quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:17 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, omdat ik dit nog nooit aan de orde heb gehad...
Is het de bedoeling dat je stemt als je al onderwerpen hebt aangedragen?
waarom stem je dan op "tijd" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet al een leuke foto voor als het "oosters" gaat worden
het gaat er om dat je licht op een originele manier in beeld brengtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
'Licht' als onderwerp van een fotografiewedstrijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komtiedanhe:
RUKONDERWERP.
Kom we gaan een origamiwedstrijd doen en het onderwerp is: papier!
Of een schilderwedstrijd. Het onderwerp? Verf!
heb jij A*don'tsaytheAword*materiaal liggen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet al een leuke foto voor als het "oosters" gaat worden
Waar licht is is ook schaduw. dus dan geldt dat ook voor l & s, slimmerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:
licht en schaduw
alle mensen die 'licht' stemmen zijn dom.. dan kun je elke fokking foto inleveren die je maar wilt..
Welnee, ik maak em gewoon opnieuw. De pepers heb ik liggen, de rest is een eitjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
heb jij A*don'tsaytheAword*materiaal liggen?
Daar is ie weer, de traditionele rukonderwerp-bijdrage van A_N. Ik begon me al bijna zorgen te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
'Licht' als onderwerp van een fotografiewedstrijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komtiedanhe:
RUKONDERWERP.
Kom we gaan een origamiwedstrijd doen en het onderwerp is: papier!
Of een schilderwedstrijd. Het onderwerp? Verf!
de k-man versie is nog ouderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Daar is ie weer, de traditionele rukonderwerp-bijdrage van A_N. Ik begon me al bijna zorgen te maken.![]()
Je hebt gelijk hoor.![]()
quote:
Nee, nooit geweest....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik stem alleen geen Oosters omdat er dan weer 30 archieffoto's komen van mensen die ooit op vakantie in Thailand zijn geweest.
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:10 schreef Vliegvrager het volgende:Gebruikt(e) die ook zo veel hoofdletters en smileys? Ik zou het bijna als een stemadvies gaan zien.
![]()
Heb je tenminste nog IETS constructiefs bijgedragenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar de term 'rukonderwerpen' is hier toch echt door schrijver dezes geïntroduceerd.
Het was nog geen 4 juni 20.00 uur toen jij dat vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |