Waarom is er niks gebeurd?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa heeft een erg leuke date gehad.Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.
Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.

Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa heeft een erg leuke date gehad.Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.
Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.

Ik wilde op zich wel iets, maar durfde niet goed omdat ik niet helemaal kon peilen of hij ook wilde. Hij heeft me wel een paar keer aangeraakt en hij heeft gezegd dat hij me leuk vond. We zien wel.quote:

Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:31 schreef UncleFunk het volgende:
Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordt

Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.

vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???quote:

Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:39 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.

Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???. Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...
![]()

heb je al ruzie met em gemaakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.

Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.

Jij bent ook lekker negatief... We raakten niet uitgepraat, hebben tot 05:00 's morgens liggen kleppen, dan lijkt het mij dat er in elk geval íets klikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:45 schreef UncleFunk het volgende:Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...

geen vriendschap dusquote:

Ik ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Averon het volgende:
Wel, hoe het ook afloopt, ben blij dat je in ieder geval een leuke date heb gehad.
Good luck with it.

Zijzelf dus welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ???. Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...
![]()

hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind.Ik ben nogal voortvarend in die dingen.

De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef UncleFunk het volgende:
Wanneer is de volgende?

Ik bedoelde ook met dezelfde manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.

Nee? Ik vind het vrij normaal, maar goed. Mensen verschillen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.![]()
Doorgaans valt dat nogal mee. Gisteren heb ik geen druppel alcohol gehad, maar had hij het initiatief tot seks genomen, dan zou ik daarin mee zijn gegaan.quote:of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...

Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meidquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.![]()
of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...

Inderdaad, volgens mij heeft dat vrij weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meid

that's truequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |