abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28914187
Zwangerschap en geboorte, deel 148

26 juli 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 27-07-2005 18:21:48 ]
pi_28915203
wat vervelend fuente ... het is vast niks om je druk over te maken ....
en zaterdag komt je mannetje weer thuis?
Wat zal jij tripple-blij zijn!
Succes hoor morgen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28916579
Bietjuh gefeliciteerd!

Spannend ook gefeliciteerd!

Fuente wat vervelend. Hoop dat het ‘niks’ is. Succes morgen!

Gastouder lijkt mij ook leuk! Dat deed mijn moeder ook. Beviel haar goed. Ze heeft het er nu alleen te druk voor.

Vandaag sollicitatie gehad en afgewezen, wel balen, maar ja. Had het wel verwacht.
Verder gaat alles goed! Pino schopt al harder. Echt leuk, Djeez voelde het gisteren ook erg goed!
pi_28916693
Ik sta op de 3e plaats!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:35 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28920166
Fuente, eiwit in de urine en een hoge bloeddruk wijzen vaak op een zwangerschapsvergiftiging, vandaar ws dat je morgen ook weer terug moet. Als dat zo is zullen ze je in de eerste instantie rust voorschrijven (als in RUST, dus alleen maar even wassen en plassen).

Geen reden tot paniek, neem het wel heel serieus, rusten dus!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:30:57 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28920752
Die eiwitten in je urine kan ook een blaasontsteking zijn maar omdat je dus ook een hoge onderdruk hebt neigt het naar mijn inziens naar een zwangerschapsvergiftiging. Ligt er ook aan hoeveel eiwitten ze hebben gevonden want je afscheiding zit dus ook vol met eiwitten. Denk dat als je naar het ziekenhuis gaat je urine in moet leveren zorg dan dat het schone urine is (goed wassen, middelste plas en echt schoon door een gaasje heen plassen)

Heb dus zelf zwangerschapsvergiftiging gehad en dat is geen pretje ben nl erg ziek geweest. Niet om het 1 of ander maar zo gauw als jij je niet goed voelt direct je VK bellen want dat is heel belangrijk voor jou en je kind dit is niet om je bang te maken maar wel oplettend. Gevoel van band om je maag, hoofdpijn, grieperig gevoel teken dat je gewoon moet bellen.

Vindt het dus persoonlijk een heel moeilijk iets om over te schrijven ook omdat ik je niet bang wil maken sterkte in elk geval ermee. Als je meer wilt weten geef je het maar aan.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:46:14 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28921377
Ik heb dat ook een beetje Rottdog, aan de andere kant vond ik het zelf toendertijd ook prettig om gerichte informatie te krijgen, beetje dubbel dus, voor mezelf.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 21:03:33 #8
43556 miss_dynastie
pi_28922052
Bietjuh, gefeliciteerd
pi_28922211
Thnx voor de tips en ideeen. De hoeveelheid eiwitten was nu minimaal, morgen moet het inderdaad in een potje. 'Kzal dan zorgen dat het zo schoon mogelijk is.
Verder voel ik me op zich prima, alleen de baby voel ik wat minder (vandaag bijna niet) maar dat kan ook komen omdat ik zo rustig aan naar het einde kabbel.
Ik heb voor de zekerheid maar wel vast alle kleertjes gewassen en die hangen nu te drogen, wou ik toch van de week doen .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 21:14:07 #10
81992 Githa
pi_28922444
ohw enne als je in het potje plast, eerst de boel goed afvegen want in afscheiding zitten ook erg veel eiwitten en dat plas je anders mee het potje in ....

enne sterkte Fuente

Bietjuh gefeliciteerd wauwie wat goed he !
  maandag 18 juli 2005 @ 21:15:18 #11
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28922488
Ook dat zou ik wel even melden bij de vk Fuente, en rusten is niet kinderkleertjes wassen .
  maandag 18 juli 2005 @ 21:57:18 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28924169
ik hoop dat 't morgen meevalt fuente.. Maar uit voorzorg zou ik toch maar alvast beginnen met rustig aan doen hoor!

Spannend, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:28:34 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28925307
Bietjuh & Spannend, allebei gefeliciteerd!! Leuk nieuws.

Fuente, echt rust nemen, hoor. Hopelijk was dit maar een momentopname en is het morgen weer normaal, maar je moet het zekere voor het onzekere nemen.

E.T., succes morgen met je echo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:31:19 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28925417
bietje en spannend gefeliciteerd

Fuente doe je hennig aan kan er niet een vriendin bij je logeren tot zaterdag? ben je ook niet alleen...

ingrid jammer van de solliciatie

hier check up gehad van de nieuwe vlos . bloeddruk was goed 120/80 / ligging was goed/ formaat was prima en een echte drukte maker
beebje kan echt goed spartelen en niet stil zittn/liggen heb hij/zij van papa
10 aug weer check up en 11 augustus krijgen we een uitgebreide echo

trouwens net zo grappig, lag op de bank wat t.v. te kijken en zie zo ineens mijn buik erg duidlijk bewegen vriendje zag het van een afstand ook duidelijk wat is dat appart zeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_28936369
Hey allemaal!
Was ik weer even . Mannetje belde gisteravond nog even apart, maakt zich ook wat zorgen. Ik denk dat het wel meevalt. We zullen strax wel zien . In ieder geval koelt het hier nu heerlijk af, want het regende zojuist keihard .

Vriendinnen hebben al aangeboden om te komen slapen, maar ik zie het zelf even niet zo zitten. Ik vind de rust toch wel lekker en als het nodig is kan ik zo ff gillen en dan komen ze alsnog.

En Bietjuh! Gefeli!

Evenstar, fijn dat alles goed is, spuug je nog veel? En dat van dat buik bewegen is inderdaad erg lollig Hebben hier ook wel eens in een deuk gelegen Geniet er maar lekker van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:23:55 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28936616
het spugen is zowaar al een dag of drie niet aan de orde geweest wel beetje dizzy maar dat komp door de hitte denk ik .

zo weer naar ons huisje wat poetsen en dergelijke succes dalijk fuente
pi_28937078
Bietjuh....gefeliciflapsteerd met je zwangerschap,da's vlot

En spannend,jullie ook van harte

Groetjes,Minoes
pi_28939300
Ik denk dat Pino aan het groeien is ofzo. Sinds gisteravond een gespannen buik. En af en toe wat steken onderin mjn buik. (bandenpijn denk ik). We zullen het over een paar dagen wel zien!

Evenstar fijn dat je al 3 dagen niet hebt gespuugd!

Fuente suc6!

En een goede vriendin van mij is na 3 miskramen weer zwanger! Ben zo blij voor haar! Hopelijk gaat het nu wel goed! Ze mag donderdag een echo. Als het goed is , is ze 6,5 weken zwanger. Al verder dan de andere keren.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ingrid19 op 19-07-2005 12:27:42 (extra toevoeging) ]
pi_28941599
Roumysa wordt er een beetje flauw van intussen.
Het mag wat haar betreft nu direct wel komen!

Van mij mag het intussen ook wel komen.
pi_28942010
Rekkie, sterkte met de laatste loodjes...

Bietjuh, gefeliciteerd leuk zeg, vooral als het zo onverwachts kwam.

ingrid, jammer van die sollicitatie , succes met de komende solli's

evenstar, goed zeg, dat je nu niet meer over de pot hangt volhouden zo

Fuente, kan me wel beetje voorstellen dat je van de rust geniet, net wat je zegt, mocht je hulp nodig hebben dat je een gil kan geven, dalijk zodra de beeb eris, heb je het al druk genoeg met visite en alles , sterkte hoor

ET & Swets - heel veel succes met de echo. misschien een beetje laat, maar wil toch ff laten weten dat ik aan jullie denk
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:22:45 #21
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28943418
Ook weer ff melden...

Afgelopen week naar vlos geweest, eerste keer hartje horen kloppen. Sterk en snel
Vrouwtje veel last van bandenpijn... Aangeraden om met band om te gaan lopen. Schijnt behoorlijk te helpen...

*mental note* afspraak nog moet maken voor 20 wkn echo...

Gaat snel zo... Morgen 16 weken...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_28944940
Ben weer terug . M'n bloeddruk is hetzelfde, dus niet gezakt, maar ook niet gestegen . Verder was het nog steeds minimaal aan eiwitten in de urine, dus acceptabel en iets om in de gaten te houden. Erna ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een CTG, beepje was erg goed in wegdraaien, maar hartje klopte goed (onregelmatig zoals het hoort, met pieken en dalen dus ). Erna ook nog een echo gehad, die was ook goed. Genoeg vruchtwater enz. Kindje is wel aan de kleine kant, de gyn schat dat het bij de geboorte zo rond de 6 pond zou zitten.

Volgende week weer naar de vk, met urine. Maar voorlopig ziet alles er goed uit .
Sara
Merel
Ukje
pi_28945049
fijn fuente!
pi_28945481
Gelukkig maar Fuente!

Dus geen reden voor verdere ongerustheid, zal je man ook heel fijn vinden!
pi_28946940
Gelukkig Fuente!
  Jubileum moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 20:00:51 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28953784
Wat fijn Fuente! Heb je nog het advies gehad om het heel erg rustig aan te gaan doen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:39:08 #27
3011 E.T.
pi_28955161
Fuente fijn dat het niet meteen ernstig is! Maar als ik jou was zou ik toch maar heel rustig aan doen (en alle symptomen die rottdog al beschreef goed in de gaten houden!). Sterkte!

Mijn laatste update in dit topic, daarna verhuis ik weer naar Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#10)

Gisteravond ben ik het vruchtje verloren. Ik had ineens een 'stolsel' met stuctuur erin en heb dat even in een bakje gedaan met wat water. De 'vliezen' waren kapot en 't vruchtje was dus al bruin, maar toch kon ik nog wel e.e.a. herkennen.
Het viel me trouwens mee hoe goed sommige dingen nog herkenbaar waren.
Het leek net een klein garnaaltje met een hoofdje (met een oogje), het ruggengraatje was herkenbaar en een miniplacenta (in wording). Het garnaaltje was zo ongeveer een cm groot.

Ik ben blij dat ik het gezien heb, goed om alles een plekje te kunnen geven en definitief af te kunnen sluiten. Nu nog proberen om in m'n nuchterheid niet overal doorheen te willen walsen maar er op de juiste manier mee om gaan.

Toen vanmiddag naar het ziekenhuis. Verhaal van de afgelopen week verteld. Op de echo konden ze zien dat er nog wel wat vocht in m'n baarmoeder zit en dat ik dus nog wel even kan bloeden. Maar dit moet met een paar dagen toch wel over zijn. Als het volgende week niet over is moet ik bellen. Verder afgesproken om 1 hele cyclus over te slaan en daarna weer met een ICSI-poging te beginnen. (de tweede menstruatie vanaf nu dus). En dat komt mooi overeen met wat ik zelf in gedachten had.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 20:44:28 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28955343
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:57:42 #29
3011 E.T.
pi_28955795
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
Ik vond het wel prettig om het 'zwangerzijn' af te sluiten zeg maar. Om die reden wilde ik 't ook heel graag zien (en hoopte ik dus maar steeds dat ik niet op een of ander vreemd toilet zou zitten als dat gebeurde)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:00:22 #30
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28955871
Sterkte ET, met het verwerken van het verlies van dit vruchtje en met de periode die nu komen gaat, hopelijk hebben jullie straks meer geluk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:02:08 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28955916
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
wat zij zegt...
ik vind het wel dapper dat je er toch heel nuchter onder ben/lijkt ga niet aan jezelf voorbij maar daar ben ik niet zo bang voor
pi_28956048
Ik heb ook niets nieuws te zeggen.. Gewoon veel sterkte, ET!

Fuente, fijn dat vandaag wat beter nieuws had. Wel lekker rustig aan blijven doen!
pi_28956223
Veel sterke E.T. en Swets!
pi_28957714
E.T. en Swets, sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28958426
ET, fijn dat je het zelf nog hebt kunnen zien. Is denk ik ook een soort afsluiting, zoals je zelf al zegt. Ik hoop dat het alsnog snel raak voor je zal zijn .
Sara
Merel
Ukje
pi_28958876
ET voor zulke dingen voel je denk ik zelf wel aan hoe het het beste is om mee om te gaan. Als buitenstaander kan ik alleen maar zeggen dat ik je ontzettend knap vind hoe je daar allemaal mee omgaat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28959282
E.T. en Swets
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28967400
Jeetje, ET en Swets Wat erg... (ik had het nog niet gelezen)

Sterkte allebei!
pi_28967439
Sterkte E.T. en Swets.....
pi_28967528
Sterkte ET! Fijn dat het nu min of meer afgesloten is.

Rekkie, hoe is 't met je vrouwtje??
pi_28969105
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 09:50 schreef Igraine het volgende:
Sterkte ET! Fijn dat het nu min of meer afgesloten is.

Rekkie, hoe is 't met je vrouwtje??
Alles rustig....

Dat wil zeggen, geen aanleiding om te denken dat het vandaag gaat komen.
Het kind is behoorlijk onrustig... en pest zijn of haar mama door geregeld een vuist of een hak in de ribben te plaatsen

De buiken blijven hard en lijken harden te worden....

Bij tijd en wijlen komt er spontaan een huilbui los.... zal we normaal zijn denk ik
Nou ja..... afwachten maar weer.....
pi_28969608
Spannend Rekkie! Laatste loodjes zijn het zwaarst, zo cliche, maar wel waar denk ik. Succes!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:13:21 #43
3011 E.T.
pi_28971032
De laatste loodjes zijn idd het zwaarst. Is gewoon een geintje van Moeder Natuur: zo lijkt die bevalling helemaal niet zo eng meer en wil je gewoon alleen nog maar dat dat kind eruit komt.. maakt niet uit hoe!
Vervelend he Rekkie, dat afwachten..
pi_28971321
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef E.T. het volgende:
De laatste loodjes zijn idd het zwaarst. Is gewoon een geintje van Moeder Natuur: zo lijkt die bevalling helemaal niet zo eng meer en wil je gewoon alleen nog maar dat dat kind eruit komt.. maakt niet uit hoe!
Vervelend he Rekkie, dat afwachten..
Och echt wel.... vooral omdat ik dus helemaal niks kan doen.
Ja morele steun leveren, thats it....
Van mij mag het gisteren komen in plaats van vandaag.....

In het begin had ik niet het gevoel dat er iets "groots" stond te gebeuren.
Als vader sta je er toch een eindje van af......

Maar nu komt dat gevoelt toch langzamerhand..... en kan ik niet wachten totdat ik ons kind in mijn armen heb
pi_28971658
vanmorgen nog even naar de vlos geweest. Had ineens een hartslag van 132 en die voelde ik helemaal in mijn keel kloppen. Vond het een beetje eng en heb maar gelijk de vlos gebeld. Kon een half uurtje later terecht. Ze heeft me helemaal nagekeken. Beebje geluisterd, klonk perfect, beebje deed nog paar keer flink schoppen naar de doppler. Beeb ligt met hoofdje naar beneden en met ruggegraat aan linkerkant van mijn buik. Bloeddruk was weer prima 110/75. Uitleg gekregen waarom hartslag zo hoog was. Vandaag nog even een dagje rustig aan doen. Morgen weer rustig aan het werk. Moet het wel ff in de gaten houden want als het volgende week nog zo is moet ik minder gaan werken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_28979584
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen nog even naar de vlos geweest. Had ineens een hartslag van 132 en die voelde ik helemaal in mijn keel kloppen.
Ai, het komt me wel bekend voor. Is niet goed dus. Mmm, ik heb wel vaker voordat ik zwanger werd het gevoel gehad , hart in de keel kloppen. Als ik het nu tijdens de zwangerschap heb ga ik meestal gewoon liggen. Rusten. Als het echt niet gaat, neem ik iets waar iets van valeriaan inzit. Thee of een tablettje, ik weet dat ik daar rustiger van word.

Maar ik heb eigenlijk nooit bijgehouden of mijn hartslag dan hoger was, toch maar eens doen. Zal het bij de vlos toch maar even navragen maandag.
pi_28980925
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ai, het komt me wel bekend voor. Is niet goed dus. Mmm, ik heb wel vaker voordat ik zwanger werd het gevoel gehad , hart in de keel kloppen. Als ik het nu tijdens de zwangerschap heb ga ik meestal gewoon liggen. Rusten. Als het echt niet gaat, neem ik iets waar iets van valeriaan inzit. Thee of een tablettje, ik weet dat ik daar rustiger van word.

Maar ik heb eigenlijk nooit bijgehouden of mijn hartslag dan hoger was, toch maar eens doen. Zal het bij de vlos toch maar even navragen maandag.
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb wel vaker gehoord dat mensen daar tijdens de zwangerschap last van hebben.Geen idee hoe dat komt, maar this wel een raar idee.
Sara
Merel
Ukje
pi_28981142
Normalerwijze is het bij mij een kwestie van weinig conditie hebben en te druk maken/bezig zijn. Vaak en met grote regelmaat zit mijn hoofd vol. Zijn bij mij beetjes die meehelpen. Net wel even mij hartslag gemeten, ik kwam naar beneden gelopen en was een beetje op, zat rond 120. Valt mijns inziens nogal mee, heb gewoon tijd nodig om te herstellen.

Vicky ik hoop dat het snel beter gaat!
pi_28982060
vlos legde uit dat het in de zwangerschap voor kan komen. Je hart en longen pompen veel meer bloed rond in je lichaam, ruim 1 liter meer. Je hart moet gewoon harder werken. Benauwdheid komt ook heel vaak voor omdat je longen ook aardig hard moeten werken.

Heb lekker uurtje geslapen en voel me stuk beter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:11:52 #50
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28982485
*ook nog sterkte aan ET Wenst * Niet hoopt mee te hoeven maken...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_28989179
Hoe zit het met Utrecht trouwens? Iemand daar al iets van gehoord??
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:29:01 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29002628
ET, sterkte...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29003084
*moe is*.
Laatste paar dagen kan ik niet meer slapen, ik moet 4 keer in een nacht plassen, voor ik uit bed gehesen ben en beneden ben ben ik klaarwakker ghegheghe. Maar goed, hoort erbij he .
Alles verder ok.
Overmorgen komt mannetje thuis, da's natuurlijk sowieso fijn .
Bijn de zeeman kun je trouwens een soort van voetenzak kopen, weet iemand of die ook geschikt zijn voor de maxi cosi? Want we hebben nog geen voetenzak en de originele zijn zo duur! Die bij de zeeman is nu maar 3 euro!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:12:59 #54
61800 Rottdog
pi_29005406
Anders maak je hem toch geschikt bij zoiets niet bang is om het gewoon passend te maken en veel drinken Fuente
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:32:37 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29005934
Fuente probeer het gewoon 3 euro is nog wle te overzien
pi_29006019
Ach da's waar, ik vrot het er gewoon doorheen moet maar passen
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:40:57 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006129
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:36 schreef Fuente het volgende:
Ach da's waar, ik vrot het er gewoon doorheen moet maar passen
wa nie rekt da skeurt wel

hmm nog 3 weekjes wachten wat kunnen die lang duren zeg
pi_29006175
in overleg met de manager en na advies van de verloskundige ga ik vanaf aanstaande maandag nog maar 3 dagen werken, maandag, woensdag en vrijdag. Heb de bedrijfsarts netjes ingelicht. Ik ben gewoon doodop.

Ik heb gister gestoeid met het hieltje van me kleine meisje. Ik lag lekker in me bedje toen ik ineens een bobbeltje voelde aan de rechterkant, duwde het terug en toen voelde ik weer een bobbel. Ik kon duidelijk voelen dat het een hieltje was... *verliefd is*
Ik kan zelf ook steeds duidelijk voelen waar het ruggetje ligt.

Ben gister nog wel even verwend door me vriendje. Hij was best wel geschrokken. Kreeg 2 hele lieve pakjes en een supercoole Baby Banz zonnebril...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:44:41 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006229
vicky lief vriendje en idd rustig aan doen en als alles in goed overleg gebeurd is dat toch prima
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:17:04 #60
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29009172
Vandaag ben ik zes maanden zwanger , nog veertien weken of 99 dagen te gaan. Het begint nu toch echt wel op te schieten hoor, de tijd tot mijn verlof is ook te overzien (acht weken). Nu alleen nog MIke Air achter zijn broek aan zitten om zijn rotzooi spullen uit de babykamer op te ruimen. Al moet dat nog wel even wachten want hij is vanaf zaterdag en week weg met zijn welpjes.
Dinsdag naar de vlos geweest, het wordt haast saai nu, bloeddruk goed, hartje goed, groei goed. Onsje ligt met kontje omhoog en vrij ver naar achter (richting mijn rug)
verder heb ik echt niets te melden. Ga ik nu nog even bijlezen want ik ben al veel te lang niet hier geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 21-07-2005 14:32:58 (aanvulling) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29013712
Ik ben vandaag weer in het ZKH geweest voor een CTG (de wekelijkse) maar deze was goed
Geen hartritmestoornissen meer, nou ja zo heel af en toe sloeg 't nog even over maar niet noemenswaardig.
De arts vondt het er ook mooi uitzien en nu hoef ik volgende week geen CTG te laten maken. Wel moet ik volgende week komen voor een normale controle en een echo...Dus ik ben best wel blij

We zijn gelijk even doorgereden naar Babypark en hebben we nog een 2e boxkleed gekocht, een wipstoeltje en een paar speeltjes voor in de box. Nu hebben we echt alle spulletjes wel in huis geloof ik. Dusss van mij mag ze komen, nou ja liever even wachten tot in ieder geval zaterdag.
(ik wil graag een leeuwtje )
pi_29013765
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:46 schreef Fuente het volgende:

Bij de zeeman kun je trouwens een soort van voetenzak kopen, weet iemand of die ook geschikt zijn voor de maxi cosi? Want we hebben nog geen voetenzak en de originele zijn zo duur! Die bij de zeeman is nu maar 3 euro!
Ik heb ook geen voetenzak voor de maxicosi, is dat echt nodig dan? Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht...
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:53:48 #63
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29014481
Ik zie op het kdv ook veel ouders die gewoon eendekentje over de voetjes heen doen Igraine. ik kan me wel voorstellen dat zo'n zak net ff iets warmer is .
pi_29014680
Wij hebben ook een Maxi-Cosi kinderwagen (eigenlijk een Quinny) maar de voetenzak van dat ding past uitstekend bij de Cosi...... ff de onderkant dichtslaan.

Waarschijnlijk koop ik nog wel een echte voor de Cosi.... vind hem namelijk wel mooier als de niet echte voetenzak
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:25:06 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_29015489
Ik heb nooit zo'n zak gehad hoor lekker warm aankleden indien nodig vond ik genoeg eik. Maar ik gebruikte hem dan ook alleen voor in de auto.
stormy waters...
sailin'
pi_29016891
Ik heb wel een voetenzak voor de Quinny, die is qua kleur hetzelfde als de maxicosi, dus zou op zich wel passen.

Maar waarschijnlijk zullen wij hem ook alleen maar in de auto gebruiken, en hooguit met effe snel boodschappen doen ofzo...

Als het echt koud wordt gooi ik er dan idd wel een dekentje of i.d. overheen.
pi_29017412
Nee zo'n ding is niet noodzakelijk, maar ach, voor 3 euro leek het mij wel handig Helaas waren ze hier uitverkocht
Dus hier ook maar aan de dekentjes .
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:09:08 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29017516
wij hebben een stuk of 3 van die fleece dekentjes waren toen ook aanbieding bij de zeeman
pi_29017640
Ja die hebben ze nu ook nog, maar dekentjes enzo heb ik eik' wel genoeg . Ach nou ja, dan maar geen voetenzak, kind overleeft het ook wel zonder .
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:30:52 #70
3011 E.T.
pi_29021397
Ik heb ook nooit een voetenzak voor in de Maxi-cosi gehad. Heb'm ook nooit gemist.
Alleen voor even van de huisdeur naar de auto en weer terug..
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:39:16 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29023539
Ik heb hem toendertijd in de buggy gefrot. Freek was 7 maanden en het was errug koud... Voor een rondje stad/park vond ik het toch wel heel handig hoor!
Ik had trouwens toen nog geen rijbewijs en liep dus erg veel. Ik denk dat je dus ook even naar seizoen/omstandigheden moet kijken.

Baby is van januari, en ik heb de voetenzak best veel in de maxicosi gebruikt. Ik heb hem trouwens bij de koop van de maxicosi/taxi gratis gekregen (lees gepingeld) .
pi_29025665
voor piet had ik geen maxicosi voetenzak, want een zomerbaby, was echt niet nodig. voor anna (van begin februari) wel, en die hebben we in 't begin ook best veel gebruikt.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 08:46:27 #73
81992 Githa
pi_29031447
Ik heb wel een voetenzak gehad maarja, Jordy is dan ook hartje winter geboren.... bij een zomerbaby zou ik er ook nog even over denken hoor.

Alle zwangere nog maar een keer, sterkte en succes
pi_29031495
Onze zomerbaby heeft best veel gebruik gemaakt van de maxicosi-zak. Maar een dekentje voldoet ook hoor
pi_29031508
Roumysa is gister weer naar de verloskundige geweest.

In 1e instantie was alles goed.... toen ging haar bloedruk ineens enorm omhoog.
Toen heeft ze bijna een uur aan een "machine" gehangen

Uiteindelijk was alles wel weer normaal.

De pijntjes die ze verneemt werden omschreven als kleine weetjes en een teken dat er reeds iets gaande is.
pi_29038022
Hier is de maxicosi-voetenzak ook best vaak gebruikt hoor ... Sven is van mei, en van september tot maart hadden we de voetenzak in de maxicosi zitten (daarna ging Sven over naar de autostoel).

Het gaat spannend worden Rekkie!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_29038371
Spannend Rekkie!
Sara
Merel
Ukje
pi_29045481
Ga je vanzelf zulke dingen als 'voetenzak' begrijpen als er een kind komt?

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Jaja, dat heb ik nog steeds

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:34:51 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_29046607
Tink, ik hoop dat je misselijkheid snel over gaat en dat de echo helemaal toppie is en dat je angsten weg worden genomen!

ET, ik lees het nu pas, ik ben een beetje in mezelf opgegaan lately. Ben blij voor je dat het thuis is gebeurt en dat je het op deze manier af hebt kunnen sluiten. Even een maandje "rust" is wel ok denk ik idd. Sterkte evengoed nog!

Kwa zwangerschap gaat hier alles voorspoedig. Ik heb eigenlijk nergens last van tot op heden. Iets sneller moe dan normaal en een beetje op tijd naar bed. Ik ben wel ziek op het moment, Liam heeft me aangestoken met een nare verkoudheid, maar dat gaat wel weer over.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:10:07 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_29048835
Tink... ik kan me heel goed voorstellen dat je toeleeft naar de echo. Het is zo'n spannend gevoel, het krijgen van een kindje. Het hopen dat alles goed is.
Ik wil je absoluut juist niets aanpraten, maar bij mij is het gevoel 'als het maar goed gaat' bijna 9 mnd. gebleven. Ik weet van anderen dat ze na de eerste echo juist helemaal opgingen in al het moois en heel goed in staat waren de angsten los te laten.
Ik wil je eigenlijk alleen maar zeggen, dat alles wat je voelt goed is. Voel je niet schuldig over leuke maar ook minder leuke gevoelens. Die horen er, vind ik, allemaal bij!
(plus dat je ook nog lekker al je hormonen de schuld mag geven )
Ik vind zwanger zijn (zwanger raken...) de grootste emotionele achtbaan waarin ik tot nu toe ooit gezeten heb (en vervolgens kun je er na die misselijk makende schroevendraaier ook niet meer uit omdat een kind Hebben net zo'n leuke achtbaan is )

Belana, wat een goed nieuws van Liam! Fijn hoor.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:03:42 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29050064
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
Ik zal je binnenkort hoogstpersoonlijk de voetenzak laten zien .

Ach, en wat een slopende tijd, en wat een achtbaan van emoties . Ik ben er van overtuigd dat er over 8 dagen een prachtig hartje langs "treint", echt!
pi_29054190
ET, ik vind het knap hoe je er zo nuchter mee omgaat. Het zal best heel moeilijk zijn, dikke knuffel en En zoals eerder gezegd, loop jezelf niet voorbij.
pi_29058436
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ja hoor, dat ga je vanzelf wel begrijpen

Tink, spannend hè? Ik was er ook van overtuigd dat er helemaal geen kindje te zien zou zijn als de echo gemaakt zou worden Dat ze zouden zeggen: mevrouw, wat doet u hier eigenlijk? U bent helemaal niet zwanger! Ik heb er wel 4 testen tegen aan gegooid Maar mooi dat er wel een kindje zat
Pas daarna ben ik heel voorzichtig af en toe eens wat gaan kopen maar in het begin vond ik dat ook wel een beetje gek. Dus, nog even en dan zal je het zelf kunnen zien. Sterkte met wachten
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:18:34 #84
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29058638
mijn kraampakket is binnen! naast de standaard zooi nog een luier(rug)tas (best aardig) een knuffel en 6 flesjes met babyshampoo, olie, badolie etc. Raar hoor, dat dat er nou is, alsof het elk moment kan gebeuren nu... Hoeft nog ff niet hoor!

Tink, die "babytermen" leer je idd vanzelf hoor!
pi_29058650
tinkerbell, superspannend inderdaad, sterkte met het wachten. ik kon 't ook steeds niet geloven en durfde ook absoluut niks te kopen, en dan was ik nog best snel zwanger geworden. ik duim met jullie mee!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:38:40 #86
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29065172
Hier nog eentje die ervan overtuigd was dat er op de echo niks te zien zou zijn, maar ik had het mis en nu ligt er beneden een klein jongetje te slapen Oh ja, die babytermen, dat komt vanzelf wel. Wij hadden hier ook weinig tot geen verstand van babies en alles wat daarbij kwam kijken en nu babbelt meneerm@x vrolijk mee over voetenzakken en magnetronsterilisators.

Oh ja, dat kraampakket vond ik destijds zo eng.... Er zaten best leuke kadootjes bij, maar al dat verband en die gaasjes
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:42:02 #87
3011 E.T.
pi_29065261
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket

Kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om om te schakelen Tink. Maar als ik jou zo hoor ga jij over 7 dagen gewoon een onwijs mooi kindje zien op de echo. En geloof me, tegen de tijd dat ie geboren wordt, ben je vast wel al aan het idee gewend
pi_29065541
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket
Dat zei ik ook tegen m'n man, nav die 4 pakken diverse kraam- en maandverband die erin zaten. Ik vond het weinig hoopgevend...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:01:24 #89
3142 m@x
pi_29065663
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
pi_29065715
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef m@x het volgende:
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
En bedankt! Ik moet nog namelijk

zaterdag 23 juli 2005 @ 17:07:16 #91
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29065808
ik heb ook expres (hier al eens zo'n grote schrik-verhaal gelezen) maar niet verder alles uitgeplozen, dat komt tzt wel
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 17:31:07 #92
43556 miss_dynastie
pi_29066251
Tink, heel veel succes met afwachten, ik zou stiekem willen dat ik de tijd een weekje vooruit kon zetten
pi_29066285
Hier nog steeds niets

Vanmiddag nog gewoon wezen shoppen en vanavond nog gewoon uit eten...
Nou ja...... het komt vanzelf, zeggen we waar.

Komt op zich wel goed uit, want ik moet volgende week nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie....
pi_29066901
Iemand enig idee hoe je kunt weten of je een blaasontsteking krijgt of hebt? Ik heb het nog nooit gehad namelijk. Ik heb het idee dat ik niet goed kan uitplassen en heb sinds vandaag ineens af en toe een branderig gevoel na het plassen.
En klopt het dat je daar gevoeliger voor bent tijdens de zwangerschap? Tnx!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:56:12 #95
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29068017
ingrid, dat klinkt idd als een blaasontsteking, eerste tip die ik kan geven is heeeel veel drinken! Ik zal ff mijn 'zwangerschapsbijbel' erbij pakken voor meer info.
yup, veel drinken idd en veel vitamine C.
Ennuh ff langs de huisarts!

je bent idd wat gevoeliger voor een blaasontsteking omdat de urinewegen iets verslapt zijn
pi_29068130
Ik kreeg meestal blaasontsteking omdat ik na het vrijen niet altijd naar de wc gingen. Dat kun je namelijk beter wel doen omdat er anders bacterien in de urineweg kunnen komen. Verders veel drinken, bij te weinig drinken heb je er ook vlugger last van.
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:06:46 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068243
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
Zoals bijv: Veilig zwanger van Smulders en Croon.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29068323
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
[afbeelding]
Heb ik ook! Staan veel tips in. Een ander boek van dezelfde schrijvers is Veilig Bevallen, als je je daar op voor wil bereiden. Ook prettig om te lezen omdat ik veel vragen had.
pi_29068357
quote:
[afbeelding]
Mijn bijbel momenteel Ligt naast m'n bed
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:12:49 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068375
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:

Mijn bijbel momenteel
Dat was het bij mij ook net als veilig bevallen inderdaad, letterlijk stuk gelezen hier, beide keren.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29068711
quote:
[afbeelding]
Tnx! Ik heb wel een boek over zwangerschap, maar geloof dat die niet up to date is.
Ik denk dat ik dit boek en die andere 2, vast wel via de bieb kan lenen.

Ik hoop maar dat het gewoon overgaat en geen blaasontsteking is, ik heb er nare verhalen over gehoord.
Verder drink ik veel water, thee en vruchtensappen ed. Ik ga maandag de huisarts maar bellen, is misschien toch wel verstandig.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:34:22 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_29068788
Ik zou maar ff naar de huisarts gaan en je urine laten controleren ingrid, want het is niet goed hoor een blaasontsteking en meestal gaan ze niet vanzelf over
stormy waters...
sailin'
pi_29069071
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.

Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
mooi he, alles
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:48:18 #104
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29069072
Ik heb ook meerdere zwangerschapsboeken (nog net niet letterlijk) verslonden. Op een gegeven moment echter was ik volkomen verzadigd met informatie, het kwam gewoon mijn oren uit.

En ja hoor; al die kraamverbanden heb je echt nodig! Ik heb nog verscheidene pakken tena lady bij moeten halen en het bloeden heeft nog zeker 6 weken geduurd.

Trouwens; ook wij waren volslagen groen op het gebied van babyjargon, en ja, ook wij keuvelen nu gezellig mee over wipstoeltjes, campingbadjes, aankleedkussens en flessenwarmers...

Tink; wat voorstelbaar, je angst en onzekerheid. Ik zou willen dat ik je met een tijdmachientje naar na je (uiteraard positieve) echo zou kunnen flitsen, of beter nog, naar vlak na de bevalling! Succes!
pi_29069206
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef phileine het volgende:
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.

Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
pi_29069862
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
Je weet wel hoe je moet plassen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:31 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29069958
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef easy-going het volgende:

[..]

Je weet wel hoe je moet plassen?

Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol .
pi_29070031
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Leah het volgende:

[..]

Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol .
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:36:04 #109
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29070046
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Mijn bijbel momenteel Ligt naast m'n bed
check! en bevallen ook (al helemaal uitgelezen )
beiden zeer leesbaar en niet betutttelend!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:37:17 #110
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29070076
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

heb je niet ergens een ander potje? of een plastic bakje met deksel?
en anders gewoon in een glas en dan een cellofaantje er overheen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:38:23 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070102
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
pi_29070110
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29070134
Hebben ze bij mijn dokter liever omdat t dan verser is. O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 20:41:54 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29070181
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:39 schreef jessie het volgende:
O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29070183
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Heb ik ook wel eens moeten doen, het hoeft geen ochtendurine te zijn ofzo.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:42:24 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070193
Mijn dokter is blij met alles wat ik kant en klaar aanlever , heeft ie meer tijd om ervaringen uit te wisselen over onze bloedjes van kinderen .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:45:50 #117
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29070278
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urine achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?

[ Bericht 0% gewijzigd door melonovy op 23-07-2005 20:52:08 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:46:51 #118
3142 m@x
pi_29070306
Luchtbel (het was toch luchtbel?) kan je wel vertellen hoe je in een potje moet plassen Ingrid

Is niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb daar destijds zo om moeten lachen
pi_29070327
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Leah het volgende:

[..]

Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
pi_29070352
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urnina achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?
Ik denk het wel. Tenminste als een harde buik heel strak gespannen aanvoelt.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:49:21 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070354
Ik zat er ook al aan te denken Max , ik heb toen bijna in mijn broek gepiest van het lachen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:50:29 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070380
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor , ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast .
pi_29070432
Ja precies ff bij de shell halen!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:57:54 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29070536
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Leah het volgende:

[..]

Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor , ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast .
Toch niet in de bioscoop tijdens de film he

Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?

M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
pi_29070690
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:

Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?
Nee, want we hebben alleen een digitale camera. Maar het zal vast wel goed komen met het potje/flesje, als het al nodig is.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:12:50 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070813
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Toch niet in de bioscoop tijdens de film he

M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
Nee hoor, ook voor een controle (weet niet eens meer waarvoor ), maar ik kan nooit plassen als ik weet dat daar iemand op staat te wachten.
Heb ooit eens de bemanning van een zeilboot voltallig de kant op laten sturen omdat ik echt echt echt niet kon plassen terwijl er mensen rondliepen.
Overigens ben ik daar na twee keizersnede's volledig van genezen .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:13:41 #127
61800 Rottdog
pi_29070831
Ge neme een plastic zakje,
men gaat wijdbeens staan,
zakkie los,
plassie erin,
Knooppie en voila, kind kan de was doen
  FOK!fossiel zaterdag 23 juli 2005 @ 21:27:20 #128
2628 Karin
pi_29071034
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
pi_29071086
Wat een zeiktopic is dit aan het worden zeg
pi_29071144
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Karin het volgende:
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
pi_29071186
Een eigen potje kan je ook uitkoken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29071257
We moeten ingrid nog even uitleggen dat het een schone middelste plas moet zijn, anders is het nog voor niets.

(dus eerst met een nat watje of iets dergelijks even daar beneden goed schoonmaken, eerste beetje plas weg laten lopen dan beetje in potje, laatste beetje weer gewoon weg laten lopen)
mooi he, alles
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:38:42 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071262
Of gewoon ff afwassen .
  FOK!fossiel zaterdag 23 juli 2005 @ 21:39:03 #134
2628 Karin
pi_29071270
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
Neehoor hoeft niet perse steriel volgens mij. Tenminste de eerste keer was ie dus steriel, de keren erna heb ik hem gewoon afgewassen en hergebruikt. Maar omdat je geen ander potje hebt is dit misschien wel makkelijk.
pi_29071271
jessie, ik voel een volgende vraag aankomen ...... hoe doe je dat? uitkoken?
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 21:39:41 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29071281
Een hele pagina vol gezeik
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:40:20 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071295
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef phileine het volgende:

even daar beneden goed schoonmaken
Plast een stuk beter met schone voeten idd .
pi_29071325
Ik voel hem ook easy
O en Phil je vergeet wel van voor naar achteren vegen he!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door jessie op 23-07-2005 23:35:56 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29071381
In veilig zwanger raden zelfs aan om een tampon in te doen zodat er geen slijm bij de urine kan komen tijdens het in het potje plassen.
pi_29071641
Ik krijg inene visioenen van steriele naalden in metalen potjes en dan daarop piesen... Maar dat was weer een heel andere test toch? Als er rode stippen op de naald kwamen was je zwanger? Of juist niet?
pi_29071786
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:40 schreef Leah het volgende:

[..]

Plast een stuk beter met schone voeten idd .

Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
mooi he, alles
pi_29071793
Bij ons in Amsterdam zijn er zat apotheken die weekend dienst hebben en daar kan je ook een urine potje kopen. Plasje er in en maandag gelijk langs brengen bij de huisarts, heeft de assistente ook wat te doen. En anders als je heel veel pijn hebt bel je toch gewoon de HP (huisartsenpost) meestal kan je daar ook in het weekend langs.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:10:00 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071836
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:

[..]

Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
pi_29071878
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:

[..]

Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:12:57 #145
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29071884
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
pi_29071887
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
misschien wel tegen voetschimmel
pi_29071906
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Jelief het volgende:
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:16:54 #148
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29071959
tink, er staat een knipoog bij, beetje lol hier af en toe kan geen kwaad toch?
pi_29071971
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz
pi_29072025
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef snoopy het volgende:
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz
Dan schopt Havoc hem toch weer trug, die moet dat gezeik niet in onzin

Ok, maar het kan toch wel klaar zijn nu? Ingrid moet naar de huisarts met een potje plas, duidelijk.
pi_29082774
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
Ik ook. Snap ook niet waarom jullie je gisteren zo druk gingen maken.

Ik zal iig geen vragen meer stellen hier.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:28:01 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29082862
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komen dan heb je wel eens van die flauwe reacties.
pi_29082890
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komen dan heb je wel eens van die flauwe reacties.
Hee alle grapjes waren van niet-zwangeren

Ingrid, juist vragen stellen hier.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:30:12 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29082904
die hebben nog veel meer hormonen dan wij althans ze hebben er meer last van
  zondag 24 juli 2005 @ 13:30:54 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29082923
oh even wijs doen: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
pi_29085118
Mijn hormonen doen blijkbaar ook vrolijk mee!
pi_29085660
leuk he die hormonen..

ik heb steeds last van mijn liezen en van mijn schaambeen. Volgens de vlos ligt beeb met hoofdje tegen zenuwen en spieren aan te duwen... hoofdje ligt al naar beneden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_29086289
Roumysa is vandaag heel erg waarschijnlijk haar slijm-prop verloren........
  zondag 24 juli 2005 @ 16:23:27 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29087107
sjonge! Das een begin Rekkie!
en voor straks
  zondag 24 juli 2005 @ 16:24:30 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29087136
rekkie em roumsya hopenlijk voor jullie zet het gestaag door.

Jelief wat ga jij al hard zeg
  zondag 24 juli 2005 @ 16:31:09 #161
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29087310
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Jelief wat ga jij al hard zeg
je bedoelt dat ik al ver ben?
het verbaasd mijzelf eigenlijk ook wel, zelfs mijn moeder vindt dat het bij mij op de een of andere manier sneller lijkt te gaan dan bij mijn zus. Nou ja time flies...
Vind het ook wel spannend hoor. Toen het gister donker werd bedacht ik me dat de dagen al weer korter worden en daarmee ook de komst van Onsje dichterbij komt. Beetje rare kronkel maar ik ben uitgerekend in het weekend dat de klok een uur terug gaat vandaar.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:43:41 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29087685
ja al weer 6 maanden lijkt nog zo als de dag van gister dat je die streepjes pieste
  zondag 24 juli 2005 @ 16:49:00 #163
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29087823
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
ja al weer 6 maanden lijkt nog zo als de dag van gister dat je die streepjes pieste
ja echt wel, ik heb gister nog eens alles nagelezen in tweede streepje en als zwanger worden niet... Raar hoor, ook hoe Mike er nu over denkt en met mij meeleeft, dat was vorig jaar wel anders. Hij is nu een week op kamp en voor hij weg ging moest ik beloven om goed voor mijzelf te zorgen én goed voor onsje zorgen. (ik heb nogal de neiging om heel laat te gaan slapen als hij er niet is, hoezo afhankelijk )
  zondag 24 juli 2005 @ 16:51:59 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29087891
hehehe ja mike had toen toch twijfels? mannen zijn volgens mij extreem voorzichtig tijdens de zwangerschap van hun lief.. hier ook zo eentje die me soms werk uit handen neemt want dan til ik te zwaar en dat is niet goed etc... en zo kunnen we even doorgaan superlief hoor
  zondag 24 juli 2005 @ 16:56:07 #165
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29088019
Heeel erg lief, vooral de eerste maanden was hij echt weer helemaal opnieuw verliefd
  zondag 24 juli 2005 @ 17:12:08 #166
102760 Igraine
Headache
pi_29088435
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
oh even wijs doen: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
Oh, domme vragen bestaan echt wel hoor, believe me!

Ik had vanmorgen even de hoop dat het zou gaan beginnen, maar nee hoor. Zal wel een beetje 'voorwerk' geweest zijn.

Rekkie, spannend wordt het nu he?

Heeft iemand al eens iets van onze lijstaanvoerder gehoord? (Utrecht dus )
  zondag 24 juli 2005 @ 17:30:45 #167
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29088970
Voorwerk is ook goed Igraine, dat maakt de boel alvast klaar voor het grote werk (zegt mijn beval-bijbel)
Ik heb even gekeken of ik kan vinden hoe lang geledenhet is dat utrecht op fok! was , maar het lukt me niet zo 1 2 3 . Ik kan me sowieso niet herinneren wanneer er hier voor het laatst werd gepost door utrecht.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:32:02 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29089011
ik ken heel die utrecht niet en igraine was ook maar een flauwigheidje
  zondag 24 juli 2005 @ 17:34:06 #169
102760 Igraine
Headache
pi_29089064
Ik kan me ook niet herinneren nog iets van Utrecht gehoord te hebben in de afgelopen maanden, vandaar....

Zegt je beval-bijbel ook iets over hoe lang het dan nog duurt voor het echte werk begint??

Ik heb geen beval-bijbel namelijk, ik heb (bewust) erg weinig gelezen over bevallingen e.d.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:35:23 #170
102760 Igraine
Headache
pi_29089102
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef _evenstar_ het volgende:
en igraine was ook maar een flauwigheidje
I know...
  zondag 24 juli 2005 @ 17:37:48 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29089152
igraine verschilt toch per persoon.. ik heb ook nog geen beval bijbel en zwangerschapsbijbel ... meeste dingen weet ik van moeders/zus/kennisen met baby e.d. is dat nou nodig dan ?
  zondag 24 juli 2005 @ 17:43:33 #172
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29089291
ik ga nu mijn bijbel pakken...
maar ik vrees dat het tussen een dag en twee maanden kan duren , nou ja in jouw geval dan geen maanden meer
  zondag 24 juli 2005 @ 17:48:49 #173
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29089441
dat maanden was wat overdreven maar in de llatste weken voor de datum kun je voorweeën krijgen. Ze helpen om het hoofdje van de baby dieper in het bekken indaalt.

ik wist ook al veel over zwanger en bevallen van mijn beide zussen maar het is toch wel erg fijn om zo'n bijbel te hebben, er staan toch dingen in die ik niet wist en erg veel goede tips
  zondag 24 juli 2005 @ 17:50:14 #174
102760 Igraine
Headache
pi_29089490
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine verschilt toch per persoon.. ik heb ook nog geen beval bijbel en zwangerschapsbijbel ... meeste dingen weet ik van moeders/zus/kennisen met baby e.d. is dat nou nodig dan ?
Ik heb ze ook beide niet, idd de meeste dingen die ik wil weten vraag ik aan mijn moeder en/of vriendinnen. Ik heb ook zwangerschapsgym gehad, dus daar heb ik ook het eea gehoord.

Ik ben gewoon benieuwd wat de 'bijbel' van Jelief erover zegt.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:59:36 #175
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29089739
nou ja dat ooa dus. Ik ga niet naar gym dus alles wat ik niet al wist haal ik uit mijn boeken.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:00:30 #176
102760 Igraine
Headache
pi_29089766
Nou ja, binnen nu en een week of vier is het in ieder geval zover....
  zondag 24 juli 2005 @ 18:07:51 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29089962
ook niet al te snel hoor anders schiet ik weer zo hard naar boven in het lijstje!!!!
  zondag 24 juli 2005 @ 18:34:33 #178
102760 Igraine
Headache
pi_29090540
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef Igraine het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren nog iets van Utrecht gehoord te hebben in de afgelopen maanden, vandaar....
En dat kan kloppen, Utrecht heeft alleen maar gepost in Z&G deeltje 125 en daarna nooit meer.

Denk niet dat we daar dus iets van gaan horen...
  zondag 24 juli 2005 @ 18:37:20 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29090603
hmm komt binnenkort een best gat tussen de zwangeren na fuente 22 augusus is biezb pas in oktober ..
  zondag 24 juli 2005 @ 20:45:49 #180
61800 Rottdog
pi_29094560
Dan wordt het ff afkicken
pi_29095303
Oe oe oe..... wij zijn lijstaanvoerder
  zondag 24 juli 2005 @ 22:08:08 #182
102760 Igraine
Headache
pi_29096883
Ja, opschieten dus Rekkie...(of eik Roumysa natuurlijk)
Ik sta nummer 2!!

Ik kan jullie altijd nog inhalen natuurlijk....
  zondag 24 juli 2005 @ 22:44:06 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29097995
Spannend hier met Rekkie en Roumysa!
  zondag 24 juli 2005 @ 22:44:58 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29098035
hoe is het eik met saffier? al ff niet meer gezien.. en girly? en alle anderendie ik vergeet doe eens vertellennnn
  zondag 24 juli 2005 @ 23:28:08 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29099310
_evenstar_ lief dat je naar me vraagt! en alle anderen ook . Alles goed hier, wel laatste tijd steeds meer last van mijn stuit, achter de pc zitten is soms niet zo fijn daardoor. Ik zal ff snel reageren hier, morgen uitgebreid! Afgelopen week veel gewerkt (vakantieperiode), dus weinig gepost. De muurschildering is af! Foto's volgen nog, ben er zo onwijs blij mee!!
Vandaag gingen we 'ff' thee drinken bij onze beste vrienden R. & C., daar lekker in bad geweest en ook gegeten enzo, dus nu net pas thuis.... wat kan je je verwend voelen zeg, als je lekker in bad mag!!!!!

Rekkie en Roumisha; zet m op hoor, alvast wat voor jullie, hoop dat je ons vaak op de hoogte komt houden Rekkie!!

Ik duik nu snel mijn mandje in, slaap lekker dus!

O, ja Igraine, morgen ben ik de heeeeeeeeeele dag thuis, voel je iets voor een life-bevallinkje ??
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 25 juli 2005 @ 08:47:49 #186
105850 Fuente
mamamuts
pi_29104206
Goeiemorgen allemaal!

Nou mannetje is weer terug, toch wel fijn . Zometeen komt de kraamzorg hiero, ben heel benieuwd hoe alles gaat. Ik heb gehoord dat ze geen kamertje check maar doen, en da's maar goed ook want het is nog lang niet af .
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 juli 2005 @ 08:57:52 #187
105888 renzell
pi_29104280
Dames, ik vind dat het tijd is voor een lekkere lading nieuwe baby's!
Who's next?
  maandag 25 juli 2005 @ 09:12:00 #188
105850 Fuente
mamamuts
pi_29104404
Ik wil volgende week wel Dan ben ik 37 weekjes .
\
Sara
Merel
Ukje
pi_29104592
Roumysa krijgt steeds meer rommelingen, pijntjes, last van de rug etc etc.....
Het kon wel eens een heel stipt kind gaan worden
pi_29105650
En terug van de vlos.

Alles netjes, hartslag baby netjes 150, mijn eigen hartslag 101, bloeddruk 136/82 en de baarmoeder ligt net als 4 weken geleden net onder mijn navel.

Over 4 weekjes weer!!!
  maandag 25 juli 2005 @ 12:04:46 #191
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_29107231
Ook ik ben vanochtend naar de vk geweest.
Alles volgens schema, beeb was enorm druk en trapte flink naar de doppler.

Alleen, en ik word er soms zelf niet goed van, blijf ik deze zwangerschap maar vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Zo voel ik beeb op het ogenblik bijna niet terwijl ik in de 19e week Glenn wel al voelde. Dan zou je denken dat je het bij de tweede eerder zou opmerken/herkennen. Nou, ik niet dus. Dus ga ik me daar weer zorgen over lopen maken.

Heb afgelopen weekend ook last van harde buiken gehad. Volgens vk wel vroeg maar het zou nu al kunnen omdat dit de tweede is. Rustiger aan doen dus!!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 12:08:53 #192
81992 Githa
pi_29107322
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:

Alleen, en ik word er soms zelf niet goed van, blijf ik deze zwangerschap maar vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Zo voel ik beeb op het ogenblik bijna niet terwijl ik in de 19e week Glenn wel al voelde. Dan zou je denken dat je het bij de tweede eerder zou opmerken/herkennen. Nou, ik niet dus. Dus ga ik me daar weer zorgen over lopen maken.
Het kindje kan natuurlijk veel rustiger zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je placenta deze keer an de voorkant ligt en je het dus allemaal wat minder/later voelt, het kan vele onschuldige oorzaken hebben hoor
lekker rsutig aan doen ....
  maandag 25 juli 2005 @ 12:13:31 #193
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_29107430
Weet ik Githa, daarom word ik soms ook niet goed van mezelf

Ow ja, vanaaf ook de pretecho!!
pi_29107507
O leuk EW.

Wij weten niet of we een pretecho laten maken. Over 2 weken wordt de echo toch weer voor het grootste gedeelte op videoband gezet.
  maandag 25 juli 2005 @ 12:25:39 #195
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_29107737
Tja en een echo is een echo. Eigenlijk vind ik pretecho ook een beetje raar klinken.
Wij willen gewoon ff gluren naar de beeb omdat we zo nieuwsgierig zijn. (Lees: ik zou gewoon weer een stuk gerustgesteld zijn als alles wat ze op een echo kunnen zien ook goed is).
We willen het geslacht niet weten, die nieuwsgierigheid kunnen we nog wel bedwingen tot half december.
pi_29107932
Is wel fijn ja, als je kunt zien dat alles goed is. Ben dan over twee weken oook erg benieuwd hoe het kindje eruit ziet. En ik hoop dan het geslacht wel te zien.
  maandag 25 juli 2005 @ 12:38:17 #197
105850 Fuente
mamamuts
pi_29108073
Dat vond ik ook met de pretecho, meer het idee van even gluren of alles ok is dan dat ik het echt voor de pret deed . Wij wouden dan ook niet weten wat het wordt (en we weten het nog steeds niet inmiddels in totaal 7 echo's gehad gheghe).

De kraamzorg was hier dus net, was best gezellig Geen rare dingen en ook geen kamercontrole!
Verder gaat alles ok hier, wel veel harde buiken en soms krampen, maar da's denk ik allemaal voorwerk.

En vannacht had ukkie de hik! Ik had het nog nooit eerder gevoeld, maar voelde beepje hikken, zo'n half uurtje, om de 4 tot 7 seconden een hik (soort tikje in m'n linkerzij). Errug leuk
Sara
Merel
Ukje
pi_29108347
Leuk gevoel is dat he als ze de hik hebben, ik had het vorige week voor het eerst...

Ik heb ook weer last van krampen en volgens mij ook harde buiken (hoewel ik die eik nooit heb gehad dus niet precies weet hoe dat voelt) maar niet erger dan afgelopen dagen iig.

Van mij mag 't echt wel gaan gebeuren nu, zelfs m'n man zit al elke keer van 'wanneer komt ze er nou uit?' Die laatste dagen afwachten is echt niet zo leuk. Ik ga niet meer in m'n eentje ver weg, ik rij geen auto meer (behalve hele korte stukjes dan) Ik zit echt maar een beetje thuis te hangen en te rommelen en te wachten.... Nou ja, genoeg geklaagd weer.

Rekkie, spannend joh, 't zou idd een heel stipt kind kunnen worden. Het is ook wel weer tijd voor een nieuw beebje hier.
  maandag 25 juli 2005 @ 12:50:36 #199
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29108411
Rekkie wat onwijs spannend! Kun je je kriebelende zenuwen nog bedwingen

Igraine, ook al bezig met het nodige voorwerk, spannend hoor!

Binnenkort wweer nieuwe babytjes STERKTE LADIES en papa's!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29108461
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:

Ik wil volgende week wel Dan ben ik 37 weekjes .
\
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....
  maandag 25 juli 2005 @ 13:15:46 #201
105850 Fuente
mamamuts
pi_29109046
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:52 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....
i know
Maar ik moet toegeven dat ik het ook erg zat begin te worden. Ik vind het allemaal eng worden, met bloeddruk enz, gelukkig woensdag weerr naar de VK. En verder, de nachten... bleugh, ik slaap voor geen meter, heb jij dat ook?
Maar spannend wordt het wel voor jou, je zit er zo dicht op . Ik duim voor je dat het niet te lang meer duurt hoor Kunnen wij ook allemaal weer genieten van een vers babytje!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 juli 2005 @ 13:18:12 #202
105850 Fuente
mamamuts
pi_29109117
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Igraine het volgende:
Leuk gevoel is dat he als ze de hik hebben, ik had het vorige week voor het eerst...

Ik heb ook weer last van krampen en volgens mij ook harde buiken (hoewel ik die eik nooit heb gehad dus niet precies weet hoe dat voelt) maar niet erger dan afgelopen dagen iig.

Van mij mag 't echt wel gaan gebeuren nu, zelfs m'n man zit al elke keer van 'wanneer komt ze er nou uit?' Die laatste dagen afwachten is echt niet zo leuk. Ik ga niet meer in m'n eentje ver weg, ik rij geen auto meer (behalve hele korte stukjes dan) Ik zit echt maar een beetje thuis te hangen en te rommelen en te wachten.... Nou ja, genoeg geklaagd weer.

Rekkie, spannend joh, 't zou idd een heel stipt kind kunnen worden. Het is ook wel weer tijd voor een nieuw beebje hier.
Harde buiken voelen hier als ehh, harde buiken Soort spanning, je huid gaat strak staan en als je dan aan je buik voelt istie niet meer soepel zoals normaal. Soms voel ik ze niet eens echt, maar de laatste paar dagen doet ze een beetje pijn, nou ja, pijn is het verkeerde woord, maar wordt m'n hele buik gevoelig en soms steken onderin enzo.

Maar dat hikken was inderdaad een geweldig gevoel, echt grappig
Sara
Merel
Ukje
pi_29109688
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef Fuente het volgende:

i know
Maar ik moet toegeven dat ik het ook erg zat begin te worden. Ik vind het allemaal eng worden, met bloeddruk enz, gelukkig woensdag weerr naar de VK. En verder, de nachten... bleugh, ik slaap voor geen meter, heb jij dat ook?
Maar spannend wordt het wel voor jou, je zit er zo dicht op . Ik duim voor je dat het niet te lang meer duurt hoor Kunnen wij ook allemaal weer genieten van een vers babytje!
Meid, ik hoop het echt voor je...Maar helaas hebben we er geen invloed op

Slapen is een drama hier idd, ik slaap bijna geeneen nacht voor 3 uur.En dan moet ik er gemiddeld nog 4 keer per nacht uit om te plassen...Meestal probeer ik er 's morgens toch wel op tijd uit te gaan, zo rond een uur of 9 a half 10. Andere dagen blijf ik tot 12 of 1 uur liggen.

Nou ja, nog maar even genieten van het feit dat ik uit kan slapen denk ik dan maar...

Donderdag moet ik weer naar het ZKH voor een echo en een gewone zwangerschapscontrole en ik hoop eigenlijk dat dat de laatste is.
pi_29112912
Igraine sterkte met die laatste zware loodjes!!!!
Ingrid wat zei de dokter?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29117977
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Ingrid wat zei de dokter?
De dokter heeft vakantie!
Maar morgenochtend mag ik wel mijn plasje inleveren bij de inval dokter en heb zelfs een potje van de assistente gekregen!

En als ik zo lees hoe een harde buik aanvoelt, dan heb ik dat laatst wel gehad. Leek mij vroeg, maar zal dan wel kloppen. Gelukkig niet vaak.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:47:34 #206
3011 E.T.
pi_29121960
Ik heb ooit eens iemand horen zeggen 'een zwangerschap duurt een maand te lang' .. Volgens mij had diegene hartstikke gelijk. Die laatste maand is niet leuk.
Sterkte met de laatste loodjes!
  maandag 25 juli 2005 @ 21:39:13 #207
105888 renzell
pi_29123753
Ja, die laatste maand is echt afzien! Sterkte dames!
pi_29124146
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik jullie er ook over hoor, dat 't niet aan mij ligt zeg maar...

Thnx!
  maandag 25 juli 2005 @ 21:51:07 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29124186
Grrrrrrr had hele post gemaakt en ben 'm ineens helemaal kwijt Grrrrr, opnieuw dus!

Igraine, nog even dan heb je een mooi babytje in je armen! Ik hoop dat je binnenkort een paar lekker lange nachten maakt!

Ingrid; jammer dat ik het nu pas lees van je waarschijnlijk-blaasontsteking, nu komen mijn tips misschien wat laat. Zodra ik het aan voel komen (ja ja, ervaringsdeskundige) ga ik aan de vitamine-C-tabletten en aan de cranberry-capsules, dat is om je urine zuurder te maken zodat de bacterien moeilijker kunnen overleven. En veel, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel drinken om je blaas te spoelen. En ik hang meteen met de huisarts of de HAP aan de lijn (ligt aan het tijdstip), dan mag ik eigenlijk altijd meteen langskomen. Ze kijken het na en weten binnen 2 minuten of het zo is of niet. Met een penecillinekuurtje ben je er dan zo weer vanaf. Zelf wacht ik nooit langer dan één dag met bellen, maar ik ben dan ook meestal stikberoerd van een blaasontsteking. Ik hoop voor je dat het meevalt!!

E.T. hoe gaat het met jou en Swets? Ik las dat je er thuis afscheid van hebt kunnen nemen, hoop dat je het een plekje kan geven!

Harde buiken, voelt dat alsof de kleine gegroeid is en je buik nog niet heeft meegedaan? Met een strakke en gespannen huid? Zo ja, dan weet ik wanneer ik het rustiger aan moet gaan doen!

Jelief hoe gaat het bij jou? Ik zag een hele mooie buikfoto! En Suzanna hoe loopt het bij jou en met de kleine?

Rekkie heb jij al nieuws van het thuisfront?

Enne, ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met de nieuw-zwangeren gaat onder ons... Tink kan je het al geloven? Girly hoe voel jij je? Belana hoe is de moeheid? Ik blijf duimen voor een voorspoedige zwangerschap hoor dames! dat doe ik voor iedereen natuurlijk

Ik had gister al gezegd dat de muurschildering af is en er is ook een nieuwe buikfoto, maar ik moet nog even geduld hebben voor ik ze kan posten, want Lautie moet ze voor me online gooien! Gister lekker in bad geweest bij mijn beste vriendin C. en ik heb de hele nacht en vandaag de hele nacht die kleine voelen sporten! Gaaf , maar ik hoop dat Pluk nu net zo moe is als ik ben, dan kunnen we vannacht waarschijnlijk wat beter slapen!
Verder loopt het hier wel lekker, ik heb wel last van mijn stuitje steeds wat meer, maar de chiropracticer heeft me beloofd dat zodra hij 'in positie' staat, ik van de pijn af ben. En ik ben ik moet écht op mezelf letten en niet te veel doen, dan gaat het goed, maar pffff ik blijf hopen dat met nog wat minder word! Tegen Lautie zeg ik wel steeds dat ik in mijn handjes mag knijpen, bijna nergens last van, hoop dat dat zo nog even blijft!!
Het is weeer een heeeeeeel lang verhaal geworden, ik ga mijn mandje weer opzoeken!
Ylana
  maandag 25 juli 2005 @ 22:02:53 #210
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_29124580
Oowwwww mensen, nou ik ben weer tot over mijn oren verliefd hoor!
(Voor zover ik dat nog niet was natuurlijk)

Echt genoten tijdens de echo! Beeb lag geen seconde stil. Er werd wat afgetrappeld en gezwaaid zeg
Nu ook gelijk kunnen zien waarom ik beeb bijna niet voel; hij heeft ruimte en vruchtwater zat. Geen enkele keer raakte de beeb mijn buikwand. Alles groeit volgens schema en zag er op de echo goed uit

Igraine, veel succes met de laatste loodjes. Dat weinig slapen 's nachts is slopend.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:37:51 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_29125846
saffier, lief dat je dat vraagt. Ik ben meer aan het lezen dan posten op het moment, ik heb een grieppie verder gaat alles prima hier, nergens last van en niks bijzonders te melden. na onze vakantie, begin september ga ik pas voor het eerst naar de vk. Ik moet wel ff een afspraak gaan maken overigens.

Die laatste loodjes zijn zwaar he dames! Sterkte hoor! Nog heel ff volhouden!
stormy waters...
sailin'
  maandag 25 juli 2005 @ 22:49:25 #212
61800 Rottdog
pi_29126295
Ingrid wel snel doen hoor voordat je een nierbekontsteking krijgt dan ben je verder van huis.
Daar kan je ook harde buiken van krijgen van een blaasontsteking.

Harde buik is echt heel strak Saffier voelt niet prettig erg ongemakkelijk.

Voor de LLM kom op het zijn de laatste loodjes

EW fijn dat je van je kindje hebt kunnen genieten heeft de baby nog geshowd en gelukkig gerustgesteld bent van het waarom het weinig voelen. Kind ligt gewoon in een ruim zwembad te genieten
pi_29127572
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid wel snel doen hoor voordat je een nierbekontsteking krijgt dan ben je verder van huis.
Daar kan je ook harde buiken van krijgen van een blaasontsteking.

Harde buik is echt heel strak Saffier voelt niet prettig erg ongemakkelijk.
Ik breng morgenochtend voor 10.00 braaf mijn plasje! Ik weet nu wel zeker dat ik harde buiken heb (gehad). Een raar, onprettig gevoel. Net alsof er een strakke band om je buik zit. Voelt dan ook hard aan. Vandaar de naam ook neem ik aan.
Maar ik ben helemaal niet druk ofzo. Ik zal morgen iig wel horen of het wel of geen blaasontsteking is, volgens de assistente zou het heel goed kunnen.

Verder voel ik me gelukkig prima!
pi_29129127
Harde buiken heb ik nu wel, maar heb ik eigenlijk heel m'n zwangerschap niet gehad. No heb ik volgens de VK en de gyn ook een strakke baarmoeder dus is mijn buik altijd wel een beetje hard en gespannen.

EW leuk he dat je je kleintje heb kunnen bekijken..

Saffier ik ben errug benieuwd naar de foto's van je muurschildering en natuurlijk je buikfoto...

En hoe zit het bij Rekkie en Roumysa??
pi_29129164
Alles rustig hier.....

Morgen weer naar de verloskundige en ik ga weer een keer mee, omdat ik vakantie heb.
Morgen dus meer nieuws!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 08:01:14 #216
105850 Fuente
mamamuts
pi_29133724
EW leuk joh! Heb je ook foto's?

Wij hadden gisteravond partneravond op de zwangerschapsgym hahahaha, erg gezellig en leuk om te zien hoe de mannen wit wegtrokken bij de gruwelverhalen .
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:44:37 #217
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29140024
Saffier: lief dat je naar me vraagt, ik heb zondag al wat verteld over hoe het nu gaat. zal niet helemaal in herhaling vallen. Het gaat lekker en voormijn gevoel erg snel allemaal. Ik krijg wat last van mijn het gebied rond mijn stuitje vooral na lang zitten of een dag werken. Dat kijk ik deze week nog even aan en als het echt erger wordt ga ik even langs de HA en mischien 6 uur per dag werken ipv 8, vooral de laatste twee uurtjes vallen me steeds zwaar. Krijg ook steeds meer leuke reacties van de mama's op het werk en sommige kindjes hebben ook door dat er iets in mijn buik zit.

Verder is het saai en stil in huis want mannetje is nog steeds weg (Dûh).

Rekkie ik hoop dat morgen de laatste controle is bij de vlos!
Igraine succes met de ll

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 26-07-2005 22:57:07 (heeel erge typo!) ]
pi_29141891
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef Jelief het volgende:

Rekkie ik hoop dat morgen de laatste controle is bij de vlos!
Ja het is vandaag eigenlijk..... ik zag ook dat ik om 00:10 het berichtje typte.

Dadelijk om half vier is de afspraak!

Onze buurvrouw die ook zwanger is wordt morgen ingeleid! Das in ieder geval 1 beeb in de straat.
En dat wordt een jongentje dat wisten ze al en wilden het niet geheim houden!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:55:55 #219
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29142088
Das gezellig twee van die ukkies naast elkaar! Doen jullie maar snel opschieten dan
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:27:20 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29142984
rekkie zeg eens vort der mit wij willen een vers beebje
jelief leuk is dat he op stage als ze het beseffen dan gaan ze ineens over je moederen enzo
hier is het alweer 3 dagen spuugfestijn nog even 2 daagjes aankijken anders verlos bellen we gaan maar duimen dat het niet nodig is
pi_29147920
Evenstar wat rot dat je weer veel moet spugen. Hopelijk is het snel over!
pi_29148044
Nou hier nog steeds niks.... wel steeds meer activiteit in de buik en steeds meer pijntjes en vaker en langer etc etc
pi_29155293
Igraine, ben je aan het voorpiepen???

voor de zekerheid dan maar
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:05:32 #224
61800 Rottdog
pi_29157029
Rekkie het is gewoon een meisje en die komt iets later dan het geplande buurjongetje

Ingrid wat was de uitslag?

Evenstar rustig aan he
pi_29157067
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:05 schreef Rottdog het volgende:
Rekkie het is gewoon een meisje en die komt iets later dan het geplande buurjongetje
Had dat ff eerder gezegd, dan hadden we vast gerichter ingekocht
pi_29157268
ET & swets hoe voelen jullie je? stomme vraag natuurlijk, maar hoop dat jullie het een plekje heb kunnen geven

Igraine - sterkte met de laatste loodjes, en vooral met het slapen.
fuente - jij ook sterkte heh met de laatste loodjes, en succes morgen bij de vk

hoe gaat het met snow , heb niks meer erover gelezen, of ben ik nou kippig

rekkie - jij ook sterkte, hoop dat jullie snel die kleine in de armen kan houden.

belana- snel beter worden heh

evenstar - spugen wordt je ook niet vrolijk van, sterkte ermee *ik denk dat ik in mijn handjes mag knijpen dat ik daar geen last van heb*

EW - fijn dat alles goed was,en volgens schema groeit, kan je met een gerust hart verder zwangeren.

ingrid - succes met de uitslag van je urine

Saffier- misschien een hele rare vraag , maar hoe komt het dat je zo'n last van je stuitje heb? ik heb nog nooit gehoord dat mensen daar last van hebben tijdens zwangerschap, sterkte ermee

met mij is verder alles wel okeej, had wel een kl*te moment, had ruzie met mijn broertje waardoor hij me een schop gaf, gelukkig niet in mijn buik,maar op borsthoogte,ik was er flink van overstuur waardoor ik op bed ben gaan liggen, werd er helemaal naar van, en omdat ik zo overstuur was ,maakte ik me ook al zorgen om die kleine.
wat kunnen broertjes gemeen zijn zeg, hij heb ook flink op zijn flikker gehad van mijn ouders, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn buik geraakt werd , denk je een avondje gezellig bij je ouders te eten , krijg je dit. *zal wel pubertijd zijn*
nieuw tip voor mij - negeren die handel
pi_29157814
Damn girly...... dat was ff schrikken zeg.....
Hoe komt hij erbij om je te schoppen?
Nou sterkte met de ruzie in ieder geval....
Gelukkig maar inderdaad dat hij niet in je buik raakte
pi_29158199
jaaah hoe leg ik het uit, hij ziet soms gewoon zwart als hij ineens kwaad wordt, is niet de eerste keer dat hij me dit flikt... bij mijn vorige zwangerschap pakte hij me ook ineens beet.
hij zit nog flink in zijn pubertijd, en is een beetje onhandelbaar, heb dit ook gehad hoor op die leeftijd. Zal het in de genen zitten? ik negeer m wel voortaan met dit soort akkefietjes.

thxx in ieder geval
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:01:19 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29161994
Oei girly ik schrik ervan zeg gelukkig da je ouders wel er op reageerde maar bah wat naar

rottdog ik doe vandaag braaf een luie konten dag inlasten

onze kleine humptie doet zijn/haar naam mafkeesje wel eer aan
vriendje deed mama plagen en baby proberen op te jutten, wat doet ons mafkeesje dan ? juist als papa even zijn hoofd op de buik legt: trappel attack
Zo wonderbaarlijk om te zien dat er ineens iets naar buiten plopt al je ligt
Alleen moeten we hem/haar toch eens gaan afleren dat als mama wil slapen het niet zo lief is om dan de trappelzak boogie te doen
pi_29162102
Girly, dat is schrikken zeg! Heeft hij zelf nu achteraf (niet dat je daar nu wat aan hebt) wel door dat dat absoluut niet kan? Gelukkig is alles goed gegaan

Rekkie, al meer nieuws?

Evenstar, ja dat schoppen als je wilt slapen Wordt alleen maar erger Maar het heeft ook wel wat vind ik, mannetje slaapt, ik ben wakker, en beepje ook, is wel gezellig .

Strakkies naar de VK, ben benieuwd, hoef pas om 12:30 dus heb nog wel even .
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:21:51 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29162113
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 08:19 schreef Fuente het volgende:
Girly, dat is schrikken zeg! Heeft hij zelf nu achteraf (niet dat je daar nu wat aan hebt) wel door dat dat absoluut niet kan? Gelukkig is alles goed gegaan

Rekkie, al meer nieuws?

Evenstar, ja dat schoppen als je wilt slapen Wordt alleen maar erger Maar het heeft ook wel wat vind ik, mannetje slaapt, ik ben wakker, en beepje ook, is wel gezellig .

Strakkies naar de VK, ben benieuwd, hoef pas om 12:30 dus heb nog wel even .
het trappen is heerlijk , maar niet als het pijnlijk wordt
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:31:41 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_29162189
Girly, dat lijkt me wel heel erg! Realiseert hij zich niet dat het gevaarlijk kan zijn? Kun je misschien op een ander moment rustig met hem praten?

Evenstar, toch mooi dat je de baby al zo voelt! ik kreeg de tip om niet met mijn handen op mijn buik te gaan slapen, omdat ze daar vaak op reageren.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:39:53 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29162240
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 08:31 schreef Belana het volgende:
Girly, dat lijkt me wel heel erg! Realiseert hij zich niet dat het gevaarlijk kan zijn? Kun je misschien op een ander moment rustig met hem praten?

Evenstar, toch mooi dat je de baby al zo voelt! ik kreeg de tip om niet met mijn handen op mijn buik te gaan slapen, omdat ze daar vaak op reageren.
ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbal maar ben op de een of andere manier bang dat ik het kindje in de bedrukking leg als ik op me buik slaap ( bewust) dom want in je slaap draai je en als baby zich bedrukt voelt dan eldt die zich volgens mij wel...
handen op de buik doe ik ook niet alleen als ik bewut me ons mafkeesje bezig ben dan volgt hij/zij echt je handen en dan zie je dus het naar buiten ploppen
pi_29162893
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 08:39 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik probeer me aan te wennen om op de rug te slapen, ben zelf nl een buikslaper , slaap ik op me buik nergens last van , slaap ik op me rug dan ben ik een boksbal maar ben op de een of andere manier bang dat ik het kindje in de bedrukking leg als ik op me buik slaap ( bewust) dom want in je slaap draai je en als baby zich bedrukt voelt dan eldt die zich volgens mij wel...
handen op de buik doe ik ook niet alleen als ik bewut me ons mafkeesje bezig ben dan volgt hij/zij echt je handen en dan zie je dus het naar buiten ploppen
Kindje komt niet zo snel in de verdrukking hoor al vond ik het zelf na 14 weken niet meer lekker liggen (alsof ik op een ballonnetje lag ).
Op m'n rug vind ik inmiddels ook niet meer fijn, krijg het dan benauwd en meteen harde buiken, dus alleen nog op m'n zij, met 1 kussen tussen m'n benen, 1 onder m'n buik, 1 in m'n rug (anders rol ik om ) en 1 onder m'n hoofd uiteraard.. pffff, en als je dan moet omdraaien lach je je rot
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 juli 2005 @ 09:43:17 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29162940
visualiseert het zich
  woensdag 27 juli 2005 @ 09:45:55 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29162971
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef Girly het volgende:

Saffier- misschien een hele rare vraag , maar hoe komt het dat je zo'n last van je stuitje heb? ik heb nog nooit gehoord dat mensen daar last van hebben tijdens zwangerschap, sterkte ermee

met mij is verder alles wel okeej, had wel een kl*te moment, had ruzie met mijn broertje waardoor hij me een schop gaf, gelukkig niet in mijn buik,maar op borsthoogte,ik was er flink van overstuur waardoor ik op bed ben gaan liggen, werd er helemaal naar van, en omdat ik zo overstuur was ,maakte ik me ook al zorgen om die kleine.
wat kunnen broertjes gemeen zijn zeg, hij heb ook flink op zijn flikker gehad van mijn ouders, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn buik geraakt werd , denk je een avondje gezellig bij je ouders te eten , krijg je dit. *zal wel pubertijd zijn*
nieuw tip voor mij - negeren die handel
Wat zal je geschrokken zijn zeg! En wat Belana (toch?) al zei; op een rustig moment hier nog met hem op terugkomen! Hoe oud is je broertje? Wanneer mag jij weer voor een echo? En houden ze nu extra onder controle ivm je mola? Of stel ik nu te veel vragen...

Rare vragen bestaan niet . De chiropracticer heeft het me wat duidelijker uitgelegd dan de vlos, het stuitje moet 'in positie' gebracht worden voor de bevalling en het zit natuurlijk al tig jaar vast op deze plek. Heel langzaam wordt het nu naar de goede plek gedirigeerd en daar heb ik nu last van. Soort bandenpijn dus. Er is me beloofd dat het ineens 'over' is, want dan zit het goed maar ze vertellen er niet bij wanneer . Mijn moeder had er ook last van en het ging bij haar ook ineens over, ze weet alleen niet meer wanneer dat was . Vlos zei btw dat het erbij hoorde, maar dat had ik zelf al bedacht.

Snowwww heb ik ook al even niet meer gezien, ben benieuwd hoe het met haar is.

Ingrid, ben je al langsgeweest met je potje?

Belana, ik hoop dat je straks hier ook goed nieuws komt melden hoor! *duimt*

Rekkie geef eens een up-date!

Ll-dames heel veel sterkte!

Ik ben ook zo ontzettend blij dat ik nog geen moment misselijk ben geweest! Succes Evenstar.
Alle andere dames
Ylana
  woensdag 27 juli 2005 @ 09:56:23 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29163120
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:45 schreef Saffier het volgende:

[..]
Ik ben ook zo ontzettend blij dat ik nog geen moment misselijk ben geweest! Succes Evenstar.
Alle andere dames
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt
-Spataderen op mijn been ben je lekker mee op je 24
-overmatig spugen
- meer afscheiding
- mijn hoofdhaar wordt dunner en strooiig
- ik heb nog meer pukkels als dat ik in mijn gehele puberteit heb gehad
- mijn darmen werken vaker niet mee als wel
- dan niet te spreken over die uiers die helemaal anders worden

Maar al die dingen die ik liever niet had ervaren als wel, zijn wel om een reden. En die reden is dat er straks een lief klein mooi mafkeesje op de wereld komt, die echt van mij en mijn lief afhankelijk is.. je zoveel liefde geeft.. wat zijn al die "klachten"dan nog?
Al baal ik soms erg .. maar toch.. het is het waard
pi_29165636
Evenstar tijdens de zwangerschap van Djen heb ik ook veel gespuugd, maar idd je bent alles "kwijt" op het moment dat je je kindje in je armen hebt. Ik wee ook bv niet meer hoeveel pijn ik tijdens de zwangerschap van Djulian heb gehad. Voor mijn gevoel heb ik die door gehuppeld, maar als ik de dingen nalees of van anderen hoor dan schrik ik toch wel. Maar kan zeggen dat het het zeker waard is geweest!!!

Girly wat schrikken!!
pi_29166837
Girly wat een vervelende handeling van je broertje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29167350
Hier nog steeds geen dusdanige verandering dat Roumysa naar het ziekenhuis moet.

Ze heeft wel steeds meer last van haar rug.....
Tja het is gewoon afwachten......

Maar we kunnen eigenlijk allebei niet meer wachten..... vooral Roumysa heeft nu echt zoiets van..... "Laat maar komen"
pi_29169788
Ik ben weer terug!
Alles is ok, m'n bloeddruk is weer gezakt, eiwit is zelfde, maar niet verontrustend (icm de lagere bloeddruk). Beepje zit qua baarmoeder op het hoogst. De vk schat het kindje ook niet supergroot, ook tussen de 6 en de 7 pond bij de bevalling, dus is prima. Helaas heb ik het hartje niet echt goed/lang gehoord, want het apparaat viel steeds uit door een lege batterij grmpf
Volgende week mag ik weer.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:27:50 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29170265
fijn dat de bloeddruk weer gezakt is.. denk je niet dat die bloeddruk wat ger was i.v.m. de tijdelijke afwezigheid van hubbie?
pi_29171077
Zou kunnen, maar omdat er ook eiwitten in m'n urine zitten is het toch een 'zorgenpunt'. Nou scheelt het wel dat ik deze week niets gedaan heb (alleen maar zitten en liggen), en dat zorgt ook voor een lagere bloeddruk.
Nog een weekje, dan mag ik in principe bevallen, en ik ben heel benieuwd wanneer het uiteindelijk komt!
Sara
Merel
Ukje
pi_29172278
Vandaag weer ff bij de vlos geweest. Hartje geluisterd, klonk prima. Bloeddruk was 130/75, hb was 7.4, buik is 27 cm gemeten vanaf schaambeen, netjes dus. Beeb ligt nu weer met de billen aan de rechterkant. Hoofdje ligt wel mooi naar beneden...
Hebben jullie ook zo'n last van je schaambeen. Beeb ligt met hoofdje op schaambeen en dat doet soms zo mega zeer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_29175527
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
Igraine, ben je aan het voorpiepen???

voor de zekerheid dan maar
Yep!

Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochter van 3130 gram en 50 cm lang. Ze heet Myhron Page

Uitgebreid verhaal volgt later, ga nu even slapen.
pi_29176067
Wow, Igraine gefeliciteerd met jullie dochter!!
pi_29176601
Oe, gefeliciteerd Igraine! Aan de naam moet ik even wennen! Nu genieten maar!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_29176846
Igraine, gefeliciteerd !!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:21:13 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29176852
Igraine! Gefeliciteerd! Zomaar ineens even voorpiepen zeg!

† In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 18:28:52 #250
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_29177044
Wow Igraine wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met jullie dochter
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_29177095
Gefeliciteerd!!!
pi_29177240
Ik heb geen blaasontsteking, maar er zitten wel wat bacterien in. Moet het dus aankijken en veel water blijven drinken.

Girly wat schrikken zeg! Belachelijk dat hij je uberhaupt schopt!

Igraine gefeliciteerd!

Ik heb nu het borstvoedingsboek van de bieb geleend. De andere 2 boeken, veilig zwanger en veilig bevallen heten ze geloof ik, heb ik nog niet. De 1 was uitgeleend en de ander niet in Assen. Ik heb ze alle 2 gereserveerd.
pi_29177276
Igraine: gefeliciteerd met jullie dochtertje
  Jubileum moderator woensdag 27 juli 2005 @ 19:01:45 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29178077

Igraine van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:03:32 #255
3011 E.T.
pi_29178134
Igraine, gefeliciteerd
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:06:03 #256
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_29178206
Igraine, geeliciteerd!

Evenstar, op je rug slapen wordt aan het einde van de zwangerschap juist afgeraden hoor! Omdat door het gewicht van de baby weer aderen in jouw lichaam afgekneld kunnen worden.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_29178551
Igraine, gefeliciteerd Mooie datum
pi_29179052
gefeliciteerd Igraine ... en idd wat snoopy zegt : hele mooie datum
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:46:53 #259
105888 renzell
pi_29179514
Wow Igraine; en dat kom je doodleuk tussen alle bedrijven door terloops even melden?!
Te gek, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd met je dochter!
Wij zijn natuurlijk heeeeeeel benieuwd naar hoe alles gegaan is en vooral ook naar hoe je kleine prinsesje eruit ziet. JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!
pi_29179541
Jeetje stiekem voor ons aan gaan hè

Maar wel gefeliciteerd natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 19:53:10 #261
43556 miss_dynastie
pi_29179727
Gefeliciteerd igraine
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:54 #262
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29179795
Igraine, gefeliciteerd met je dochter!!! En een schitterende naam

pi_29179915
Igraine, Gefelcitieerd

woensdag 27 juli 2005 @ 20:08:50 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_29180293
Igraine! Hoe flik je dat ff snel heej! Van harte gefeliciteerd met Myhron Page!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:12:56 #265
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29180438
Igraine, wat een nieuws!! Geweldig hoor. Gefeliciteerd met jullie meisje
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_29180631
Igraine, gefeliciteerd met jullie dochter!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29180860
Igraine van harte met je dochter
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:25:57 #268
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29180909
Igraine is bevallen, wat een goed nieuws! Gefeli met jullie Myhron, veel geluk met elkaar!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:26:49 #269
103793 kozakken
Living the life
pi_29180941
Kijk, daar zat ik op te wachten! Wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd Igraine met jullie mooie dochterlief. en voor de kleine

ps. voordat ik het vergeet. Wat een bijzonder mooie naam, Myhron.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:26:56 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29180947
Een meisje van harte Igraine met je dochter Myhron Page
Ylana
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:28:38 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29181006
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Ingrid! Veel blijven drinken scheelt een hoop en je mag altijd uit voorzorg aan de vitamine-C en/of de cranberrypillen hoor!
Ylana
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:27:10 #272
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_29182717

Gefeliciteerd Igraine en meneer Igraine.. met jullie dochtertje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_29183129
Myhron Page welkom !! Gefeliciteerd Igraine, alles goed gegaan ?
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:46:10 #274
1087 Merisse
broddeltante
pi_29183360
Net zo stoer als je de hele zwangerschap bent geweest kom je terloops even melden dat je bevallen bent
Igraine, gefeliciteerd met de geboorte van Myhron
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:56:29 #275
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29183745
Igaine en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veel geluk met z'n 3-en.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:59:10 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29183842
Gefeliciteerd, Igraine!!! Geweldig, een meisje Myhron!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29183901
Igraine gefeliciteerd met je dochter
  FOK!fossiel woensdag 27 juli 2005 @ 22:07:06 #278
2628 Karin
pi_29184157
Igraine van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

† In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 22:08:02 #279
81992 Githa
pi_29184190

Igraine en Igraine-man van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid
Myhron Page ... wat een mooie naam!
pi_29184647
Igraine + bijbehorende man-papa:
Ik vind het een heel bijzondere en chique naam en ik ben ervan overtuigd dat mensen met bijzondere namen bijzondere dingen zullen presteren in hun leven. Gefeliciteerd
pi_29184928
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Igraine het volgende:

[..]

Yep!

Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochter van 3130 gram en 50 cm lang. Ze heet Myhron Page

Uitgebreid verhaal volgt later, ga nu even slapen.
alsof je even boodschappen hebt gedaan

Gefeliciteerd met de geboorte van Myhron, mooie naam !
pi_29186338
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Saffier het volgende:
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Ingrid! Veel blijven drinken scheelt een hoop en je mag altijd uit voorzorg aan de vitamine-C en/of de cranberrypillen hoor!
Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.
Ik heb nog wel dezelfde klachten, ze worden wel iets minder.
pi_29187069
igraine, wat een mooi nieuws! heel veel geluk gewenst met Myhron.
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:37:07 #284
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29187241
Ha een gevalletje "plop the baby!"
Gefeliciteerd Ingraine!
pi_29187276
Ja ik ben heel benieuwd naar dat bevallingsverhaal
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29188677
Onze buurvrouw is ook bevallen van een jongentje: Luciano
4454 gram en 54 cm.....

Nu Roumysa nog
pi_29192810
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
-Mijn lieve schattige donshaartjes verdwijnen en komen terug in een kleur die je niet wilt
Dit was het enige dat echt herkende in het lijstje van je. En ja, het ziet er niet uit. Op mijn buik zijn de donshaartjes nog zichtbaar aanwezig, maar ze kleuren dus donker. Lelijk Maar ik merk dat ik toch veel meer haargroei heb, had ik voor ik zwanger werd maar een klein beetje haar onder mijn oksels, is het nu niet meer bij te houden. Want als ik het scheer, is het een paar dagen later weer net zo hard bijgegroeid.

Gelukkig kan ik er wel om lachen, ach ja hoort er allemaal bij.

Gisteren heb ik weer eens teveel gedaan. Ik heb gisteren met mijn moeder en mijn zusje een wandeltocht gelopen, in totaal een 12 km gelopen. Maar ik had me toch bandenpijn in mijn lies daarna. Nou ja, ik had er al rekening meegehouden, dus vandaag heb ik weer verplicht een rust/bedlig dag, al moet ik zeggen dat het voor een groot gedeelte al is weggetrokken gelukkig.
pi_29193176
Igraine! Wat snel joh, gefeliciteerd! En onwijs mooie naam
Sara
Merel
Ukje
pi_29193216
GEFELICTEERD IGRAINE!!!!

oehh.. schuif ik weer een pleje op naar boven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:41:01 #290
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29193926
Igraine gefeliciteerd met je dochter hoe spreek je de naam eigenlijk uit?? Meihron of Mieron zoiets??

buurvrouw Rekkie ook gefeliciteerd met Luciano, flinke jongen hoor Rekkie ook gefeliciteerd natuurlijk met nieuwe buurjongetje
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:52:30 #291
3142 m@x
pi_29194108
Igraine, gefeliciteerd met je dochter!
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:44:58 #292
61800 Rottdog
pi_29195039
Igraine en mannetje van Harte met de geboorte van jullie dochter

Myhron
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:46:36 #293
61800 Rottdog
pi_29195076
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
En dan na de bevalling krijg je haaruitval en dan verdwijnt het weer
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:07:44 #294
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_29195539
Wow Igraine!!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Myhron

Heel mooie naam. En ik ben idd ook zeer benieuwd naar het bevallingsverhaal.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:21:07 #295
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_29195847
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik drink iig veel water. Ik slik multivitamine pillen voor zwangeren en daar zit vitamine c in.
Ik heb nog wel dezelfde klachten, ze worden wel iets minder.
De vitamine c die in zo'n pil zitten zijn niet genoeg om je urine zuurder te maken anders had je die klachten niet gehad toch? Ik weet niet hoe het zit met zwangerschap en hoge doseringen vitamine c maar als het mag zou ik meer innemen als ik jou was.

Is helaas zonder zwangerschap al een ervaringsdeskundige op het gebied van blaasontstekingen.
pi_29195985
GEFELICITEERD Igraine
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:52:40 #297
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29196687
igraine! gefeli meid, en ook igraine-man gefeliciteerd

Ingrid, van vitamine c kan je bijna niet teveel innemen. En als je geen extra pilletjes in wilt nemen dan kun je ook veel paprika, kiwi, sinaasappel eten al moet je dan wel heel veel eten wil je aan de dosering van een pilletje komen.
pi_29198071
Igraine, wat een snelle bevalling zeg, en een mooie naam ook

geniet lekker van jullie meid

Fuente fijn dat alles goed is, jammer dat die batterijen op waren, dacht dat alles tegenwoordig via stroom ging, en tis bij jouw elke nacht kussen festijn

vicky - bij jou ook alles goed gelukkig, hoe voelt dat precies als een baby op je schaambeen rust?

saffier - hij is 14, maar jah maak niks uit, hoef m voorlopig niet te zien, ik moet trouwens 5 augustus weer, 8 daagjes nog, toen ik net wist dat ik zwanger was, moest ik wel vaker langskomen, nu hadden ze na mijn laatste bezoek de echo 4 weken later gedaan, ik denk na de laatste controle dat ze het wel best vond, en ze zei ook, als er wat is dat ik kan bellen,ik weet wel dat ik na de bevalling ook weer extra bloedcontroles moest krijgen, maar zover zijn we nog niet
ff nog over dat stuitje, de een heeft er dus meer last van dus dan de ander, sterkte ermee

ingrid- gelukkig was het geen blaasonsteking, lijk me niet erg prettig tijden je zwangerschap

rekkie- gefeliciteerd met de buurvrouw, luciano, mooie naam, mijn 2de naam is luciana

ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
ik ga niet voor elk probleempje de gyn bellen, dus weet iemand het hier?
hier had ik de vorige keer helemaal geen last van.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:47:27 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29198306
Igraine wat een superbevallling gefeliciteerd wat een prachtige aparte naam zeg
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:53:26 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29198486
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Girly het volgende:

ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
ik ga niet voor elk probleempje de gyn bellen, dus weet iemand het hier?
hier had ik de vorige keer helemaal geen last van.
Ik sliep in het begin ook erg slecht Girly, vooral omdat ik om de haverklap naar de wc moest.
Dat je buiten adem raakt als je de trap op loopt is ook niet zo vreemd, je hart moet nu extra bloed rondpompen door jouw lichaam en dat van je beebje.
pi_29198517
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:39 schreef Girly het volgende:
ik denk dat het snel buiten adem zijn etc gewoon in combi staat met te weinig nachtrust, waardoor je opde dag op de toppen van je kunnen draait. Bij de voorgaande zwangerschappen sliep ik idd alleen op het eind echt heel slecht. Daarvoor kon ik toch aardig wat uurtjes meepikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')