Tnx! Ik heb wel een boek over zwangerschap, maar geloof dat die niet up to date is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Lois het volgende:
Ingrid, ik zag je laatst vragen om boeken over bv maar er zijn ook hele goede boeken over zwangerschap. Boeken waarin veel van jouw vragen staan met antwoorden erbij.
Zoals bijv: Veilig zwanger van Smulders en Croon.
[afbeelding]
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef phileine het volgende:
Ingrid, absoluut naar de huisarts gaan hoor. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan veel sneller omslaan in een nierbekkenontsteking en dat kan weer leiden tot premature weeën. Dus gewoon even je urine laten controleren, dan geven ze je een antibioticakuurtje als je inderdaad blaasontsteking hebt.
Trouwens, het kan ook komen door de baby en de andere ligging van de blaas dat je het gevoel hebt niet goed uit te kunnen plassen, het kan helpen om goed rechtop te gaan zitten tijdens het plassen, dan zit je blaas minder achter je bekken verstopt.
Je weet wel hoe je moet plassen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Oke, ik ga maandagochtend 8.00 meteen de dokter bellen. Zal dan denk ik een plasje in moeten leveren. Maar vraag me af of ik daarvoor een bekertje bij de apotheek moet ophalen?
quote:
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
Ingrid, een (schoon!) jampotje oid voldoet ook, en het hoeft niet helemaal vol.
check! en bevallen ook (al helemaal uitgelezenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Mijn bijbel momenteelLigt naast m'n bed
heb je niet ergens een ander potje? of een plastic bakje met deksel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Ja, een vol jampotje, maar das ook zo'n gedoe he!
Maar ik hoor het wel van de ha.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:39 schreef jessie het volgende:
O heeeerlijk eindelijk een gesprek op mijn nivo
Heb ik ook wel eens moeten doen, het hoeft geen ochtendurine te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
Vaak kan je bij je dokter wel ergens in plassen.
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt toch wel iets van een potje, flesje, tupperwarebakje, schroefbeker?
Ik denk het wel. Tenminste als een harde buik heel strak gespannen aanvoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:45 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, als je geplast hebt moet je even je bekken kantelen, het kan zijn dat er nog een scheutje urnina achterna komt en die moet er ook uit!
Heb je ook last van veel harde buiken?
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Niks met een deksel. Alleen grote magnetronbakken. Sorry hoor dat ik dat niet standaard in huis heb!
Toch niet in de bioscoop tijdens de film hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen hoor, ik heb weleens in een leeg colaflesje geplast
.
Nee, want we hebben alleen een digitale camera. Maar het zal vast wel goed komen met het potje/flesje, als het al nodig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je geen fotorolkokertje meer Ingrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |