geslacht: Vrouw ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
op welke site sta je aangemeld en onder welke nick
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef Sylvana het volgende:
geslacht: Vrouw ?
lol, altijd leuk als mensen hun profiel verkeerd invullenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man..
mja.. liep een beetje te klooien in PUBquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, altijd leuk als mensen hun profiel verkeerd invullen
zeker weten of moet ik het ff komen controleren?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja.. liep een beetje te klooien in PUB
maar ben wel een man ja
*kijkt*quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zeker weten of moet ik het ff komen controleren?
0 leuk msn-contactquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
1 leuk msn-contact
4 geblockte freaks/idioten/stalkers*
0 (potentiële) dates![]()
In totaal vijf maanden lidmaatschap, verdeeld over twee jaar:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
Mensen wat is de score tot nu toe? Harde cijfers willen we zien!
Zelf:
1 leuk msn-contact
1 erg geslaagde datequote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
Zelf:
1 leuk msn-contact
tja... eindresultaat is nog steeds 0 dusse... resultaat is nou niet echt je van het... mannen zijn gewoon bang van mequote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, Mickeys maakt er werk van!
MouseOver, 1 erg geslaagde date.... waarom geen vervolg of waarom werd het geen relatie als 't zo geslaagd was?
28 msn-adressenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:17 schreef suikerzoet het volgende:
*ahum*
leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net een uitnodiging aan mijn date van deze week gestuurd om binnenkort bij me te komen eten.
Omdat ze aan de andere kant van Nederland woont en daarnaast heel erg tegengewerkt wordt door moeders.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:43 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, Mickeys maakt er werk van!
MouseOver, 1 erg geslaagde date.... waarom geen vervolg of waarom werd het geen relatie als 't zo geslaagd was?
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef Sylvana het volgende:
leuk hoorecht leuk om te horen dat jullie zo goed met elkaar overweg kunnen
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.quote:zou je wat meer over hem willen vertellen, hoe oud ie is enzo, of liever niet?
KINDEREN??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
[..]
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.
Ik hoef ze zélf niet. Iemand anders mag ze wel hebben, dat vind ik helemaal niet erg. Zelfs wel leuk, ik houd wel van kinderen.quote:
Gedoogbeleidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoef ze zélf niet. Iemand anders mag ze wel hebben, dat vind ik helemaal niet erg. Zelfs wel leuk, ik houd wel van kinderen.
hey leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
[..]
Hij's 34 (7 jaar ouder dan ik), heeft twee kinderen (10 en 11) en is docent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |