Nee hoor, ook voor een controle (weet niet eens meer waarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Toch niet in de bioscoop tijdens de film he
M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Karin het volgende:
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
Neehoor hoeft niet perse steriel volgens mij. Tenminste de eerste keer was ie dus steriel, de keren erna heb ik hem gewoon afgewassen en hergebruikt. Maar omdat je geen ander potje hebt is dit misschien wel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
Plast een stuk beter met schone voeten iddquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Plast een stuk beter met schone voeten idd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
misschien wel tegen voetschimmelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Jelief het volgende:
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
Dan schopt Havoc hem toch weer trug, die moet dat gezeik niet in onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef snoopy het volgende:
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |