Ze woont in Sittardquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach joh, ik woon toch in Papendrecht. Veel te ver weg van Stein.![]()
Mee eens. Vind ook dat zo'n meid een instelling zou moeten hebben van "ik zoek een vriendje voor mezelf, geen nieuwe vader voor mijn kind". Maar ja, zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Dat verschilt uiteraard per persoon. Ik zou persoonlijk geen kind willen hebben op mijn leeftijd. Heb nog tijd genoeg om kinderen te onderhouden danwel op te voeden.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien hadquote:Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze woont in Sittard
Oja, dat was ook zo stom, gaan er mensen op je reageren uit Friesland! Friesland man! Dat is VER!
Ff lekker daten in Friesland, ben je meteen een week verder! (Ja combineren met die uit Groningen en Den Helder)
Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oudquote:Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is apartTrek je nu eigenlijk nog een specifiek publiek, of is het van alles en nog wat wat er op je reageert?
Ik las even met een half oog en dacht eerst dat er stond dat je afhaakte bij "geen auto" ipv geen fotoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef suikerzoet het volgende:
Gouden kettingen, grove taalfouten en emotionele unfinished business zijn inderdaad toch wel 3 van de ergste afknappers.
(evenals geen foto, veel te oud, 6 kinderen, gehuwd, shoarmazaak-eigenaar, basisschool diploma.......etc).
Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook aangegeven op oude kerels te vallen (wat ook klopt) en kaal (gaat meestal wel hand in hand met oud) maar er reageerden dus échte ouwetjes (50 plus) en hele jonge kereltjes! Van 23!
Dan zit je echt zo achter je pc van: Wat ik zou ik nou met jou moeten?!
Ja en inderdaad de mensen zonder basischooldiploma en mensen die Hassan heten en de park lopen te checken enzo.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, is mij ook overkomen. Heel leuke meid, daar niet van. Maar ze woonde in Friesland. Toen had ik nog een abonnement, dus ik stuurde haar een mailtje terug. Bleek dat ze het niet gezien hadBeetje mij zitten opgeilen, en dan zo ver weg wonen
![]()
Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te makenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja typisch vrouwen man
Ik heb nu nog twee kerels van Lexa in mijn MSN. Alleen eentje zegt nog wel es wat, na drie zinnen vraagt ie of ik mijn vriend nog heb ('Ja") en dan gaat ie weer sporten of eten of slapen of TV kijken.
Subtiele mannenhahahaha
Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijkenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het type wanhopigen. Of je nu 18 of 33 bent, ze reageren gewoon standaard op alles wat een vagina heeft.
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef UncleFunk het volgende:
Neem je overigens bij dergelijke excessen nog de moeite een geen-interesseberichtje te sturen?
Ja blijkbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dan nog een kans bij je te maken
Zulke reacties zijn behoorlijk meelijwekkend. Toch is het aan de andere kant weer zo, ik typ serieuze reacties, en ik krijg alsnog nul op het rekest.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaar het met vriendinnen even het lijstje vergelijkenHoewel je de echte er zo uithaalt. Trouwejongen uit Sittard-Geleen bijvoorbeeld (sorry dude, maar
)
Dat begrijp ik echt niet. Waarom zou je in vredesnaam zoveel berichten sturen? Is het dan nog met dezelfde inhoud?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja blijkbaarAls ie m'n profiel had gelezen wist ie wel dat ik gewoon te lui ben om 'm te blokkeren en te wissen....
Ik heb 1 keer een geen interesse teruggestuurd. Kreeg ik meteen een pissig mailtje "of ik zijn profiel wel gelezen had". Dus ik: Ja, wat denk je zelf, ik stuur GEEN INTERESSE, dat baseer je toch meestal op een profiel....
Daarna moeten blokkeren, hij snapte het echt niet.
Lekker doktertje spelenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hehehe! Ik had ook zo'n figuur... "Ja maar! Ik ben arts in opleiding hoor!!!!!"
Aaahhh Bertconcertquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik stuur meestal wel een geen-interessebericht terug. Maar je hebt dan nóg van die rare gevallen die gewoon 3 of meer berichten sturen. Zie je steeds diezelfde enge kop als je het bericht opent.![]()
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Jij hebt een lief koppiequote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens ja. Dan heb ik een geen-interessebericht gestuurd en dan gaan ze allemaal berichten sturen met waarom ik dan geen interesse in ze heb enzo
Wat is daar leuk aan dan, aan iedereen een geen-interesseberichtje terugsturen? Wat is dan het nut van je profiel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dus daarom stuur ik die niet, je hebt er juist meer werk aan dan minder!
Mijn vriendin stuurt standaard naar iedereen Geen Interesse terug hahahaha, de bikkel! Die heeft in 't begin ook wel flink in mijn inbox zitten snoeien trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |