslag in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef killko het volgende:
Ik ga zaterdag op vakantie. Kan ik na de tijd de uitslagen nog zien?
Tnxquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Faithz het volgende:
Je kunt niet meer stemmen, de termijn is verlopen.
Of je kijkt even op de overzichtsite!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De uitslagen staan dan in een gesloten topic. Kijk bij Fotografie eens onderaan naar "meer / minder topics" en zet op 2 maand (ofzo). Je ziet dan Fotowedstrijd Juni 2005: het stemtopic nog staan, met de uitslag in.
Nog makkelijker zelf. Je ziet dan echt welke foto x aantal punten kreegquote:
Precies, echt een supermakkelijke, overzichtelijke site.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog makkelijker zelf. Je ziet dan echt welke foto x aantal punten kreeg![]()
Hey, jij hier?quote:Hoi Offy
![]()
Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Ik zie bij de ingelverde foto's anders ook weinig heel sterke platen deze keer. Dus laat 'm gerust alsnog plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Nah laat maar. Ik vind 'm niet bijster goed bij het onderwerp aansluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ja hij is alleen onscherp :-)
Ik niet, terwijl ik toch duidelijk de beste foto heb ingeleverd. Flauw hoor, zoveel jaloezie.quote:
sry dat ik aan het tellen wasquote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef k_man het volgende:
Tja, tis al ruim na tienen, maar het stemtopic is nog open en er is geen modje te bekennen.
quote:
Voor de top drie maakte het niks uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens wil ik nog wel even zeuren, het hoeft nu niet meer veranderd te worden maar ik vind het onverstandig van de wedstrijdleiding om na de gestelde stemtermijn te laat uitgebrachte stemmen alsnog mee te tellen. Da's vragen om rellen imo.
NIET !!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef Offy het volgende:
* Offy bemoeit zich ermee en zegt dat het voor de top3 weldegelijk verschil had gemaakt hoor
.......
Wellusquote:
quote:(had je nog tegoed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
De wedstijd van deze maand is nog niet begonnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Feli allemaalLeuke inzendingen deze maand
Jaja.....je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De wedstijd van deze maand is nog niet begonnen
Heb ik één punt, wil jij hem afpakkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt en ook gefeliciteerd!
Overigens wil ik nog wel even zeuren, het hoeft nu niet meer veranderd te worden maar ik vind het onverstandig van de wedstrijdleiding om na de gestelde stemtermijn te laat uitgebrachte stemmen alsnog mee te tellen. Da's vragen om rellen imo.
idemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:08 schreef Schanulleke het volgende:
@ HGT: Ik heb ze even naar je Gmail gestuurd,die had ik bij de hand.
Die heb ik ook gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Astridj0h het volgende:
ik heb gemaild!!!!
sryquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef k_man het volgende:
Ehm, waarom moet er nu opeens weer gemaild worden?
Stemmen in het topic zelf was iedereen toch goed bevallen, dacht ik?
"Licht", "Licht" en "Licht & schaduw"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Ow, en waarom zijn er maar vijf onderwerpen? Hadden twee winnaars dezelfde ingestuurd?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:17 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, omdat ik dit nog nooit aan de orde heb gehad...
Is het de bedoeling dat je stemt als je al onderwerpen hebt aangedragen?
waarom stem je dan op "tijd" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet al een leuke foto voor als het "oosters" gaat worden
het gaat er om dat je licht op een originele manier in beeld brengtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
'Licht' als onderwerp van een fotografiewedstrijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komtiedanhe:
RUKONDERWERP.
Kom we gaan een origamiwedstrijd doen en het onderwerp is: papier!
Of een schilderwedstrijd. Het onderwerp? Verf!
heb jij A*don'tsaytheAword*materiaal liggen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet al een leuke foto voor als het "oosters" gaat worden
Waar licht is is ook schaduw. dus dan geldt dat ook voor l & s, slimmerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:
licht en schaduw
alle mensen die 'licht' stemmen zijn dom.. dan kun je elke fokking foto inleveren die je maar wilt..
Welnee, ik maak em gewoon opnieuw. De pepers heb ik liggen, de rest is een eitjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
heb jij A*don'tsaytheAword*materiaal liggen?
Daar is ie weer, de traditionele rukonderwerp-bijdrage van A_N. Ik begon me al bijna zorgen te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
'Licht' als onderwerp van een fotografiewedstrijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komtiedanhe:
RUKONDERWERP.
Kom we gaan een origamiwedstrijd doen en het onderwerp is: papier!
Of een schilderwedstrijd. Het onderwerp? Verf!
de k-man versie is nog ouderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Daar is ie weer, de traditionele rukonderwerp-bijdrage van A_N. Ik begon me al bijna zorgen te maken.![]()
Je hebt gelijk hoor.![]()
quote:
Nee, nooit geweest....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik stem alleen geen Oosters omdat er dan weer 30 archieffoto's komen van mensen die ooit op vakantie in Thailand zijn geweest.
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:10 schreef Vliegvrager het volgende:Gebruikt(e) die ook zo veel hoofdletters en smileys? Ik zou het bijna als een stemadvies gaan zien.
![]()
Heb je tenminste nog IETS constructiefs bijgedragenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.
Het was nog geen 4 juni 20.00 uur toen jij dat vroegquote:
echwel...230...ow nee, das wat andersquote:
Deze keer ga je écht weer meedoen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:03 schreef Offy het volgende:
Jeetje, Oosters![]()
Hm okay, leuke uitdaging![]()
Ik vond de rel vorige maand te slapjesquote:
Heb ik vorige maand een rel gemistquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:54 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik vond de rel vorige maand te slapjesen een ander moet ook eens kunnen winnen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
shark, niet die peperfoto insturen he
txquote:[idie foto
]
Voor maximalisering van de ellende kunnen we dit soort discussies het beste achteraf voerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef pea4fun het volgende:
We hebben het nog niet gehad over wat allemaal onder oosters valt, en vooral wat niet
tot aan de 180-gradenmeridiaan of zo dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:00 schreef PankPinther het volgende:
volgens van dale:
oos·ters (bn.)
1 oostelijk van de Balkan
ja DUH daar komt het vanzelf wel op neerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:15 schreef PankPinther het volgende:
denk dat het niet zo veel uit maakt
gewoon gezond verstand gebruiken
je kan wel stug met iets oost nederlands aankomen omdat dat ook oosters is, maar grote kans dat anderen dat niet belonen met punten omdat ze dat niet als oosters ervaren
tenzij je dat weer op een hele leuke manier weet te brengen ofzo
tuurlijk niet. Engeland is het meest oostelijke land dat er voor ons bestaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
tot aan de 180-gradenmeridiaan of zo dan?
Je bent dan wel een poosje onderweg, op jouw manierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
tuurlijk niet. Engeland is het meest oostelijke land dat er voor ons bestaat
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:16 schreef dubbellu het volgende:
Een oudje van mij, issie oosters?
[afbeelding]
Ik heb 't japanse teken voor 'geluk' op m'n enkel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ben vandaag ff bezig geweest met mijn ideetje maar het is niet geworden wat ik wildeIk ken helaas niemand die ook een chinees teken op zijn pols heeft die model kan spelen, dus moest ik het weer eens met mezelf doen...maar helaas........niet mooi
op naar het volgende idee wanneer dat komt![]()
Probleem opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Maaruh.. de aarde is toch rond, dus dan is toch alles Oosters?
neequote:
Natuurlijk zijn het indrukwekkende beelden, maar fotografisch is dit niet echt boeiend, vind ik. Het is gewoon een foto van een tv-programma. Uit de foto's die je hier normaalgesproken post, concludeer ik dat je vast iets beters kunt verzinnen dan een foto van je tv met een programma over Hiroshimaquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
niemand commentaar op mijn foto's?![]()
ikzelf zou voor #2 gaan, maar misschien is het veel te dramatisch (of smakeloos, maar net hoe je het wilt zien) en verwachten we meer iets in de trant van Boedha beeldjes en Lassie toverrijst?
het is ook niet een duidelijk Japans gezicht op de foto natuurlijk, maar ik vond het wel heel sprekend.
Hé, zo een heb ik er ook!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:01 schreef Esto het volgende:
Oosters!!![]()
[afbeelding]
Beetje te donker he?
Laat ik die nou net niet hebben (daar zit geen kabelaansluiting inquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind ze eigenlijk best goed Puckzzz. Wat ze nog beter zou maken is wat meer contrast. Ik zie nu wel erg veel dichtgelopen zwart en geen wit. Wat me helemaal top lijkt is de weergave op een heel oude tv van rond die tijd (of wat later).
Ja die vallen zeker onder oosters, ik had ook het idee met van die (Wajangquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef stil het volgende:
Esto ik zou een ander achtergrond uitkiezen.
Ik kom ook niet verder dan rijst en conimex
Vallen deze poppen ook onder Oosters?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, je hebt ook van die platte poppen, volgens mij worden die vooral gebruit voor het poppenspel achter een scherm. Schimmenspel?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die vallen zeker onder oosters, ik had ook het idee met van die (Wajang) poppen iets te doen, maar dan zoals men ze soms ook gebruikt achter een papierenscherm, het zijn poppenkastpoppen die ze in een schaduwspel gebruiken...of ik moet het vreselijk mis hebben nu
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef stil het volgende:
ja, je hebt ook van die platte poppen, volgens mij worden die vooral gebruit voor het poppenspel achter een scherm. Schimmenspel?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.delft.nl/content.jsp?objectid=34981
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |