Hé, zo een heb ik er ook!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:01 schreef Esto het volgende:
Oosters!!![]()
[afbeelding]
Beetje te donker he?
Laat ik die nou net niet hebben (daar zit geen kabelaansluiting inquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind ze eigenlijk best goed Puckzzz. Wat ze nog beter zou maken is wat meer contrast. Ik zie nu wel erg veel dichtgelopen zwart en geen wit. Wat me helemaal top lijkt is de weergave op een heel oude tv van rond die tijd (of wat later).
Ja die vallen zeker onder oosters, ik had ook het idee met van die (Wajangquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef stil het volgende:
Esto ik zou een ander achtergrond uitkiezen.
Ik kom ook niet verder dan rijst en conimex
Vallen deze poppen ook onder Oosters?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, je hebt ook van die platte poppen, volgens mij worden die vooral gebruit voor het poppenspel achter een scherm. Schimmenspel?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die vallen zeker onder oosters, ik had ook het idee met van die (Wajang) poppen iets te doen, maar dan zoals men ze soms ook gebruikt achter een papierenscherm, het zijn poppenkastpoppen die ze in een schaduwspel gebruiken...of ik moet het vreselijk mis hebben nu
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef stil het volgende:
ja, je hebt ook van die platte poppen, volgens mij worden die vooral gebruit voor het poppenspel achter een scherm. Schimmenspel?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.delft.nl/content.jsp?objectid=34981
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |