abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28928894
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja blijkbaar Als ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....

Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....

Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
pi_28928923
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
Lekker doktertje spelen
pi_28928931
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.
Aaahhh Bertconcert uit Maastricht Diens profiel heb ik toen ik nog in de MSN fase zat met mijn date aan hem doorgestuurd. Hij was in shock. "Jezus! Krijgen jullie zulke kerels in je inbox?!"

Yep, , internetdaten. It's not all fun & games
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28929020
Ik heb trouwens ook steeds geprobeerd om mijn emailadres creatief in mijn profiel te verwerken.
Tot Lexa ging dreigen dat ik er nu echt mee op moest houden.

Eikels En dat weigeren van die foto's!! Jeeeeeeeeeeemig.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28929097

Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
pi_28929114
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:00:19 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28929174
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

Wel een mooie foto trouwens
Vampire Romance O+
pi_28929218
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

Jij hebt een lief koppie
pi_28929275
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
pi_28929334
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
pi_28929403
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jij hebt een lief koppie
Ja JUIST! Zulke foto's wil je toch mee pimpen?! Ik zie er niet uit in horizontale stand man! Tenminste niet op van die akelige haarscherpe foto's

stiekem ff blozen tussen haakjes

Er zitten trouwens ook mensen tussen met foto's die duidelijk uit een tijdschrift komen, dus ik vraag me af wie daar zit te controleren.
pi_28929469
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

stiekem ff blozen tussen haakjes

Er zitten trouwens ook mensen tussen met foto's die duidelijk uit een tijdschrift komen, dus ik vraag me af wie daar zit te controleren.
Ik ben pas 23, dus kansloos bij jou

Ik vrees dat dat de nepprofielen zijn
pi_28929488
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar me
pi_28929551
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar me
Ja, het ging over iedereen een geen-interesseberichtje sturen. Ook de leuke dus
pi_28929595
quote:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook al af.
Ze heeft wel gedate trouwens, en gezoend maar die had de keer daarna echt een enorme stomme trui aan, en we blijven oppervlakkige wijven wat dat betreft...dus toen ie de keer daarna wéér zoiets metroseksueels aanhad was het snel afgelopen.
Ik was er die laatste keer niet bij, en ze weigeren me te vertellen wat ie dan aanhad Elke keer als ik ernaar vraag beginnen ze te krijsen dat het te erg was en krijg ik er geen zinnig woord meer uit

Vrouwen van 23
pi_28929672
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook al af.
Ze heeft wel gedate trouwens, en gezoend maar die had de keer daarna echt een enorme stomme trui aan, en we blijven oppervlakkige wijven wat dat betreft...dus toen ie de keer daarna wéér zoiets metroseksueels aanhad was het snel afgelopen.
Ik was er die laatste keer niet bij, en ze weigeren me te vertellen wat ie dan aanhad Elke keer als ik ernaar vraag beginnen ze te krijsen dat het te erg was en krijg ik er geen zinnig woord meer uit

Vrouwen van 23
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuze Die was 19 tussen twee haakjes.
pi_28929706
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ben pas 23, dus kansloos bij jou

Ik vrees dat dat de nepprofielen zijn
23 Ik moet al wennen dat de huidige boyfriend gewoon 10 maanden jonger is dan ik!
Ik word al bijna 30!

Ik ga maar even liggen denk ik....
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:14:05 #58
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28929804
quote:

[..]

En maar zeiken dat mannen standaard berichtjes gaan sturen na een aantal van dat soort teven
Vampire Romance O+
pi_28929808
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuze Die was 19 tussen twee haakjes.
dat heb ik gelezen ja
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan , zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.

Dat is dan weer het andere uiterste
Zit jij me nu toe te voegen aan MSN?
pi_28929895
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

dat heb ik gelezen ja
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan , zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.

Zit jij me nu toe te voegen aan MSN?
Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...

Nee, ik voeg niemand ongevraagd toe
pi_28929921
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...

Nee, ik voeg niemand ongevraagd toe
Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegen
pi_28929983
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegen
Dat weet ik niet Ik ga nu lekker slapen
pi_28930096
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat weet ik niet Ik ga nu lekker slapen
Ik ook, ik ging al om 22.00 uur
De wallen liggen op m'n toetsenbord.
pi_28930130
slaap lekker Unclefunk

Zou Lupa nog posten vannacht, of zou het morgenochtend worden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:24:43 #65
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28930277
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Sylvana het volgende:
slaap lekker Unclefunk

Zou Lupa nog posten vannacht, of zou het morgenochtend worden?
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates
Vampire Romance O+
pi_28930304
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates
tja, principes die worden nog wel eens gebroken
pi_28930564
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wow, das wel heel erg triest Dan ben je echt niet goed wijs als je het daarom gaat uitmaken
pi_28930725
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

WTF Hoe triest kun je zijn zeg Damn, dit is echt niet normaal
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:39:09 #69
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28930799
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

WTF Hoe triest kun je zijn zeg Damn, dit is echt niet normaal
Niet zo aanstellen.. het gaat nog om iets wezenlijks

ik ben eens gedumpt omdat ik de poort van het tuinhekje altijd met het voorwiel van m'n brommer dichtduwde. Oja, en als ik hun telefoon gebrukte ging ik altijd op het telefoonbijzettafeltje zitten.
Vampire Romance O+
pi_28930970
wat een rare mensen heb je toch op deze wereld
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:49:51 #71
124948 Averon
One of the good guys
pi_28931095
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens één vind ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.

Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.

Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer

[ Bericht 1% gewijzigd door Averon op 19-07-2005 00:51:31 (typo) ]
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:51:28 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28931130
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens een ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.

Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.

Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer
Mooie openingszin. Die zou ik bij haar gebruiken.
Vampire Romance O+
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:52:17 #73
124948 Averon
One of the good guys
pi_28931165
Hey krijg nou wat, heb ik per ongeluk een zin getyped die ik nog in mijn profiel kan gebruiken ook, thanx MO

[ Bericht 0% gewijzigd door Averon op 19-07-2005 00:53:32 (alweer een typo) ]
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_28931175
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens één vind ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.

Nee, idd, daar heb je weinig aan als ze zeggen dat ze zichzelf niet mooi genoeg vinden

Gefeliciteerd met je verjaardag
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:53:50 #75
124948 Averon
One of the good guys
pi_28931205
Dank je, hoor ik nu ook bij de ouderen, of valt het mee?
pi_28931282
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Averon het volgende:
Dank je, hoor ik nu ook bij de ouderen, of valt het mee?
je voldoet nog steeds aan mijn zoekcriteria wbt leeftijd
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:01:39 #77
124948 Averon
One of the good guys
pi_28931400
Dank je, dat doet mijn oude hart goed.

pi_28931519
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jij hebt een lief koppie
Inderdaad, maar wie is dat meisje?

Ik ben nieuwsgierig naar de date van Lupa, maar ik ga nu lekker slapen. Over vijf uurtjes op.

Sylvana, heb je al gerescheduled met die knakker?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28931610
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef heiden6 het volgende:

Sylvana, heb je al gerescheduled met die knakker?
ik heb hem een mailtje gestuurd met dat ik niet kon vanavond en nou moeten we nog ff kijken wanneer we dan weer allebei kunnen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:10:07 #80
124948 Averon
One of the good guys
pi_28931627
Success Syl, ik ga ook maar slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')