abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28928343
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ach joh, ik woon toch in Papendrecht. Veel te ver weg van Stein.
Ze woont in Sittard

Oja, dat was ook zo stom, gaan er mensen op je reageren uit Friesland! Friesland man! Dat is VER!
Ff lekker daten in Friesland, ben je meteen een week verder! (Ja combineren met die uit Groningen en Den Helder )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28928385
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Mee eens. Vind ook dat zo'n meid een instelling zou moeten hebben van "ik zoek een vriendje voor mezelf, geen nieuwe vader voor mijn kind". Maar ja, zal de leeftijd wel zijn.
pi_28928388
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Dat verschilt uiteraard per persoon. Ik zou persoonlijk geen kind willen hebben op mijn leeftijd. Heb nog tijd genoeg om kinderen te onderhouden danwel op te voeden.
pi_28928457
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze woont in Sittard

Oja, dat was ook zo stom, gaan er mensen op je reageren uit Friesland! Friesland man! Dat is VER!
Ff lekker daten in Friesland, ben je meteen een week verder! (Ja combineren met die uit Groningen en Den Helder )
Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien had Beetje mij zitten opgeilen, en dan zo ver weg wonen
pi_28928489
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat is apart Trek je nu eigenlijk nog een specifiek publiek, of is het van alles en nog wat wat er op je reageert?
Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oud ) maar er reageerden dus échte ouwetjes (50 plus) en hele jonge kereltjes! Van 23!

Dan zit je echt zo achter je pc van: Wat ik zou ik nou met jou moeten?!
Ja en inderdaad de mensen zonder basischooldiploma en mensen die Hassan heten en de park lopen te checken enzo.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 18 juli 2005 @ 23:45:23 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28928540
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef suikerzoet het volgende:
Gouden kettingen, grove taalfouten en emotionele unfinished business zijn inderdaad toch wel 3 van de ergste afknappers.
(evenals geen foto, veel te oud, 6 kinderen, gehuwd, shoarmazaak-eigenaar, basisschool diploma.......etc).
Ik las even met een half oog en dacht eerst dat er stond dat je afhaakte bij "geen auto" ipv geen foto

Vampire Romance O+
pi_28928578
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oud ) maar er reageerden dus échte ouwetjes (50 plus) en hele jonge kereltjes! Van 23!

Dan zit je echt zo achter je pc van: Wat ik zou ik nou met jou moeten?!
Ja en inderdaad de mensen zonder basischooldiploma en mensen die Hassan heten en de park lopen te checken enzo.
Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.
pi_28928597
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien had Beetje mij zitten opgeilen, en dan zo ver weg wonen
Ja typisch vrouwen man

Ik heb nu nog twee kerels van Lexa in mijn MSN. Alleen eentje zegt nog wel es wat, na drie zinnen vraagt ie of ik mijn vriend nog heb ('Ja") en dan gaat ie weer sporten of eten of slapen of TV kijken.
Subtiele mannen hahahaha
pi_28928622
Neem je overigens bij dergelijke excessen nog de moeite een geen-interesseberichtje te sturen?
pi_28928668
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja typisch vrouwen man

Ik heb nu nog twee kerels van Lexa in mijn MSN. Alleen eentje zegt nog wel es wat, na drie zinnen vraagt ie of ik mijn vriend nog heb ('Ja") en dan gaat ie weer sporten of eten of slapen of TV kijken.
Subtiele mannen hahahaha
Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te maken
pi_28928705
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.
Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijken Hoewel je de echte er zo uithaalt. Trouwejongen uit Sittard-Geleen bijvoorbeeld (sorry dude, maar )
pi_28928777
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef UncleFunk het volgende:
Neem je overigens bij dergelijke excessen nog de moeite een geen-interesseberichtje te sturen?
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.
pi_28928828
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te maken
Ja blijkbaar Als ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....

Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....

Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
pi_28928837
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijken Hoewel je de echte er zo uithaalt. Trouwejongen uit Sittard-Geleen bijvoorbeeld (sorry dude, maar )
Zulke reacties zijn behoorlijk meelijwekkend. Toch is het aan de andere kant weer zo, ik typ serieuze reacties, en ik krijg alsnog nul op het rekest.
pi_28928889
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.
Dat begrijp ik echt niet. Waarom zou je in vredesnaam zoveel berichten sturen? Is het dan nog met dezelfde inhoud?
pi_28928894
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja blijkbaar Als ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....

Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....

Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
pi_28928923
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
Lekker doktertje spelen
pi_28928931
quote:

[..]

Aaahhh Bertconcert uit Maastricht Diens profiel heb ik toen ik nog in de MSN fase zat met mijn date aan hem doorgestuurd. Hij was in shock. "Jezus! Krijgen jullie zulke kerels in je inbox?!"

Yep, , internetdaten. It's not all fun & games
pi_28929020
Ik heb trouwens ook steeds geprobeerd om mijn emailadres creatief in mijn profiel te verwerken.
Tot Lexa ging dreigen dat ik er nu echt mee op moest houden.

Eikels En dat weigeren van die foto's!! Jeeeeeeeeeeemig.
pi_28929097

Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
pi_28929114
quote:

[..]

Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:00:19 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28929174
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

Wel een mooie foto trouwens
Vampire Romance O+
pi_28929218
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

Jij hebt een lief koppie
pi_28929275
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
pi_28929334
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')