Igraine, wat een snelle bevalling zeg, en een mooie naam ook
![]()
geniet lekker van jullie meid
Fuente fijn dat alles goed is, jammer dat die batterijen op waren, dacht dat alles tegenwoordig via stroom ging, en tis bij jouw elke nacht kussen festijn
vicky - bij jou ook alles goed gelukkig, hoe voelt dat precies als een baby op je schaambeen rust?
saffier - hij is 14, maar jah maak niks uit, hoef m voorlopig niet te zien, ik moet trouwens 5 augustus weer, 8 daagjes nog, toen ik net wist dat ik zwanger was, moest ik wel vaker langskomen, nu hadden ze na mijn laatste bezoek de echo 4 weken later gedaan, ik denk na de laatste controle dat ze het wel best vond, en ze zei ook, als er wat is dat ik kan bellen,ik weet wel dat ik na de bevalling ook weer extra bloedcontroles moest krijgen, maar zover zijn we nog niet
![]()
ff nog over dat stuitje, de een heeft er dus meer last van dus dan de ander, sterkte ermee
ingrid- gelukkig was het geen blaasonsteking, lijk me niet erg prettig tijden je zwangerschap
rekkie- gefeliciteerd met de buurvrouw, luciano, mooie naam, mijn 2de naam is luciana
![]()
ff een vraagje, ik slaap elke nacht onzettend slecht, blijf er tig keer uitgaan, wie had hier ook in het begin last van?
ben ook snel buiten adem, bijv met trap lopen of ff boodschappen doen, is toch helemaal niet gezond toch? dit soort klachten zou je toch moeten krijgen als je op het einde loop?
ik ga niet voor elk probleempje de gyn bellen, dus weet iemand het hier?
hier had ik de vorige keer helemaal geen last van.