Ik vond het wel prettig om het 'zwangerzijn' af te sluiten zeg maar. Om die reden wilde ik 't ook heel graag zien (en hoopte ik dus maar steeds dat ik niet op een of ander vreemd toilet zou zitten als dat gebeurde)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
wat zij zegt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
Alles rustig....quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:50 schreef Igraine het volgende:
Sterkte ET! Fijn dat het nu min of meer afgesloten is.
Rekkie, hoe is 't met je vrouwtje??
Och echt wel.... vooral omdat ik dus helemaal niks kan doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef E.T. het volgende:
De laatste loodjes zijn idd het zwaarst. Is gewoon een geintje van Moeder Natuur: zo lijkt die bevalling helemaal niet zo eng meer en wil je gewoon alleen nog maar dat dat kind eruit komt.. maakt niet uit hoe!
Vervelend he Rekkie, dat afwachten..
Ai,quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen nog even naar de vlos geweest. Had ineens een hartslag van 132 en die voelde ik helemaal in mijn keel kloppen.
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb wel vaker gehoord dat mensen daar tijdens de zwangerschap last van hebben.Geen idee hoe dat komt, maar this wel een raar idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ai,het komt me wel bekend voor. Is niet goed dus. Mmm, ik heb wel vaker voordat ik zwanger werd het gevoel gehad , hart in de keel kloppen. Als ik het nu tijdens de zwangerschap heb ga ik meestal gewoon liggen. Rusten. Als het echt niet gaat, neem ik iets waar iets van valeriaan inzit. Thee of een tablettje, ik weet dat ik daar rustiger van word.
Maar ik heb eigenlijk nooit bijgehouden of mijn hartslag dan hoger was, toch maar eens doen. Zal het bij de vlos toch maar even navragen maandag.
wa nie rekt da skeurt welquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:36 schreef Fuente het volgende:
Ach da's waar, ik vrot het er gewoon doorheenmoet maar passen
Ik heb ook geen voetenzak voor de maxicosi, is dat echt nodig dan? Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:46 schreef Fuente het volgende:
Bij de zeeman kun je trouwens een soort van voetenzak kopen, weet iemand of die ook geschikt zijn voor de maxi cosi? Want we hebben nog geen voetenzak en de originele zijn zo duur! Die bij de zeeman is nu maar 3 euro!
Ik zal je binnenkort hoogstpersoonlijk de voetenzak laten zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Ga je vanzelf zulke dingen als 'voetenzak' begrijpen als er een kind komt?![]()
![]()
ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd
Rekkie spannend!
Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten)
Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.
Jaja, dat heb ik nog steeds![]()
Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Ga je vanzelf zulke dingen als 'voetenzak' begrijpen als er een kind komt?![]()
![]()
Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.
Jaja, dat heb ik nog steeds![]()
Dat zei ik ook tegen m'n man, nav die 4 pakken diverse kraam- en maandverband die erin zaten. Ik vond het weinig hoopgevend...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket
En bedankt! Ik moet nog namelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef m@x het volgende:
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
Heb ik ook! Staan veel tips in. Een ander boek van dezelfde schrijvers is Veilig Bevallen, als je je daar op voor wil bereiden. Ook prettig om te lezen omdat ik veel vragen had.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
Zoals bijv: Veilig zwanger van Smulders en Croon.
[afbeelding]
Mijn bijbel momenteelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
[afbeelding]
Dat was het bij mij ookquote:
Tnx! Ik heb wel een boek over zwangerschap, maar geloof dat die niet up to date is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef phileine het volgende:
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.
Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
Je weet wel hoe je moet plassen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
quote:
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol.
check! en bevallen ook (al helemaal uitgelezenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Mijn bijbel momenteelLigt naast m'n bed
heb je niet ergens een ander potje? of een plastic bakje met deksel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:39 schreef jessie het volgende:
O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Heb ik ook wel eens moeten doen, het hoeft geen ochtendurine te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
Ik denk het wel. Tenminste als een harde buik heel strak gespannen aanvoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urnina achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
Toch niet in de bioscoop tijdens de film hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor, ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast
.
Nee, want we hebben alleen een digitale camera. Maar het zal vast wel goed komen met het potje/flesje, als het al nodig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?
Nee hoor, ook voor een controle (weet niet eens meer waarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Toch niet in de bioscoop tijdens de film he
M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Karin het volgende:
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
Neehoor hoeft niet perse steriel volgens mij. Tenminste de eerste keer was ie dus steriel, de keren erna heb ik hem gewoon afgewassen en hergebruikt. Maar omdat je geen ander potje hebt is dit misschien wel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
Plast een stuk beter met schone voeten iddquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Plast een stuk beter met schone voeten idd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
misschien wel tegen voetschimmelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Jelief het volgende:
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
Dan schopt Havoc hem toch weer trug, die moet dat gezeik niet in onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef snoopy het volgende:
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz![]()
Ik ook. Snap ook niet waarom jullie je gisteren zo druk gingen maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
Hee alle grapjes waren van niet-zwangerenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komendan heb je wel eens van die flauwe reacties.
je bedoelt dat ik al ver ben?quote:
ja echt wel, ik heb gister nog eens alles nagelezen in tweede streepje en als zwanger worden niet... Raar hoor, ook hoe Mike er nu over denkt en met mij meeleeft, dat was vorig jaar wel anders. Hij is nu een week op kamp en voor hij weg ging moest ik beloven om goed voor mijzelf te zorgen én goed voor onsje zorgen. (ik heb nogal de neiging om heel laat te gaan slapen als hij er niet is, hoezo afhankelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
ja al weer 6 maandenlijkt nog zo als de dag van gister dat je die streepjes pieste
![]()
Oh, domme vragen bestaan echt wel hoor, believe me!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
oh even wijs doen: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden![]()
I know...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef _evenstar_ het volgende:
en igraine was ook maar een flauwigheidje![]()
Ik heb ze ook beide niet, idd de meeste dingen die ik wil weten vraag ik aan mijn moeder en/of vriendinnen. Ik heb ook zwangerschapsgym gehad, dus daar heb ik ook het eea gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine verschilt toch per persoon.. ik heb ook nog geen beval bijbel en zwangerschapsbijbel ... meeste dingen weet ik van moeders/zus/kennisen met baby e.d. is dat nou nodig dan ?
En dat kan kloppen, Utrecht heeft alleen maar gepost in Z&G deeltje 125 en daarna nooit meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef Igraine het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren nog iets van Utrecht gehoord te hebben in de afgelopen maanden, vandaar....
Het kindje kan natuurlijk veel rustiger zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je placenta deze keer an de voorkant ligt en je het dus allemaal wat minder/later voelt, het kan vele onschuldige oorzaken hebben hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Alleen, en ik word er soms zelf niet goed van, blijf ik deze zwangerschap maar vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Zo voel ik beeb op het ogenblik bijna niet terwijl ik in de 19e week Glenn wel al voelde. Dan zou je denken dat je het bij de tweede eerder zou opmerken/herkennen. Nou, ik niet dus. Dus ga ik me daar weer zorgen over lopen maken.
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Ik wil volgende week welDan ben ik 37 weekjes
.
\
i knowquote:Op maandag 25 juli 2005 12:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....![]()
Harde buiken voelen hier als ehh, harde buikenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Igraine het volgende:
Leuk gevoel is dat he als ze de hik hebben, ik had het vorige week voor het eerst...![]()
Ik heb ook weer last van krampen en volgens mij ook harde buiken (hoewel ik die eik nooit heb gehad dus niet precies weet hoe dat voelt) maar niet erger dan afgelopen dagen iig.
Van mij mag 't echt wel gaan gebeuren nu, zelfs m'n man zit al elke keer van 'wanneer komt ze er nou uit?' Die laatste dagen afwachten is echt niet zo leuk. Ik ga niet meer in m'n eentje ver weg, ik rij geen auto meer (behalve hele korte stukjes dan) Ik zit echt maar een beetje thuis te hangen en te rommelen en te wachten.... Nou ja, genoeg geklaagd weer.![]()
Rekkie, spannend joh, 't zou idd een heel stipt kind kunnen worden. Het is ook wel weer tijd voor een nieuw beebje hier.
Meid, ik hoop het echt voor je...Maar helaas hebben we er geen invloed opquote:Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef Fuente het volgende:
i know
Maar ik moet toegeven dat ik het ook erg zat begin te worden. Ik vind het allemaal eng worden, met bloeddruk enz, gelukkig woensdag weerr naar de VK. En verder, de nachten... bleugh, ik slaap voor geen meter, heb jij dat ook?
Maar spannend wordt het wel voor jou, je zit er zo dicht op. Ik duim voor je dat het niet te lang meer duurt hoor
Kunnen wij ook allemaal weer genieten van een vers babytje!
De dokter heeft vakantie!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Ingrid wat zei de dokter?
Ik breng morgenochtend voor 10.00 braaf mijn plasje! Ik weet nu wel zeker dat ik harde buiken heb (gehad). Een raar, onprettig gevoel. Net alsof er een strakke band om je buik zit. Voelt dan ook hard aan. Vandaar de naam ook neem ik aan.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid wel snel doen hoor voordat je een nierbekontsteking krijgt dan ben je verder van huis.
Daar kan je ook harde buiken van krijgen van een blaasontsteking.
Harde buik is echt heel strak Saffier voelt niet prettig erg ongemakkelijk.
Ja het is vandaag eigenlijk..... ik zag ook dat ik om 00:10 het berichtje typte.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef Jelief het volgende:
Rekkie ik hoop dat morgen de laatste controle is bij de vlos!
Had dat ff eerder gezegd, dan hadden we vast gerichter ingekochtquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:05 schreef Rottdog het volgende:
Rekkie het is gewoon een meisje en die komt iets later dan het geplande buurjongetje![]()
het trappen is heerlijk , maar niet als het pijnlijk wordtquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:19 schreef Fuente het volgende:
Girly, dat is schrikken zeg! Heeft hij zelf nu achteraf (niet dat je daar nu wat aan hebt) wel door dat dat absoluut niet kan? Gelukkig is alles goed gegaan
Rekkie, al meer nieuws?
Evenstar, ja dat schoppen als je wilt slapenWordt alleen maar erger
Maar het heeft ook wel wat vind ik, mannetje slaapt, ik ben wakker, en beepje ook, is wel gezellig
.
Strakkies naar de VK, ben benieuwd, hoef pas om 12:30 dus heb nog wel even.
ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbalquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:31 schreef Belana het volgende:
Girly, dat lijkt me wel heel erg! Realiseert hij zich niet dat het gevaarlijk kan zijn? Kun je misschien op een ander moment rustig met hem praten?
Evenstar, toch mooi dat je de baby al zo voelt! ik kreeg de tip om niet met mijn handen op mijn buik te gaan slapen, omdat ze daar vaak op reageren.
Kindje komt niet zo snel in de verdrukking hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbalmaar ben op de een of andere manier bang dat ik het kindje in de bedrukking leg als ik op me buik slaap ( bewust) dom want in je slaap draai je en als baby zich bedrukt voelt dan eldt die zich volgens mij wel...
handen op de buik doe ik ook niet alleen als ik bewut me ons mafkeesje bezig ben dan volgt hij/zij echt je handen en dan zie je dus het naar buiten ploppen
Wat zal je geschrokken zijn zeg! En wat Belana (toch?) al zei; op een rustig moment hier nog met hem op terugkomen! Hoe oud is je broertje? Wanneer mag jij weer voor een echo? En houden ze nu extra onder controle ivm je mola? Of stel ik nu te veel vragen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Girly het volgende:
Saffier- misschien een hele rare vraag, maar hoe komt het dat je zo'n last van je stuitje heb? ik heb nog nooit gehoord dat mensen daar last van hebben tijdens zwangerschap, sterkte ermee
met mij is verder alles wel okeej, had wel een kl*te moment, had ruzie met mijn broertje waardoor hij me een schop gaf, gelukkig niet in mijn buik,maar op borsthoogte,ik was er flink van overstuur waardoor ik op bed ben gaan liggen, werd er helemaal naar van, en omdat ik zo overstuur was ,maakte ik me ook al zorgen om die kleine.
wat kunnen broertjes gemeen zijn zeg, hij heb ook flink op zijn flikker gehad van mijn ouders, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn buik geraakt werd, denk je een avondje gezellig bij je ouders te eten , krijg je dit. *zal wel pubertijd zijn*
nieuw tip voor mij - negeren die handel
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wiltquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:45 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ben ook zo ontzettend blij dat ik nog geen moment misselijk ben geweest! Succes Evenstar.
Alle andere dames![]()
Yep!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
Igraine, ben je aan het voorpiepen???
voor de zekerheid dan maar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Igraine het volgende:
[..]
Yep!
Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochtervan 3130 gram en 50 cm lang. Ze heet Myhron Page
![]()
Uitgebreid verhaal volgt later, ga nu even slapen.![]()
Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Saffier het volgende:
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Ingrid! Veel blijven drinken scheelt een hoop en je mag altijd uit voorzorg aan de vitamine-C en/of de cranberrypillen hoor!
Dit was het enige dat echt herkende in het lijstje van je. En ja, het ziet er niet uit. Op mijn buik zijn de donshaartjes nog zichtbaar aanwezig, maar ze kleuren dus donker. Lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt![]()
En dan na de bevalling krijg je haaruitval en dan verdwijnt het weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt![]()
De vitamine c die in zo'n pil zitten zijn niet genoeg om je urine zuurder te maken anders had je die klachten niet gehad toch? Ik weet niet hoe het zit met zwangerschap en hoge doseringen vitamine c maar als het mag zou ik meer innemen als ik jou was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.
Ik heb nog wel dezelfde klachten, ze worden wel iets minder.
Ik sliep in het begin ook erg slecht Girly, vooral omdat ik om de haverklap naar de wc moest.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Girly het volgende:
ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
ik ga niet voor elk probleempje de gyn bellen, dus weet iemand het hier?
hier had ik de vorige keer helemaal geen last van.
ik denk dat het snel buiten adem zijn etc gewoon in combi staat met te weinig nachtrust, waardoor je opde dag op de toppen van je kunnen draait. Bij de voorgaande zwangerschappen sliep ik idd alleen op het eind echt heel slecht. Daarvoor kon ik toch aardig wat uurtjes meepikken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Girly het volgende:
ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |