Ik vind 35 procent toch wel een hele hoop, en eigenlijk geloof ik het ook niet. Tenminste, niet als het gaat om een echte relatie. Daarbij vind ik termen als "zo normaal mogelijk profileren" ontzettend vaag. Wat is nou normaal?quote:Resultaat, dat steeds meer mensen er gebruik van maken, mensen er liever niet voor betalen, 35% daadwerkelijk er iets aan overhoud, en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren.
Nou, ik heb profielen gezien dat ik dacht....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef UncleFunk het volgende:
Zojuist zat ik nog even te lezen in het eerste topic uit deze reeks. Ynske schreef daarin het volgende ( Wat zijn de betere datingsites? ):
[..]
Ik vind 35 procent toch wel een hele hoop, en eigenlijk geloof ik het ook niet. Tenminste, niet als het gaat om een echte relatie. Daarbij vind ik termen als "zo normaal mogelijk profileren" ontzettend vaag. Wat is nou normaal?
Eind vorig jaar heb ik een korte relatie eraan overgehoudenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik vind 35% die een relatie erdoor krijgt ook wel veel. Maar als ze ook vrienden er mee bedoelen dan kan het denk ik welIk heb er ook al een aantal vrienden aan over gehouden nl, maar nog geen 1 relatie
Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactiequote:Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik heb profielen gezien dat ik dacht....
Maar dat was meer omdat ze in verschrikkelijk slecht Nederlands geschreven waren met gouden kettingenfoto's etc. erbij.
Of van die mensen die in hun profiel al vertellen dat ze zwaar emotioneel beschadigd zijn.
Je hebt een hilarisch weblogquote:Op maandag 18 juli 2005 23:26 schreef Syrena het volgende:
Ik had (nou ja heb, sta verborgen) een vrij uitgebreid verhaal kwam ik laatst achter.
Maar ja, ik tik hier en op mijn log ook wel snel van die lappen tekst, dus dat is voor mij wel vrij normaal dan hahahaha
idd. Jezelf profileren als een moeder is ook een big no-no.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactieBij mij zijn daarbij afschuwelijke spelfouten reden om niet te reageren.
Ja dat was echt stom hahahahaha.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt een hilarisch weblogDie zweetkakkers
Ja inderdaad. Mijn ogen gaan dan onmiddellijk naar 'opleiding' en daarna naar 'beroep'quote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactieBij mij zijn daarbij afschuwelijke spelfouten reden om niet te reageren.
Geef trouwens die vriendin maar m'n e-mailadres.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn ogen gaan dan onmiddellijk naar 'opleiding' en daarna naar 'beroep'![]()
![]()
Alsof ik zelf nooit enorme taalflaters sla*hoest*
Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
idd. Jezelf profileren als een moeder is ook een big no-no.
*checkt fotoboek*quote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Geef trouwens die vriendin maar m'n e-mailadres.![]()
Ach joh, ik woon toch in Papendrecht. Veel te ver weg van Stein.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Ben ik 4 dagen te laat, dammit
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?
Ik sta al drie weken droogquote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Sylvana het volgende:
Als iemand zegt in zijn profiel dat hij emotioneel beschadigd is dan is dat idd niet echt een uitnodiging om te reageren nee
En op mensen die enorm veel taalfouten maken reageer ik ook niet
Sinds ik die e-mailnotificatie uit heb gezet kom ik veel minder op Lexa trouwensEerst kreeg ik de hele tijd mailtjes dat ik een berichtje had ofzo en dan ga je automatisch kijken en nou check ik het gewoon een paar keer per dag of ik een berichtje heb
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?
Dat is apartquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb mijn klepperende eierstokken nog buiten mijn profiel weten te houden hahahaha!
Maar goed ook, ik heb me inmiddels alweer bedacht![]()
Ik heb wel reacties gehad van maar liefst 3 kerels in een rolstoel. Niet dat daar wat mis mee is ofzo, vond het alleen een beetje ehm.... raar.
Ze woont in Sittardquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach joh, ik woon toch in Papendrecht. Veel te ver weg van Stein.![]()
Mee eens. Vind ook dat zo'n meid een instelling zou moeten hebben van "ik zoek een vriendje voor mezelf, geen nieuwe vader voor mijn kind". Maar ja, zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Dat verschilt uiteraard per persoon. Ik zou persoonlijk geen kind willen hebben op mijn leeftijd. Heb nog tijd genoeg om kinderen te onderhouden danwel op te voeden.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien hadquote:Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze woont in Sittard
Oja, dat was ook zo stom, gaan er mensen op je reageren uit Friesland! Friesland man! Dat is VER!
Ff lekker daten in Friesland, ben je meteen een week verder! (Ja combineren met die uit Groningen en Den Helder)
Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oudquote:Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is apartTrek je nu eigenlijk nog een specifiek publiek, of is het van alles en nog wat wat er op je reageert?
Ik las even met een half oog en dacht eerst dat er stond dat je afhaakte bij "geen auto" ipv geen fotoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef suikerzoet het volgende:
Gouden kettingen, grove taalfouten en emotionele unfinished business zijn inderdaad toch wel 3 van de ergste afknappers.
(evenals geen foto, veel te oud, 6 kinderen, gehuwd, shoarmazaak-eigenaar, basisschool diploma.......etc).
Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oud) maar er reageerden dus échte ouwetjes (50 plus) en hele jonge kereltjes! Van 23!
Dan zit je echt zo achter je pc van: Wat ik zou ik nou met jou moeten?!
Ja en inderdaad de mensen zonder basischooldiploma en mensen die Hassan heten en de park lopen te checken enzo.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien hadBeetje mij zitten opgeilen, en dan zo ver weg wonen
![]()
Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te makenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja typisch vrouwen man
Ik heb nu nog twee kerels van Lexa in mijn MSN. Alleen eentje zegt nog wel es wat, na drie zinnen vraagt ie of ik mijn vriend nog heb ('Ja") en dan gaat ie weer sporten of eten of slapen of TV kijken.
Subtiele mannenhahahaha
Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijkenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef UncleFunk het volgende:
Neem je overigens bij dergelijke excessen nog de moeite een geen-interesseberichtje te sturen?
Ja blijkbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te maken
Zulke reacties zijn behoorlijk meelijwekkend. Toch is het aan de andere kant weer zo, ik typ serieuze reacties, en ik krijg alsnog nul op het rekest.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijkenHoewel je de echte er zo uithaalt. Trouwejongen uit Sittard-Geleen bijvoorbeeld (sorry dude, maar
)
Dat begrijp ik echt niet. Waarom zou je in vredesnaam zoveel berichten sturen? Is het dan nog met dezelfde inhoud?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja blijkbaarAls ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....
Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....
Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
Lekker doktertje spelenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
Aaahhh Bertconcertquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Jij hebt een lief koppiequote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
Ja JUIST! Zulke foto's wil je toch mee pimpen?! Ik zie er niet uit in horizontale stand man! Tenminste niet op van die akelige haarscherpe foto'squote:
Ik ben pas 23, dus kansloos bij jouquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
stiekem ff blozen tussen haakjes![]()
Er zitten trouwens ook mensen tussen met foto's die duidelijk uit een tijdschrift komen, dus ik vraag me af wie daar zit te controleren.
ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
Ja, het ging over iedereen een geen-interesseberichtje sturen. Ook de leuke dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar me
Ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af.
Ze heeft wel gedate trouwens, en gezoendmaar die had de keer daarna echt een enorme stomme trui aan, en we blijven oppervlakkige wijven wat dat betreft...dus toen ie de keer daarna wéér zoiets metroseksueels aanhad was het snel afgelopen.
Ik was er die laatste keer niet bij, en ze weigeren me te vertellen wat ie dan aanhadElke keer als ik ernaar vraag beginnen ze te krijsen dat het te erg was en krijg ik er geen zinnig woord meer uit
Vrouwen van 23![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben pas 23, dus kansloos bij jou![]()
Ik vrees dat dat de nepprofielen zijn![]()
En maar zeiken dat mannen standaard berichtjes gaan sturen na een aantal van dat soort tevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzeDie was 19 tussen twee haakjes.
Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen ja
![]()
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan, zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.
Dat is dan weer het andere uiterste
Zit jij me nu toe te voegen aan MSN?
Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...
Nee, ik voeg niemand ongevraagd toe![]()
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegen![]()
Ik ook, ik ging al om 22.00 uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk ga nu lekker slapen
![]()
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste datesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Sylvana het volgende:
slaap lekker Unclefunk
Zou Lupa nog posten vannacht, of zou het morgenochtend worden?
tja, principes die worden nog wel eens gebrokenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates![]()
Wow, das wel heel erg triestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzeDie was 19 tussen twee haakjes.
WTFquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan, zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.
Dat is dan weer het andere uiterste
Niet zo aanstellen.. het gaat nog om iets wezenlijksquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTFHoe triest kun je zijn zeg
Damn, dit is echt niet normaal
Mooie openingszin. Die zou ik bij haar gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens een ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.
Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.
Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer
Nee, idd, daar heb je weinig aan als ze zeggen dat ze zichzelf niet mooi genoeg vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens één vind ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.
Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.
Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer
je voldoet nog steeds aan mijn zoekcriteria wbt leeftijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Averon het volgende:
Dank je, hoor ik nu ook bij de ouderen, of valt het mee?
Inderdaad, maar wie is dat meisje?quote:
ik heb hem een mailtje gestuurd met dat ik niet kon vanavond en nou moeten we nog ff kijken wanneer we dan weer allebei kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Sylvana, heb je al gerescheduled met die knakker?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef Averon het volgende:
Success Syl, ik ga ook maar slapen.
thnxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef Averon het volgende:
Success Syl, ik ga ook maar slapen.
Jep, dat zie je zo aan de ogen van die hond.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk begrijp je het beter als ik vermeld dat ik niet ambitieus genoeg was. Ik ben namelijk maar leraar Nederlands.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow, das wel heel erg triestDan ben je echt niet goed wijs als je het daarom gaat uitmaken
Kansloos universitair tuig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je het beter als ik vermeld dat ik niet ambitieus genoeg was. Ik ben namelijk maar leraar Nederlands.![]()
Ik bedoel jou, met je academische pauperopleiding.quote:
Lerarenopleiding is HBOquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel jou, met je academische pauperopleiding.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik vraag me (retorisch) af of Lupa al thuis is.
Wordt best een beetje laat nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
InderdaadD'r moet natuurlijk wel een smeuiig verslag worden uitgebracht
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates![]()
Den balk en den splinter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.
Eh... Was iemand anders die het daar over had hoor. Weet niet meer wie, maar ikke was het niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.
Waarom is er niks gebeurd?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa heeft een erg leuke date gehad.Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.
Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.
Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa heeft een erg leuke date gehad.Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.
Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.
Ik wilde op zich wel iets, maar durfde niet goed omdat ik niet helemaal kon peilen of hij ook wilde. Hij heeft me wel een paar keer aangeraakt en hij heeft gezegd dat hij me leuk vond. We zien wel.quote:
Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:31 schreef UncleFunk het volgende:
Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordt
Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???quote:
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:39 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.
Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???. Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...
![]()
heb je al ruzie met em gemaakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.
Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.
Jij bent ook lekker negatief... We raakten niet uitgepraat, hebben tot 05:00 's morgens liggen kleppen, dan lijkt het mij dat er in elk geval íets klikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:45 schreef UncleFunk het volgende:Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...
geen vriendschap dusquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Averon het volgende:
Wel, hoe het ook afloopt, ben blij dat je in ieder geval een leuke date heb gehad.
Good luck with it.
Zijzelf dus welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???. Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...
![]()
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind.Ik ben nogal voortvarend in die dingen.
De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef UncleFunk het volgende:
Wanneer is de volgende?
Ik bedoelde ook met dezelfde manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.
Nee? Ik vind het vrij normaal, maar goed. Mensen verschillen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.![]()
Doorgaans valt dat nogal mee. Gisteren heb ik geen druppel alcohol gehad, maar had hij het initiatief tot seks genomen, dan zou ik daarin mee zijn gegaan.quote:of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...
Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meidquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.![]()
of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...
Inderdaad, volgens mij heeft dat vrij weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meid
that's truequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meid
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe het verder loopt
Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn
Handig he, met zoveel mensen tegelijk aanpappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn
Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Averon het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.
Dat levert waarschijnlijk een scheldpartij mijnerzijds op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef heiden6 het volgende:
"Lekkere tieten. Heb je MSN?"
Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Komen ze nou mee, met die goeie raad....
![]()
Het is ook niet slim om je op zo'n site in te schrijven met je gebruikelijke nick. Kwam ik ook wat laat achter....Ach ja.
Nee, maar mijn vriendje had bij het eerste MSN contact al meteen mijn Fokaccount en mijn weblog gevonden, ik had er niet bij stil gestaan dat niet alle mannen enorme digibeten zijn ala mijn ex.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:37 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook niet
Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactie![]()
Ik heb ook maar drie reacties gehad bij Knuz, waar ik één vriendschappelijk mailcontact aan heb overgehouden, die andere twee spraken mij niet aan, dus die heb ik beleefd afgewimpeld. Als je aktie wilt, dan zul je toch écht zelf berichtjes moeten gaan sturen. Ook dat was bij mij met wisselend succes, meestal hoorde ik nooit iets terug, met sommigen heb ik een paar keer heen en weer gemaild, maar dat hield op een gegeven moment ook altijd op. Gewoon proberen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef CvB het volgende:
[..]
Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee!Oude vrouwtjes verwijs ik door naar m'n opa.
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?quote:Ah, op die manier. Denk dat ik hem ga uitnodigen om bij mij thuis te komen eten binnenkort.
Laten we maar niet op de zaken vooruit lopen. Maar ik zou het wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Lápiz het volgende:
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?
En toch sta ik in je gastenboek hahaha... good luck!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
ik was het niet... er is dus nog hoop voor me dat ik een leuke meid ben... maar ja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.![]()
Ik ben veel te jong voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik was het niet... er is dus nog hoop voor me dat ik een leuke meid ben... maar ja...
Vandaar ook die maar jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor jeEn daarbij, ik reageer niet op interesseberichten
Inderdaad. En als je rookt, hoef je helemaal niet bij me aan te komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vandaar ook die maar jaenne... die interesseberichten.... heb ik maar 1 icoontje voor:
Ik krijg net een berichtje van een leuke meid, maar ik ben geen betalend lid meer, da's pas ruk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je rookt, hoef je helemaal niet bij me aan te komen
Ik ook, netquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje van een leuke meid, maar ik ben geen betalend lid meer, da's pas ruk!![]()
Dit heeft al eerder iemand gevraagd in deze reeks. Hij werd toen afgebrand.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ook, net![]()
Nadat ik je post voor het eerst gelezen had. De eerste keer dat ik het las moest ik glimlachen, nu heb ik het zelf.
OK. Wie wil zo vriendelijk zijn haar een berichtje met m'n msn terugsturen? (RP)
Hmm, de details kan ik me niet meer herinneren, maar ik geloof dat die persoon zich principieel niet wilde reggen. Ik zit nu echter in m'n "stopweek".quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit heeft al eerder iemand gevraagd in deze reeks. Hij werd toen afgebrand.
Nee hoor, ben in totaal vier maanden betalend lid geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, de details kan ik me niet meer herinneren, maar ik geloof dat die persoon zich principieel niet wilde reggen. Ik zit nu echter in m'n "stopweek".
Of was jij degene die toen uitgelachen werd?
He man, die stoute schoenen moet je op elke datingsite aantrekken. Vrouwen zijn daar niet anders die wachten altijd af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
quote:Eey...jongens, Ik ben Jennifer en ben 18 jaar. Ik ben op zoek nar de perfecte jongen. Diegene MOET Knap zijn: blond, blauwe ogen hebben, lief en eerlijk zijn. Als je knap bent weet je dat al vaak van jezelf... Dus.... voel jij je aangesproken...reageer dan op mij! Kus
Geen foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe ziet Jennifer er zelf uit...?
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Was iemand anders die het daar over had hoor. Weet niet meer wie, maar ikke was het niet.
De reden dat Qu dat zei over ruzie is gelegen in het feit dat sommige van mijn vriendschappen zijn begonnen met een fikse rel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
Belangrijker is dat je date leuk was. Een relatie gaat ook niet over een nachtje ijs, je hebt meer tijd nodig om elkaar goed te leren kennen. Ruzie maken kan ook pas na een week.
Dan heeft ze dus niets te eisen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef UncleFunk het volgende:
Geen foto.
Mail me maar; ben nog een week lid daar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef MouseOver het volgende:
OK. Wie wil zo vriendelijk zijn haar een berichtje met m'n msn terugsturen? (RP)
Staat niet in je profiel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chemist het volgende:
Ik heb dus zeer onverwacht via lexa een hele leuke meid ontmoet. Tis nog wat pril allemaal, maar voor mijn gevoel zou dit wel eens een succes kunnen gaan worden.![]()
[..]
Mail me maar; ben nog een week lid daar.
Ahquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat ik nog was vergeten te melden: mijn date en ik hebben de kosten van het etentje gedeeld. En nee, daar vind ik hem niet minder leuk om.
Nee, ik heb gewoon voorgesteld om fifty-fifty te doen. Hij had even daarvoor wel een drankje op een terrasje betaald.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef MouseOver het volgende:
Ah
"Ah, de rekening, ik betaal wel"
"Nee, ik betaal minstens mijn helft"
"OK"
Zoiets?
We delen nog steeds alles door tweequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat ik nog was vergeten te melden: mijn date en ik hebben de kosten van het etentje gedeeld. En nee, daar vind ik hem niet minder leuk om.
wat leuk zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chemist het volgende:
Ik heb dus zeer onverwacht via lexa een hele leuke meid ontmoet. Tis nog wat pril allemaal, maar voor mijn gevoel zou dit wel eens een succes kunnen gaan worden.![]()
en dan zelf geen foto posten, wat een tuthola zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef UncleFunk het volgende:
Eey...jongens, Ik ben Jennifer en ben 18 jaar. Ik ben op zoek nar de perfecte jongen. Diegene MOET Knap zijn: blond, blauwe ogen hebben, lief en eerlijk zijn. Als je knap bent weet je dat al vaak van jezelf... Dus.... voel jij je aangesproken...reageer dan op mij! Kus
Niet alle vrouwen wachten alleen maar af op datingsites hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
He man, die stoute schoenen moet je op elke datingsite aantrekken. Vrouwen zijn daar niet anders die wachten altijd af.
Als ze jouw profiel hebben bekeken, wil dat nog niet zeggen dat er een bepaalde interesse was. Ze waren gewoon nieuwsgierig wat er achter een bepaalde naam schuilt.
inderdaad, ik kijk meestal eerst naar de nickname, de plaats en de leeftijd en dan pas naar de fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef Averon het volgende:
Uiterlijk is overrated! Nicknames! Daar vallen de vrouwen voor!![]()
Hmm, vraag me af of Averon dan wel zo goed is.
Ik krijg trouwens wat meer reacties, nu ook met foto, eens kijken of dat wat word.
jouw nick zou ook mijn interesse wekken, maar namen met breezerletters, of namen waarvan de eigendunk van afslaat ( hunk18) of de onzekerheid enzo, die sla ik meteen overquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef Averon het volgende:
Leeftijd zat ik al ok, plaats laten we even rusten, op mijn foto mag je commentaar geven. Maar hoe rate mijn nick?
lol, Sylvana is gewoon me voornaamquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Averon het volgende:
Doet me er aan denken, hoe kom je aan de nick Sylvana? Klinkt wel erg vrouwelijk.
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, weet alleen dat ik naar de vrouw van een toenmalige kennis van me vader ben vernoemdquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Averon het volgende:
Vind het een mooie naam, Sylvana. Klinkt latijns, iets van Woodland Maiden.
Dat zei ik ook niet. In de statistieken kan je zien wie er een kijkje heeft genomen op je pagina. Als ik dan de pagina van die persoon bekijk en die persoon lijkt me wel leuk, zal ik niet zo snel een berichtje achterlaten omdat ze al op mijn pagina is geweest, maar daar niets achter heeft gelaten en ze dus waarschijnlijk toch geen interesse heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Als ze jouw profiel hebben bekeken, wil dat nog niet zeggen dat er een bepaalde interesse was. Ze waren gewoon nieuwsgierig wat er achter een bepaalde naam schuilt.
Veel vrouwen krijgen zoveel reacties dat het enorm veel tijd kost om iedereen een berichtje te sturen dat ze geen interesse hebben. Ik doe het zelf wel altijd, dan weet die ander iig waar die aan toe isquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef CvB het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik wel een berichtje gestuurd naar iemand, maar geen reactie gehad. Ze heeft nog wel op m'n pagina gekeken daarna, dus waarschijnlijk gewoon geen interesse. Kvind wel dat je dan op z'n minst een berichtje achter kan laten, maarja...
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef Averon het volgende:
Kan je op RP dan ook stats zien?
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel vrouwen krijgen zoveel reacties dat het enorm veel tijd kost om iedereen een berichtje te sturen dat ze geen interesse hebben. Ik doe het zelf wel altijd, dan weet die ander iig waar die aan toe is
ja okeej, en als je geen berichtje stuurt dan blijft die man misschien hoop houden en als ik geen interesse heb dan vind ik het lullig om hem te laten denken dat ik misschien wel interesse in hem heb, daarom stuur ik wel altijd een berichtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)![]()
Zou ik ook doen. Het versturen van een standaard geen-interesse-berichtje kost je enkele seconden. Dat kun je dus óók doen als je vijftig berichtjes per dag krijgt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat weet je zonder reactie uiteindelijk ook. Ook al is het niet netjes (erger me er altijd al aan)![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, ik kijk meestal eerst naar de nickname, de plaats en de leeftijd en dan pas naar de foto
Ik heb alleen op Lexa gezeten en dan ook nog maar een maand betaald dus erg veel ervaring heb ik niet. Mijn vriendinnen (2 stuks) zitten er al langer, ze hebben het mij ook aangesmeerd dus het zal wel bevallenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Averon het volgende:
Jep, en nu beter dan ooit, want nu inclusief Averon profiel.
Ik ben benieuwd.
Hmm, Lexa is niet te duur, maar om nu en op RP en op Lexa te betalen. Waar hebben mensen de beste ervaringen mee?
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzoquote:hey alles goed
Groetjes,
Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
ik krijg nou echt veel berichtjes zoals deze:
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo
Verkapte MSN gesprekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
verder niks verder geen verhaaltje over zichzelf of over mijn profiel, alleen de vraag of alles goed gaat, of alleen "hoi" ofzo
lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat interesseert je ook echt van een onbekende, of 'alles goed gaat'. Als ik jou was zou ik een berichtje terugsturen over hoe slecht het wel niet gaat.
Denk dat dat wel effectief is ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:26 schreef Sylvana het volgende:
lol, ja, een heel verhaal over alle problemen die ik wel niet heb (gehad) in me leven enzo
tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:34 schreef GF het volgende:
Op zich niet raar toch van die korte berichten? Zeker als je misschien sowieso weinig feedback krijgt is het zonde hele verhalen te typen. Als je in ieder geval reactie geeft komt ie misschien wel met een beter berichtje. Zo niet, tja..
Wat scheelt eraan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tenzij je net een kerel met een hulpverlenerssyndroom treft tuuk.
Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik typ ook niet hele verhalen de eerste keer, maar wat meer interesse dan alleen vragen hoe het gaat vind ik wel zo netjesFf iets over het profiel zeggen ofzo, en niet alleen vragen hoe het gaat of alleen hoi zeggen
meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:42 schreef GF het volgende:
[..]
Dus dan krijg je (lijkt me dan ook nogal standaard..): 'Goh, leuk profiel heb je! Je lijkt me wel een toffe meid.. Alles goed verder? Groetjes..'
Het gaat er toch eigenlijk om dat het eerste contact er is
Ah, ok. Op zo'n manierquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
meestal dan halen ze er 1 ding uit waar ze verder op gaan, een gezamenlijke hobbie/interesse ofzoDus niet iets standaards van " hey, leuk profiel", maar' hey, ik vind formule1 ook leuk, ga je ook wel eens naar grand prix enzo? ":)
dat schiet idd niet op dan neequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Knuz heeft nu toch echt bijna afgedaan. Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken. En een groot deel van de bezoekers komt uit de randstad. Schiet niet op.
Tja, je bent wanhopig of niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat schiet idd niet op dan neeIk krijg de laatste tijd ook veel berichtjes van mannen van 39/40 jaar, terwijl ik toch echt in me profiel heb staan tot 28 jaar, en dan proberen ze het toch
Dat snap ik echt niet, dat mensen reageren terwijl ze helemaal niet aan me zoekcriteria voldoen, echt irri als ze dan toch gewoon reageren
En hoe zit 't dan met de categorie waar jij doorgaans in zoekt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef MouseOver het volgende:
Trouwens, het valt met op dat de meeste vrouwen van 45-55 die daar staan een stuk leuker zijn dan de vrouwen van 30-45 mits je in de betreffende leeftijdscat zou zoeken
30-45 zijn allemaal depressieve probleemgevalletjes terwijl de wat "rijpere" dames over het algemeen gewoon leuke vrouwen lijken. Of ze hebben tegen de tijd dat ze die leeftijd bereiken gewoon beter door hoe ze zichzelf op zo'n site moeten presenteren
Ja, das waar. Maar toch, er zijn wel veel meiden te vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken.
21-27. Wisselt. Jonge tienermoeders zoekend naar een vader (voor zichzelf of hun kind, dat is niet altijd even duidelijk), meisjes die besloten hebben te gaan settelen maar daar nog een man voor zoeken, en daarnaast nog een groep leuke meisjes.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En hoe zit 't dan met de categorie waar jij doorgaans in zoekt?
En u wordt bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef MouseOver het volgende:
Trouwens, het valt met op dat de meeste vrouwen van 45-55 die daar staan een stuk leuker zijn dan de vrouwen van 30-45 mits je in de betreffende leeftijdscat zou zoeken
30-45 zijn allemaal depressieve probleemgevalletjes terwijl de wat "rijpere" dames over het algemeen gewoon leuke vrouwen lijken. Of ze hebben tegen de tijd dat ze die leeftijd bereiken gewoon beter door hoe ze zichzelf op zo'n site moeten presenteren
Het is jouw waarheid... kan je ook niets aan doenquote:
Ik raak soms ook wel pissed als ze op mij reageren terwijl ze niet aan mijn zoekcriteria voldoen. Ala, als hij 2 jaar ouder is dan wat er in mijn profiel staat, daar kan ik nog wel mee leven. Maar 20 jaar?! Ik ben niet op zoek naar een 2e pa..quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat schiet idd niet op dan neeIk krijg de laatste tijd ook veel berichtjes van mannen van 39/40 jaar, terwijl ik toch echt in me profiel heb staan tot 28 jaar, en dan proberen ze het toch
Dat snap ik echt niet, dat mensen reageren terwijl ze helemaal niet aan me zoekcriteria voldoen, echt irri als ze dan toch gewoon reageren
Ja maar niet met iemand van 55 met een bierbuik die getrouwd is maar van zijn vrouw iemand erbij mag zoeken en die pornofilmpjes gaat maken in Korea...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:15 schreef Averon het volgende:
Ik reageer zo goed als altijd. Al is het alleen maar om beleefd te melden dat ik geen intresse heb.
Nu krijg je als man zowiezo veel minder berichten dan als vrouw, dus is het ook wat makkelijker bij te benen. Ik snap toch al niet dat mensen zo moeilijk doen over die berichten. Je staat toch op zo'n site om contact te maken met anderen?
Er staan nog een heleboel voor die wel goed gespeld zijnquote:
Ach wat zou het? Verdubbel je kansen!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef Averon het volgende:
Jep, en nu beter dan ooit, want nu inclusief Averon profiel.
Ik ben benieuwd.
Hmm, Lexa is niet te duur, maar om nu en op RP en op Lexa te betalen. Waar hebben mensen de beste ervaringen mee?
He maar, dat viel mij nou ook op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Knuz heeft nu toch echt bijna afgedaan. Sowieso erg veel vrouwen van rond de 40-50 die m'n profiel bezoeken. En een groot deel van de bezoekers komt uit de randstad. Schiet niet op.
Was meer te dollen joh. Bij verschillende sites ingeschreven staan, helpt vergroot je kans niet enorm.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef Averon het volgende:
Ja dan kan ik bezig blijven
En Lexa, en RP en ik weet niet hoeveel anderen. Hoeveel voordeel zit er aan bij Lexa betalen?
Dus net zoals bij Lexa? en als in de mailing die je van RP krijgt met je matches?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:35 schreef UncleFunk het volgende:
Zo, ze zijn weer bezig geweest met de lay-out op Relatieplanet. Nu zijn bijvoorbeeld de fotolozen opeens schimmen geworden.
Daar maak ik nooit gebruik vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus net zoals bij Lexa? en als in de mailing die je van RP krijgt met je matches?
Bij mij andersom. Dus als ik je ooit eens kan helpen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Averon het volgende:
Gratis gedaan, en RP betaald. We zullen zien.
Zal ik doen hoor. Maandag gaan we in ieder geval picknicken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:49 schreef Sylvana het volgende:
Spannend hoor Viperdesign, hou ons op de hoogte
dat hoop ik ook voor jullie jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor. Maandag gaan we in ieder geval picknicken..
Mits het weer redelijk is..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:47 schreef Sylvana het volgende:
En anders gewoon een kleed in de woonkamer neerleggen joh
nee hoor, heb gezegd dat hij ten eerste niet in mijn leeftijdscatagorie past, ten tweede dat ik op zoek ben naar alleenstaande mensen en ten derde dat hij veel te ver weg woontquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef Averon het volgende:
Moet ik nog zeggen dah je dat beter niet kan doen?
Jij bent erg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef Sylvana het volgende:
idd, want me ov-kaart is niet meer geldig
en toch blijft hij berichtjes sturenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Averon het volgende:
ja, dat lijkt mij ook het beste argument. Pff, beetje een arm meisje op kosten jagen, kom nou
Of praat hem een schuldgevoel aan aangezien hij getrouwd is en kinderen heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:38 schreef Sylvana het volgende:
en toch blijft hij berichtjes sturenDenk dat hij de 1e persoon is die ik maar ga blocken
idd, denk niet dat dat gaat werken, want hij zegt dat zijn vrouw ook op zoek is naar avontuurtjes buiten de deur, lekkere relatie heb je danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Of praat hem een schuldgevoel aan aangezien hij getrouwd is en kinderen heeft.
Hoewel dat misschien wel niets eens werkt bij dat soort types.
op welke site sta je aangemeld en onder welke nickquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, denk niet dat dat gaat werken, want hij zegt dat zijn vrouw ook op zoek is naar avontuurtjes buiten de deur, lekkere relatie heb je dan![]()
waarom krijg ik nou weer alleen berichtjes van mensen die niet aan mijn zoekcriteria voldoen en melden zich geen leuje jongens aan?
Ja, dat weet ik ook niet hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:50 schreef Sylvana het volgende:
waarom krijg ik nou weer alleen berichtjes van mensen die niet aan mijn zoekcriteria voldoen en melden zich geen leuje jongens aan?
dat heb ik al gevraagd, waarom ze daar niet heen gingen, maar dat was niet hun dingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef Hopey het volgende:
Zeg tegen hem dat er ook zoiets bestaat als parenclubs..
geslacht: Vrouw ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
op welke site sta je aangemeld en onder welke nick
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef Sylvana het volgende:
geslacht: Vrouw ?
lol, altijd leuk als mensen hun profiel verkeerd invullenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man..
mja.. liep een beetje te klooien in PUBquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, altijd leuk als mensen hun profiel verkeerd invullen
zeker weten of moet ik het ff komen controleren?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja.. liep een beetje te klooien in PUB
maar ben wel een man ja
*kijkt*quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zeker weten of moet ik het ff komen controleren?
0 leuk msn-contactquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
1 leuk msn-contact
4 geblockte freaks/idioten/stalkers*
0 (potentiële) dates![]()
In totaal vijf maanden lidmaatschap, verdeeld over twee jaar:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
Mensen wat is de score tot nu toe? Harde cijfers willen we zien!
Zelf:
1 leuk msn-contact
1 erg geslaagde datequote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
Zelf:
1 leuk msn-contact
tja... eindresultaat is nog steeds 0 dusse... resultaat is nou niet echt je van het... mannen zijn gewoon bang van mequote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, Mickeys maakt er werk van!
MouseOver, 1 erg geslaagde date.... waarom geen vervolg of waarom werd het geen relatie als 't zo geslaagd was?
28 msn-adressenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net een uitnodiging aan mijn date van deze week gestuurd om binnenkort bij me te komen eten.
Omdat ze aan de andere kant van Nederland woont en daarnaast heel erg tegengewerkt wordt door moeders.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, Mickeys maakt er werk van!
MouseOver, 1 erg geslaagde date.... waarom geen vervolg of waarom werd het geen relatie als 't zo geslaagd was?
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef Sylvana het volgende:
leuk hoorecht leuk om te horen dat jullie zo goed met elkaar overweg kunnen
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.quote:zou je wat meer over hem willen vertellen, hoe oud ie is enzo, of liever niet?
KINDEREN??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
[..]
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.
Ik hoef ze zélf niet. Iemand anders mag ze wel hebben, dat vind ik helemaal niet erg. Zelfs wel leuk, ik houd wel van kinderen.quote:
Gedoogbeleidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoef ze zélf niet. Iemand anders mag ze wel hebben, dat vind ik helemaal niet erg. Zelfs wel leuk, ik houd wel van kinderen.
hey leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
[..]
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.
't Zou wel een ander verhaal zijn als het peuters of kleuters waren, hoor. Daar zit ik niet zo op te wachten. Maar dit lijkt me best leuk. Al heb ik die kids natuurlijk nog niet ontmoet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |