Helaas vind ik je foto ff te veel van het goede,het hoort allemaal wel bij elkaar,maar het lijkt net of je gewoon de hele ontbijt tafel hebt gefotografeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:34 schreef stil het volgende:
Je bent de laatste foto van trancethrust vergeten en die vind ik persoonlijk mooier als de eerst.
Ik ben zo vrij om die dan maar even te plaatsenuit de doofpot halen![]()
[afbeelding]
Je hebt gelijk, bij de theepot en de sleutel heb ik wat aan hue/saturation gedaan. Bij de theepot heb ik alle kleuren behalve groen op -100 saturatie gezet (bij het slot allemaal behalve rood en geel). Ik dacht dat dat toegestaan was omdat het een effect was dat op de hele foto is toegepast. Maar om allerlei vervelende discussies te vermijden zal ik zie zo NIET gebruiken voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Die met theepot lijkt gesoept?
Geen Noord Pool naast een Zuid Pool. Die horen niet bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja dingen die bij elkaar horen...helemaal vergeten
Ik zoek wel wat moois uit die batch die ik net in Polen gemaakt heb
Leuke foto, maar wat hoort er bij elkaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, wat vindt men van deze, in de wedstrijdgeest?
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:53 schreef Rhanna het volgende:
Ik durf niet meer mee te doen...Maar ik blijf lurken
Ik vind de foto hierboven met de wijn en stokbrood echt goed
Zet um op mensen!
Inderdaad! Ik heb in de 7 maanden dat ik meedoe ook nog maar 7 punten in totaal gehaald, maar ik ben iedere keer weer even blij met het proces van mijn inzending!quote:
top luap... sleutel en slot vind ik de mooistequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef luap het volgende:
Nog geen inspiratie om verder te kijken dan wat er hier zoal in huis ligt... maar goed een paar eerste pogingen. Ik hoop dat de verbanden duidelijk zijn.
theepot, voor mij heel herkenbaar maar misschien voor iemand anders niet zo, & theezakje
[afbeelding]
noten & notenkraker, op het LCD schermpje kwam de kraker wat duidelijker over![]()
[afbeelding]
kurk & -entrekker
[afbeelding]
sleutel & hangslot
[afbeelding]
cd & cd lade van laptop
[afbeelding]
Dat is ook mijn favoriet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef Re het volgende:
[..]
top luap... sleutel en slot vind ik de mooiste
Wanneer stuurde je hem?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:52 schreef fr.oosje het volgende:
He waarom staat mijn foto nog niet in het centrale topic? Is hij wel aangekomen?
De 2de vind'k het best van deze 3.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik spam mijn nominaties er ook maar een keer in..
Ik twijfel nu tussen 3 foto's.
De eerste had ik al getoont. De onderste heb ik afgelopen donderdag gemaakt. 3 begraafplaatsen bezocht met mijn neef (die ook vaak begraafplaatsen bezoekt voor foto's maken). De modellen hadden geen problemen met onze fotografie-praktijken.Sommige zeureden alleen over onze zweet voeten.
![]()
![]()
1. Thuis creatie op ongestreken lakens.![]()
[afbeelding]
2. Oude graven van meer dan een eeuw oud.
[afbeelding]
3. Rommelhoekje bij het kapel-achtig hokje midden op de begraafplaats. Ruim het es op![]()
[afbeelding]
Ik heb de onderste 2 ook in Zwart/wit maar daarvan vind ik alleen de onderste het mooiste.![]()
Dan doe ik foto 2. En dan ook in kleur. In zwart/wit wordt het zo'n grijze massa.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
De 2de vind'k het best van deze 3.
nr.1: je zegt het zelf al, ongestreken laken als achtergrond doet afbreuk aan het geheel. Ook de compositie vind'k niet echt spannend.
nr.3: Ik zie niet wat er nu echt bij elkaar hoort. Het is een beetje een rommeltje met niet echt een duidelijk onderwerp. Misschien is hij in z/w mooier, maar als ik moest kiezen was het toch duidelijk nr.2
Als je een hoofd van een persoon onder de lamp zou zetten heb je gelijk ook humorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef PankPinther het volgende:
ok, ik denk dat ik deze zometeen maar in ga zenden.
hiermee voldoe ik meteen aan drie van de vier suggesties voor het thema van deze maand
"dingen die bij elkaar horen", "transparantie" en "hitte"
heb alleen de "humor" er nog niet helemaal in kunnen ontdekken
Ik vind het echt een knappe foto. Ik wil wel weten hoe je het gedaan hebt (desnoods na de wedstrijd)quote:[afbeelding]
en nee, er is niet gefotosoept, alleen levels en witbalans aanpassen.
de foto is gewoon zo genomen
indien nodig is bewijs leverbaar
Mijne ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem binnen hoor, zat weer eens in het spamfilterVanavond komt ie erop.
Nee, die heb ik niet gezienquote:Op maandag 25 juli 2005 14:29 schreef killko het volgende:
Mijne ook?![]()
Deze is het trouwens..
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |