abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28941435
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Lupa heeft een erg leuke date gehad. Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.

Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.
Waarom is er niks gebeurd?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_28941522
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Lupa heeft een erg leuke date gehad. Het klikte erg goed, we hebben ontzettend leuk gepraat. Ik ben bij hem blijven slapen, in zijn bed, maar er is niks gebeurd, we hebben alleen de hele nacht liggen praten.

Of 'het iets wordt', weet ik niet. Het wordt in ieder geval een leuke vriendschap.
Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordt
pi_28941589
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wilde op zich wel iets, maar durfde niet goed omdat ik niet helemaal kon peilen of hij ook wilde. Hij heeft me wel een paar keer aangeraakt en hij heeft gezegd dat hij me leuk vond. We zien wel.
pi_28941611
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:31 schreef UncleFunk het volgende:
Zoals je het omschrijft, lijkt het er in de verste verte niet op dat het wat wordt
Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.
pi_28941767
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat lijkt me een nogal overhaaste conclusie voor iemand die er niet bij was en die er drie zinnen over leest.
Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.
pi_28941797
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:29 schreef WeirdMicky het volgende:

vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ??? . Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...

Lupa: ik hoop dat je snel nog eens met hem kan afspreken ... en wie weet
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28941842
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:39 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ken de zinnetjes "het wordt in elk geval een leuke vriendschap" wel.
Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.
pi_28941877
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
vind je het zo vreemd dat er op een eerste date niets gebeurd ??? . Ik denk dat er niet veel mensen op de eerste date al zitten te lebberen en te neueken enz ...
Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind. Ik ben nogal voortvarend in die dingen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:42:40 #109
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28941890
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat wordt het op z'n minst, als het niet meer dan dat wordt. Ik geloof dat ik best meer zou willen, maar het is gewoon nog te vroeg.
heb je al ruzie met em gemaakt?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28941908
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef qu63 het volgende:
heb je al ruzie met em gemaakt?
Nee
pi_28941985
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...
pi_28942119
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:45 schreef UncleFunk het volgende:Weet je zeker dat die klik er is? Ik heb mezelf een tijd terug hiermee voor de gek gehouden. Ik dacht dat de klik er was, maar uiteindelijk was-ie er toch niet...
Jij bent ook lekker negatief... We raakten niet uitgepraat, hebben tot 05:00 's morgens liggen kleppen, dan lijkt het mij dat er in elk geval íets klikt.

Ik hoef mezelf niet voor de gek te houden, ik kan 't namelijk gewoon met 'm bespreken.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:52:14 #113
124948 Averon
One of the good guys
pi_28942272
Wel, hoe het ook afloopt, ben blij dat je in ieder geval een leuke date heb gehad.

Good luck with it.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:52:55 #114
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28942295
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee
geen vriendschap dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28942315
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Averon het volgende:
Wel, hoe het ook afloopt, ben blij dat je in ieder geval een leuke date heb gehad.

Good luck with it.
Ik ook.
pi_28942354
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Zijzelf dus wel en veel mensen doen dat wel als ze bij elkaar in bed liggen.
pi_28942879
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ook.
Wanneer is de volgende?
pi_28942930
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Voor mij is het wel vreemd dat er op een eerste date niets gebeurt als ik iemand leuk vind. Ik ben nogal voortvarend in die dingen.
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.

of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...
pi_28942958
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef UncleFunk het volgende:
Wanneer is de volgende?
De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.
pi_28942981
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De volgende date? Die heb ik nog niet in de planning. Ik vind deze man leuk, dus ik wil dit eerst afwachten. De ene date na de andere zie ik niet echt zitten.
Ik bedoelde ook met dezelfde man
pi_28943002
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
hoe kan je nu zo zo geil op iemand zijn als je iemand maar voor de eerste keer ziet, ik kan daar niet bij.
Nee? Ik vind het vrij normaal, maar goed. Mensen verschillen nu eenmaal.
quote:
of er moet een goeie hoeveelheid alchohol bij te pas komen, dan kan ik er nog inkomen ...
Doorgaans valt dat nogal mee. Gisteren heb ik geen druppel alcohol gehad, maar had hij het initiatief tot seks genomen, dan zou ik daarin mee zijn gegaan. Ik zie niet in waarom ik daar moeilijk over moet doen.
pi_28943023
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef UncleFunk het volgende:
Ik bedoelde ook met dezelfde man
Ah, op die manier. Denk dat ik hem ga uitnodigen om bij mij thuis te komen eten binnenkort.
pi_28943708
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Niet iedereen kan alleen maar geil worden van mensen die je al 3 jaar kent meid
pi_28943878
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Inderdaad, volgens mij heeft dat vrij weinig met elkaar te maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28943914
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:

that's true

maar ik heb werkelijk nog nooit met een onbekende man gedate waarbij bij mij al na de eerste uren de onweerstaanbare drang opkwam om hem een tong te draaien en verder ...

als ik sexuele handelingen wil stellen, is het omdat ik me écht aangetrokken voel tot een man, niet omdat het zo zou horen omdat ik een vrouw ben, hij een man, en we een bed ter onzer beschikking hebben

maar ieder zijn ding, ik zeg niet dat mijn manier van denken de juiste is of zo, ik vind het voor mezelf gewoon vreemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')