zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:21 schreef PankPinther het volgende:
blijkbaar zijn er een heleboel mensen nieuwsgierig (terwijl het idee erachter vrij simpel is)
zal ik ff kijken of ik er een soort van mini tutorial van kan maken?
bijna goed... maar om nou m'n keukentafel te slopen voor een foto vind ik iets te ver gaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zit er soms een heel klein gaatje in dat witte tafelblad of zo?
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
@ PankPinther: Ik vind het idee heel leuk, maar ik vind wel dat de uitvoering iets spannender had gekund
Dat staat hierbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik weet trouwens niet zeker hoe PankPinther het met zijn lampje gedaan heeft, maar zal ook wel niet zo bijzonder zijn.
Ik had zoiets wel verwacht, alleen het laten rechtopstaan van de lamp vroeg ik me af. Niettemin vind'k het heel knap gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Pankpinther, ik vind in elk geval dat je dat heel inventief gedaan hebtEn het resultaat is echt gaaf!
Nee, dat was bewust. Ik vond het witte zo tandarts achtig overkomen ,en dat is dan mss wel beter bij het onderwerp, maar ik vond de warmere kleur beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:46 schreef PankPinther het volgende:
denk dat ik voor de bovenste zou gaan maar echt zeker weten doe ik het niet...
heb je de foto trouwens bewust die gele kleur gegeven of zit je witbalans er een beetje naast?
Vreemd.. Ff checke..quote:
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke fotoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
kweenie hoeveel tijd jij over hebt om mee te doen aan fotowedstrijden? ik niet zo veel...
en probeer zelf maar eens een reflecterend voorwerp goed uit te lichten zonder dat je de lampen ziet reflecteren
daarnaast stond het onderwerp onder stroom, en dat vond ik toch best spannend![]()
(heeft ook een paar keer heel weinig gescheeld)
wilde ik proberen maar toen bleek dattie niet paste (ouwe stekker zonder randaarde)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook niet veel tijd voor hoor, en zoals ik al zei, het idee is erg leuk! wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen om zodoende de suggestie te wekken dat ie ingeplugd zit, en ik zou het algehele beeld iets minder roze/rood doen. Het is alleen maar mijn meninkje hoor, ik vindt het een hele leuke foto
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat ik misschien zou hebben gedaan is de stekker in een stopcontact doen
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef killko het volgende:
Vreemd.. Ff checke..
Gecheckt, hij is wel verstuurd. Zal ik hem nog een keer sturen of kopieer je de link?
Of accepteer je geen gmail.com-adressen? (net als fok)
Ik ken niemand die een kunstgebit heeft, maar het zou wel leuk zijn. Jammer dat het al't einde van de maand is, anders zou'k es aan een bevriende tandarts van die neptanden (om op te oefenen) kunnen vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef PankPinther het volgende:
@gele teken
nu nog een kunstgebit van iemand er bij leggen![]()
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gifquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:55 schreef PankPinther het volgende:
of een hele grote slachttand van een olifant ofzo
lekker overdreven...
ik heb ook niet gezegd dat je de olifant moest verwijderen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga niet ff de jacht op groot wild promoten hoor !!! 13.gif
Maak ik nu 2x meer kans?quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fokmail is alleen een doorverwijsadresjeIk heb je foto inmiddels ontvangen (twee keer achter elkaar zelfs
). Vanavond komt ie erbij.
Poetsen gaat toch met fotoshop?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:50 schreef PankPinther het volgende:
als je trouwens de kraan een beetje oppoetst en de kalkaanslag verwijderd maak je wel 2 x meer kans denk ik
alleen krijg je dan nog zo'n mooie druppel?
Vuile enzo merk je eigenlijk pas secht goed als je macro shots neemt. Als je micro shots neemt, dan merk je zelf nog weel meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:06 schreef killko het volgende:
[..]
Poetsen gaat toch met fotoshop?![]()
Denk dat je idd wel gelijk hebt.. Ik kwam er trouwens pas achter (dat er kalkaanslag op zat) toen ik de foto zag. Was me anders nooit opgevallen (gebruik die kraan echter dagelijks). Ik zal wel eens kijken wat ik nog een keer kan doen, maar voor de deadline lukt het toch niet meer (werken, vakantie).
Ik kan op't werk niet op msnquote:
Verkeerd getimede actiequote:
Dan plaats je even een linkje in plaats van zo'n groot bestand...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Faithz het volgende:
Ik twijfel een beetje over mijn inzending.![]()
1 of het gepast is
2 of het goed genoeg is
Ik heb de handicap dat ik mijn foto's beter vindt als ze lekker groot zijn, ipv 550/371.
[afbeelding]
Nog een week of 3quote:
Mag ik vragen welke camera je hiervoor hebt gebruikt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef luap het volgende:
Nog geen inspiratie om verder te kijken dan wat er hier zoal in huis ligt... maar goed een paar eerste pogingen. Ik hoop dat de verbanden duidelijk zijn.
theepot, voor mij heel herkenbaar maar misschien voor iemand anders niet zo, & theezakje
[afbeelding]
noten & notenkraker, op het LCD schermpje kwam de kraker wat duidelijker over![]()
[afbeelding]
kurk & -entrekker
[afbeelding]
sleutel & hangslot
[afbeelding]
cd & cd lade van laptop
[afbeelding]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...quote:
So I heard. Ik begreep er even niets vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eigenlijk nog tot eind augustus, maar de stekker is er al uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |