Ik niet, terwijl ik toch duidelijk de beste foto heb ingeleverd. Flauw hoor, zoveel jaloezie.quote:
sry dat ik aan het tellen wasquote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef k_man het volgende:
Tja, tis al ruim na tienen, maar het stemtopic is nog open en er is geen modje te bekennen.
quote:
Voor de top drie maakte het niks uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens wil ik nog wel even zeuren, het hoeft nu niet meer veranderd te worden maar ik vind het onverstandig van de wedstrijdleiding om na de gestelde stemtermijn te laat uitgebrachte stemmen alsnog mee te tellen. Da's vragen om rellen imo.
NIET !!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef Offy het volgende:
* Offy bemoeit zich ermee en zegt dat het voor de top3 weldegelijk verschil had gemaakt hoor
.......
Wellusquote:
quote:(had je nog tegoed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
De wedstijd van deze maand is nog niet begonnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Feli allemaalLeuke inzendingen deze maand
Jaja.....je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De wedstijd van deze maand is nog niet begonnen
Heb ik één punt, wil jij hem afpakkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:49 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt en ook gefeliciteerd!
Overigens wil ik nog wel even zeuren, het hoeft nu niet meer veranderd te worden maar ik vind het onverstandig van de wedstrijdleiding om na de gestelde stemtermijn te laat uitgebrachte stemmen alsnog mee te tellen. Da's vragen om rellen imo.
idemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:08 schreef Schanulleke het volgende:
@ HGT: Ik heb ze even naar je Gmail gestuurd,die had ik bij de hand.
Die heb ik ook gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Astridj0h het volgende:
ik heb gemaild!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |