Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Ik zie bij de ingelverde foto's anders ook weinig heel sterke platen deze keer. Dus laat 'm gerust alsnog plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm vanavond mijn foto naar Rewimo gemaild maar hij is er niet bijgezet..Nouja was toch niet een 'winner'.
Nah laat maar. Ik vind 'm niet bijster goed bij het onderwerp aansluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Er was een beetje verwarring. Als je wil dat ie er nog bijkomt (met eventuele kans op herziening van reeds uitgebrachte stemmen) moet je'm ff posten/mailen dan zet'k hem er nog bij.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ja hij is alleen onscherp :-)
Ik niet, terwijl ik toch duidelijk de beste foto heb ingeleverd. Flauw hoor, zoveel jaloezie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |