Als het mag wil ik het eigenlijk best overnemen, lijkt me wel leuk zoiets coördineren...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef portier het volgende:
Wat is er met Rewimo dan? Gaat ze stoppen?
Of i.c.m. portierquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Als het mag wil ik het eigenlijk best overnemen, lijkt me wel leuk zoiets coördineren... [afbeelding]
Got you coldquote:
iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:31 schreef k_man het volgende:
Beetje vage toestanden.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Re het volgende:
bedankt hoor Rewimo, de discussies waren toch best leuk zo af en toe he
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Re het volgende:
bedankt hoor Rewimo, de discussies waren toch best leuk zo af en toe he
Was wel prettig geweest om dat al meteen te doen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef portier het volgende:
Ik had je liever nog tot eind augustus aangehouden, dat heb ik ook doorgegeven, maar dit lijkt me meer iets voor achter de schermen/mail/msn.
Da's typisch fok, niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga hier even over nadenken, want alles lijkt nu buiten mij om te gebeurenIk ga hier niet klakkeloos ja op zeggen. Gisteren word ik er onverwacht afgemikt en nu mag ik weer opdraven omdat jullie allebei op vakantie zijn in augustus. Daar word ik niet vrolijk van.
Nee, ik zit op mijn werk. MSN idem dito.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef portier het volgende:
Rewimo, kan jij op irc komen?
You've got mailquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk. MSN idem dito.
Communicatie mênquote:
Het valt ook allemaal niet mee, op een klein forum loopt het al vaak mis. Hoe meer mensen hoe lastiger de communicatie. Maar ach...voorlopig hebben toch een heleboel mensen plezier aan die wedstrijd gehad tijdens Rewimo's aanwezigheid. Ik wens jou hetzelfde toequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:39 schreef portier het volgende:
[..]
Communicatie mên.
*krokodillentranen huilt*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |