Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja blijkbaarAls ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....
Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....
Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
Lekker doktertje spelenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
Aaahhh Bertconcertquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Jij hebt een lief koppiequote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
Ja JUIST! Zulke foto's wil je toch mee pimpen?! Ik zie er niet uit in horizontale stand man! Tenminste niet op van die akelige haarscherpe foto'squote:
Ik ben pas 23, dus kansloos bij jouquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
stiekem ff blozen tussen haakjes![]()
Er zitten trouwens ook mensen tussen met foto's die duidelijk uit een tijdschrift komen, dus ik vraag me af wie daar zit te controleren.
ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
Ja, het ging over iedereen een geen-interesseberichtje sturen. Ook de leuke dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik stuur ook altijd een geen-interesseberichtje naar mensen die ik niet leuk vind, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en ze niet de hele tijd berichtjes blijven sturen naar me
Ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af.
Ze heeft wel gedate trouwens, en gezoendmaar die had de keer daarna echt een enorme stomme trui aan, en we blijven oppervlakkige wijven wat dat betreft...dus toen ie de keer daarna wéér zoiets metroseksueels aanhad was het snel afgelopen.
Ik was er die laatste keer niet bij, en ze weigeren me te vertellen wat ie dan aanhadElke keer als ik ernaar vraag beginnen ze te krijsen dat het te erg was en krijg ik er geen zinnig woord meer uit
Vrouwen van 23![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben pas 23, dus kansloos bij jou![]()
Ik vrees dat dat de nepprofielen zijn![]()
En maar zeiken dat mannen standaard berichtjes gaan sturen na een aantal van dat soort tevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzeDie was 19 tussen twee haakjes.
Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen ja
![]()
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan, zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.
Dat is dan weer het andere uiterste
Zit jij me nu toe te voegen aan MSN?
Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Iedereen moet volledig perfect zijn, lijkt 't wel...
Nee, ik voeg niemand ongevraagd toe![]()
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Damn wie heb ik dan nu weer zitten toevoegen![]()
Ik ook, ik ging al om 22.00 uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk ga nu lekker slapen
![]()
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste datesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef Sylvana het volgende:
slaap lekker Unclefunk
Zou Lupa nog posten vannacht, of zou het morgenochtend worden?
tja, principes die worden nog wel eens gebrokenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates![]()
Wow, das wel heel erg triestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik haal nog maar een keer het voorbeeld aan van m'n laatste relatie. Daar ben ik onder meer gedumpt vanwege m'n autokeuzeDie was 19 tussen twee haakjes.
WTFquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 troost: ik heb hier ooit een topic gelezen van een jongen die naar buiten ging met een meisje...ze wilde 'm eens lekker gaan, zag het merk van zijn onderbroek, gaf daar commentaar op en was meteen weg.
Dat is dan weer het andere uiterste
Niet zo aanstellen.. het gaat nog om iets wezenlijksquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTFHoe triest kun je zijn zeg
Damn, dit is echt niet normaal
Mooie openingszin. Die zou ik bij haar gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens een ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.
Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.
Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer
Nee, idd, daar heb je weinig aan als ze zeggen dat ze zichzelf niet mooi genoeg vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef Averon het volgende:
Ik heb nu eindelijk reacties. Alleen jammer genoeg zonder foto. Volgens één vind ze zichzelf niet mooi genoeg vind voor een foto, zucht. Wat heb je daar nu aan.
Ik ben niet ongelooflijk op uiterlijk gefixeerd, ben zelf hoogstens gemiddeld looking, maar je gaat toch ook niet van jezelf zeggen dat je iets te verbergen hebt.
Ben nu trouwens al 48 minuten lang 27 jaar, net zo oud als mijn profiel claimed. Ik lieg dus al ruim 48 minuten niet meer
je voldoet nog steeds aan mijn zoekcriteria wbt leeftijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Averon het volgende:
Dank je, hoor ik nu ook bij de ouderen, of valt het mee?
Inderdaad, maar wie is dat meisje?quote:
ik heb hem een mailtje gestuurd met dat ik niet kon vanavond en nou moeten we nog ff kijken wanneer we dan weer allebei kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Sylvana, heb je al gerescheduled met die knakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |