abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28989179
Hoe zit het met Utrecht trouwens? Iemand daar al iets van gehoord??
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:29:01 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29002628
ET, sterkte...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29003084
*moe is*.
Laatste paar dagen kan ik niet meer slapen, ik moet 4 keer in een nacht plassen, voor ik uit bed gehesen ben en beneden ben ben ik klaarwakker ghegheghe. Maar goed, hoort erbij he .
Alles verder ok.
Overmorgen komt mannetje thuis, da's natuurlijk sowieso fijn .
Bijn de zeeman kun je trouwens een soort van voetenzak kopen, weet iemand of die ook geschikt zijn voor de maxi cosi? Want we hebben nog geen voetenzak en de originele zijn zo duur! Die bij de zeeman is nu maar 3 euro!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:12:59 #54
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29005406
Anders maak je hem toch geschikt bij zoiets niet bang is om het gewoon passend te maken en veel drinken Fuente
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:32:37 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29005934
Fuente probeer het gewoon 3 euro is nog wle te overzien
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29006019
Ach da's waar, ik vrot het er gewoon doorheen moet maar passen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:40:57 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006129
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:36 schreef Fuente het volgende:
Ach da's waar, ik vrot het er gewoon doorheen moet maar passen
wa nie rekt da skeurt wel

hmm nog 3 weekjes wachten wat kunnen die lang duren zeg
pi_29006175
in overleg met de manager en na advies van de verloskundige ga ik vanaf aanstaande maandag nog maar 3 dagen werken, maandag, woensdag en vrijdag. Heb de bedrijfsarts netjes ingelicht. Ik ben gewoon doodop.

Ik heb gister gestoeid met het hieltje van me kleine meisje. Ik lag lekker in me bedje toen ik ineens een bobbeltje voelde aan de rechterkant, duwde het terug en toen voelde ik weer een bobbel. Ik kon duidelijk voelen dat het een hieltje was... *verliefd is*
Ik kan zelf ook steeds duidelijk voelen waar het ruggetje ligt.

Ben gister nog wel even verwend door me vriendje. Hij was best wel geschrokken. Kreeg 2 hele lieve pakjes en een supercoole Baby Banz zonnebril...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:44:41 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006229
vicky lief vriendje en idd rustig aan doen en als alles in goed overleg gebeurd is dat toch prima
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:17:04 #60
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29009172
Vandaag ben ik zes maanden zwanger , nog veertien weken of 99 dagen te gaan. Het begint nu toch echt wel op te schieten hoor, de tijd tot mijn verlof is ook te overzien (acht weken). Nu alleen nog MIke Air achter zijn broek aan zitten om zijn rotzooi spullen uit de babykamer op te ruimen. Al moet dat nog wel even wachten want hij is vanaf zaterdag en week weg met zijn welpjes.
Dinsdag naar de vlos geweest, het wordt haast saai nu, bloeddruk goed, hartje goed, groei goed. Onsje ligt met kontje omhoog en vrij ver naar achter (richting mijn rug)
verder heb ik echt niets te melden. Ga ik nu nog even bijlezen want ik ben al veel te lang niet hier geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 21-07-2005 14:32:58 (aanvulling) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29013712
Ik ben vandaag weer in het ZKH geweest voor een CTG (de wekelijkse) maar deze was goed
Geen hartritmestoornissen meer, nou ja zo heel af en toe sloeg 't nog even over maar niet noemenswaardig.
De arts vondt het er ook mooi uitzien en nu hoef ik volgende week geen CTG te laten maken. Wel moet ik volgende week komen voor een normale controle en een echo...Dus ik ben best wel blij

We zijn gelijk even doorgereden naar Babypark en hebben we nog een 2e boxkleed gekocht, een wipstoeltje en een paar speeltjes voor in de box. Nu hebben we echt alle spulletjes wel in huis geloof ik. Dusss van mij mag ze komen, nou ja liever even wachten tot in ieder geval zaterdag.
(ik wil graag een leeuwtje )
pi_29013765
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:46 schreef Fuente het volgende:

Bij de zeeman kun je trouwens een soort van voetenzak kopen, weet iemand of die ook geschikt zijn voor de maxi cosi? Want we hebben nog geen voetenzak en de originele zijn zo duur! Die bij de zeeman is nu maar 3 euro!
Ik heb ook geen voetenzak voor de maxicosi, is dat echt nodig dan? Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht...
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:53:48 #63
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29014481
Ik zie op het kdv ook veel ouders die gewoon eendekentje over de voetjes heen doen Igraine. ik kan me wel voorstellen dat zo'n zak net ff iets warmer is .
pi_29014680
Wij hebben ook een Maxi-Cosi kinderwagen (eigenlijk een Quinny) maar de voetenzak van dat ding past uitstekend bij de Cosi...... ff de onderkant dichtslaan.

Waarschijnlijk koop ik nog wel een echte voor de Cosi.... vind hem namelijk wel mooier als de niet echte voetenzak
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:25:06 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_29015489
Ik heb nooit zo'n zak gehad hoor lekker warm aankleden indien nodig vond ik genoeg eik. Maar ik gebruikte hem dan ook alleen voor in de auto.
stormy waters...
sailin'
pi_29016891
Ik heb wel een voetenzak voor de Quinny, die is qua kleur hetzelfde als de maxicosi, dus zou op zich wel passen.

Maar waarschijnlijk zullen wij hem ook alleen maar in de auto gebruiken, en hooguit met effe snel boodschappen doen ofzo...

Als het echt koud wordt gooi ik er dan idd wel een dekentje of i.d. overheen.
pi_29017412
Nee zo'n ding is niet noodzakelijk, maar ach, voor 3 euro leek het mij wel handig Helaas waren ze hier uitverkocht
Dus hier ook maar aan de dekentjes .
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:09:08 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29017516
wij hebben een stuk of 3 van die fleece dekentjes waren toen ook aanbieding bij de zeeman
pi_29017640
Ja die hebben ze nu ook nog, maar dekentjes enzo heb ik eik' wel genoeg . Ach nou ja, dan maar geen voetenzak, kind overleeft het ook wel zonder .
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:30:52 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29021397
Ik heb ook nooit een voetenzak voor in de Maxi-cosi gehad. Heb'm ook nooit gemist.
Alleen voor even van de huisdeur naar de auto en weer terug..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:39:16 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29023539
Ik heb hem toendertijd in de buggy gefrot. Freek was 7 maanden en het was errug koud... Voor een rondje stad/park vond ik het toch wel heel handig hoor!
Ik had trouwens toen nog geen rijbewijs en liep dus erg veel. Ik denk dat je dus ook even naar seizoen/omstandigheden moet kijken.

Baby is van januari, en ik heb de voetenzak best veel in de maxicosi gebruikt. Ik heb hem trouwens bij de koop van de maxicosi/taxi gratis gekregen (lees gepingeld) .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29025665
voor piet had ik geen maxicosi voetenzak, want een zomerbaby, was echt niet nodig. voor anna (van begin februari) wel, en die hebben we in 't begin ook best veel gebruikt.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 08:46:27 #73
81992 Githa
pi_29031447
Ik heb wel een voetenzak gehad maarja, Jordy is dan ook hartje winter geboren.... bij een zomerbaby zou ik er ook nog even over denken hoor.

Alle zwangere nog maar een keer, sterkte en succes
pi_29031495
Onze zomerbaby heeft best veel gebruik gemaakt van de maxicosi-zak. Maar een dekentje voldoet ook hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29031508
Roumysa is gister weer naar de verloskundige geweest.

In 1e instantie was alles goed.... toen ging haar bloedruk ineens enorm omhoog.
Toen heeft ze bijna een uur aan een "machine" gehangen

Uiteindelijk was alles wel weer normaal.

De pijntjes die ze verneemt werden omschreven als kleine weetjes en een teken dat er reeds iets gaande is.
pi_29038022
Hier is de maxicosi-voetenzak ook best vaak gebruikt hoor ... Sven is van mei, en van september tot maart hadden we de voetenzak in de maxicosi zitten (daarna ging Sven over naar de autostoel).

Het gaat spannend worden Rekkie!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_29038371
Spannend Rekkie!
Sara
Merel
Ukje
pi_29045481
Ga je vanzelf zulke dingen als 'voetenzak' begrijpen als er een kind komt?

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Jaja, dat heb ik nog steeds

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 18:34:51 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_29046607
Tink, ik hoop dat je misselijkheid snel over gaat en dat de echo helemaal toppie is en dat je angsten weg worden genomen!

ET, ik lees het nu pas, ik ben een beetje in mezelf opgegaan lately. Ben blij voor je dat het thuis is gebeurt en dat je het op deze manier af hebt kunnen sluiten. Even een maandje "rust" is wel ok denk ik idd. Sterkte evengoed nog!

Kwa zwangerschap gaat hier alles voorspoedig. Ik heb eigenlijk nergens last van tot op heden. Iets sneller moe dan normaal en een beetje op tijd naar bed. Ik ben wel ziek op het moment, Liam heeft me aangestoken met een nare verkoudheid, maar dat gaat wel weer over.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:10:07 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_29048835
Tink... ik kan me heel goed voorstellen dat je toeleeft naar de echo. Het is zo'n spannend gevoel, het krijgen van een kindje. Het hopen dat alles goed is.
Ik wil je absoluut juist niets aanpraten, maar bij mij is het gevoel 'als het maar goed gaat' bijna 9 mnd. gebleven. Ik weet van anderen dat ze na de eerste echo juist helemaal opgingen in al het moois en heel goed in staat waren de angsten los te laten.
Ik wil je eigenlijk alleen maar zeggen, dat alles wat je voelt goed is. Voel je niet schuldig over leuke maar ook minder leuke gevoelens. Die horen er, vind ik, allemaal bij!
(plus dat je ook nog lekker al je hormonen de schuld mag geven )
Ik vind zwanger zijn (zwanger raken...) de grootste emotionele achtbaan waarin ik tot nu toe ooit gezeten heb (en vervolgens kun je er na die misselijk makende schroevendraaier ook niet meer uit omdat een kind Hebben net zo'n leuke achtbaan is )

Belana, wat een goed nieuws van Liam! Fijn hoor.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:03:42 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29050064
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ET, fijn dat je thuis was, dat is toch wel belangrijk, je eigen plekkie ben je het meest vertrouwd

Rekkie spannend!

Ik ben nogal ziek geweest van misselijkheid en het braken. Beetje overmatig allemaal, en ook al roept iedereen 'misselijk is goed' , leuk is het in elk geval niet. Niks bleef erin, en van alles gaf ik over. Eén en ander is inmiddels wat gematigd al sta ik nog geregeld over te geven (ook buiten )

Verder leef ik in angst en kan niet wachten tot de echo over 8 dagen. Ik heb een heilige overtuiging dat het 'toch wel mis zal gaan', ik ben immers niet bestemd om moeder te worden.

Vorige week stelde mijn moeder me voor om eens even naar een babyzaak te gaan. Aarzelend heb ik daar in toegestemd. Heb, eenmaal daar aan gekomen, vreselijk staan huilen, want opeens mocht ik er 'legaal' zijn. Ik kwam nooit in dergelijke winkels omdat dat alleen maar pijnlijk was en ze niet voor mij bestemd waren als iemand die toch nooit kinderen zou krijgen en iets wat toch niet voor mij weggelegd was. Ik heb alleen maar wat blikken geworpen op ledikantjes en commode's, ik wil geen goden verzoeken, in elk geval niet voordat ik een echo heb gehad. Maar het feit dat ik het nu kon doen en met een reden in mijn buik heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik hoor alleen nog niet thuis in deze zwangeren-wereld, ik tob heen en weer tussen nooit ouder zijn en aanstaand ouder zijn.
Ik zal je binnenkort hoogstpersoonlijk de voetenzak laten zien .

Ach, en wat een slopende tijd, en wat een achtbaan van emoties . Ik ben er van overtuigd dat er over 8 dagen een prachtig hartje langs "treint", echt!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29054190
ET, ik vind het knap hoe je er zo nuchter mee omgaat. Het zal best heel moeilijk zijn, dikke knuffel en En zoals eerder gezegd, loop jezelf niet voorbij.
pi_29058436
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:

ja hoor, dat ga je vanzelf wel begrijpen

Tink, spannend hè? Ik was er ook van overtuigd dat er helemaal geen kindje te zien zou zijn als de echo gemaakt zou worden Dat ze zouden zeggen: mevrouw, wat doet u hier eigenlijk? U bent helemaal niet zwanger! Ik heb er wel 4 testen tegen aan gegooid Maar mooi dat er wel een kindje zat
Pas daarna ben ik heel voorzichtig af en toe eens wat gaan kopen maar in het begin vond ik dat ook wel een beetje gek. Dus, nog even en dan zal je het zelf kunnen zien. Sterkte met wachten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:18:34 #84
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29058638
mijn kraampakket is binnen! naast de standaard zooi nog een luier(rug)tas (best aardig) een knuffel en 6 flesjes met babyshampoo, olie, badolie etc. Raar hoor, dat dat er nou is, alsof het elk moment kan gebeuren nu... Hoeft nog ff niet hoor!

Tink, die "babytermen" leer je idd vanzelf hoor!
pi_29058650
tinkerbell, superspannend inderdaad, sterkte met het wachten. ik kon 't ook steeds niet geloven en durfde ook absoluut niks te kopen, en dan was ik nog best snel zwanger geworden. ik duim met jullie mee!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:38:40 #86
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29065172
Hier nog eentje die ervan overtuigd was dat er op de echo niks te zien zou zijn, maar ik had het mis en nu ligt er beneden een klein jongetje te slapen Oh ja, die babytermen, dat komt vanzelf wel. Wij hadden hier ook weinig tot geen verstand van babies en alles wat daarbij kwam kijken en nu babbelt meneerm@x vrolijk mee over voetenzakken en magnetronsterilisators.

Oh ja, dat kraampakket vond ik destijds zo eng.... Er zaten best leuke kadootjes bij, maar al dat verband en die gaasjes
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:42:02 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29065261
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket

Kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om om te schakelen Tink. Maar als ik jou zo hoor ga jij over 7 dagen gewoon een onwijs mooi kindje zien op de echo. En geloof me, tegen de tijd dat ie geboren wordt, ben je vast wel al aan het idee gewend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29065541
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet nog dat ik tegen Swets zei dat ze op z'n minst gingen verwachten dat ik dood zou bloeden ofzo met al die matrassen in dat kraampakket
Dat zei ik ook tegen m'n man, nav die 4 pakken diverse kraam- en maandverband die erin zaten. Ik vond het weinig hoopgevend...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:01:24 #89
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29065663
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29065715
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef m@x het volgende:
Vier pakken is niks hoor. Wij hebben er naderhand nog veel meer bijgehaald
En bedankt! Ik moet nog namelijk

zaterdag 23 juli 2005 @ 17:07:16 #91
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29065808
ik heb ook expres (hier al eens zo'n grote schrik-verhaal gelezen) maar niet verder alles uitgeplozen, dat komt tzt wel
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 17:31:07 #92
43556 miss_dynastie
pi_29066251
Tink, heel veel succes met afwachten, ik zou stiekem willen dat ik de tijd een weekje vooruit kon zetten
pi_29066285
Hier nog steeds niets

Vanmiddag nog gewoon wezen shoppen en vanavond nog gewoon uit eten...
Nou ja...... het komt vanzelf, zeggen we waar.

Komt op zich wel goed uit, want ik moet volgende week nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie....
pi_29066901
Iemand enig idee hoe je kunt weten of je een blaasontsteking krijgt of hebt? Ik heb het nog nooit gehad namelijk. Ik heb het idee dat ik niet goed kan uitplassen en heb sinds vandaag ineens af en toe een branderig gevoel na het plassen.
En klopt het dat je daar gevoeliger voor bent tijdens de zwangerschap? Tnx!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:56:12 #95
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29068017
ingrid, dat klinkt idd als een blaasontsteking, eerste tip die ik kan geven is heeeel veel drinken! Ik zal ff mijn 'zwangerschapsbijbel' erbij pakken voor meer info.
yup, veel drinken idd en veel vitamine C.
Ennuh ff langs de huisarts!

je bent idd wat gevoeliger voor een blaasontsteking omdat de urinewegen iets verslapt zijn
pi_29068130
Ik kreeg meestal blaasontsteking omdat ik na het vrijen niet altijd naar de wc gingen. Dat kun je namelijk beter wel doen omdat er anders bacterien in de urineweg kunnen komen. Verders veel drinken, bij te weinig drinken heb je er ook vlugger last van.
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:06:46 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068243
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
Zoals bijv: Veilig zwanger van Smulders en Croon.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29068323
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
[afbeelding]
Heb ik ook! Staan veel tips in. Een ander boek van dezelfde schrijvers is Veilig Bevallen, als je je daar op voor wil bereiden. Ook prettig om te lezen omdat ik veel vragen had.
pi_29068357
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijbel momenteel Ligt naast m'n bed
  Jubileum moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 19:12:49 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29068375
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:

Mijn bijbel momenteel
Dat was het bij mij ook net als veilig bevallen inderdaad, letterlijk stuk gelezen hier, beide keren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')