Ik ook. Snap ook niet waarom jullie je gisteren zo druk gingen maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nou nee liever niet. Ik post hier wel serieus.
Hee alle grapjes waren van niet-zwangerenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon vragen stellen hoor ingrid, je zit wel in een tpic waar mensen met teveel hormonen komendan heb je wel eens van die flauwe reacties.
je bedoelt dat ik al ver ben?quote:
ja echt wel, ik heb gister nog eens alles nagelezen in tweede streepje en als zwanger worden niet... Raar hoor, ook hoe Mike er nu over denkt en met mij meeleeft, dat was vorig jaar wel anders. Hij is nu een week op kamp en voor hij weg ging moest ik beloven om goed voor mijzelf te zorgen én goed voor onsje zorgen. (ik heb nogal de neiging om heel laat te gaan slapen als hij er niet is, hoezo afhankelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef _evenstar_ het volgende:
ja al weer 6 maandenlijkt nog zo als de dag van gister dat je die streepjes pieste
![]()
Oh, domme vragen bestaan echt wel hoor, believe me!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
oh even wijs doen: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden![]()
I know...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef _evenstar_ het volgende:
en igraine was ook maar een flauwigheidje![]()
Ik heb ze ook beide niet, idd de meeste dingen die ik wil weten vraag ik aan mijn moeder en/of vriendinnen. Ik heb ook zwangerschapsgym gehad, dus daar heb ik ook het eea gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine verschilt toch per persoon.. ik heb ook nog geen beval bijbel en zwangerschapsbijbel ... meeste dingen weet ik van moeders/zus/kennisen met baby e.d. is dat nou nodig dan ?
En dat kan kloppen, Utrecht heeft alleen maar gepost in Z&G deeltje 125 en daarna nooit meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef Igraine het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren nog iets van Utrecht gehoord te hebben in de afgelopen maanden, vandaar....
Het kindje kan natuurlijk veel rustiger zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je placenta deze keer an de voorkant ligt en je het dus allemaal wat minder/later voelt, het kan vele onschuldige oorzaken hebben hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Alleen, en ik word er soms zelf niet goed van, blijf ik deze zwangerschap maar vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Zo voel ik beeb op het ogenblik bijna niet terwijl ik in de 19e week Glenn wel al voelde. Dan zou je denken dat je het bij de tweede eerder zou opmerken/herkennen. Nou, ik niet dus. Dus ga ik me daar weer zorgen over lopen maken.
Dan is er helemaal een enorm gat tussen jou en Biebz....quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Ik wil volgende week welDan ben ik 37 weekjes
.
\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |