wilde ik proberen maar toen bleek dattie niet paste (ouwe stekker zonder randaarde)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke foto
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef killko het volgende:
Vreemd.. Ff checke..
Gecheckt, hij is wel verstuurd. Zal ik hem nog een keer sturen of kopieer je de link?
Of accepteer je geen gmail.com-adressen? (net als fok)
Ik ken niemand die een kunstgebit heeft, maar het zou wel leuk zijn. Jammer dat het al't einde van de maand is, anders zou'k es aan een bevriende tandarts van die neptanden (om op te oefenen) kunnen vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef PankPinther het volgende:
@gele teken
nu nog een kunstgebit van iemand er bij leggen![]()
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gifquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:55 schreef PankPinther het volgende:
of een hele grote slachttand van een olifant ofzo
lekker overdreven...
ik heb ook niet gezegd dat je de olifant moest verwijderen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gif
Maak ik nu 2x meer kans?quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjeIk heb je foto inmiddels ontvangen (twee keer achter elkaar zelfs
). Vanavond komt ie erbij.
Poetsen gaat toch met fotoshop?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:50 schreef PankPinther het volgende:
als je trouwens de kraan een beetje oppoetst en de kalkaanslag verwijderd maak je wel 2 x meer kans denk ik
alleen krijg je dan nog zo'n mooie druppel?
Vuile enzo merk je eigenlijk pas secht goed als je macro shots neemt. Als je micro shots neemt, dan merk je zelf nog weel meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:06 schreef killko het volgende:
[..]
Poetsen gaat toch met fotoshop?![]()
Denk dat je idd wel gelijk hebt.. Ik kwam er trouwens pas achter (dat er kalkaanslag op zat) toen ik de foto zag. Was me anders nooit opgevallen (gebruik die kraan echter dagelijks). Ik zal wel eens kijken wat ik nog een keer kan doen, maar voor de deadline lukt het toch niet meer (werken, vakantie).
Ik kan op't werk niet op msnquote:
Verkeerd getimede actiequote:
Dan plaats je even een linkje in plaats van zo'n groot bestand...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Faithz het volgende:
Ik twijfel een beetje over mijn inzending.![]()
1 of het gepast is
2 of het goed genoeg is
Ik heb de handicap dat ik mijn foto's beter vindt als ze lekker groot zijn, ipv 550/371.
[afbeelding]
Nog een week of 3quote:
Mag ik vragen welke camera je hiervoor hebt gebruikt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef luap het volgende:
Nog geen inspiratie om verder te kijken dan wat er hier zoal in huis ligt... maar goed een paar eerste pogingen. Ik hoop dat de verbanden duidelijk zijn.
theepot, voor mij heel herkenbaar maar misschien voor iemand anders niet zo, & theezakje
[afbeelding]
noten & notenkraker, op het LCD schermpje kwam de kraker wat duidelijker over![]()
[afbeelding]
kurk & -entrekker
[afbeelding]
sleutel & hangslot
[afbeelding]
cd & cd lade van laptop
[afbeelding]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...quote:
So I heard. Ik begreep er even niets vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...
Vanavond.quote:
Nee, daar kan hij ook niets aan doen,quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Hij heeft ervaring genoegIk heb er alle vertrouwen in.
Alleen de timing is een beetje vreemd en niet volgens afspraak, maar daar kan hij niks aan doen.
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb toch maar weer bloemen opgestuurdVolgende wedstrijd doe ik iets anders...echt waar
Doe maar naar Portier, ik kan niks meer plaatsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mijn inzending , velen vinden hem misschien erg vreemd . Maar als je een kat hebt en je hebt wasgoed( beddengoed) wat net uit de droger komt.
Dan weten iedereen wel wat er gebeurd en wat er dus bijelkaar hoort
Dekbed + Slapen Dekbed + Poes Poes+ slapen het hoort bijelkaar
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/4450/foto24dc.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ja het is m'n eerste poging, en met 14 foto's was dit de leukste
Natuurlijk gaat hij ook op de mail . Portier moet die naar jou of naar Rewimo ?
hehe, veel doen zodat ie eraan gewend raakt, al heb je daar nu niks meer aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffen
idd. soms lukken de foto's ook wel. maar je kunt zo'n beest niet laten poseren . Het is een kat met een eigen wil. dus hij gaat liggen en je mag bij de gratie van hem een foto makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hehe, veel doen zodat ie eraan gewend raakt, al heb je daar nu niks meer aan
je hebt kans dat ie met zijn poot voor zijn ogen gaat liggen, nee niet weer....
Doet ik .quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe maar naar Portier, ik kan niks meer plaatsen.
De toename in knopjes was een vrij subtiele hint dat ik het nu toch wel echt moest gaan overnemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Alleen de timing is een beetje vreemd en niet volgens afspraak, maar daar kan hij niks aan doen.
Beter dan een konijn.. Die gaan eraan knagenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik dacht een stil leven te maken, maar het leven wil niet echt goed stil blijven zitten. dat kreng van een kat moet je sneaky fotograferen of slaperig, want normaal , hij ziet een camera en wil er direct aan snuffen
Ik nog steeds niet. Mogen we weten waar dit over gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef portier het volgende:
[..]
So I heard. Ik begreep er even niets van.
Portier bedankt, welkom terug Rewimo!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog steeds niet. Mogen we weten waar dit over gaat?
Straks ben ik gewoon opeens weer blauwquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:39 schreef portier het volgende:
Communicatie mên.
*krokodillentranen huilt*
That would be the day. welkom terug op GC FLash. goede vakantie gehad ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks ben ik gewoon opeens weer blauw
De uitslagen staan dan in een gesloten topic. Kijk bij Fotografie eens onderaan naar "meer / minder topics" en zet op 2 maand (ofzo). Je ziet dan Fotowedstrijd Juni 2005: het stemtopic nog staan, met de uitslag in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef killko het volgende:
Ik ga zaterdag op vakantie. Kan ik na de tijd de uitslagen nog zien?
Tnxquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Faithz het volgende:
Je kunt niet meer stemmen, de termijn is verlopen.
Of je kijkt even op de overzichtsite!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De uitslagen staan dan in een gesloten topic. Kijk bij Fotografie eens onderaan naar "meer / minder topics" en zet op 2 maand (ofzo). Je ziet dan Fotowedstrijd Juni 2005: het stemtopic nog staan, met de uitslag in.
Nog makkelijker zelf. Je ziet dan echt welke foto x aantal punten kreegquote:
Precies, echt een supermakkelijke, overzichtelijke site.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog makkelijker zelf. Je ziet dan echt welke foto x aantal punten kreeg![]()
Hey, jij hier?quote:Hoi Offy
![]()
Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Ik zie bij de ingelverde foto's anders ook weinig heel sterke platen deze keer. Dus laat 'm gerust alsnog plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Nah laat maar. Ik vind 'm niet bijster goed bij het onderwerp aansluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ja hij is alleen onscherp :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |