abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29038371
Spannend Rekkie!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29045481
Ga je vanzelf zulke dingen als 'voetenzak' begrijpen als er een kind komt?

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Jaja, dat heb ik nog steeds

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:34:51 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_29046607
Tink, ik hoop dat je misselijkheid snel over gaat en dat de echo helemaal toppie is en dat je angsten weg worden genomen!

ET, ik lees het nu pas, ik ben een beetje in mezelf opgegaan lately. Ben blij voor je dat het thuis is gebeurt en dat je het op deze manier af hebt kunnen sluiten. Even een maandje "rust" is wel ok denk ik idd. Sterkte evengoed nog!

Kwa zwangerschap gaat hier alles voorspoedig. Ik heb eigenlijk nergens last van tot op heden. Iets sneller moe dan normaal en een beetje op tijd naar bed. Ik ben wel ziek op het moment, Liam heeft me aangestoken met een nare verkoudheid, maar dat gaat wel weer over.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:10:07 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_29048835
Tink... ik kan me heel goed voorstellen dat je toeleeft naar de echo. Het is zo'n spannend gevoel, het krijgen van een kindje. Het hopen dat alles goed is.
Ik wil je absoluut juist niets aanpraten, maar bij mij is het gevoel 'als het maar goed gaat' bijna 9 mnd. gebleven. Ik weet van anderen dat ze na de eerste echo juist helemaal opgingen in al het moois en heel goed in staat waren de angsten los te laten.
Ik wil je eigenlijk alleen maar zeggen, dat alles wat je voelt goed is. Voel je niet schuldig over leuke maar ook minder leuke gevoelens. Die horen er, vind ik, allemaal bij!
(plus dat je ook nog lekker al je hormonen de schuld mag geven )
Ik vind zwanger zijn (zwanger raken...) de grootste emotionele achtbaan waarin ik tot nu toe ooit gezeten heb (en vervolgens kun je er na die misselijk makende schroevendraaier ook niet meer uit omdat een kind Hebben net zo'n leuke achtbaan is )

Belana, wat een goed nieuws van Liam! Fijn hoor.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:03:42 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29050064
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
Ik zal je binnenkort hoogstpersoonlijk de voetenzak laten zien .

Ach, en wat een slopende tijd, en wat een achtbaan van emoties . Ik ben er van overtuigd dat er over 8 dagen een prachtig hartje langs "treint", echt!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29054190
ET, ik vind het knap hoe je er zo nuchter mee omgaat. Het zal best heel moeilijk zijn, dikke knuffel en En zoals eerder gezegd, loop jezelf niet voorbij.
pi_29058436
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ja hoor, dat ga je vanzelf wel begrijpen

Tink, spannend hè? Ik was er ook van overtuigd dat er helemaal geen kindje te zien zou zijn als de echo gemaakt zou worden Dat ze zouden zeggen: mevrouw, wat doet u hier eigenlijk? U bent helemaal niet zwanger! Ik heb er wel 4 testen tegen aan gegooid Maar mooi dat er wel een kindje zat
Pas daarna ben ik heel voorzichtig af en toe eens wat gaan kopen maar in het begin vond ik dat ook wel een beetje gek. Dus, nog even en dan zal je het zelf kunnen zien. Sterkte met wachten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:18:34 #84
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29058638
mijn kraampakket is binnen! naast de standaard zooi nog een luier(rug)tas (best aardig) een knuffel en 6 flesjes met babyshampoo, olie, badolie etc. Raar hoor, dat dat er nou is, alsof het elk moment kan gebeuren nu... Hoeft nog ff niet hoor!

Tink, die "babytermen" leer je idd vanzelf hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29058650
tinkerbell, superspannend inderdaad, sterkte met het wachten. ik kon 't ook steeds niet geloven en durfde ook absoluut niks te kopen, en dan was ik nog best snel zwanger geworden. ik duim met jullie mee!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:38:40 #86
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29065172
Hier nog eentje die ervan overtuigd was dat er op de echo niks te zien zou zijn, maar ik had het mis en nu ligt er beneden een klein jongetje te slapen Oh ja, die babytermen, dat komt vanzelf wel. Wij hadden hier ook weinig tot geen verstand van babies en alles wat daarbij kwam kijken en nu babbelt meneerm@x vrolijk mee over voetenzakken en magnetronsterilisators.

Oh ja, dat kraampakket vond ik destijds zo eng.... Er zaten best leuke kadootjes bij, maar al dat verband en die gaasjes
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:42:02 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29065261
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket

Kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om om te schakelen Tink. Maar als ik jou zo hoor ga jij over 7 dagen gewoon een onwijs mooi kindje zien op de echo. En geloof me, tegen de tijd dat ie geboren wordt, ben je vast wel al aan het idee gewend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29065541
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket
Dat zei ik ook tegen m'n man, nav die 4 pakken diverse kraam- en maandverband die erin zaten. Ik vond het weinig hoopgevend...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:01:24 #89
3142 m@x
pi_29065663
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
pi_29065715
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef m@x het volgende:
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
En bedankt! Ik moet nog namelijk

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:07:16 #91
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29065808
ik heb ook expres (hier al eens zo'n grote schrik-verhaal gelezen) maar niet verder alles uitgeplozen, dat komt tzt wel
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 17:31:07 #92
43556 miss_dynastie
pi_29066251
Tink, heel veel succes met afwachten, ik zou stiekem willen dat ik de tijd een weekje vooruit kon zetten
pi_29066285
Hier nog steeds niets

Vanmiddag nog gewoon wezen shoppen en vanavond nog gewoon uit eten...
Nou ja...... het komt vanzelf, zeggen we waar.

Komt op zich wel goed uit, want ik moet volgende week nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie....
pi_29066901
Iemand enig idee hoe je kunt weten of je een blaasontsteking krijgt of hebt? Ik heb het nog nooit gehad namelijk. Ik heb het idee dat ik niet goed kan uitplassen en heb sinds vandaag ineens af en toe een branderig gevoel na het plassen.
En klopt het dat je daar gevoeliger voor bent tijdens de zwangerschap? Tnx!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:56:12 #95
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29068017
ingrid, dat klinkt idd als een blaasontsteking, eerste tip die ik kan geven is heeeel veel drinken! Ik zal ff mijn 'zwangerschapsbijbel' erbij pakken voor meer info.
yup, veel drinken idd en veel vitamine C.
Ennuh ff langs de huisarts!

je bent idd wat gevoeliger voor een blaasontsteking omdat de urinewegen iets verslapt zijn
pi_29068130
Ik kreeg meestal blaasontsteking omdat ik na het vrijen niet altijd naar de wc gingen. Dat kun je namelijk beter wel doen omdat er anders bacterien in de urineweg kunnen komen. Verders veel drinken, bij te weinig drinken heb je er ook vlugger last van.
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:06:46 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068243
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
Zoals bijv: Veilig zwanger van Smulders en Croon.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29068323
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
[afbeelding]
Heb ik ook! Staan veel tips in. Een ander boek van dezelfde schrijvers is Veilig Bevallen, als je je daar op voor wil bereiden. Ook prettig om te lezen omdat ik veel vragen had.
pi_29068357
quote:
[afbeelding]
Mijn bijbel momenteel Ligt naast m'n bed
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:12:49 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068375
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:

Mijn bijbel momenteel
Dat was het bij mij ook net als veilig bevallen inderdaad, letterlijk stuk gelezen hier, beide keren.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29068711
quote:
[afbeelding]
Tnx! Ik heb wel een boek over zwangerschap, maar geloof dat die niet up to date is.
Ik denk dat ik dit boek en die andere 2, vast wel via de bieb kan lenen.

Ik hoop maar dat het gewoon overgaat en geen blaasontsteking is, ik heb er nare verhalen over gehoord.
Verder drink ik veel water, thee en vruchtensappen ed. Ik ga maandag de huisarts maar bellen, is misschien toch wel verstandig.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:34:22 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_29068788
Ik zou maar ff naar de huisarts gaan en je urine laten controleren ingrid, want het is niet goed hoor een blaasontsteking en meestal gaan ze niet vanzelf over
stormy waters...
sailin'
pi_29069071
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.

Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
mooi he, alles
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:48:18 #104
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29069072
Ik heb ook meerdere zwangerschapsboeken (nog net niet letterlijk) verslonden. Op een gegeven moment echter was ik volkomen verzadigd met informatie, het kwam gewoon mijn oren uit.

En ja hoor; al die kraamverbanden heb je echt nodig! Ik heb nog verscheidene pakken tena lady bij moeten halen en het bloeden heeft nog zeker 6 weken geduurd.

Trouwens; ook wij waren volslagen groen op het gebied van babyjargon, en ja, ook wij keuvelen nu gezellig mee over wipstoeltjes, campingbadjes, aankleedkussens en flessenwarmers...

Tink; wat voorstelbaar, je angst en onzekerheid. Ik zou willen dat ik je met een tijdmachientje naar na je (uiteraard positieve) echo zou kunnen flitsen, of beter nog, naar vlak na de bevalling! Succes!
pi_29069206
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef phileine het volgende:
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.

Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
pi_29069862
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
Je weet wel hoe je moet plassen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:31 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29069958
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef easy-going het volgende:

[..]

Je weet wel hoe je moet plassen?

Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol .
pi_29070031
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Leah het volgende:

[..]

Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol .
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:36:04 #109
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29070046
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Mijn bijbel momenteel Ligt naast m'n bed
check! en bevallen ook (al helemaal uitgelezen )
beiden zeer leesbaar en niet betutttelend!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:37:17 #110
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29070076
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

heb je niet ergens een ander potje? of een plastic bakje met deksel?
en anders gewoon in een glas en dan een cellofaantje er overheen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:38:23 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070102
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
pi_29070110
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29070134
Hebben ze bij mijn dokter liever omdat t dan verser is. O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 20:41:54 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29070181
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:39 schreef jessie het volgende:
O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29070183
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Heb ik ook wel eens moeten doen, het hoeft geen ochtendurine te zijn ofzo.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:42:24 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070193
Mijn dokter is blij met alles wat ik kant en klaar aanlever , heeft ie meer tijd om ervaringen uit te wisselen over onze bloedjes van kinderen .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:45:50 #117
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29070278
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urine achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?

[ Bericht 0% gewijzigd door melonovy op 23-07-2005 20:52:08 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:46:51 #118
3142 m@x
pi_29070306
Luchtbel (het was toch luchtbel?) kan je wel vertellen hoe je in een potje moet plassen Ingrid

Is niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb daar destijds zo om moeten lachen
pi_29070327
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Leah het volgende:

[..]

Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
pi_29070352
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urnina achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?
Ik denk het wel. Tenminste als een harde buik heel strak gespannen aanvoelt.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:49:21 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070354
Ik zat er ook al aan te denken Max , ik heb toen bijna in mijn broek gepiest van het lachen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:50:29 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070380
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor , ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast .
pi_29070432
Ja precies ff bij de shell halen!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:57:54 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29070536
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Leah het volgende:

[..]

Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor , ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast .
Toch niet in de bioscoop tijdens de film he

Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?

M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
pi_29070690
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:

Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?
Nee, want we hebben alleen een digitale camera. Maar het zal vast wel goed komen met het potje/flesje, als het al nodig is.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:12:50 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29070813
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Toch niet in de bioscoop tijdens de film he

M@x iedereen kan plassen in een potje, het veilig meenemen is iets heel anders
Nee hoor, ook voor een controle (weet niet eens meer waarvoor ), maar ik kan nooit plassen als ik weet dat daar iemand op staat te wachten.
Heb ooit eens de bemanning van een zeilboot voltallig de kant op laten sturen omdat ik echt echt echt niet kon plassen terwijl er mensen rondliepen.
Overigens ben ik daar na twee keizersnede's volledig van genezen .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:13:41 #127
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29070831
Ge neme een plastic zakje,
men gaat wijdbeens staan,
zakkie los,
plassie erin,
Knooppie en voila, kind kan de was doen
  FOK!fossiel zaterdag 23 juli 2005 @ 21:27:20 #128
2628 Karin
pi_29071034
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
pi_29071086
Wat een zeiktopic is dit aan het worden zeg
pi_29071144
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:27 schreef Karin het volgende:
Mocht je nou echt niets kunnen vinden Ingrid kan je ook bij de drogist een urinepotje kopen. En daarna ook weer mee terugvragen bij de huisarts, misschien heb je hem wel vaker nodig in je zwangerschap ik heb de laatste 2 weken bijna elke dag in een potje moeten piesen
Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
pi_29071186
Een eigen potje kan je ook uitkoken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29071257
We moeten ingrid nog even uitleggen dat het een schone middelste plas moet zijn, anders is het nog voor niets.

(dus eerst met een nat watje of iets dergelijks even daar beneden goed schoonmaken, eerste beetje plas weg laten lopen dan beetje in potje, laatste beetje weer gewoon weg laten lopen)
mooi he, alles
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:38:42 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071262
Of gewoon ff afwassen .
  FOK!fossiel zaterdag 23 juli 2005 @ 21:39:03 #134
2628 Karin
pi_29071270
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat je dat altijd nodig zou hebben. Omdat dat steriel is.
Neehoor hoeft niet perse steriel volgens mij. Tenminste de eerste keer was ie dus steriel, de keren erna heb ik hem gewoon afgewassen en hergebruikt. Maar omdat je geen ander potje hebt is dit misschien wel makkelijk.
pi_29071271
jessie, ik voel een volgende vraag aankomen ...... hoe doe je dat? uitkoken?
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 21:39:41 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29071281
Een hele pagina vol gezeik
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:40:20 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071295
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef phileine het volgende:

even daar beneden goed schoonmaken
Plast een stuk beter met schone voeten idd .
pi_29071325
Ik voel hem ook easy
O en Phil je vergeet wel van voor naar achteren vegen he!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door jessie op 23-07-2005 23:35:56 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29071381
In veilig zwanger raden zelfs aan om een tampon in te doen zodat er geen slijm bij de urine kan komen tijdens het in het potje plassen.
pi_29071641
Ik krijg inene visioenen van steriele naalden in metalen potjes en dan daarop piesen... Maar dat was weer een heel andere test toch? Als er rode stippen op de naald kwamen was je zwanger? Of juist niet?
pi_29071786
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:40 schreef Leah het volgende:

[..]

Plast een stuk beter met schone voeten idd .

Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
mooi he, alles
pi_29071793
Bij ons in Amsterdam zijn er zat apotheken die weekend dienst hebben en daar kan je ook een urine potje kopen. Plasje er in en maandag gelijk langs brengen bij de huisarts, heeft de assistente ook wat te doen. En anders als je heel veel pijn hebt bel je toch gewoon de HP (huisartsenpost) meestal kan je daar ook in het weekend langs.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:10:00 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29071836
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:

[..]

Uit recent onderzoek blijkt dat voetschimmel een vals-positieve uitslag op blaasontsteking kan geven. Vandaar.
pi_29071878
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef phileine het volgende:

[..]

Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:12:57 #145
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29071884
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
pi_29071887
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat als je eerst over je voeten plast? Zou dat helpen?
misschien wel tegen voetschimmel
pi_29071906
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef Jelief het volgende:
hihi kan een modje dit topic ff verplaatsen naar onz?
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:16:54 #148
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29071959
tink, er staat een knipoog bij, beetje lol hier af en toe kan geen kwaad toch?
pi_29071971
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz
pi_29072025
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef snoopy het volgende:
maar om nou gelijk het hele topic te verplaatsen naar onz
Dan schopt Havoc hem toch weer trug, die moet dat gezeik niet in onzin

Ok, maar het kan toch wel klaar zijn nu? Ingrid moet naar de huisarts met een potje plas, duidelijk.
pi_29082774
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
Ik ook. Snap ook niet waarom jullie je gisteren zo druk gingen maken.

Ik zal iig geen vragen meer stellen hier.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:28:01 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29082862
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komen dan heb je wel eens van die flauwe reacties.
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')