Anders ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe het verder loopt

Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn

Handig he, met zoveel mensen tegelijk aanpappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een apart e-mailadres voor me lexa-contacten, heb nu al 28 mensen daar in me lijst, van de helft weet ik echt niet meer wie ze nou precies zijn

Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50![]()

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Averon het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat nodig. Ik ga zelf ook niet mijn normale e-mail address zomaar wegegeven. Zelfde geld voor MSN.

Dat levert waarschijnlijk een scheldpartij mijnerzijds op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef heiden6 het volgende:
"Lekkere tieten. Heb je MSN?"

Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Komen ze nou mee, met die goeie raad....
![]()
Het is ook niet slim om je op zo'n site in te schrijven met je gebruikelijke nick. Kwam ik ook wat laat achter....Ach ja.

Nee, maar mijn vriendje had bij het eerste MSN contact al meteen mijn Fokaccount en mijn weblog gevonden, ik had er niet bij stil gestaan dat niet alle mannen enorme digibeten zijn ala mijn ex.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:37 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik sta op Lexa gewoon onder dezelfde naam ingeschreven als hier. Zo veel maakt dat toch niet uit? Er is toch een hotmailadres aangekoppeld, dus helemaal kapotgespamd wordt ik ook niet

Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen hier alleen last van hadden, dat ze bekeken werden door oude mannetjes. O nee, die sturen ook nog een reactie![]()

Ik heb ook maar drie reacties gehad bij Knuz, waar ik één vriendschappelijk mailcontact aan heb overgehouden, die andere twee spraken mij niet aan, dus die heb ik beleefd afgewimpeld. Als je aktie wilt, dan zul je toch écht zelf berichtjes moeten gaan sturen. Ook dat was bij mij met wisselend succes, meestal hoorde ik nooit iets terug, met sommigen heb ik een paar keer heen en weer gemaild, maar dat hield op een gegeven moment ook altijd op. Gewoon proberen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef CvB het volgende:
[..]
Zogauw er oude mannetjes berichtjes bij mij achter gaan laten stop ik ermee!Oude vrouwtjes verwijs ik door naar m'n opa.
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?quote:Ah, op die manier. Denk dat ik hem ga uitnodigen om bij mij thuis te komen eten binnenkort.

Laten we maar niet op de zaken vooruit lopen. Maar ik zou het wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Lápiz het volgende:
Leuk voor je hoor! Binnenkort kan de 'lone' dus uit de wolf?

En toch sta ik in je gastenboek hahaha... good luck!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef CvB het volgende:
Ok, ik heb nu ongeveer één dag m'n pagina op knuz.nl.
Inmiddels ben ik 18 keer bezocht, gek genoeg vooral door vrouwen van in de 30/40/50maar nog niemand heeft een berichtje achtergelaten. Nou zal ik waarschijnlijk zelf de stoute schoenen aan moeten trekken en berichtjes rond gaan sturen, maar...wat moet ik daar nou inzetten? "Hee, je ziet er wel leuk uit, daten/mailen/chatten?" of zoiets? Ik gebruik al heel lang geen msn meer, dus dat is misschien ook wel een beetje een probleem...en ik vind het ook een beetje...raar om een berichtje te sturen. Vooral als ze al op mijn site geweest zijn en daar niets achter hebben gelaten, dan willen ze immers waarschijnlijk toch geen contact.

ik was het niet... er is dus nog hoop voor me dat ik een leuke meid ben... maar ja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb een interesseberichtje gekregen. Als het nou nog een leuke meid was.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |