abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28944379
Hey, wat leuk dat je date zo geslaagd was Lupa en dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden dat jullie de hele nacht hebben liggen kletsen Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt, hou ons op de hoogte

Als ik op een eerste adte iemand al zo leuk vind dan vind ik het niet erg om dan gelijk al sexuele dingen met hem te doen hoor Ik ben daar net als Lupa best voortvarend in en ga echt niet eerst 2 maanden kijken of het allemaal serieus is enzo
pi_28945166
Leuk Lupa!
Klinkt mij gewoon als een geslaagde date in de oren. Zijn de mannen hier een beetje jaloers?
Ben het met Lupa en Sylvana eens, als het écht zwaar klikt waarom dan maanden wachten? Het is toch belangrijk dat je weet of het ook op seksueel vlak klikt?!
Lijkt me vreselijk als je gelukkig bent met je nieuwe vlam om dan na een hele poos tot de ontdekking moet komen dat er op seksueel gebied geen vuurwerk is
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:38 #128
124948 Averon
One of the good guys
pi_28945255
Bovendien, op moment dat je iemand via dating sites leert kennen speelt toch altijd al mee dat je juist naar iemand op zoek ben voor romantiek/liefde/sex.

Als je toch al van elkaar weet dat je actief op zoek bent en het klikt, waarom niet? We leven tenslotte niet meer in een tijd waarbij een keertje sex gelijk een relatie voor het leven moet zijn.

And while sex is a serious thing, it doesn't have to be serious to be sex.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:26:04 #129
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28945635
Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe het verder loopt
Vampire Romance O+
pi_28946492
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn
pi_28947175
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe het verder loopt
Anders ik wel.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:16:32 #132
124948 Averon
One of the good guys
pi_28947350
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn
Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_28948744
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Handig he, met zoveel mensen tegelijk aanpappen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:07:57 #134
42381 CvB
handles your hunger better
pi_28948818
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.

Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50 maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
Vind ik
pi_28948912
Een berichtje waarin alleen iets over mijn uiterlijk staat zou ik persoonlijk niet erg op prijs stellen eigenlijk.
pi_28948972
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:

Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50
Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactie
pi_28949212
"Lekkere tieten. Heb je MSN?"
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28949257
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Averon het volgende:

[..]

Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.
Komen ze nou mee, met die goeie raad....
Het is ook niet slim om je op zo'n site in te schrijven met je gebruikelijke nick. Kwam ik ook wat laat achter.... Ach ja.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28949355
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef heiden6 het volgende:
"Lekkere tieten. Heb je MSN?"
Dat levert waarschijnlijk een scheldpartij mijnerzijds op.
pi_28949589
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Komen ze nou mee, met die goeie raad....
Het is ook niet slim om je op zo'n site in te schrijven met je gebruikelijke nick. Kwam ik ook wat laat achter.... Ach ja.
Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook niet
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28949712
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:37 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook niet
Nee, maar mijn vriendje had bij het eerste MSN contact al meteen mijn Fokaccount en mijn weblog gevonden, ik had er niet bij stil gestaan dat niet alle mannen enorme digibeten zijn ala mijn ex.
En dan ga je toch denken van: Wat heb ik allemaal in SEX gepost ?! En mijn weblog was toen ook wel wat beter bijgehouden

Hij dacht toen nog dat ik echt Syrena heette trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28949917
Ik heb helemaal geen serieuze plannen ofzo met datingsites, maar ik zag steeds die reclame van rtlliefde.nl, en daar kon je een testje doen (verslaaafd ), dus ik heb me daar toen moeten inschrijven... Nou, anoniemer schijnt het niet te kunnen, maar dan zoekt de comp andere users uit die het best bij jouw uitslag + criteria passen. Maarja, wil je contact met ze, dan moet je betalen. En bovendien geloof ik aar niet in. Ik bedoel, stel, een groene Duitse auto past het beste bij jou. Maarja, en dan? BMW is heel anders dan Opel, Mercedes is anders dan Volkswagen.... enz enz.

En relatieplanet... tja.... heb net even op woonplaats gezocht en kwam mensen tegen die ik ken, die zich echt anders online presenteren dan dat ze zich in het dagelijks levn gedragen.... Ik blijf hier ondanks de digitale ontwikkelingen toch altijd met een schuin oog naar kijken
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:55:55 #143
124948 Averon
One of the good guys
pi_28950025
Ik gebruik voor FOK en dating sites etc een ander alias dan op plekken waar ik (semi) proffesioneel kom. Maar ga er maar vanuit dat alles wat je ooit op internet heb gezet aan je gekoppeld kan worden.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:14:15 #144
42381 CvB
handles your hunger better
pi_28950473
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactie
Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee! Oude vrouwtjes verwijs ik door naar m'n opa.
Vind ik
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:28:10 #145
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28950861
Lupa,

Top hoor en wat gaaf dat het zo goed klikte... dat je het aandurfde te blijven slapen... misschien ben ik wel te ouderwets... suc6 bij de vervolgafspraken
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28951762
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef CvB het volgende:

[..]

Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee! Oude vrouwtjes verwijs ik door naar m'n opa.
Ik heb ook maar drie reacties gehad bij Knuz, waar ik één vriendschappelijk mailcontact aan heb overgehouden, die andere twee spraken mij niet aan, dus die heb ik beleefd afgewimpeld. Als je aktie wilt, dan zul je toch écht zelf berichtjes moeten gaan sturen. Ook dat was bij mij met wisselend succes, meestal hoorde ik nooit iets terug, met sommigen heb ik een paar keer heen en weer gemaild, maar dat hield op een gegeven moment ook altijd op. Gewoon proberen, je hebt toch niks te verliezen.
Het lijkt trouwens zo, alsof er op de betaalsites leukere vrouwen zitten, dan op Knuz. Ik kijk af en toe wel 'ns de lijst door, maar er zit maar zelden iemand bij die mij aanspreekt (en dan heb ik het echt niet alleen over de foto). Nu weet ik dat dit heel subjectief is, maar waarschijnlijk trekt zo'n gratis site automatisch meer tuig en uitschot aan.
quote:
Ah, op die manier. Denk dat ik hem ga uitnodigen om bij mij thuis te komen eten binnenkort.
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?
pi_28951841
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Lápiz het volgende:
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?
Laten we maar niet op de zaken vooruit lopen. Maar ik zou het wel leuk vinden.
pi_28957734
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:57:06 #149
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28957798
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.

Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50 maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.
En toch sta ik in je gastenboek hahaha... good luck!
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:58:15 #150
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28957849
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.
ik was het niet... er is dus nog hoop voor me dat ik een leuke meid ben... maar ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')