Ik vond het wel prettig om het 'zwangerzijn' af te sluiten zeg maar. Om die reden wilde ik 't ook heel graag zien (en hoopte ik dus maar steeds dat ik niet op een of ander vreemd toilet zou zitten als dat gebeurde)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
wat zij zegt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Even een cyclus overslaan om je lichaam (en geest) tot rust te laten komen lijkt me wel fijn ja. Moeilijk hoor, zo'n duidelijk herkenbaar vruchtje maar wel iets tastbaars waar je afscheid van kan nemen.
Alles rustig....quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:50 schreef Igraine het volgende:
Sterkte ET! Fijn dat het nu min of meer afgesloten is.
Rekkie, hoe is 't met je vrouwtje??
Och echt wel.... vooral omdat ik dus helemaal niks kan doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef E.T. het volgende:
De laatste loodjes zijn idd het zwaarst. Is gewoon een geintje van Moeder Natuur: zo lijkt die bevalling helemaal niet zo eng meer en wil je gewoon alleen nog maar dat dat kind eruit komt.. maakt niet uit hoe!
Vervelend he Rekkie, dat afwachten..
Ai,quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen nog even naar de vlos geweest. Had ineens een hartslag van 132 en die voelde ik helemaal in mijn keel kloppen.
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb wel vaker gehoord dat mensen daar tijdens de zwangerschap last van hebben.Geen idee hoe dat komt, maar this wel een raar idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ai,het komt me wel bekend voor. Is niet goed dus. Mmm, ik heb wel vaker voordat ik zwanger werd het gevoel gehad , hart in de keel kloppen. Als ik het nu tijdens de zwangerschap heb ga ik meestal gewoon liggen. Rusten. Als het echt niet gaat, neem ik iets waar iets van valeriaan inzit. Thee of een tablettje, ik weet dat ik daar rustiger van word.
Maar ik heb eigenlijk nooit bijgehouden of mijn hartslag dan hoger was, toch maar eens doen. Zal het bij de vlos toch maar even navragen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |