zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:21 schreef PankPinther het volgende:
blijkbaar zijn er een heleboel mensen nieuwsgierig (terwijl het idee erachter vrij simpel is)
zal ik ff kijken of ik er een soort van mini tutorial van kan maken?
bijna goed... maar om nou m'n keukentafel te slopen voor een foto vind ik iets te ver gaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
@ PankPinther: Ik vind het idee heel leuk, maar ik vind wel dat de uitvoering iets spannender had gekund
Dat staat hierbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik weet trouwens niet zeker hoe PankPinther het met zijn lampje gedaan heeft, maar zal ook wel niet zo bijzonder zijn.
Ik had zoiets wel verwacht, alleen het laten rechtopstaan van de lamp vroeg ik me af. Niettemin vind'k het heel knap gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Pankpinther, ik vind in elk geval dat je dat heel inventief gedaan hebtEn het resultaat is echt gaaf!
Nee, dat was bewust. Ik vond het witte zo tandarts achtig overkomen ,en dat is dan mss wel beter bij het onderwerp, maar ik vond de warmere kleur beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:46 schreef PankPinther het volgende:
denk dat ik voor de bovenste zou gaan maar echt zeker weten doe ik het niet...
heb je de foto trouwens bewust die gele kleur gegeven of zit je witbalans er een beetje naast?
Vreemd.. Ff checke..quote:
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke fotoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...
en probeer zelf maar eens een reflecterend voorwerp goed uit te lichten zonder dat je de lampen ziet reflecteren
daarnaast stond het onderwerp onder stroom, en dat vond ik toch best spannend![]()
(heeft ook een paar keer heel weinig gescheeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |