Voor maximalisering van de ellende kunnen we dit soort discussies het beste achteraf voerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef pea4fun het volgende:
We hebben het nog niet gehad over wat allemaal onder oosters valt, en vooral wat niet
tot aan de 180-gradenmeridiaan of zo dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:00 schreef PankPinther het volgende:
volgens van dale:
oosˇters (bn.)
1 oostelijk van de Balkan
ja DUH daar komt het vanzelf wel op neerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:15 schreef PankPinther het volgende:
denk dat het niet zo veel uit maakt
gewoon gezond verstand gebruiken
je kan wel stug met iets oost nederlands aankomen omdat dat ook oosters is, maar grote kans dat anderen dat niet belonen met punten omdat ze dat niet als oosters ervaren
tenzij je dat weer op een hele leuke manier weet te brengen ofzo
tuurlijk niet. Engeland is het meest oostelijke land dat er voor ons bestaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
tot aan de 180-gradenmeridiaan of zo dan?
Je bent dan wel een poosje onderweg, op jouw manierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
tuurlijk niet. Engeland is het meest oostelijke land dat er voor ons bestaat
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:16 schreef dubbellu het volgende:
Een oudje van mij, issie oosters?
[afbeelding]
Ik heb 't japanse teken voor 'geluk' op m'n enkel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ben vandaag ff bezig geweest met mijn ideetje maar het is niet geworden wat ik wildeIk ken helaas niemand die ook een chinees teken op zijn pols heeft die model kan spelen, dus moest ik het weer eens met mezelf doen...maar helaas........niet mooi
op naar het volgende idee wanneer dat komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |