je voldoet nog steeds aan mijn zoekcriteria wbt leeftijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Averon het volgende:
Dank je, hoor ik nu ook bij de ouderen, of valt het mee?
Inderdaad, maar wie is dat meisje?quote:
ik heb hem een mailtje gestuurd met dat ik niet kon vanavond en nou moeten we nog ff kijken wanneer we dan weer allebei kunnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Sylvana, heb je al gerescheduled met die knakker?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef Averon het volgende:
Success Syl, ik ga ook maar slapen.
thnxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef Averon het volgende:
Success Syl, ik ga ook maar slapen.
Jep, dat zie je zo aan de ogen van die hond.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Deze mocht niet. Het is toch overduidelijk wie van ons twee wil daten?!
Waarschijnlijk begrijp je het beter als ik vermeld dat ik niet ambitieus genoeg was. Ik ben namelijk maar leraar Nederlands.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow, das wel heel erg triestDan ben je echt niet goed wijs als je het daarom gaat uitmaken
Kansloos universitair tuig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je het beter als ik vermeld dat ik niet ambitieus genoeg was. Ik ben namelijk maar leraar Nederlands.![]()
Ik bedoel jou, met je academische pauperopleiding.quote:
Lerarenopleiding is HBOquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel jou, met je academische pauperopleiding.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik vraag me (retorisch) af of Lupa al thuis is.
Wordt best een beetje laat nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
InderdaadD'r moet natuurlijk wel een smeuiig verslag worden uitgebracht
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze beweerde niet zo heel lang geleden nog dat ze zich inmiddels erg kuis zou gedragen op eerste dates![]()
Den balk en den splinter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.
Eh... Was iemand anders die het daar over had hoor. Weet niet meer wie, maar ikke was het niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
En ze beweerde ook dat ze het een afknapper vond als iemand haar aansprak met dame, desondanks heb ik haar datzelfde woord juist een tiental keer zien gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |