Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef phileine het volgende:
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.
Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
Je weet wel hoe je moet plassen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
quote:
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol.
check! en bevallen ook (al helemaal uitgelezenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Mijn bijbel momenteelLigt naast m'n bed
heb je niet ergens een ander potje? of een plastic bakje met deksel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:39 schreef jessie het volgende:
O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Heb ik ook wel eens moeten doen, het hoeft geen ochtendurine te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
Ik denk het wel. Tenminste als een harde buik heel strak gespannen aanvoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urnina achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
Toch niet in de bioscoop tijdens de film hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor, ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast
.
Nee, want we hebben alleen een digitale camera. Maar het zal vast wel goed komen met het potje/flesje, als het al nodig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?
Nee hoor, ook voor een controle (weet niet eens meer waarvoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Toch niet in de bioscoop tijdens de film he
M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Karin het volgende:
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
Neehoor hoeft niet perse steriel volgens mij. Tenminste de eerste keer was ie dus steriel, de keren erna heb ik hem gewoon afgewassen en hergebruikt. Maar omdat je geen ander potje hebt is dit misschien wel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
Plast een stuk beter met schone voeten iddquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Plast een stuk beter met schone voeten idd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:
[..]![]()
Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
misschien wel tegen voetschimmelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Jelief het volgende:
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
Dan schopt Havoc hem toch weer trug, die moet dat gezeik niet in onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef snoopy het volgende:
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz![]()
Ik ook. Snap ook niet waarom jullie je gisteren zo druk gingen maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
Hee alle grapjes waren van niet-zwangerenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komendan heb je wel eens van die flauwe reacties.
je bedoelt dat ik al ver ben?quote:
ja echt wel, ik heb gister nog eens alles nagelezen in tweede streepje en als zwanger worden niet... Raar hoor, ook hoe Mike er nu over denkt en met mij meeleeft, dat was vorig jaar wel anders. Hij is nu een week op kamp en voor hij weg ging moest ik beloven om goed voor mijzelf te zorgen én goed voor onsje zorgen. (ik heb nogal de neiging om heel laat te gaan slapen als hij er niet is, hoezo afhankelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
ja al weer 6 maandenlijkt nog zo als de dag van gister dat je die streepjes pieste
![]()
Oh, domme vragen bestaan echt wel hoor, believe me!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
oh even wijs doen: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden![]()
I know...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef _evenstar_ het volgende:
en igraine was ook maar een flauwigheidje![]()
Ik heb ze ook beide niet, idd de meeste dingen die ik wil weten vraag ik aan mijn moeder en/of vriendinnen. Ik heb ook zwangerschapsgym gehad, dus daar heb ik ook het eea gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine verschilt toch per persoon.. ik heb ook nog geen beval bijbel en zwangerschapsbijbel ... meeste dingen weet ik van moeders/zus/kennisen met baby e.d. is dat nou nodig dan ?
En dat kan kloppen, Utrecht heeft alleen maar gepost in Z&G deeltje 125 en daarna nooit meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef Igraine het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren nog iets van Utrecht gehoord te hebben in de afgelopen maanden, vandaar....
Het kindje kan natuurlijk veel rustiger zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je placenta deze keer an de voorkant ligt en je het dus allemaal wat minder/later voelt, het kan vele onschuldige oorzaken hebben hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Alleen, en ik word er soms zelf niet goed van, blijf ik deze zwangerschap maar vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Zo voel ik beeb op het ogenblik bijna niet terwijl ik in de 19e week Glenn wel al voelde. Dan zou je denken dat je het bij de tweede eerder zou opmerken/herkennen. Nou, ik niet dus. Dus ga ik me daar weer zorgen over lopen maken.
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Ik wil volgende week welDan ben ik 37 weekjes
.
\
i knowquote:Op maandag 25 juli 2005 12:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....![]()
Harde buiken voelen hier als ehh, harde buikenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Igraine het volgende:
Leuk gevoel is dat he als ze de hik hebben, ik had het vorige week voor het eerst...![]()
Ik heb ook weer last van krampen en volgens mij ook harde buiken (hoewel ik die eik nooit heb gehad dus niet precies weet hoe dat voelt) maar niet erger dan afgelopen dagen iig.
Van mij mag 't echt wel gaan gebeuren nu, zelfs m'n man zit al elke keer van 'wanneer komt ze er nou uit?' Die laatste dagen afwachten is echt niet zo leuk. Ik ga niet meer in m'n eentje ver weg, ik rij geen auto meer (behalve hele korte stukjes dan) Ik zit echt maar een beetje thuis te hangen en te rommelen en te wachten.... Nou ja, genoeg geklaagd weer.![]()
Rekkie, spannend joh, 't zou idd een heel stipt kind kunnen worden. Het is ook wel weer tijd voor een nieuw beebje hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |