Fuente fijn dat het niet meteen ernstig is! Maar als ik jou was zou ik toch maar heel rustig aan doen
![]()
(en alle symptomen die rottdog al beschreef goed in de gaten houden!). Sterkte!
Mijn laatste update in dit topic, daarna verhuis ik weer naar
Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#10)Gisteravond ben ik het vruchtje verloren. Ik had ineens een 'stolsel' met stuctuur erin en heb dat even in een bakje gedaan met wat water. De 'vliezen' waren kapot en 't vruchtje was dus al bruin, maar toch kon ik nog wel e.e.a. herkennen.
Het viel me trouwens mee hoe goed sommige dingen nog herkenbaar waren.
Het leek net een klein garnaaltje met een hoofdje (met een oogje), het ruggengraatje was herkenbaar en een miniplacenta (in wording). Het garnaaltje was zo ongeveer een cm groot.
Ik ben blij dat ik het gezien heb, goed om alles een plekje te kunnen geven en definitief af te kunnen sluiten. Nu nog proberen om in m'n nuchterheid niet overal doorheen te willen walsen maar er op de juiste manier mee om gaan.
Toen vanmiddag naar het ziekenhuis. Verhaal van de afgelopen week verteld. Op de echo konden ze zien dat er nog wel wat vocht in m'n baarmoeder zit en dat ik dus nog wel even kan bloeden. Maar dit moet met een paar dagen toch wel over zijn. Als het volgende week niet over is moet ik bellen. Verder afgesproken om 1 hele cyclus over te slaan en daarna weer met een ICSI-poging te beginnen. (de tweede menstruatie vanaf nu dus). En dat komt mooi overeen met wat ik zelf in gedachten had.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.