Je bent dan wel een poosje onderweg, op jouw manierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
tuurlijk niet. Engeland is het meest oostelijke land dat er voor ons bestaat
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:16 schreef dubbellu het volgende:
Een oudje van mij, issie oosters?
[afbeelding]
Ik heb 't japanse teken voor 'geluk' op m'n enkel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ben vandaag ff bezig geweest met mijn ideetje maar het is niet geworden wat ik wildeIk ken helaas niemand die ook een chinees teken op zijn pols heeft die model kan spelen, dus moest ik het weer eens met mezelf doen...maar helaas........niet mooi
op naar het volgende idee wanneer dat komt![]()
Probleem opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Maaruh.. de aarde is toch rond, dus dan is toch alles Oosters?
neequote:
Natuurlijk zijn het indrukwekkende beelden, maar fotografisch is dit niet echt boeiend, vind ik. Het is gewoon een foto van een tv-programma. Uit de foto's die je hier normaalgesproken post, concludeer ik dat je vast iets beters kunt verzinnen dan een foto van je tv met een programma over Hiroshimaquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
niemand commentaar op mijn foto's?![]()
ikzelf zou voor #2 gaan, maar misschien is het veel te dramatisch (of smakeloos, maar net hoe je het wilt zien) en verwachten we meer iets in de trant van Boedha beeldjes en Lassie toverrijst?
het is ook niet een duidelijk Japans gezicht op de foto natuurlijk, maar ik vond het wel heel sprekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |